You...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
Stop...
Kicking...
This...
Useless...
Thread...!
ah, dat was het dus. Ik dacht effe dat er een releasedatum werd gemeldquote:
Relea.sedat.um??quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
ah, dat was het dus. Ik dacht effe dat er een releasedatum werd gemeld![]()
let'squote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
Stop...
Kicking...
This...
Useless...
Thread...!
verkapte ik-download-pr0n-onder-een-andere-naam-postquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:23 schreef babba het volgende:
Duke.Nukem.Forever.DVD-RELOADED.iso
Downloading now
via kazaa???quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:23 schreef babba het volgende:
Duke.Nukem.Forever.DVD-RELOADED.iso
Downloading now
Bronquote:Xbox 360 development list:
211
2 Days to Vegas
6Gun II
Afterburner
Alan Wake
Amped 3
A-Train X
Avalon
Banjo Kazooie
Battle Angel
Battlefield 2: MC
Blue Dragon
Burnout 360
Burnout 4
Call of Duty 2
Capital City High Battle
Chambara Beauty X
Crazy Taxi Next-Gen
Chrome Hounds
Clint Eastwood Trilogy
Colin McRae 360
Condemned
Condor Trilogy Online
Crackdown
Dark Sector
Dead or Alive 4
Dead Rising
Demonik
Deus Ex
Dirty Harry
Driver 4
DOA Extreme Beach Volleyball 2
DOA Code Chronos
Dragon Age
Duke Nukem Forever
Dynasty Warriors 5
E-D-FX
Elder Scrolls IV: Oblivion
Elveon
Enchanted aRM
Everyparty
Fable 2
Far East Of Elden: Zaria
FIFA RTTWC
FIFA Street 2
Fight Night 3
Final Fantasy XI
Final Fantasy XII
Frame City Killer
Football Manager 2006
Forza Motorsport 2
Full Auto
Gears of War
Ghost Recon: AWF
Grand Theft Auto 4
Grand Raid Off Road
Gun
Halo 3
Hitman 360
House of the Dead 4
Huxley
Infraworld
Interview with A Made Man
Indiana Jones
Iron Man
Jade Empire 2
Jason Bourne
Justice League of America RPG
Juiced 2
Kameo: EOP
King Kong
King of Fighters Maximum Impact 2
Kill Bill
Killing Day
Killer Instinct III
LOST
KOTOR III
LMA Manager 2006
Lost Odyssey
Love Football
Madden 2006
Marvel Universe
Metronome
Moblie Suit Gundam
Monster Madness
Moto GP 4
Mortal Kombat 7
NBA 2K6
NBA Live 2006
NFS Most Wanted
Neon
NHL2K6
Ninety-Nine Nights
Ninja Gaiden 2
Omikron 2
Operation Darkness
OutRun Next-Gen
Perfect Dark Zero
Pirates of the Caribbean 2
Possesion
Prey
Pro Evolution Soccer 5
Pro Yakyu Spirits
Project Progressive
Project Delta
Project Gotham Racing 3
Project New Jersey
Project Nightmare
Project Offset
Psychopath
Quake 4
Quake Wars
Rainbow Six 360
Reservoir Dogs
Resident Evil 5
Ridge Racer 6
Rumble Rose XX
Saint's Row
Scarface
Section 8
Secret Service
Sega Rally Next-Gen
Shadow Clan
Shadowrun
Shenmue III
Sonic Next-Gen
Soul Calibur Next-Gen
Splinter Cell 4
Spore
SSX 4
Strangehold
Sudeki 2
Super Train Taisen
Test Drive Unlimited
Tetris
Thesis
The Darkness
The Godfather
The Fixer
The Outfit
The Urbz 2
Tiger Woods PGA 2006
TimeShift
Tony Hawk's: AW
Tomb Raider
Too Human Trilogy
Top Spin 2
Tracer
True Crime 2
Turok Next-Gen
Unreal Tournament 2007
Versus Tatical Action
Virtua Fighter Next-Gen
Voodoo Nights
WarDevil
World Air Force
Wrestle Kingdom
Zoids
Zookeeper
tenzij ze meer van dat soort mensen willen om het sneller te laten gaan..quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Morthill het volgende:
Zat toevallig op de 3DRealms site, en ze hebben een banner waarin ze een team medewerker zoeken voor DNF.
Ze zoeken een Game / Senior Designer. Als ze die nog zoeken kan het nog heel lang duren vermoed ik zo =D
Nog sneller dan nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
tenzij ze meer van dat soort mensen willen om het sneller te laten gaan..
w00t straks hebben we em in 2015 inplaats van 2025!quote:
Ervaring met DX 5.0 vereistquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Morthill het volgende:
Zat toevallig op de 3DRealms site, en ze hebben een banner waarin ze een team medewerker zoeken voor DNF.
Ze zoeken een Game / Senior Designer. Als ze die nog zoeken kan het nog heel lang duren vermoed ik zo =D
Ik betwijfel wat uit hun vacature:quote:
Dat ze zelf veel spelen geloof ik dan weer welquote:Apogee and 3D Realms are die hard game players who make games without marketing pressure, corporate management, or arbitrary release dates. We make games we want to play, and we work on them until they are perfected and done. We are hard working, hard playing, highly motivated developers with a mission to succeed at all costs. We hire only the industry's cream-of-the-crop talent--and if you've got the talent, you can join us.
"working with an hard one", denk ikquote:
2015.. laat ze eerste maar eens rustig alle bugs d'r uithalen.. straks heeft het spel last van ontzettend veel millenium bugs!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
w00t straks hebben we em in 2015 inplaats van 2025!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
2015.. laat ze eerste maar eens rustig alle bugs d'r uithalen.. straks heeft het spel last van ontzettend veel millenium bugs!
En dat baseer je op, de stortvloed aan info, de geheime preview die alleen jij hebt gespeeld, inside info van 3dRealms, screenshots van de server die je gehackt hebt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit een ongelooflijk kutspel gaat worden...![]()
bron: http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=1&cId=3147571quote:I think it'll be out when pigs fly. But it's definitely going well now. Things are together; we're in full production. We're basically just pulling all the pieces together and making the game out of it. There's a lot that's finished. All the guns are finished. Most of the creatures are finished. And as I said, we're just basically pulling it all together and trying to make it fun. We've kind of got all these disassociated elements that make up a game, and you put them together and things happen. And then you just tweak it and polish it until it's fun, and that's kind of the phase we're in now, just trying to make something that is really fun to play and interesting.
Dat baseer ik op ervaring, spellen die zo lang in ontwikkeling zijn is meestal iets goed mis mee en worden uiteindelijk half klaar op de markt gegooid. De gang van zaken rondom dit spel doet bij mij het vermoeden opborrelen dat dit spel ook nooit hoog op het prioriteitenlijstje heeft gestaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat baseer je op, de stortvloed aan info, de geheime preview die alleen jij hebt gespeeld, inside info van 3dRealms, screenshots van de server die je gehackt hebt?
Of gewoon een gut feeling
Als ik ergens niet bang voor ben is het wel dat ie halfklaar op de markt komt. Als 3drealms de ontwikkelingskosten eruit wil halen moet de game zo super zijn namelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat baseer ik op ervaring, spellen die zo lang in ontwikkeling zijn is meestal iets goed mis mee en worden uiteindelijk half klaar op de markt gegooid. De gang van zaken rondom dit spel doet bij mij het vermoeden opborrelen dat dit spel ook nooit hoog op het prioriteitenlijstje heeft gestaan...
Ik denk dat ze het al niet eens meer voor elkaar krijgen om die kosten eruit te krijgen eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik ergens niet bang voor ben is het wel dat ie halfklaar op de markt komt. Als 3drealms de ontwikkelingskosten eruit wil halen moet de game zo super zijn namelijk
waarom in godsnaam in deze topic een tvp, OMG zeg. Zo blijft ie wel in levenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef ruud.nl het volgende:
tvp
Nee die ga je verkwanselen door gamers tig jaar op een release te laten wachtenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik denk juist het feit dat ze zo lang wachten , houd in dat ze hoge eisen stellen.. het is een belangrijke brand .. netzoals doom , quake enz
die ga je niet verkwanselen met een slechte release.. dat zou kapitaal vernietiging zijn
waarom niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom in godsnaam in deze topic een tvp, OMG zeg. Zo blijft ie wel in leven(met posts zoals deze van mij ook overigens)
waarschijnlijk in een deeltje of 200 verderquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
duke nukem is m'n favoriete game ever, en als forever uitkomt zal dat ongetwijfeld hier vermeld worden, vandaar.
we shall see, tot die tijd...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waarschijnlijk in een deeltje of 200 verder
ja, het einde van de zon komt ook weer een dag dichterbij. Maar ja, 1 dag op een paar miljard jaar he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, want Duke Nukem is alweer een dag dichterbij!
wat vliegt idd die tijd toch fucking hard hequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, want Duke Nukem is alweer een dag dichterbij!
dies inmiddels wel out dated, daar maakte ze nog gebruik van een voxel enginequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef babba het volgende:
Ik heb vanmiddag de officiele trailer uit 2001 bekeken, zag er eigenlijk al best leuk uit
ze gaan nu de doom3 engine gebruiken las ik ergensquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dies inmiddels wel out dated, daar maakte ze nog gebruik van een voxel engine
ze hebben nu nmisschien eindelijk openGL support
DNF heeft nooit een voxel-engine gebruikt en OpenGL-support kwam al standaard met de eerste engine waar DNF mee van start ging (de Quake2 engine).quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat was geen voxel enginequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
betwijfel ik, te weinig Duke Nukem sfeer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ze gaan nu de doom3 engine gebruiken las ik ergens
Ooit gehoord van Prey?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
http://www.3drealms.com/ heeft een licency op deze engine , denk niet dat ze ook nog andere engines gaan gebruiken
ze zullen hem ongetrwijfekt aanpassen naar eigen wensen.. dus ben er niet bang voor dat het geen goede sfeer gaat krijgen
ja hallo, we hebben nog minder om over te spammen dan de Nintendo fanboys over de Revoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
damn jullie gaat wel erg serieus in op me post he ..
er was ooit een spel gemaakt dat een engine gebruikte van een FPS ofzo voor een RTS...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
http://www.3drealms.com/ heeft een licency op deze engine , denk niet dat ze ook nog andere engines gaan gebruiken
ze zullen hem ongetrwijfekt aanpassen naar eigen wensen.. dus ben er niet bang voor dat het geen goede sfeer gaat krijgen
Inderdaad, ze gaan echt wel met een andere engine werken. Anders hoeft het niet van mij.quote:
wat is er mis met de doom 3 engine dan ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gaan echt wel met een andere engine werken. Anders hoeft het niet van mij.
Tsja, ik vind het gewoon absoluut niet mooi. Er is iets aan wat me enorm afstoot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
wat is er mis met de doom 3 engine dan ?
quake 3 & doom 3 hebben beide een aparte engine hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik vind de realtime shadow en light wel erg mooi eigenlijk...
klop wel dat alle games met de doom 3 engine erg op elkaar lijken... quake 3 .. zou net zo goed doom 3 kunnen heten
maar daarom denk ik ook dat ze de engine gaan aanpassen , zodat hij een unieke eigen sfeer krijgt.
ja.. og misschien gaan ze toch weer een unreal engine gebruiken. zou ook kunnen hoor... ach .. je weet het maar nooit
ja ik bedoelde quake 4.. sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
quake 3 & doom 3 hebben beide een aparte engine hoor
en q3 is ook wel effies wat ouder...
hmm geen ervaring met q4 heb em wel ergens maar nooit wat mee gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ja ik bedoelde quake 4.. sorry![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
off topic, ben jij dat knappe meisje die ik op je avatar zie?
bedankt voor de tip.. ziet er inderdaad heel anders uit .. mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef babba het volgende:
Kijk eens naar Enemy Territory: Quake Wars, dat is ook de Doom 3 engine, maar ziet er veel anders uit dan Doom 3/Quake 4.
Idd, één van de mooiste levels die ik ooit in een game heb gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
klopt.. alhoewel ik het "hell" level van doom 3 nog het mooiste voorbeeld vind van wat de engine allemaal kan
idd, ik wou dat heel doom 3 die sfeer had..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef babba het volgende:
[..]
Idd, één van de mooiste levels die ik ooit in een game heb gezienZo ongelooflijk sfeervol.
waar staat dat dan? Een spel waarbij de engine het nu doet en dat ze de levels aan het maken kunnen gaan, noem ik alles behalve productiefase. Maps en sfeer maken kost denk ik het meeste werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
helaas.. maar hij zit wel in productiefase... lees de topic helemaal.. dan weet je de stand van zaken
quote iut interview met de makers:quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
waar staat dat dan? Een spel waarbij de engine het nu doet en dat ze de levels aan het maken kunnen gaan, noem ik alles behalve productiefase. Maps en sfeer maken kost denk ik het meeste werk
is toch al redelijk ver.. of hoop ik dat alleen maarquote:But it's definitely going well now. Things are together; we're in full production. We're basically just pulling all the pieces together and making the game out of it. There's a lot that's finished. All the guns are finished. Most of the creatures are finished. And as I said, we're just basically pulling it all together and trying to make it fun. We've kind of got all these disassociated elements that make up a game, and you put them together and things happen. And then you just tweak it and polish it until it's fun, and that's kind of the phase we're in now, just trying to make something that is really fun to play and interesting.
je hoopt, een verhaal met maps maken is moeilijk. Zeker als de "duke-sfeer" er in moet komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
quote iut interview met de makers:
[..]
is toch al redelijk ver.. of hoop ik dat alleen maar![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is ie d'r?!?! Is ie d'r?!?!?!
Kut...
Hou op met die kutkicks!![]()
Idd, die komt ook pas volgend jaar uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zullen we alle ps3 topics ook maar sluiten dan, en wachten todat ie uit is.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
off topic, ben jij dat knappe meisje die ik op je avatar zie?
deze al je nog najagen: over een half jaar komt het weer in je MATquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Stop Bumping This Useless Thread!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |