Er is geen tv. Dat wordt een langzame en eenzame dood.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
fitnessen, lezen, tv kijken, slapen.....
Net als normaal dus!
we zitten niet in polen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er is geen tv. Dat wordt een langzame en eenzame dood.
dat is foutquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef zalmsalade het volgende:
Waarom staat *jij* tussen sterretjes?
Echt niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
we zitten niet in polen....
Weet ik veel, waarom post jij geen plaatjes?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef zalmsalade het volgende:
Waarom staat *jij* tussen sterretjes?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef mother-mother het volgende:
Moordenaars vieren feest in gevangenis
![]()
Tennisbaan in de gevangenisquote:Tweevoudig moordenaar Martin K. laat weten: ''In ons eigen café Club 91 vieren we ieder weekeinde feest. Onder het genot van een heerlijke snack, een ijsje of een maltbiertje leggen we een kaartje, spelen we biljart of luisteren we gezellig naar muziek. Of als het lekker weer is, spelen we een partijtje tennis. Buiten hebben we namelijk ook een tennisbaan ter beschikking.''
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef GoLLeM het volgende:
Me helemaal kapot rukken.
Spieren kweken (ook andere ledematen).
Pi nog verder uit mijn hoofd leren.
Helemaal tot rust komen: geen zorgen voor eten en onderdak.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:02 schreef Yildiz het volgende:
bron: Justitie hield cruciaal bewijs in zaak-Nienke achter
NOS, kranten, Netwerk, NOVA, etc. etc.
Die zogenaamde dader heeft dus zomaar 4 jaar gezeten
Eerste keer 18 jaar gekregen, in hoger beroep weer.
Terwijl er geen DNA - bewijs was, en het slachtoffer een heel ander uiterlijk beschreef![]()
Dat is dus, iedereen kan zomaar de gevangenis in blijkbaar.
Tijd om je daarop voor te bereiden dunkt mij.
Wat zou *jij* doen, als je in de gevangenis ben? (Let op, daar hoef je dus geen misdaad voor te plegen, misdaden zijn niet tof)
Ik neem aan dat het zo niet zal werken.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:04 schreef Yildiz het volgende:
Ja, omdat je 4 jaar onschuldig gezeten heb, heb je dan geen vrijkaart om een misdaad te plegen waar 4 jaar op staat?
wie is die gast die zich van dezelfde avatar als jij beschikt?.. een kloon?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik zou van me af gaan slaan.
Er is iemand die dezelfde avatar gebruikt? Username? Er zit een copyright op, verdomme!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is die gast die zich van dezelfde avatar als jij beschikt?.. een kloon?
dit is onz. toch? ik zal ff checken...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er is iemand die dezelfde avatar gebruikt? Username? Er zit een copyright op, verdomme!
of gaan schelden als je geen aandacht krijgtquote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik zou van me af gaan slaan.
Dat is alleen bij leraren het geval.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
of gaan schelden als je geen aandacht krijgt
mischien is het wel veel leuker bij gevangenis bewaardersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is alleen bij leraren het geval.
Die schieten me zo neer.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien is het wel veel leuker bij gevangenis bewaarders
dat dacht ik ook toen ik 2 jaar hoorde eisen. maar je overleeft het op een of andere manier toch zonder gek te worden.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Salvad0R het volgende:
gek worden .
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:49 schreef Viperdesign het volgende:
Ach, beetje lezen, bellen, brieven schrijven, Canal+ kijken, sporten, internetten, gamen, socializen etc..
2 jaar voor een autodief gehandicapt schoppen. maar hij heeft me eerst gestoken. vandaar de eis en straf. uiteindelijk 4 maanden in de haarlemse koepel en twee maanden op zicht.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:26 schreef Sessy het volgende:
Hoeveel heb je gekregen en wat heb je er toen gedaan.
8 kleine kinders en 2 volwassenen vermoord en verkracht.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:26 schreef Sessy het volgende:
Hoeveel heb je gekregen en wat heb je er toen gedaan.
en ik maar denken dat ze het tegen mij had.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
8 kleine kinders en 2 volwassenen vermoord en verkracht.
Volwassenen waren 78 en 93
Kinder , 8 , 8 ,8 12, 14 , 16 , 10 ,11
En ik heb er geen spijt van
Had ze ook ik wilde alleen ook antwoordenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze het tegen mij had.
jouw verhaal is beter. mijn verhaal is serieus in onz...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ze ook ik wilde alleen ook antwoorden
Ik wist niet dat het aan jou gericht was.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw verhaal is beter. mijn verhaal is serieus in onz...mea maxima culpa. ga morgen ff een erwt in mijn schoen doen om boete te lopen.
gezien het feit dat hij uit een rietje eet en ik hier vrolijk kan fokken, geeft wel aan hoe de vork in de steel zit. een koevoet in je nek en rug is geen pretje denk ik. maar net zo min is 3 liter bloed verliezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het aan jou gericht was.
Ik dacht eerst ook aan Onzin.
Maar ik vind het wel erg dat je dat hebt meegemaakt.
Ik heb over net zoiets een topic gemaakt.
Ik geef je de link
Nederland is niet eerlijk
Hee Pingwingei! Doet je neger het inmiddels weer?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:59 schreef Pingwingei het volgende:
TV kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |