Precies, maar je bent al een eind.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prince Asterix - Nemo Coffee.
Maar dat is onzin, want Nemo drinkt natuurlijk helemaal geen koffie.
Prince (WA) - * fish (Nemo) & Coffee.quote:
Sign of the times.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee op welk album die staat maar die titel kwam ineens naar boven...
Zojuist heb ik de dvd die bij de ltd editie van de nieuwe Dandy Warhols cd bekeken. Op de dvd staan behalve 3 clips ook 4 live nummers. Wat is het belangrijkste dat opvalt aan die live opnamen?
Nee; Get off, Not if you were the last junkie on earth, Pete's national airport en rave up.quote:
Haar enorme buik inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef belsen het volgende:
Zea is zwanger (net als toentertijd in Paradiso).
volgens mij heeft ze dat maar 1 keer gedaan, on stage dan... in elk geval nooit wanneer ik er bij wasquote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze laat 'r tieten niet meer zien?
Ja, en dan blijkt de film pas volgende week op TV te komenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo een film kijken, dus als nog iemand een leuke rebus heeft, be my guest
'Bloody Sunday', volgende week woensdag, op een van de Belgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef ranja het volgende:
Dan ben ik nou al benieuwd welke film volgende week komt
ik krijg morgen de gids pas
Zekers.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Berkery het volgende:
Bruce Hornsby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |