abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:13:04 #1
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30894750
Godverdomme! Willen ze nou hun gore slijmerige tengels van mij afhouden ja!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is godverdekankerteringtyfus godsgeklaagd (ik ga even uit mijn slof, terecht, zoals je zult zien) wat er allemaal de laatste tijd gebeurd. De non-argumenten 'ik heb niks te verbergen' vliegen me weer om de oren.

En waarom?

Laat ik eerst even zeggen dat ik verwijzingen naar de tweede wereldoorlog gebruik, ook al is dat volgens sommigen het teken dat je dan de discussie verloren heb, doe ik het al op voorhand, omdat het ook voor de hand ligt)

Nou, omdat onder andere de ID-kaart-plicht is ingevoerd (Ausweis bei), en nu wil 1 of andere uit de schapenkont-geslingerde-helmjosti-meneer de oud korpschef hoofdcommissaris van Politie Amsterdam een algehele toestemming voor preventief fouilleren, om zo de politie meer hun gang te kunnen laten gaan.

Mooi, mag ik dan even een ijzeren honkbalknuppel? Dan kan ik mijn gang gaan op deze korpschef, die zojuist in mijn ogen alle contact met de wereld verloren heeft.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bron:
http://www.parool.nl/nieuws/2005/SEP/24/p2.html
,
http://frontpage.fok.nl/nieuws/57995/2/50
en
[NWS] http://forum.fok.nl/topic/758368

Achterlijke teringhelmjosti, als hij wil dat ik nu volledig het vertrouwen, respect, en medeleven verlies in de politie, dan is hij daar nu voor 99,9% in geslaagd.
Eerst de ID kaart, nu al wordt gelogd welke boeken / auto's je huurt, minister Donner wou ook nog eens alle internetverkeersgegevens opslaan etc. etc.

Voeg dat samen met de 40 miljoen credit card gegevens die gestolen zijn, en de zaak-Nienke, en ik heb genoeg reden om deze persoon neer te hoeken.

Achterlijke teringmongool, hij als 'woordvoerder van de politie' zou toch op zijn minst een beetje de rechten van de mens uit zijn hoofd moeten weten. Nu hij daar tegenin gaat, wekt dat bij mij zeer veel negatieve feedback op.

En dat laat ik zo op deze manier even merken.

Meneer Joop van Riessen: "Sterf!""

=========

Even een sentimenteel verhaaltje van mijn kant.

Waar is die tijd gebleven? Vroeger bemoeide de politie zich niet zoveel met mij, en had ik ook respect voor de politie. Als de motoragent seinde om te stoppen, stopte ik vriendelijk, en maakte ik nog een praatje ook.

De 3 keer dat ik in het politiebureau ben geweest zijn het volgende:
2x jeugdbrandweer training
1x een vergunning aanvragen voor het laten opzetten van een beschermde vogel die zich had doodgevlogen tegen een nieuwe glasplaat van een nieuw gebouw.

Nu? Nu is dat grote respect en vertrouwen wat ik had behoorlijk weg. Ligt dat in het geheel aan mij? Beantwoord die vraag zelf maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yildiz op 24-09-2005 19:43:50 (hij was geen korpschef) ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:16:03 #2
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30894818
Noot aan minister Remkes: "Ik radicaliseer"

Tevens ben ik mij er ook wel van bewust dat ik balanceer op het randje, betreffende provocerend gedrag.
pi_30894896
* Reflex ziet t punt echt totaal niet dat je daarom zo uit je slof schiet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:21:02 #4
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30894953
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:18 schreef Reflex het volgende:
* Reflex ziet t punt echt totaal niet dat je daarom zo uit je slof schiet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Eigenlijk hadden die Duitsers hier moeten blijven, 62 jaar geleden, toen de criminelen achter slot en gas werden gezet.

Toen was het tenminste wel 'veilig'.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30894999
Ik zie de preventief-fouilleren-hype al aankomen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:23:01 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30895008
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden die Duitsers hier moeten blijven, 62 jaar geleden, toen de criminelen achter slot en gas werden gezet.

Toen was het tenminste wel 'veilig'.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En de Duitsers hebben NL ook een prima ziekenfonds gegeven, maken ze ook al kapot
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:33:17 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30895271
Donner:
quote:
Minister Donner wijst echter voortdurend op het vertrouwensbeginsel: Nederland mag ervan uitgaan dat de VS voldoen aan het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Volgens Teurlings is deze zaak een schoolvoorbeeld van het ongelijk van Donner.
bron: Nu.nl , onderste alinea staat het

Dat zegt ie dus hé? Nou
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lekker: Guantanamo Bay (Google)

De Donner
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30895312
Ik vind het ook maar raar. Ik heb een heleboel te verbergen; allemaal legale zaken.
.
pi_30895463
Ik vind het een goede zaak dat zulke ideeen geopperd worden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dhr. Riessen is overigens nooit korpschef geweest zoals jij stelt, dat was Hc. Kuiper..
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:44:41 #10
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30895579
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef kevin85 het volgende:
Ik vind het een goede zaak dat zulke ideen geopperd worden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dhr. Riessen is overigens nooit korpschef geweest zoals jij stelt, dat was Hc. Kuiper..
Okey, díe mag je even uitleggen.

Tevens heb ik een suggestie, mijn broertje (12) speelt graag Command&Conquer Red Alert, maakt dit hem dan ook geschikt voor de functie als hoofdcommissaris?
pi_30895749
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Okey, díe mag je even uitleggen.

Tevens heb ik een suggestie, mijn broertje (12) speelt graag Command&Conquer Red Alert, maakt dit hem dan ook geschikt voor de functie als hoofdcommissaris?
Korps Amsterdam-Amstelland had vorig jaar 2 Hc's, de een was de korpschef en de ander niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waarom ik dit goed vind?
Ik vind de veiligheid momenteel boven het recht op privacy gaan.
Wanneer wij (ja, ik dus ook) die bevoegdheid krijgen denk ik dat we kunnen toewerken naar een veiliger Amsterdam.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jij mag je laatste opmerking ook even verduidelijken svp, die over C&C?
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:54:37 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30895870
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:50 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Korps Amsterdam-Amstelland had vorig jaar 2 Hc's, de een was de korpschef en de ander niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waarom ik dit goed vind?
Ik vind de veiligheid momenteel boven het recht op privacy gaan.
Wanneer wij (ja, ik dus ook) die bevoegdheid krijgen denk ik dat we kunnen toewerken naar een veiliger Amsterdam.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jij mag je laatste opmerking ook even verduidelijken svp, die over C&C?
Das een computerspelletje
Google-ed
wat mijn broertje heel soms speelt (eens in de maand, meer mag ie niet van mij), waar je heel duidelijk een kamp heb van de goeden, de slechten, en de burgers.

En soms is het ook wel eens leuk om burgers te pesten, want die gaan dan debiel rondrennen, en dan kan je vervolgens leuk met n Jeep dat ventje kapotschieten, keilache!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nee, waar ik een beetje op doelde, was een verre vergelijking, dat men denkt dat het allemaal zo helder is, zoals in het spelletje. Dat iemand goed is, of slecht, en niet iets grijs ertussenin.

Maar dat is veeeerrr offtopic, nu gaat het over deze oud-hoofdcom. die klaarblijkelijk los is geslagen.
  zondag 25 september 2005 @ 12:57:40 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30913011
Kut, ik heb em vannacht niet gezien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31120422
Nou..de laatste tijd heb je genoeg pliesie gezien anders !

Denk je er nu nog zo over?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Fingerspitzgefühl
pi_31120751
Anarchie!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31120787
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:16 schreef ForumGek het volgende:
Nou..de laatste tijd heb je genoeg pliesie gezien anders !

Denk je er nu nog zo over?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Beetje achterlijke kick vind je niet?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop