abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33720268
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef mschol het volgende:

[..]

tenzij ze meer van dat soort mensen willen om het sneller te laten gaan..
Nog sneller dan nu
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_33724008
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nog sneller dan nu
w00t straks hebben we em in 2015 inplaats van 2025!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33724608
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Morthill het volgende:
Zat toevallig op de 3DRealms site, en ze hebben een banner waarin ze een team medewerker zoeken voor DNF.

Ze zoeken een Game / Senior Designer. Als ze die nog zoeken kan het nog heel lang duren vermoed ik zo =D
Ervaring met DX 5.0 vereist
pi_33725666
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Ervaring met DX 5.0 vereist
Ik betwijfel wat uit hun vacature:
quote:
Apogee and 3D Realms are die hard game players who make games without marketing pressure, corporate management, or arbitrary release dates. We make games we want to play, and we work on them until they are perfected and done. We are hard working, hard playing, highly motivated developers with a mission to succeed at all costs. We hire only the industry's cream-of-the-crop talent--and if you've got the talent, you can join us.
Dat ze zelf veel spelen geloof ik dan weer wel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:13:16 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33725786
Working hard, or hardly working?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33726309
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef MMaRsu het volgende:
Working hard, or hardly working?

"working with an hard one", denk ik
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_33731993
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

w00t straks hebben we em in 2015 inplaats van 2025!
2015.. laat ze eerste maar eens rustig alle bugs d'r uithalen.. straks heeft het spel last van ontzettend veel millenium bugs!
Dit keer zonder signature
pi_33733965
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

2015.. laat ze eerste maar eens rustig alle bugs d'r uithalen.. straks heeft het spel last van ontzettend veel millenium bugs!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_34707917
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34709419
Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit een ongelooflijk kutspel gaat worden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34710096
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit een ongelooflijk kutspel gaat worden...
En dat baseer je op, de stortvloed aan info, de geheime preview die alleen jij hebt gespeeld, inside info van 3dRealms, screenshots van de server die je gehackt hebt?

Of gewoon een gut feeling
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34710179
Nobody steals my chicks and lives...
pi_34710293
even een update:

volgens diverse bronnen is Duke Nukem in volle productie, een interview met de makers:
quote:
I think it'll be out when pigs fly. But it's definitely going well now. Things are together; we're in full production. We're basically just pulling all the pieces together and making the game out of it. There's a lot that's finished. All the guns are finished. Most of the creatures are finished. And as I said, we're just basically pulling it all together and trying to make it fun. We've kind of got all these disassociated elements that make up a game, and you put them together and things happen. And then you just tweak it and polish it until it's fun, and that's kind of the phase we're in now, just trying to make something that is really fun to play and interesting.
bron: http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=1&cId=3147571
pi_34710429
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

En dat baseer je op, de stortvloed aan info, de geheime preview die alleen jij hebt gespeeld, inside info van 3dRealms, screenshots van de server die je gehackt hebt?

Of gewoon een gut feeling
Dat baseer ik op ervaring, spellen die zo lang in ontwikkeling zijn is meestal iets goed mis mee en worden uiteindelijk half klaar op de markt gegooid. De gang van zaken rondom dit spel doet bij mij het vermoeden opborrelen dat dit spel ook nooit hoog op het prioriteitenlijstje heeft gestaan...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34711205
ik denk juist het feit dat ze zo lang wachten , houd in dat ze hoge eisen stellen.. het is een belangrijke brand .. netzoals doom , quake enz

die ga je niet verkwanselen met een slechte release.. dat zou kapitaal vernietiging zijn
pi_34711392
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat baseer ik op ervaring, spellen die zo lang in ontwikkeling zijn is meestal iets goed mis mee en worden uiteindelijk half klaar op de markt gegooid. De gang van zaken rondom dit spel doet bij mij het vermoeden opborrelen dat dit spel ook nooit hoog op het prioriteitenlijstje heeft gestaan...
Als ik ergens niet bang voor ben is het wel dat ie halfklaar op de markt komt. Als 3drealms de ontwikkelingskosten eruit wil halen moet de game zo super zijn namelijk
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34711799
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als ik ergens niet bang voor ben is het wel dat ie halfklaar op de markt komt. Als 3drealms de ontwikkelingskosten eruit wil halen moet de game zo super zijn namelijk
Ik denk dat ze het al niet eens meer voor elkaar krijgen om die kosten eruit te krijgen eigenlijk ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34712307
tvp
pi_34712921
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef ruud.nl het volgende:
tvp
waarom in godsnaam in deze topic een tvp, OMG zeg. Zo blijft ie wel in leven (met posts zoals deze van mij ook overigens)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34713073
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik denk juist het feit dat ze zo lang wachten , houd in dat ze hoge eisen stellen.. het is een belangrijke brand .. netzoals doom , quake enz

die ga je niet verkwanselen met een slechte release.. dat zou kapitaal vernietiging zijn
Nee die ga je verkwanselen door gamers tig jaar op een release te laten wachten

Die goede naam hebben ze al lang niet meer.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34713405
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

waarom in godsnaam in deze topic een tvp, OMG zeg. Zo blijft ie wel in leven (met posts zoals deze van mij ook overigens)
waarom niet?

duke nukem is m'n favoriete game ever, en als forever uitkomt zal dat ongetwijfeld hier vermeld worden, vandaar.
pi_34713753
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

waarom niet?

duke nukem is m'n favoriete game ever, en als forever uitkomt zal dat ongetwijfeld hier vermeld worden, vandaar.
waarschijnlijk in een deeltje of 200 verder
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34714026
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

waarschijnlijk in een deeltje of 200 verder
we shall see, tot die tijd...

tvp!
pi_34714043
Niet dat het mij uitmaakt als het een kutgame wordt, ik leech 'm wel van het net af ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:43:31 #145
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_34720879
Ik ben vandaag zo vrolijk, want Duke Nukem is alweer een dag dichterbij!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_34721056
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, want Duke Nukem is alweer een dag dichterbij!
ja, het einde van de zon komt ook weer een dag dichterbij. Maar ja, 1 dag op een paar miljard jaar he.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34723252
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, want Duke Nukem is alweer een dag dichterbij!
wat vliegt idd die tijd toch fucking hard he
Dit keer zonder signature
pi_34918942
En WEER staat dat ding in MyAT
pi_34919223
Ik heb vanmiddag de officiele trailer uit 2001 bekeken, zag er eigenlijk al best leuk uit
pi_34919307
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef babba het volgende:
Ik heb vanmiddag de officiele trailer uit 2001 bekeken, zag er eigenlijk al best leuk uit
dies inmiddels wel out dated, daar maakte ze nog gebruik van een voxel engine
ze hebben nu nmisschien eindelijk openGL support
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')