een extra hint daarnaar mag op zich bestquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:28 schreef dork22 het volgende:
Waar staat 1984 voor eigelijk?
Ik heb als een idioot zitten filteren maar ik kom tot deze grotere oplossing.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef arucard het volgende:
[afbeelding]
Net ff gemaakt![]()
Ik weet niet of je het kan gebruiken...
Vanaf een afstand is hij wel owke... alleen sommige detail lijnen moeten nog weggepoetst/aangedikt worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb als een idioot zitten filteren maar ik kom tot deze grotere oplossing.
[[url=http://xs46.xs.to/pics/05372/Donner.png]afbeelding][/url]
Dat ben ik ook, komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Het is nu net of de shirtdrager in 1984 geboren is.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:48 schreef -DailaLama- het volgende:
War is Peace
Ignorance is Strength
Freedom is Slavery
Donner is Kebab
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanaf een afstand is hij wel owke... alleen sommige detail lijnen moeten nog weggepoetst/aangedikt worden.
XL shirt, ik heb het ff gemeten bij n ander shirt met printquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef Drugshond het volgende:
Wat zijn geschikte afmetingen voor een t-shirt... hoe groot mag/moet de picture worden. ?
Want ik zit hier al een gek te filteren om de proporties juist te houden
Het valt niet mee, om een micro foto om te zetten naar een t-shirt formaat. Want mijn bewerking moet zeker nog een factor 2 opgeblazen worden. Alle fouten nemen dus ook met een factor 2 toe.quote:
d'uhquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het valt niet mee, om een micro foto om te zetten naar een t-shirt formaat. Want mijn bewerking moet zeker nog een factor 2 opgeblazen worden. Alle fouten nemen dus ook met een factor 2 toe.
Wat die foto van Che Guevara is echt vakwerk..... elk vaag detail staat op de juiste plaats.
Echt onder het credo - Less is more.
Ik wel... ik heb alle tools wel in huis. Maar ik pruts/klooi (letterlijk) totdat ik mijn goal heb gevonden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef dork22 het volgende:
Ik ben geen complete n00b hoor.
Nice work.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef rosstek het volgende:
[afbeelding]
Zie hier mijn bijdrage, omdat ik geen zin had om het gras te maaien en ik een keer in [DSG] wilde posten.
Sorry voor de kick, maar coz, kan jij die foto van die vlag alvast evt. mailen naarquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:41 schreef coz het volgende:
overigens van die foto op vlag wil ik best de psd geven (maar het was gewoon het cutout filteren een beetje beter knippen is ook nog wel nodig )
* zich afvraagt of ik er nog wel de psd van heb eigenlijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |