ik reken 'm ook goedquote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
DJ Shadow zat ook met Blackalicious te werken dacht ik.
Ga je gangquote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef Z het volgende:
Ik geloof niets van die stand! I demand a recount!!!
Oe, ik had net z'n adres gevonden en wou ook gaan mailen. Naja, dat laat ik dat maar. Mail eens welk adres jij hebt, ff kijken of we dezelfde hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je gang![]()
Ik heb GLO gemaild.. Nu dus afwachten![]()
Ik had je al wat anders gemaild, maar ik mail je nog wel een keertjequote:Op woensdag 14 september 2005 19:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, ik had net z'n adres gevonden en wou ook gaan mailen. Naja, dat laat ik dat maar. Mail eens welk adres jij hebt, ff kijken of we dezelfde hebben.
Vast net zo'n mooie als ik hadquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat wordt een hele mooie rebus van Methodmich...
Ik was 'm net aan 't bekijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had je al wat anders gemaild, maar ik mail je nog wel een keertje![]()
Als je die pagina ververst is ie wel te lezenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef Z het volgende:
Firefox vindt die stand maar niks trouwens.
The game is on!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Berkery het volgende:
Frank Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |