Dan moet ik die maar eens kopen lijkt mij . Gewoon bij Ammu-Nation toch?quote:Op maandag 19 september 2005 14:37 schreef Zwansen het volgende:
Handgranaten wil wel eens helpen...
met de minigun is alles echt een eitje...quote:Op maandag 19 september 2005 14:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben nu bezig met mijn hoods overnemen, sommige zijn best pittig en komen ze van alle kanten. Tips?
Maar ik ben nog maar in Los Santos. En ga binnenkort naar dat kleine dorpje waar je wordt neergedonderd door die Tenpennyquote:Op maandag 19 september 2005 14:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
met de minigun is alles echt een eitje...
Heeft je monitor stroom?quote:Op maandag 19 september 2005 14:41 schreef Baklap het volgende:
Ik krijg San Andreas niet meer opgestart nu ik een nieuwe monitor heb. Hij geeft geen fout maar laadt ook niet door. Toch heb ik wel de drivers geinstalleerd. Iemand misschien tips? thx
Heb ik al geprobeerd, maar ze kunnen me heel goed raken, lijkt wel of ze door de muur heenschieten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:08 schreef -Dries- het volgende:
Probeer zoveel mogelijk op daken te blijven. Dus als er een golf komt, zoek het altijd hogerop en wees creatief met de camera. Zo kun je hun wel zien maar kunnen ze je niet raken. Dan is het echt een kwestie van opstaan, schieten, en weer bukken. Verder is het handig als je al Body Armour koopt én een flink wapen, zoals de SMG of de AK/47
Dat doe ik ook altijd, eers auto's neerzetten voor gebouwen, en dan op een dak lopenquote:Op maandag 19 september 2005 15:22 schreef -Dries- het volgende:
Hmm, gek, probeer gewoon het hoogste huisje/gebouwtje te vinden wat er in de buurt is probeer erop te komen. Ook handig: Verken eerst het gebied zorgvuldig voordat je de overname begint-
Sure. Heb er iig nu al 3 overgenomenquote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef -Dries- het volgende:
Nou ja, succes in ieder geval. Vertel wel of het gelukt is!
why ? .. ze zijn er wel maar waarom .. er is dan niets meer te doen behalve met je eigen tank rond rijden met unlimited ammo ...quote:Op maandag 19 september 2005 16:16 schreef Omkron het volgende:
Kan ik ergens een savegame vandaan halen..? voor de pc.. met 99 of 100 % ?
Ja dank voor je tips. Hier heb ik erg veel aan . Tnx!quote:Op maandag 19 september 2005 16:55 schreef coz het volgende:
met die hoods he , als je een stukje gaat rennen tussen twee golven komen ze altijd achter je
met een minigun is het echt ernstig te makkelijk maar met een ak47 is het ook al
" line 'em up ".. je zal merken dat die AI zoveel mogelijk de stoep volgt (wat soms hele rare omloopacties tot gevolg heeft) ... kleine tip verder nog ... headshots
![]()
grote tip nog , bij elke gang war spawnt er iig één armor EN een health![]()
.. zorg dat je daar in de buurt komt te staan ...
Gokken, mensen knuppelenquote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef -Dries- het volgende:
Nu heb ik hulp nodigIk moet voor een missie ''iets'' kopen, maar heb nog niet de $ Dus weet iemand een manier om snel cash te verdienen?
Dank voor de tip. Gelijk uitproberenquote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Saven, en dan vanuit je savepoint naar de paardewedden bij Mulholland Intersection gaan. Je hele vermogen inzetten op het paard met de laagste notering (1:11 of 1:12). Als je verliest, herladen en opnieuw proberen. Alle paarden hebben stiekem evenveel kans om te winnen, dus na een poging of 10 moet je toch wel een keer gewonnen hebben waarschijnlijk.
Dat zijn die gasten met een bivakmuts op toch?quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
En je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar dealers. Die hebben altijd $2.000 cash op zak.
Oh, staat die in de OP? ff opzoeken...quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Saven, en dan vanuit je savepoint naar de paardewedden bij Mulholland Intersection gaan. Je hele vermogen inzetten op het paard met de laagste notering (1:11 of 1:12). Als je verliest, herladen en opnieuw proberen. Alle paarden hebben stiekem evenveel kans om te winnen, dus na een poging of 10 moet je toch wel een keer gewonnen hebben waarschijnlijk.
Die onthoud ikquote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
weet ik ook niet uit het hoofd , maar wel dat er een gun map in de OP gelinkt staatquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar vindt ik dan molotov coktails?
quote:na twee keer lukte het me eindelijk
smell your maquote:
Oooooh.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef coz het volgende:
[..]
smell your ma![]()
en het gebruik van eindelijk![]()
Ik ben er nu ook mee bezig. Soms zijn hoods zo klein dat er niemand looptquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Het zijn best wel veel hoods om over te nemen zeg
Klopt. Ik ben nu 10 minuten aan het lopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig. Soms zijn hoods zo klein dat er niemand loopt![]()
klopt .. en als het echt niet lukt , maar dit is niet voor beginnersquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben nu 10 minuten aan het lopen
Wat mij opvalt: Ga in een auto zitten, en rij ergens heen, dan zie je ze zo
Ik doe ze nu gelijk allemaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef coz het volgende:
[..]
klopt .. en als het echt niet lukt , maar dit is niet voor beginners, schiet een van die lui uit een auto door op de banden te mikken...
laat hem achter je aan rennen terwijl je een klein stukje door die hood rent , et voila
(ps .. jullie zitten de eerste keer met die hoods he, dan hoef je ze niet 100% , gewoon ophouden waneer je de melding krijgt dat je naar die en die toe kan)
ook als ik vertel dat het zinloos is ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik doe ze nu gelijk allemaalBen al best ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef coz het volgende:
[..]
ook als ik vertel dat het zinloos is ?
Ik niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdedig ze of het mijn bezit is
![]()
gewoon dat volhouden en de rest van de missies niet spelen en je gaat gelijk krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik niet hoorIk verdedig ze of het mijn bezit is
ach de auto's die er rijden ontploffen toch (evt met een schot) , dus ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Zwansen het volgende:
Wel irritant bij al die riots in de stad. Als je een hood wil overnemen moet je vrijwel altijd lopend omdat er weinig auto's rijden, en iedereen schiet op je.
Als je een missie speelt, of je bent niet in je gebied, dan worden ze niet aangevallenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef coz het volgende:
[..]
gewoon dat volhouden en de rest van de missies niet spelen en je gaat gelijk krijgen![]()
het gaat er om dat als je verder in het spel komt, je alles nog een keer mag gaan halen. ook al heb je al je hoods nog en heb je alles verdedigdquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je een missie speelt, of je bent niet in je gebied, dan worden ze niet aangevallen
Huh? Dus wat ik nu doe is waste of my time?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat er om dat als je verder in het spel komt, je alles nog een keer mag gaan halen. ook al heb je al je hoods nog en heb je alles verdedigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |