Nog sneller dan nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
tenzij ze meer van dat soort mensen willen om het sneller te laten gaan..
w00t straks hebben we em in 2015 inplaats van 2025!quote:
Ervaring met DX 5.0 vereistquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Morthill het volgende:
Zat toevallig op de 3DRealms site, en ze hebben een banner waarin ze een team medewerker zoeken voor DNF.
Ze zoeken een Game / Senior Designer. Als ze die nog zoeken kan het nog heel lang duren vermoed ik zo =D
Ik betwijfel wat uit hun vacature:quote:
Dat ze zelf veel spelen geloof ik dan weer welquote:Apogee and 3D Realms are die hard game players who make games without marketing pressure, corporate management, or arbitrary release dates. We make games we want to play, and we work on them until they are perfected and done. We are hard working, hard playing, highly motivated developers with a mission to succeed at all costs. We hire only the industry's cream-of-the-crop talent--and if you've got the talent, you can join us.
"working with an hard one", denk ikquote:
2015.. laat ze eerste maar eens rustig alle bugs d'r uithalen.. straks heeft het spel last van ontzettend veel millenium bugs!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
w00t straks hebben we em in 2015 inplaats van 2025!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
2015.. laat ze eerste maar eens rustig alle bugs d'r uithalen.. straks heeft het spel last van ontzettend veel millenium bugs!
En dat baseer je op, de stortvloed aan info, de geheime preview die alleen jij hebt gespeeld, inside info van 3dRealms, screenshots van de server die je gehackt hebt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit een ongelooflijk kutspel gaat worden...![]()
bron: http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=1&cId=3147571quote:I think it'll be out when pigs fly. But it's definitely going well now. Things are together; we're in full production. We're basically just pulling all the pieces together and making the game out of it. There's a lot that's finished. All the guns are finished. Most of the creatures are finished. And as I said, we're just basically pulling it all together and trying to make it fun. We've kind of got all these disassociated elements that make up a game, and you put them together and things happen. And then you just tweak it and polish it until it's fun, and that's kind of the phase we're in now, just trying to make something that is really fun to play and interesting.
Dat baseer ik op ervaring, spellen die zo lang in ontwikkeling zijn is meestal iets goed mis mee en worden uiteindelijk half klaar op de markt gegooid. De gang van zaken rondom dit spel doet bij mij het vermoeden opborrelen dat dit spel ook nooit hoog op het prioriteitenlijstje heeft gestaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat baseer je op, de stortvloed aan info, de geheime preview die alleen jij hebt gespeeld, inside info van 3dRealms, screenshots van de server die je gehackt hebt?
Of gewoon een gut feeling
Als ik ergens niet bang voor ben is het wel dat ie halfklaar op de markt komt. Als 3drealms de ontwikkelingskosten eruit wil halen moet de game zo super zijn namelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat baseer ik op ervaring, spellen die zo lang in ontwikkeling zijn is meestal iets goed mis mee en worden uiteindelijk half klaar op de markt gegooid. De gang van zaken rondom dit spel doet bij mij het vermoeden opborrelen dat dit spel ook nooit hoog op het prioriteitenlijstje heeft gestaan...
Ik denk dat ze het al niet eens meer voor elkaar krijgen om die kosten eruit te krijgen eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik ergens niet bang voor ben is het wel dat ie halfklaar op de markt komt. Als 3drealms de ontwikkelingskosten eruit wil halen moet de game zo super zijn namelijk
waarom in godsnaam in deze topic een tvp, OMG zeg. Zo blijft ie wel in levenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef ruud.nl het volgende:
tvp
Nee die ga je verkwanselen door gamers tig jaar op een release te laten wachtenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik denk juist het feit dat ze zo lang wachten , houd in dat ze hoge eisen stellen.. het is een belangrijke brand .. netzoals doom , quake enz
die ga je niet verkwanselen met een slechte release.. dat zou kapitaal vernietiging zijn
waarom niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom in godsnaam in deze topic een tvp, OMG zeg. Zo blijft ie wel in leven(met posts zoals deze van mij ook overigens)
waarschijnlijk in een deeltje of 200 verderquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
duke nukem is m'n favoriete game ever, en als forever uitkomt zal dat ongetwijfeld hier vermeld worden, vandaar.
we shall see, tot die tijd...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waarschijnlijk in een deeltje of 200 verder
ja, het einde van de zon komt ook weer een dag dichterbij. Maar ja, 1 dag op een paar miljard jaar he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, want Duke Nukem is alweer een dag dichterbij!
wat vliegt idd die tijd toch fucking hard hequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, want Duke Nukem is alweer een dag dichterbij!
dies inmiddels wel out dated, daar maakte ze nog gebruik van een voxel enginequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef babba het volgende:
Ik heb vanmiddag de officiele trailer uit 2001 bekeken, zag er eigenlijk al best leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |