Dat bedoel ik, dan is die zin ook leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:19 schreef dork22 het volgende:
Ohja, een shirt wordt door veel mensen maar een paar seconden gezien, dus als je wilt dat je shirt opvalt zal ik wat minder tekst doen, of iig weinig tekst
quote:
hey heb ik jou daar toestemming voor gegevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef Yildiz het volgende:
Okey, deze afbeelding, maar dan voor op n shirt?
[afbeelding]
Zoiets wil ik erop hebben hoor, het hoeft er niet allemaal op, ik laat jullie volledig vrij.
De bovenstaande afbeelding op een leuke manier is ook al cool,
ik probeerde zo mijn bedoeling over te brengen, aan jullie alle vrijheid om er wat van te maken
[..]
Dat bedoel ik, dan is die zin ook leuk
Een plaatje van een jodenster, maar dan omgevormd naar iets met de EU, is dat misschien té?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een plaatje van een jodenster, maar dan omgevormd naar iets met de EU, is dat misschien té?
Ja ik weet niet, liever niet, ik denk dat de meesten niet snappen wat dat allemaal betekend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:31 schreef -DailaLama- het volgende:
Een piramide met bovenin een driehoek met het oog van Donner.
Dat is juist goed. Dan hou je het mysterieus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, liever niet, ik denk dat de meesten niet snappen wat dat allemaal betekend.
Die denken gewoon, kapitalist! dat staat ook op het dollar-biljet!
Ofzo...
Deze (express een link) http://www.duitslandweb.n(...)9-1945/jodenster.gifquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:43 schreef dork22 het volgende:
Een davidsster of een echte jodester?
Rood lijkt me wel het geschikte shirtquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:56 schreef dork22 het volgende:
Wat voor kleur shirt wil je het op laten printen?
Sorry, neequote:
Ik moet er natuurlijk wel mee lopen hé.quote:
He.... jammerquote:
Op DSN ben ik zo'n beetje de enige die plaatjes aant maken is voor anderen (en icoon klaar terwijl je wacht)quote:
Okay, tof.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef dork22 het volgende:
[..]
Op DSN ben ik zo'n beetje de enige die plaatjes aant maken is voor anderen (en icoon klaar terwijl je wacht)
Dus ik denk dat je pech hebt.
Mischien vanavond een nieuwe poging![]()
Mja wordt toch door niemand gekocht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okay, tof.
Ja ik weet niet of het handig is, maar als het goed loopt op die site, kan je er leuk aan verdienen
Die op die vlag is anders aardig geluktquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef MaRySe het volgende:
Die donner heeft helemaal niet zo een herkenbaar hoofd dus denk niet dat 't echt gaat lukken..
Het moet echt veeeeel groter wil je het op een t-shirt krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef arucard het volgende:
[afbeelding]
Net ff gemaakt![]()
Ik weet niet of je het kan gebruiken...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef arucard het volgende:
[afbeelding]
Net ff gemaakt![]()
JA!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef impakt het volgende:
[afbeelding]
had je dit ongeveer in gedachte? zo ja, maak ik het later wel af.
Meen je niet, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef coz het volgende:
en als het hoofd niet goed genoeg is verbuig je het naar
Big donner is watching you ... bespaar je de argeloze medemens ook het kijken naar zijn hoofd![]()
Ik moet zeggen, ik vind het mooi worden, alleen moet het dan ietsje duidelijker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef arucard het volgende:
[afbeelding]
Net ff gemaakt![]()
Ik ook, scheelt een foto die je bijna niet kan vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef Yildiz het volgende:
Meen je niet, daar zat ik ook aan te denken![]()
En, misschien dat ik voorop wel gewoon alleen tekst doet.
Met 1984:
en dan de 3 zinnen
en dan op de rug jullie design.
Of misschien juist andersom, met de aankomende winter, blousje open enzo.
Elke keer maar weer n shirt over n longsleeve trekken gaat ook vervelen...
Je vergeet die 3 zinnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:25 schreef impakt het volgende:
[afbeelding]
misschien is dit wel een leuk idee zo. Het zijn trouwens allemaal vectoren dus dat moet geen probleem zijn. Als dit het design is wat je wilt maak ik alles netjes en mail ik je het wel, verveel me hier
War is Peacequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:30 schreef impakt het volgende:
1984 is het boek van george orwell. Welke 3 zinnen bedoel je? geen zin om heel het topic weer door te gaan lezen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:16 schreef Yildiz het volgende:
Uiteraard ook de 3 regels duidelijk erbij
War is Peace
Ignorence is Strength
Freedom is Slavery
HA, ik was eerder! newbie!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |