quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Huh? Dus wat ik nu doe is waste of my time?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef coz het volgende:
(ps .. jullie zitten de eerste keer met die hoods he, dan hoef je ze niet 100% , gewoon ophouden waneer je de melding krijgt dat je naar die en die toe kan)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef coz het volgende:
ook als ik vertel dat het zinloos is ?
... ja je raakt het allemaal weer kwijt .. niets tegen te doen , zinloos .. helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig alles wat je doet na de melding dat je verder kan met missie
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Hij was dicht hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef Sloggi het volgende:
Het zit er geloof ik al vanaf het begin van het spel. Zeker weten doe ik het niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef Sloggi het volgende:
Het zit er geloof ik al vanaf het begin van het spel. Zeker weten doe ik het niet.
tijdens de missie issie dicht natuurlijkquote:
reminds mequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Wat er ook op dat bord komt te staan door dat gat: a taste of come
wordpad of wordquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:34 schreef MosPos het volgende:
He ik heb een paar autos gedownload! maar ik moet die opslaan in een kladblok-document. maar dan staat er dat het bestand te groot is voor een kladblok en dat ik het met een ander programma moet openen. Met welk programma is dat?
volgens mij level 12 , maar daar krijg je wss wel een melding vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Bedoel je gewoon een brandweer auto kapen en dan branden blussen? Hoevaak moet je dat doen dan?
Je bent dan brandbestendigquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef coz het volgende:
stiekem is dat de een na laatste![]()
maar ze gaan in elkaar over
*kuch* brandweermissie *kuch* OP *kuch*
Wordpad is al standaard in Windowsquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef MosPos het volgende:
wordpad wil ook niet en word heb ik geen code voor!
Level 12 is het zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef coz het volgende:
[..]
volgens mij level 12 , maar daar krijg je wss wel een melding van
Jammer dat je niet jezelf kan blussenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer, een brandweerauto die in brand vliegt
ook jammer dat het meteen missie ended is (gokje hoor) .. meestal komt er bij een brandende auto weer een brandweer , dus zou je zo verder kunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Level 12 is het zeker
[..]
Jammer dat je niet jezelf kan blussen
mensen slaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die bos bloemen doen? [[url=http://img318.imageshack.us/img318/6328/11lp.th.jpg]afbeelding][/url]
Serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
mensen slaan
en aan je vriendin geven
met tab geven , met click = slaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Serieus?
Gelijk naar vriendin gaat
Nee, niks noppes.. nadaquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef Blik het volgende:
krijg je nog een beloning voor als je alle territories hebt?
Laatste paar % schiet niet opquote:Progress made
92.51%
Playing time
87:40
Days passed in game
360
Safehouse visits
499
Ik gaf ze een slam, maar gelijk de bloemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef coz het volgende:
[..]
met tab geven , met click = slaan
dat heb ik wel eens verkeerd om gedaan in de haastvond ze niet tof
![]()
Nix, je moet er 100 hebben en dan krijg je,quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef Knoekie het volgende:
Wat krijg je als je 50 tags heb?
gebeurde mij de eerste keer ook. "Your date is over"quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef coz het volgende:
[..]
met tab geven , met click = slaan
dat heb ik wel eens verkeerd om gedaan in de haastvond ze niet tof
![]()
Je moet er wel degelijk 50 hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nix, je moet er 100 hebben en dan krijg je,
zucht,
een AK, Tec9, Sawnoff Shotgun en molotovs in CJ's keuken
[..]
gebeurde mij de eerste keer ook. "Your date is over"
Tags? Dat resprayen van grafiti toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:15 schreef babba het volgende:
[..]
Je moet er wel degelijk 50 hebben hoor
jup , grafiti tags ( tag alsin kenmerk, het zijn gang kenmerkenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Tags? Dat resprayen van grafiti toch?
Je moet er echt 100 hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 09:33 schreef coz het volgende:
mss bedoelde die met 100 ... 50 van beide ... maar dat is ook onlogisch (want die oesters liggen door de hele map)
zal wel in de war zijn met andere gta's![]()
[..]
jup , grafiti tags ( tag alsin kenmerk, het zijn gang kenmerken)
" x of 50 tags sprayed "
100 iddquote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet er echt 100 hebben hoor
Tags sprayed
9 out of 100
Kost je een kop koffiequote:
Als ik wil daten zeggen ze "you're to skinny"quote:Op woensdag 21 september 2005 09:57 schreef Chewie het volgende:
Heb gisteren alle tags (zijn er echt 100), oysters, horseshoes en photo-ops gevonden die ik nog miste![]()
Merk trouwens weinig van de "luck" met horseshoes.
Sinds ik alle oysters heb is daten wel een stuk makkelijker geworden en willen ze gelijk koffie met je drinken.
LOL , ik wilde net typen dat ik er twee aangaf , ook eentje voor je date .. maar met quote zag ik ineens de editquote:Op woensdag 21 september 2005 09:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kost je een kop koffie
[..]
Als ik wil daten zeggen ze "you're to skinny"
Ahhhh. tnxquote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef coz het volgende:
[..]
LOL , ik wilde net typen dat ik er twee aangaf , ook eentje voor je date .. maar met quote zag ik ineens de edit... dus krijg je er maar 1
![]()
( gewoon de gym ingaan ... niet 30 keer pushen , maar even kappen - naar buiten en weer terug ... dan omzeil je de "you have exercised enough for one day ")
typisch gevalletje in de war , en niet uitgeslapen, en doordat ik nog eentje zag twijfelen ...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus... dat valt me van je tegen coz
Ik wist ook 100% zeker dat 't er 100 waren... dit had ik niet van je verwacht
Met alle oysters heb ik daar geen last meer van, ook niet meer dat ik te gespierd zou zijn enz.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kost je een kop koffie
[..]
Als ik wil daten zeggen ze "you're to skinny"
Dankjequote:Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met alle oysters heb ik daar geen last meer van, ook niet meer dat ik te gespierd zou zijn enz.
Eerst kopen en installeren. Vervolgens linker shift (volgens mij)quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef dekkered het volgende:
hoe gebruik je nos???
heb je de flightschool niet gedaan?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
Hoe stuur je met een vliegtuig?
pitch , q & equote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
nee, dat heeft met je respect te maken. hoe meer respect, ho meer gang-leden je mee kan nemen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef dvdk het volgende:
klopt het dat je je eigen 'gang' kan starten als je genoeg 'hoods' hebt overgenomen?
mvg.
D
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:44 schreef Baklap het volgende:
Waar is die bootschool ergens?
Haha, gast je weet niet eens hoe je moet vliegen en dan ga je doen alsof je er alles over weet??quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef dekkered het volgende:
das alleen voor de pc aap
ey gast ik lees dit forum heel goed en ik weet nu wel hoek moe vliegen zonder hulp van julliequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Haha, gast je weet niet eens hoe je moet vliegen en dan ga je doen alsof je er alles over weet??
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
ey gast ik lees dit forum heel goed en ik weet nu wel hoek moe vliegen zonder hulp van jullie
surequote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
lees ff op welke tijden dit gepost is...quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Cutie het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar dit spel: [TK] San andreas voor de Playstation 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Dat is toch die missie waarbij je die lyrics moet jatten?quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar maand geleden zat ik bij een kutmissie, gister nog es verder gegaan. Het gaat best soepel, aantal leuke missies gehad. Ik moet nu Madd Doggs Mansion gaan innemen, mensen nog tips?
Ik heb nog niet heel veel gedaan naast de storyline, wel een aantal dingen ....
Minigun enzoquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Home in the Hills, nu al 2 keer mislukt. Ik ben elke keer bijna dood voor ik dr uit ben. En die jappen die je meekrijgt zijn ook zo dood .....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef Omkron het volgende:
Wat gebeurt er als er 100% behaald is..?
En oneindige ammoquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Akira221 het volgende:
[..]
Nou dan krijg je voor je huis in los santos een tank(rhyno) en een hydra en een miljoen na mijn weten![]()
Ik zou je graag wel willen helpen met je vliegschoolquote:Op maandag 26 september 2005 00:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Delete ik mn laatste savefile. Ik was toe aan home in the hills, nu ben ik ergens in die 2de stad met mn verste
Dat ga ik echt niet trekken hoor, al die kutmissies incl flyingschool overnieuw doen
pff .. heb hem gewoon met een uzi gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |