Precies, maar je bent al een eind.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prince Asterix - Nemo Coffee.
Maar dat is onzin, want Nemo drinkt natuurlijk helemaal geen koffie.
Prince (WA) - * fish (Nemo) & Coffee.quote:
Sign of the times.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee op welk album die staat maar die titel kwam ineens naar boven...
Zojuist heb ik de dvd die bij de ltd editie van de nieuwe Dandy Warhols cd bekeken. Op de dvd staan behalve 3 clips ook 4 live nummers. Wat is het belangrijkste dat opvalt aan die live opnamen?
Nee; Get off, Not if you were the last junkie on earth, Pete's national airport en rave up.quote:
Haar enorme buik inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef belsen het volgende:
Zea is zwanger (net als toentertijd in Paradiso).
volgens mij heeft ze dat maar 1 keer gedaan, on stage dan... in elk geval nooit wanneer ik er bij wasquote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze laat 'r tieten niet meer zien?
Ja, en dan blijkt de film pas volgende week op TV te komenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo een film kijken, dus als nog iemand een leuke rebus heeft, be my guest
'Bloody Sunday', volgende week woensdag, op een van de Belgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef ranja het volgende:
Dan ben ik nou al benieuwd welke film volgende week komt
ik krijg morgen de gids pas
Zekers.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Berkery het volgende:
Bruce Hornsby?
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
BB queen?
Yep. Charmian + 1quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef Charmian het volgende:
Kelly
Nee. Tanita Tikaram, da's een man.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
kelly is toch een man?
quote:Hush little baby
don't cry like that
God's gonna buy you a cadillac
He's chosen you to do his will
you can spread the word in your coupe de ville
Wat is? Macy? Kelly?quote:
Idd, da's The Hooters Satellite lyricsquote:Op woensdag 14 september 2005 22:37 schreef Berkery het volgende:
The Hooters - Satelite
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, da's The Hooters Satellite lyrics
quote:If you’re a dim and misguided teenager who hates his parents, you could reasonably mistake Tool’s lyrics for deep. Once you turn sixteen and start noticing girls, of course, you’ll go “what the fuck have I been listening to?” and buy some grown-up albums. Mistakinglyrics for deep, which thousands of feckless, virginal Hot Topic pantywaists do every day, requires a level of confusion so severe and overriding that I’m surprised they even manage to drop out of high school properly (I’d think they’d fuck up dropping out so bad that they’d wind up with a Master’s Degree).
[....]
If Green Day’s vile American Idiot built political commentary out of Lego,snaps it together out of Duplo (you know, that double-sized unswallowable Lego for toddlers and retarded kids).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |