Ik heb heel die film niet gezien maar vergis je niet dat het voor ons die spelletjes behoorlijk wat duidelijker te zien zijn dan voor de gemiddelde Amerikaan. De film lijkt me juist erg sterk door de gevoelige overeenkomsten met nu wat veel Amerikanen gewoon niet kunnen/willen zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar een vraag aan jou, in hoeverre was je al op de hoogte van de spelletjes die gespeeld worden door Amerika? Wis je daar helemaal niets van of vond je het interessant om een bevestiging te zien?
Klopt. Maar dat maakt de film an sich nog niet goedquote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef LostFormat het volgende:
De film zwengelt een discussie aan die nu veel maar dan ook echt veel te weinig gevoerd wordt in de VS. Alleen daarom lijkt hij mij het kijken waard.
Uiteraard.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt de film an sich nog niet goed
Tis dat ie een baard had...quote:
Tja, ze hebben daar geen NOVA natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb heel die film niet gezien maar vergis je niet dat het voor ons die spelletjes behoorlijk wat duidelijker te zien zijn dan voor de gemiddelde Amerikaan. De film lijkt me juist erg sterk door de gevoelige overeenkomsten met nu wat veel Amerikanen gewoon niet kunnen/willen zien.
De film zwengelt een discussie aan die nu veel maar dan ook echt veel te weinig gevoerd wordt in de VS. Alleen daarom lijkt hij mij het kijken waard.
Flodder in amerika bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef Kleintje het volgende:
....En ja, er zullen zeker betere films zijn...
In welke Talibangrot heb jij de afgelopen weken gezeten? Je kon de tv niet aanzetten of het ging over die film. Met dank aan het gladde media offensief van Clooney.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef Kleintje het volgende:
pberends, ik denk dat het afhankelijk is van hoe je de film gaat kijken.
Ik heb hem gewoon gedownload en gekeken. Wist mijn god niet waar ie over ging en hoe de recensies waren.
Dan heb je er ook geen voorstelling van.
Ik vond het een goede film. Ben wel blij dat ik hem thuis heb gekeken zonder ervoor naar de bios te gaan. En ja, er zullen zeker betere films zijn...
Dat maakt wel duidelijk dat je niet echt objectief naar de film hebt gekeken. Dat iemand de film saai vindt kan ik echter wel begrijpen. Ik heb em in de ochtend gekeken en dat was op sommige momenten proberen gefocused te blijven. Toch vond ik het uiteindelijk een sterke film.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
In welke Talibangrot heb jij de afgelopen weken gezeten? Je kon de tv niet aanzetten of het ging over die film. Met dank aan het gladde media offensief van Clooney.
PBerends, ben je niet egwoon tegen dat mediaoffensief?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
In welke Talibangrot heb jij de afgelopen weken gezeten? Je kon de tv niet aanzetten of het ging over die film. Met dank aan het gladde media offensief van Clooney.
Ik zou hem niet gaan kijken. Zoals ik hierboven al zei: s'ochtends was het af en toe niet echt een pretje. Het is een film die veel aandacht vereist, anders snap je er helemaal niets meer van.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef SHE het volgende:
Ik heb 'm hier liggen...Kan ik 'm zo ff kijken nog, of adviseren jullie er even de tijd voor te nemen en vooral fris en fruitig te zijn?
Ik moet hem nog uitkijken. Heb een uur gekeken en ben toen naar bed gegaan omdat het me niet kon boeien. Ik ben redelijk geinteresseerd in de hele politiek rondom de olievoorraden en olieprijzen maar de film kan me op de 1 of andere manier niet boeien.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
Dat maakt wel duidelijk dat je niet echt objectief naar de film hebt gekeken. Dat iemand de film saai vindt kan ik echter wel begrijpen. Ik heb em in de ochtend gekeken en dat was op sommige momenten proberen gefocused te blijven. Toch vond ik het uiteindelijk een sterke film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 06-03-2006 11:23:33 (Spoilertags toegevoegd) ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik heb genoeg tv gekeken, maar ik kijk geen mtv / tmf en andere programma's die mij gaan vertellen welke films ik moet kijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie kijkt er wel mtv en tmf dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tv gekeken, maar ik kijk geen mtv / tmf en andere programma's die mij gaan vertellen welke films ik moet kijken.
De media hoeft mij niet te vertellen wat ik moet zien en goed moet vinden.
Dusch...
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moet hem nog uitkijken. Heb een uur gekeken en ben toen naar bed gegaan omdat het me niet kon boeien. Ik ben redelijk geinteresseerd in de hele politiek rondom de olievoorraden en olieprijzen maar de film kan me op de 1 of andere manier niet boeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 06-03-2006 11:23:58 (Spoilertags toegevoegd) ]President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Oh sorry... maar diequote:Op maandag 6 maart 2006 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spoilertags toegevoegd wegens euh.... spoilers.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef pberends het volgende:
[..]Scheelt me dan weer een uur kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Zelfde met War of the Worlds, je wil gewoon aliens en veel actie zien, maar wat krijg je; een soort soap over de familie van Tom Cruise's karakter... zout toch op man denk ik dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:34 schreef Wojworshebn het volgende:
Net gezien en vond het echt een wannebe intellectuele film. Tis gewoon politiek geneuzel wat zo snel verteld word dat het intressant moet lijken.
En dan wat familie-perikelen d'r in voor wat menselijke emotie.
Waar ik me nog meer aan ergerde waren elke keer die Pakistanen te vervelen en te voetballen, jahoor echt een reden om een aanslag te plegen, kon ik maar de hele dag voetballen![]()
Als je het begreep ging het er dus over dat die Pakistanen werden 'gebrainwashed' door die ene Arabier. Ze hadden geen werk, niks en die man beinvloedde ze dus zodanig dat ze alleen die weg zagen, die hun werd voorgespiegeld.'quote:Op maandag 6 maart 2006 23:34 schreef Wojworshebn het volgende:
Net gezien en vond het echt een wannebe intellectuele film. Tis gewoon politiek geneuzel wat zo snel verteld word dat het intressant moet lijken.
En dan wat familie-perikelen d'r in voor wat menselijke emotie.
Waar ik me nog meer aan ergerde waren elke keer die Pakistanen te vervelen en te voetballen, jahoor echt een reden om een aanslag te plegen, kon ik maar de hele dag voetballen![]()
hehequote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Sanne het volgende:
Ik werd een beetje naar van die martelscene.
toen deed ik mijn ogen dicht.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Sanne het volgende:
Ik werd een beetje naar van die martelscene.
quote:ging die club voor de bevrijding van iran nou nog ergens over, ik vond hun rol / doel in de film een beetje onduidelijk. of was dat gewoon een foute naam voor een groep mensen die graag alle olie daar weg willen halen en het verder zou boeien wat er met het land gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Op die feest bedoel je. Ik begreep em niet nee, waar ging dat over dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat was de grap met dat liquid mdma nou. Ik hoor bij de 95% aan wie dat ontgaan is.
Liquid MDMA is GHB...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat was de grap met dat liquid mdma nou. Ik hoor bij de 95% aan wie dat ontgaan is.
Uit de Empire uit een quote van Stephen Gaghan (de schrijver): "Syriana is a term used by Washington think-tanks to describe a hypothetical re-shaping of the Middle East."quote:Op woensdag 5 april 2006 00:32 schreef Byte_Me het volgende:
waarom heet de film eigenlijk syriana? heeft dat een betekenis die ik niet ken? ik ben het ook nergens in de film tegen gekomen.
bedanktquote:Op woensdag 5 april 2006 00:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Uit de Empire uit een quote van Stephen Gaghan (de schrijver): "Syriana is a term used by Washington think-tanks to describe a hypothetical re-shaping of the Middle East."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |