Dat kan je heel makkelijk op laten meten bij sport centrumsquote:Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef Lu_uK het volgende:
Hoe weet je je vetpercentage?
aha zo. ik dacht misschien je lengte gedeeld door je gewicht ofzo. omdat zoveel mensen het weten.quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Dat kan je heel makkelijk op laten meten bij sport centrums
quote:Op maandag 19 september 2005 08:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf doe ik veel aan cardio (fietsen en loopband), maar heb ik nooit echt buikoefeningen gedaan (te beroerd om te doen). Kreeg langzaam maar duidelijk een sixpack, maar met buikspieroefeningen zou het een stuk sneller gaan.
Opeens? 2 weken hardlopen zonder te stoppen zeker?quote:Op maandag 19 september 2005 15:43 schreef Molluck het volgende:
Ik heb opeens een sixpack na 2 weken hardlopen, zonder ooit sit-ups gedaan te hebben
6 zichtbare buikspieren zijn toch een sixpackquote:Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef BertV het volgende:
[..]
Opeens? 2 weken hardlopen zonder te stoppen zeker?![]()
Volgens mij worden hier zichtbare buikspieren al gauw een six-pack genoemd.
zeker afgehaakt met boksenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:07 schreef MaRySe het volgende:
Ooit had ik ook sixpack maar nu is m'n vet% alweer 26%
Ja, ja er zijn ook mensen die gewoon aan cardio doen en geen sixpack hoeven.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
6 zichtbare buikspieren zijn toch een sixpack![]()
Natuurlijk wel op je eigen goede hartslag.quote:Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Cardio.......flink doorbijten en eens doorgaan tot het bittere end. Hart flink laten pompen!!!
Inderdaad! Mijn vetpercentage is 5,7 tot 6%, moet je raden waar dat zitquote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef Uddel het volgende:
Mooie weddenschap, de buikspieroefeningen zjin het belangrijkste niet, maar het drastisch verlagen van je vetpercentage is de sleutel tot succes
Buikspieren zijn trouwens ook erg makkelijk te kweken, maar het vet dat er overheen zit is lastiger weg te krijgen
http://www.huulen.nl/artikel_379.htmlquote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef r0bert het volgende:
[..]
Inderdaad! Mijn vetpercentage is 5,7 tot 6%, moet je raden waar dat zit![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef sannydude het volgende:
[..]
http://www.huulen.nl/artikel_379.html
quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef sannydude het volgende:
[..]
http://www.huulen.nl/artikel_379.html
Holy moly, dan denk ik dat het situps / crunches worden jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef ctrl_fuck het volgende:
.maar als je nou amper vet hebt? .mijn vetpercentage was de laatste meting zo laag dat het niet gemeten kon worden (1m99 en <70 kg) .dan gaat het toch gewoon om sit-ups? .of niet?
.tot mijn grote verbazing niet nee, ik heb het niet zo snel koudquote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef r0bert het volgende:
[..]
Holy moly, dan denk ik dat het situps / crunches worden ja![]()
Heb jij het niet koud in de winter?![]()
Je bent ook pas 15. Het komt vanzelf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:41 schreef Valid het volgende:
Bij mij is het probleem dat ik juist aan wil komen. Ik ben nou bijna 1.87 en weeg amper 60 kilo. Nou ben ik afgelopen jaar ook 10cm gegroeid ofzo (ben 15) dus daar zal de oorzaak wel liggen. Hoe veel ik ook eet ik kom niks aan. Als ik 3 zakken chips per dag eet kom ik geen grammetje aan.
Chips is ook niet echt goed krachtvoerquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:41 schreef Valid het volgende:
Bij mij is het probleem dat ik juist aan wil komen. Ik ben nou bijna 1.87 en weeg amper 60 kilo. Nou ben ik afgelopen jaar ook 10cm gegroeid ofzo (ben 15) dus daar zal de oorzaak wel liggen. Hoe veel ik ook eet ik kom niks aan. Als ik 3 zakken chips per dag eet kom ik geen grammetje aan.
Maar je schijnt er wel dik van te worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:10 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Chips is ook niet echt goed krachtvoer![]()
Maar dik worden is anders dan zwaar worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar je schijnt er wel dik van te worden.
Dit is dus niet waar. De reserves die je aanspreekt in die 20 minuten cardio worden pas de 21e minuut verbrand.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef Ultralaser het volgende:
Pas na 20 min gaat je lichaam vet verbranden dus altijd langer dan 20 min cardio training doen.
Prima programma, in tegenstelling tot Ab King Pro's en shit.quote:
Precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:03 schreef BertV het volgende:
Dat verhaal van na 20 minuten ga je vet verbranden, stel je verbrand 100% van je koolhydraten met hardlopen, dan moet je in rust wel je vet verbranden. Maakt dus geen r**t uit wat je verbrand, als je maar sport.
ik heb 11.99quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Blinker het volgende:
Jezus, om een vetpercentage van 12% te krijgen moet ik eerst 8 kilo afvallen...
lekker vooruitzicht...
minimaal 6 keer per dag gaan eten... en dan geen vette rotzooi maar volkorenbrood, kwark, eiwitten etc...Ik ben in anderhalf jaar 17 kilo aangekomen en heb er nu nog 15 te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef ctrl_fuck het volgende:
.maar als je nou amper vet hebt? .mijn vetpercentage was de laatste meting zo laag dat het niet gemeten kon worden (1m99 en <70 kg) .dan gaat het toch gewoon om sit-ups? .of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |