Eigenlijk hadden die Duitsers hier moeten blijven, 62 jaar geleden, toen de criminelen achter slot en gas werden gezet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:18 schreef Reflex het volgende:
* Reflex ziet t punt echt totaal niet dat je daarom zo uit je slof schietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de Duitsers hebben NL ook een prima ziekenfonds gegeven, maken ze ook al kapotquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden die Duitsers hier moeten blijven, 62 jaar geleden, toen de criminelen achter slot en gas werden gezet.
Toen was het tenminste wel 'veilig'.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bron: Nu.nl , onderste alinea staat hetquote:Minister Donner wijst echter voortdurend op het vertrouwensbeginsel: Nederland mag ervan uitgaan dat de VS voldoen aan het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Volgens Teurlings is deze zaak een schoolvoorbeeld van het ongelijk van Donner.
Okey, díe mag je even uitleggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef kevin85 het volgende:
Ik vind het een goede zaak dat zulke ideen geopperd worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dhr. Riessen is overigens nooit korpschef geweest zoals jij stelt, dat was Hc. Kuiper..
Korps Amsterdam-Amstelland had vorig jaar 2 Hc's, de een was de korpschef en de ander nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okey, díe mag je even uitleggen.
Tevens heb ik een suggestie, mijn broertje (12) speelt graag Command&Conquer Red Alert, maakt dit hem dan ook geschikt voor de functie als hoofdcommissaris?
Das een computerspelletjequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:50 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Korps Amsterdam-Amstelland had vorig jaar 2 Hc's, de een was de korpschef en de ander nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom ik dit goed vind?
Ik vind de veiligheid momenteel boven het recht op privacy gaan.
Wanneer wij (ja, ik dus ook) die bevoegdheid krijgen denk ik dat we kunnen toewerken naar een veiliger Amsterdam.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij mag je laatste opmerking ook even verduidelijken svp, die over C&C?
Beetje achterlijke kick vind je niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:16 schreef ForumGek het volgende:
Nou..de laatste tijd heb je genoeg pliesie gezien anders !
Denk je er nu nog zo over?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop