Nee energydrank drinken is geen valsspelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef ASroma het volgende:
valsspelen
Na liters van dat spul (high energy, dus) opgewarmd en wel op de Weissensee naar binnengewerkt te hebben, ga ik compleet uit m'n dak als de geur ervan mijn neusgaten bereikt. Ik begrijp je dus welquote:Op woensdag 14 september 2005 14:38 schreef Faceoff het volgende:
IkAA maar den wel de groene. die normale is echt te goor
Sportdranken zijn dan ook bedoeld om de stoffen die je tijdens het sporten verliest weer aan te vullen, niet om lekker water met een smaakje te drinken. Je zult niet zo gauw een overdosis van het een of ander krijgen, maar goed is het niet. Bovendien zou het mij te duur zijn. Ik heb wel eens opgeteld wat ik in een drukke sportweek allemaal aan euro's wegkaan, da's niet grappig meer ...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef scubagirl het volgende:
drink 2 blikjes Red Bull per dag, omdat ik t lekker vind, bij sport is het sowieso niets. Verder met sport drink ik iets van AA achtige vloeistof. Ook omdat het dorstlessend is. Eigenlijk zijn sportdrankjes niet goed voor je.
Ik denk dat de meningen daarover behoorlijk verdeeld zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:15 schreef scubagirl het volgende:
@kleinmeiske: ik weet dat t ter aanvulling dient van mineralen etc die je verliest, maar zelfs dan is het niet goed, ondanks het feit dat je die stoffen verliest. Sportdrankjes veel drinken betekent een verhoogd risico op suikerziekte.
T is idd allemaal erg duur, gelukkig haal ik mijn RB bij de groothandel.
Als de baas er dan nog een wedstrijpak/wielershirt bij geeft is het helemaal primaquote:Op donderdag 15 september 2005 10:01 schreef kleinmeiske het volgende:
Groothandel is in ieder geval ook mijn supplier voor AA en Isostar, scheelt stukken in de winkel. Nu betaalt mijn baas de BTW, dus dan scheelt het helemaal![]()
Jammergenoeg vindt de baas dit genoeg sponsoring ...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als de baas er dan nog een wedstrijpak/wielershirt bij geeft is het helemaal prima
Helaas. BIj mij blijft het ook beperkt tot 1 wielershirtje van 2 naamswissellingen geledenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Jammergenoeg vindt de baas dit genoeg sponsoring ...![]()
Ze hebben zo hun nut, hè, bazen, maar helaas ook hun beperkingenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Helaas. BIj mij blijft het ook beperkt tot 1 wielershirtje van 2 naamswissellingen geleden![]()
Ik schaats voornamelijk in Nijmegen omdat ik daar werk. Superijs, alleen jammer dat het een 333m baan is. Soms rijden we naar Breda (gezellig!) of Heerenveen (mooi ijs) en af en toe als er een plekkie over is bij m'n club en ik tijd heb naar Utrecht. Maar ik ben zo verwend door het binnenschaatsen dat ik daar pruttijden schaats. Dat wordt nog wat als ik volgend seizoen wedstrijden ga rijdenquote:Off-Topic, welke baan maak jij onveilig komende winter? Mijn thuisbaan is Geleen, maar met regelmatige uitstapjes naar Eindhoven, Breda en soms Heerenveen.
Laat me eens raden, STW Wageningen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef kleinmeiske het volgende:
Ik schaats voornamelijk in Nijmegen omdat ik daar werk. Superijs, alleen jammer dat het een 333m baan is. Soms rijden we naar Breda (gezellig!) of Heerenveen (mooi ijs) en af en toe als er een plekkie over is bij m'n club en ik tijd heb naar Utrecht. Maar ik ben zo verwend door het binnenschaatsen dat ik daar pruttijden schaats. Dat wordt nog wat als ik volgend seizoen wedstrijden ga rijden![]()
Nope, Exerceo Dodewaard. Zijn we terechtgekomen toen we gingen skeeleren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Laat me eens raden, STW Wageningen?
In Breda rij ik af en toe marathons, wel leuk, ik heb daar toch geen belangen voor het klassement kan dus uitgebreid rammen en geen oog hebben voor taktiekEn natuurlijk leuk het spel van 'de laatste 100m sprintertjes' verstoren
Damesmarathon in Breda moet je dan eens proberen, alle niveau's voorhanden.
Sommige vrouwen hebben sperma als sportdrank. Soms gemengd met urine.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |