quote iut interview met de makers:quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
waar staat dat dan? Een spel waarbij de engine het nu doet en dat ze de levels aan het maken kunnen gaan, noem ik alles behalve productiefase. Maps en sfeer maken kost denk ik het meeste werk
is toch al redelijk ver.. of hoop ik dat alleen maarquote:But it's definitely going well now. Things are together; we're in full production. We're basically just pulling all the pieces together and making the game out of it. There's a lot that's finished. All the guns are finished. Most of the creatures are finished. And as I said, we're just basically pulling it all together and trying to make it fun. We've kind of got all these disassociated elements that make up a game, and you put them together and things happen. And then you just tweak it and polish it until it's fun, and that's kind of the phase we're in now, just trying to make something that is really fun to play and interesting.
je hoopt, een verhaal met maps maken is moeilijk. Zeker als de "duke-sfeer" er in moet komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
quote iut interview met de makers:
[..]
is toch al redelijk ver.. of hoop ik dat alleen maar![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is ie d'r?!?! Is ie d'r?!?!?!
Kut...
Hou op met die kutkicks!![]()
Idd, die komt ook pas volgend jaar uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zullen we alle ps3 topics ook maar sluiten dan, en wachten todat ie uit is.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
off topic, ben jij dat knappe meisje die ik op je avatar zie?
deze al je nog najagen: over een half jaar komt het weer in je MATquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Stop Bumping This Useless Thread!
zet het dan hier neer ...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:13 schreef JanaX het volgende:
las overigens in de pc gameplay wat nieuwe info over duke
Dit is toch wel de meest waarschijnlijke release date die ik heb gezien.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Jordy-B het volgende:
Er staat dat ze de wapens enzo klaar hebben en dat ze nu bezig zijn met het tweaken van de gameplay...
als releasedatum wordt Q1 derde millenium opgegeven.
klopt idd, dat was ook toen ze die filmpjes en pics releasdequote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest waarschijnlijke release date die ik heb gezien.![]()
Volgens mij waren ze een paar jaar geleden ook alleen nog bezig met het tweaken van de gameplay. Maar goed, toen wilden ze natuurlijk plotseling een andere engine gebruiken.
Het eerste kwartaal van het derde millennium ??? Is dat dan tussen de jaren 2000 en 2250....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Jordy-B het volgende:
Er staat dat ze de wapens enzo klaar hebben en dat ze nu bezig zijn met het tweaken van de gameplay...
als releasedatum wordt Q1 derde millenium opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |