Bron: Mediakrantquote:Michiel Smit: 'Groothuizen past bij lage Talpa-niveau'
Politicus Michiel Smit heeft zoals eerder bekend aangifte gedaan bij de politie en een klacht ingediend bij de Raad voor de Journalistiek tegen Angela Groothuizen. Angela noemde Michiel ‘ongeveer de ergste persoon van Nederland’ in Talpa's Thuis. Dat vindt Smit niet kunnen.
Smit bij NSE: "Mevrouw Groothuizen blijkt namelijk bij het algemene Talpa niveau te passen, laag bij de grond dus. Ze vond het nodig mij zwaar negatief te typeren. Deze opmerking gaat volgens mij veel te ver, daar het een zware belediging is zonder enige vorm van aanleiding. Ook heb ik niet de mogelijkheid me te verweren. Mevrouw Groothuizen moet eerst nadenken voordat ze wat zegt." Thuis is iedere werkdag om 18:00 te zien bij Talpa.
quote:Deze opmerking gaat volgens mij veel te ver, daar het een zware belediging is zonder enige vorm van aanleiding.
Mensen moeten hem niet zoveel aandacht geven, hij is geen aandacht waardig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:48 schreef Dementor het volgende:
Michiel Smit en zijn vrolijke vrienden (ja iedereen kent de foto maar we kunnen het niet vaak genoeg herhalen).
[afbeelding]
Ja dat vraag ik me ook af, aandacht voor hem is toch positief in zijn geval... dan had ik dit topic ook niet moeten openenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mensen moeten hem niet zoveel aandacht geven, hij is geen aandacht waardig.
Presentatrice én MILF.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:58 schreef RichardQuest het volgende:
Aandacht is altijd goed voor Smit, ook al is het negatief...
Is Angela Groothuizen daar de presentatrice of was ze te gast?
Oh? Michiel Smit is wat mij betreft nou niet bepaald een icoon voor "rechts".quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef Oud_student het volgende:
volgens de linkse kerk zijn rechtse mensen heel dom.
Nee, het is een mening. 'erg' valt namelijk in dezelfde categorie als 'slecht', 'lelijk', 'dom', 'onfatsoenlijk', etc.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef Oud_student het volgende:
1. Het is idd belediging
Waarbij je gewoon maar even aanneemt dat de kwalificatie "ergste persoon van Nederland" demonisatie is. Ik hoop toch echt dat je kan begrijpen dat dit volledig uit de lucht gegrepen is, en een dramatisering van jewelste.quote:2. Je moet niet vergeten waartoe de demonisering van P.F. heeft geleid.
quote:Uitheemse vs Inheemse diersoorten
Op twee mei schreef ik een column met als titel Nijlganzen. Vervolgens verschenen er artikelen in kranten waar er lacherig over gedaan werd, bijvoorbeeld met kop ‘eigen ganzen eerst’. Nu lees ik in de Volkskrant van 18 augustus 2005: “Uitheemse diersoorten kunnen voor inheemse diersoorten dodelijk zijn”. Zo ziet u maar weer dat ik gewoon net iets eerder ben dan alle anderen. Het ministerie van landbouw gaat nu een lijst opstellen van schadelijke dieren en planten die moeten worden bestreden. Bingo!
mwaw, je ziet haar vaak zitten denk ik hoor, maar als ze staat is ze J.LO qua ass tot de macht 4quote:
Dit is een grap hoop ik?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef Oud_student het volgende:
1. Het is idd belediging
2. Je moet niet vergeten waartoe de demonisering van P.F. heeft geleid.
3. Het is niet slim van Talpa, misschien kijken alle NR mensen wel naar deze zender, immers volgens de linkse kerk zijn rechtse mensen heel dom.
4. Misschien moest Angela het wel zeggen van grootgraaier Jack, om te laten zien dat hij weer bij een linkse werkgever zit
Ja net zo'n grap als die van Angelaquote:
Ik vermaak me altijd kostelijk met de beste man. Met name zijn muzikale ambities waren erg vermakelijk. Maar goed, als je een uitspraak van Angela Groothuizen dusdanig serieus neemt, dan geeft dat wel aan dat je erg hard op zoek bent naar publiciteit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:39 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat ik nou zo mooi vind aan smit, dat is ook wel het enige....... Dat al die mensen 'hun eigen' kapot frustreren op die jongen
PWN3D!!!quote:Smit bij NSE: "Mevrouw Groothuizen blijkt namelijk bij het algemene Talpa niveau te passen, laag bij de grond dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |