Breda is best wel een lekkere baan om te rijden. Alleen zitten ze bij langebaan nogal vaak vol. Ik zal tzt wel melden als er nog masters-wedstrijden zijn in Breda. Daar is vaak nog plek voor niet-masters om bij te schrijven.quote:Op maandag 19 september 2005 10:04 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Nope, Exerceo Dodewaard. Zijn we terechtgekomen toen we gingen skeeleren.
Helaas is marathon niet zo mijn ding, ik ga meer voor de langebaan afstanden. Het enige wat ik aan duursport doe is 's zomers wielrennenen een keer per jaar een tocht skeeleren, dan heb ik het wel weer gehad
![]()
Vergeet ik helemaal de Weissensee, 100km dit jaar, in 2007 een hernieuwde recordpoging. Ik weet nog niet hoe ik dat seizoen ga trainen, maar als ik dan toch een licentie heb kan ik natuurlijk meteen een marathonoor nemen en dan klinkt Breda goed! Thanks for the tip.![]()
Hé top! Masters is toch het veteranencircuit? Volgens mij val ik daar als dames senior B inmiddels ook in, toch? Voor de goede orde, ik heb nog geen licentie en rijd dus nog geen wedstrijden. M'n studie slokt iets te veel tijd op om goed genoeg te kunnen trainen, maar onderlinge wedstrijdjes geven me goede hoop voor het volgende seizoen. Nou m'n studie nogquote:Op maandag 19 september 2005 11:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Stukje slowchat uit een ander topic:
[..]
Breda is best wel een lekkere baan om te rijden. Alleen zitten ze bij langebaan nogal vaak vol. Ik zal tzt wel melden als er nog masters-wedstrijden zijn in Breda. Daar is vaak nog plek voor niet-masters om bij te schrijven.
Exerceo heeft Utrechtse licenties, dus Eindhoven en Geleen zit er denk ik niet in. Ik moet gewoon gaan wennen aan het buitenijs in Utrecht, als ik daar hard kan, kan ik het overal, niet?quote:Als je een licentie bij een Zeeuwse club hebt kun je ook redelijk makkelijk in Eindhoven en Geleen rijden. In Eindhoven is ook een speciale damescategorie, ook met van alles wat bij de marathon. In Geleen is er altijd wel plek op de lange baan. Maar dan zit je wel met een buitenbaan.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:32 schreef mitt het volgende:
Let mij even uit waarom er een slowchattopic moet komen over schaatsen?
Waarom zou dat niet in de normale topics kunnen?
Een 'recreatief' topic dan?quote:Op maandag 19 september 2005 14:32 schreef mitt het volgende:
dat is natuurlijk heel wat andersquote:
[grote-lieve-blauwe-ogen-opzet mode]Misschien de TT aanpassen dan? Als ultra_ivo 't goed vindt natuurlijk[/]quote:
Als DSB ben je idd master. Ik ben al een paar jaar HSB maar ben pas een vorig seizoen echt bij de masters begonnen. Voordeel is dat er allerhande verschillende niveau's rondrijden. Voor masterswedstrijden heb je overigens wel een licentie nodig.quote:Op maandag 19 september 2005 13:05 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Hé top! Masters is toch het veteranencircuit? Volgens mij val ik daar als dames senior B inmiddels ook in, toch? Voor de goede orde, ik heb nog geen licentie en rijd dus nog geen wedstrijden. M'n studie slokt iets te veel tijd op om goed genoeg te kunnen trainen, maar onderlinge wedstrijdjes geven me goede hoop voor het volgende seizoen. Nou m'n studie nog![]()
Dan zou Breda (uitgezonderd de masters dan) ook wel eens een probleem kunnen vormen. Geleen weer niet, we zijn hier blij met iedereen die komt rijden. Marathons is weer een andere zaak, is gewoon een kwestie van ff vragen aan de organisatie.quote:Exerceo heeft Utrechtse licenties, dus Eindhoven en Geleen zit er denk ik niet in. Ik moet gewoon gaan wennen aan het buitenijs in Utrecht, als ik daar hard kan, kan ik het overal, niet?
Dan ben je er erg vroeg bij. Ik ga eerst nog even een paar weken op fietsvakantie voordat ik de schaatsen weer eens slijp.quote:Schaatsen liggen al puntgaaf geslepen de wachten op het eerste rondje zondagmorgen!
Slowchat rond een bepaalde sport is toch iets anders dan het melden van nieuwtjes of het filosoferen over topwedstrijden. Daarvoor zijn aparte topics. Om vervuiling van deze topics (en niet-schaatstopics) met schaatsslowchat te voorkomen lijkt het me handiger de slowchat te concentreren in één topic. Kun je ook makkelijker mensen vinden om mee over het gewone schaatsen te ouwenelen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:32 schreef mitt het volgende:
Doe dat!quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef mitt het volgende:
Dus ik verander deze ook in een recreatief schaatstopic
Right on.quote:
Dat idee heb ik ook, maar ik hoop het tegendeel, want ik heb pas één Tocht echt beleefd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:31 schreef mitt het volgende:
Volgens mij komt er nooit meer een Elfstedentocht.
Check!quote:Op maandag 19 september 2005 14:30 schreef Remzz het volgende:
Een schaatsslowchat topic
Wat denken jullie van de OS? Kan Nederland het succes van 98/02 herhalen?
Zelf denk ik het niet, er is gewoon veel meer concurentie gekomen vooral van de Noren en natuurlijk ook de Amerikanen en de Italianen. Personelijk denk ik dat alleen de 1000 meter een zekerheidje is.... Al dachten we dat eigenlijk ook bij het laatste WK.
Is er iemand eigenlijk nog van plan naar de OS toe te gaan? Of andere schaatswedstrijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |