bron 1 2quote:[[En hoe kom ik er weer vanaf? Is er een code om alle cheats weer uit te zetten?]]
Nope, dat bestaat niet. Als je ooit een cheat hebt gebruikt en daarna hebt gesaved, blijft dat je je hele savegame achtervolgen
hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopenquote:What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking
What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
Als ik jou was zal ik gewoon de PC-versie halen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef Black-Hole het volgende:
Zit er erg aan te denken om dit spel toch maar te kopen, zit alleen te twijfelen tussen de PC of xbox versie. Zelf vond ik de controls van Vice City op de xbox niet echt super. Is dit veranderd voor San Andreas of kan ik beter de PC versie halen?
Er word bedoelt dat er verschillende versies zijn van de FCR-900, BF-400 en NRG-500quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef Stievus het volgende:
ligt het aan mij of zijn deze bikes niet bij de ps2?
FCR-9002 | FCR-9003 | BF-4002 | BF-4003 | NRG-5002 |
Die voertuigen moeten er zeker inquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef coz het volgende:
ik ga de volgende OP even verdelen over twee stukken
dan kunnen die voertuigen erbij en die POLL
ik merkte laatst al bij het maken en dus editen van de vorige OP dat het een behoorlijk geklooi is ...
ze stonden er al in , maar via een linkjequote:Op dinsdag 13 september 2005 13:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die voertuigen moeten er zeker inEn succes
Numpad 8 dacht ik en numpad 5 of 2 om weer te stoppenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe maak je vaart met die hydra? Ik kom maar niet op snelheidSlakkentempo zeg.
Dankquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef babba het volgende:
[..]
Numpad 8 dacht ik en numpad 5 of 2 om weer te stoppen
Sorry ik heb het over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:56 schreef coz het volgende:
nomorehotcoffee.com
en ik neem aan ook rockstar site zelf en er zijn tig game sites die ernaar toe verwijzen zo niet een lokale copy hebben
Ik neem mij voor om verder in dit topic geen enkele keer iets te beantwoorden wat in de OP staat![]()
(is ook wel erg lang om te lezen he, en ook al zo lang geleden ....)
geeft niet , sorry btw van de flamequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:42 schreef babba het volgende:
Sorry ik heb het over het hoofd gezien
Neen, dat is de At400.quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:38 schreef coz het volgende:
vliegveld venturas
grote gebouw, deur schuift naar beneden - lang wachten![]()
ik schoot vliegtuig neerquote:Op zondag 4 september 2005 23:57 schreef coz het volgende:
http://img336.imageshack.us/my.php?image=bugje9xg.jpg
over bugjes gesproken.. missie niet failed
![]()
Heb hem vanmiddag gehaald en nog geen seconde spijt van gehad, wat een heerlijke gamequote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Als ik jou was zal ik gewoon de PC-versie halen.Het is veel overzichtelijker/mooier PC-versie is goedkoper dan de Xbox-versie
Je mag me bedankenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag gehaald en nog geen seconde spijt van gehad, wat een heerlijke game![]()
dood kan je altijd. zit je in een auto en de auto ontploft --> doodquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Is er ook een cheat waarbij je niet dood kan
Ja dus: BAGUVIX
dat dacht ik dus ook, totdat ik van een dak afsprong en ik mn parachute niet wilde gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:08 schreef coz het volgende:
er staat ook niet voor niets in de OP
BAGUVIX : bulletproof
maar ik denk dat de meeste dat wel redelijk onder 'niet dood gaan' verstaan .. edoch goede tip aan _moder8or_![]()
Je gaat wel dood als je te dicht bij een explosie staatquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:08 schreef coz het volgende:
er staat ook niet voor niets in de OP
BAGUVIX : bulletproof
maar ik denk dat de meeste dat wel redelijk onder 'niet dood gaan' verstaan .. edoch goede tip aan _moder8or_![]()
dan heb je iets verkeerd gedaan denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je gaat wel dood als je te dicht bij een explosie staat![]()
Ik tik gewoon de code BAGUVIX in. Of tik je er nog 1 in?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb je iets verkeerd gedaan denk ik
ik kan op auto's staan terwijl ze exploderen zinder damage
ik heb een trainer met 27 cheats ofzo..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik tik gewoon de code BAGUVIX in. Of tik je er nog 1 in?
Kwam er zomaar achter dat wanneer je in een voertuig zit, die ook gerepareerd wordtquote:Op woensdag 14 september 2005 09:49 schreef coz het volgende:
ik kan gewoon heel snel hesoyam intikken![]()
Ik ga straks de Ballas uitroeien. Lijers.quote:Op woensdag 14 september 2005 06:05 schreef VinnieJones het volgende:
Man het spel begint nu pas. Ik had in het begin nooit zin om te spelen, maar begin nu echt verslaafd te raken![]()
Ik kan nu m'n eigen territorium creeren, door die Ballas uit te roeien.![]()
Missies zijn ook vet leuker geworden
Heb een vriendin erbij![]()
En de dirty cops bellen me dag en nacht voor duistere opdrachten![]()
![]()
Bij mij zaten alle territories gewoon in Los Santos hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef bosnerd het volgende:
bijna alleen, er is nog een territory buiten LS
ik dus denken dat ik ALLE territories had gejat staat er in mijn stats dat ik er nog een niet heb![]()
heeft dagen geduurt voordat ik doorhad dat ie niet in LS zat![]()
iigquote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Omkron het volgende:
100%.. en wat krijg je dan..?
Respectquote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Omkron het volgende:
100%.. en wat krijg je dan..?
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:26 schreef Mikkie het volgende:
vanuit je tank neerschieten, dan moet je er tussentijds elke keer in en uit klimmen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:56 schreef coz het volgende:
Ik neem mij voor om verder in dit topic geen enkele keer iets te beantwoorden wat in de OP staat![]()
heb het er zelf ingezetquote:
Sta je daar in je SM outfitquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:34 schreef coz het volgende:
hoods gaan best snel nu![]()
maar ook je wanted level en health![]()
[afbeelding]
door al die exploderende autos![]()
swat vans en en al neerstorde helicopters
[afbeelding]
jup , sindsdien niets anders meer gedragenquote:
heb je nodig om eerste date te fixen met zo'n chickquote:
nee dat doen ze inderdaad niet normaalquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef Mikkie het volgende:
gestopt toen ik ervoor ging staan, maar ik denk dat ze dat normaal gesproken niet doen
ik heb een ps2quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef coz het volgende:
geen idee joh , denk het niet maar probeer eens met 8 en 2 op numpad, maar dan niet als je er ook een hydrolic ding onder zet natuurlijk![]()
[..]
nee dat doen ze inderdaad niet normaal![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://img369.imageshack.us/img369/6540/d0lu.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik zie wel vaak vliegtuigen, maar heb maar 1x gehad dat ik door de stad reed, en opeens pleurde er zo'n WW2 vliegtuig een paar meter voor mn auto... schrok me de tering... zie je ook niet iedere dagquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:08 schreef coz het volgende:
dat zie je inderdaad niet zo heel vaak , meestal wel van andere auto's dat er iemand het jat maar van je eigen voertuig minder snel .. terecht overigens , zowel het niet vaak als het neerschieten![]()
over neer gesproken , ik zie vaak mensen klagen over die neerstortende vliegtuigen , ik heb het nog nooit gehad.. doe ik iets fout ?
Ik ben hem nu aan de 100% aan het krijgen want ik heb hem al uitgespeeld, maar ik heb ook nog nooit een vliegtuig zien neerstortenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:08 schreef coz het volgende:
dat zie je inderdaad niet zo heel vaak , meestal wel van andere auto's dat er iemand het jat maar van je eigen voertuig minder snel .. terecht overigens , zowel het niet vaak als het neerschieten![]()
over neer gesproken , ik zie vaak mensen klagen over die neerstortende vliegtuigen , ik heb het nog nooit gehad.. doe ik iets fout ?
http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/1124647355_sas.rarquote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef Knoekie het volgende:
Wat ook leuk is dat als je bezig met met die oysters aan het verzamelen en je hebt heel de lijst afgekruist en je heb er pas 49. Weet iemand of er een tool is die aangeeft wat ik nog moet doen?
Wow, wat een snelle reactie om deze tijdquote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef babba het volgende:
[..]
http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/1124647355_sas.rar
Met deze tool kun je je savegame inladen en dan laat ie zien wat je nog moet doenJe moet wel het .NET Framework hebben geinstalleerd.
Hoe heet die missie?quote:Op zondag 18 september 2005 00:52 schreef VinnieJones het volgende:
mensen vraagje:
Ik zit nu weer een beetje zonder missies.
Die Mexicano belde mij op voor een of andere race, maar als ik daar kom staat er "you can not enter race with this vehacle"
Heb alles geprobeerd: Auto, Crossmotor, FietsOf heb ik van die kleine karretjes nodig ? maar waar vind ik zo een ?
Is het weer zover dat je auto's kan downloaden? Zo ja, waar? En hoequote:Op zondag 18 september 2005 03:16 schreef McFarmer het volgende:
Nieuwe pc, bitlord, paar uur verder, weer volop San Andreas spelenmeteen weer wat auto's erin gezet natuurlijk..
[[url=http://img204.imageshack.us/img204/8918/gallery23pu.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img204.imageshack.us/img204/8376/gallery46wu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wu Zi Mu , en de terugweg , Farewell my lovequote:Op zondag 18 september 2005 00:52 schreef VinnieJones het volgende:
mensen vraagje:
Ik zit nu weer een beetje zonder missies.
Die Mexicano belde mij op voor een of andere race, maar als ik daar kom staat er "you can not enter race with this vehacle"
Heb alles geprobeerd: Auto, Crossmotor, FietsOf heb ik van die kleine karretjes nodig ? maar waar vind ik zo een ?
hier staan er heel veel.quote:Op zondag 18 september 2005 11:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is het weer zover dat je auto's kan downloaden? Zo ja, waar? En hoe
dit kan alweer een tijdjequote:Op zondag 18 september 2005 11:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is het weer zover dat je auto's kan downloaden? Zo ja, waar? En hoe
Hartelijk dank! En hoe zit het dan met de missies om je auto's op te zoeken en importen/exporten? Lukt dat nog?quote:Op zondag 18 september 2005 12:16 schreef CittaR het volgende:
[..]
dit kan alweer een tijdje
hier, hier en hier bijvoorbeeld
zelf heb ik er al een stuk of 30 verwisseld
ik had vergelijkbaar iets met die loop-the-loop met flight school ...quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Repeat het volgende:
ik krijg het gvd maar niet voor elkaar om bij de boating school basic seamanship in 9,6 sec te halen. Dat je dus met een bootje moet gassen en dan stil moet komen te liggen tussen de boeien. Sneller dan 9,7 s gaat gewoon echt niet![]()
![]()
en ik wil die ook goud hebben
hoe doe ik dit?
quote:Description
Hold X to throttle forward and bring the boat to rest within the parallel buoys region.
Vehicle Given
Coastguard
Tactics
Hold X for 6 seconds, then release it and hold Square. You should come to a stop in the middle of the buoys, but you may need to try a few times as you need to get less than 9.6 seconds for gold.
ik dacht dat het ook niet kon, heb het ook iets van 100x moeten doen voordat het opeens goed ging.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Repeat het volgende:
ik krijg het gvd maar niet voor elkaar om bij de boating school basic seamanship in 9,6 sec te halen. Dat je dus met een bootje moet gassen en dan stil moet komen te liggen tussen de boeien. Sneller dan 9,7 s gaat gewoon echt niet![]()
![]()
en ik wil die ook goud hebben
hoe doe ik dit?
ja maar ook op 100% ??? , wat de vraag is dusquote:Op zondag 18 september 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Die bootschool hebben jullie over? Ik heb ze allemaal in 1 keer gehaald
Ja 100%. Net als de bike school, drive school. maar die flight schoolquote:Op zondag 18 september 2005 17:23 schreef coz het volgende:
[..]
ja maar ook op 100% ??? , wat de vraag is dus
geef hem aan _moder8or_quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef Repeat het volgende:
krijg het echt niet voor elkaar hoorheb het nou al zo vaak gedaan en sneller dan 9,7 kom ik echt niet
Kijk dat zocht ik nou heb 49 oysters en 49 picture'squote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef babba het volgende:
[..]
http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/1124647355_sas.rar
Met deze tool kun je je savegame inladen en dan laat ie zien wat je nog moet doenJe moet wel het .NET Framework hebben geinstalleerd.
Ook de auto school alles op 100%? amazing, ik kom nog niet in de buurt na een maand bij sommige... blijf vaak hangen in de 85% ofzo met een paar drive challenges op gold.quote:Op zondag 18 september 2005 19:10 schreef CittaR het volgende:
ik had alle schools uitgespeeld op 100%, allemaal redelijk snel... maar die ene die jou ook niet lukt met de boatschool, dat kon gewoon niet bij mij. dus toen had ik even de eigenschappen van de boot aangepast.... een andere manier kon ik niet verzinnen
Waar ik zo vaak problemen had: Dan moet je met je auto een paar meter op 2 wielen rijden. doe ik goed, maar bij aankomst had ik telkens 1% schadequote:Op maandag 19 september 2005 00:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Ook de auto school alles op 100%? amazing, ik kom nog niet in de buurt na een maand bij sommige... blijf vaak hangen in de 85% ofzo met een paar drive challenges op gold.
Flight school is simpelquote:Op zondag 18 september 2005 17:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja 100%. Net als de bike school, drive school. maar die flight school
Deal. Maar ik ben nog lang niet in Las Vegas.quote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Flight school is simpel
mag jij mijn drive school doen doe ik jou flying school
weken mee aan het prutsen , ondertussen doe ik hem binnen een uurtjequote:
Dan moet ik die maar eens kopen lijkt mij . Gewoon bij Ammu-Nation toch?quote:Op maandag 19 september 2005 14:37 schreef Zwansen het volgende:
Handgranaten wil wel eens helpen...
met de minigun is alles echt een eitje...quote:Op maandag 19 september 2005 14:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben nu bezig met mijn hoods overnemen, sommige zijn best pittig en komen ze van alle kanten. Tips?
Maar ik ben nog maar in Los Santos. En ga binnenkort naar dat kleine dorpje waar je wordt neergedonderd door die Tenpennyquote:Op maandag 19 september 2005 14:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
met de minigun is alles echt een eitje...
Heeft je monitor stroom?quote:Op maandag 19 september 2005 14:41 schreef Baklap het volgende:
Ik krijg San Andreas niet meer opgestart nu ik een nieuwe monitor heb. Hij geeft geen fout maar laadt ook niet door. Toch heb ik wel de drivers geinstalleerd. Iemand misschien tips? thx
Heb ik al geprobeerd, maar ze kunnen me heel goed raken, lijkt wel of ze door de muur heenschieten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:08 schreef -Dries- het volgende:
Probeer zoveel mogelijk op daken te blijven. Dus als er een golf komt, zoek het altijd hogerop en wees creatief met de camera. Zo kun je hun wel zien maar kunnen ze je niet raken. Dan is het echt een kwestie van opstaan, schieten, en weer bukken. Verder is het handig als je al Body Armour koopt én een flink wapen, zoals de SMG of de AK/47
Dat doe ik ook altijd, eers auto's neerzetten voor gebouwen, en dan op een dak lopenquote:Op maandag 19 september 2005 15:22 schreef -Dries- het volgende:
Hmm, gek, probeer gewoon het hoogste huisje/gebouwtje te vinden wat er in de buurt is probeer erop te komen. Ook handig: Verken eerst het gebied zorgvuldig voordat je de overname begint-
Sure. Heb er iig nu al 3 overgenomenquote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef -Dries- het volgende:
Nou ja, succes in ieder geval. Vertel wel of het gelukt is!
why ? .. ze zijn er wel maar waarom .. er is dan niets meer te doen behalve met je eigen tank rond rijden met unlimited ammo ...quote:Op maandag 19 september 2005 16:16 schreef Omkron het volgende:
Kan ik ergens een savegame vandaan halen..? voor de pc.. met 99 of 100 % ?
Ja dank voor je tips. Hier heb ik erg veel aan . Tnx!quote:Op maandag 19 september 2005 16:55 schreef coz het volgende:
met die hoods he , als je een stukje gaat rennen tussen twee golven komen ze altijd achter je
met een minigun is het echt ernstig te makkelijk maar met een ak47 is het ook al
" line 'em up ".. je zal merken dat die AI zoveel mogelijk de stoep volgt (wat soms hele rare omloopacties tot gevolg heeft) ... kleine tip verder nog ... headshots
![]()
grote tip nog , bij elke gang war spawnt er iig één armor EN een health![]()
.. zorg dat je daar in de buurt komt te staan ...
Gokken, mensen knuppelenquote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef -Dries- het volgende:
Nu heb ik hulp nodigIk moet voor een missie ''iets'' kopen, maar heb nog niet de $ Dus weet iemand een manier om snel cash te verdienen?
Dank voor de tip. Gelijk uitproberenquote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Saven, en dan vanuit je savepoint naar de paardewedden bij Mulholland Intersection gaan. Je hele vermogen inzetten op het paard met de laagste notering (1:11 of 1:12). Als je verliest, herladen en opnieuw proberen. Alle paarden hebben stiekem evenveel kans om te winnen, dus na een poging of 10 moet je toch wel een keer gewonnen hebben waarschijnlijk.
Dat zijn die gasten met een bivakmuts op toch?quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
En je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar dealers. Die hebben altijd $2.000 cash op zak.
Oh, staat die in de OP? ff opzoeken...quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Saven, en dan vanuit je savepoint naar de paardewedden bij Mulholland Intersection gaan. Je hele vermogen inzetten op het paard met de laagste notering (1:11 of 1:12). Als je verliest, herladen en opnieuw proberen. Alle paarden hebben stiekem evenveel kans om te winnen, dus na een poging of 10 moet je toch wel een keer gewonnen hebben waarschijnlijk.
Die onthoud ikquote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
weet ik ook niet uit het hoofd , maar wel dat er een gun map in de OP gelinkt staatquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar vindt ik dan molotov coktails?
quote:na twee keer lukte het me eindelijk
smell your maquote:
Oooooh.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef coz het volgende:
[..]
smell your ma![]()
en het gebruik van eindelijk![]()
Ik ben er nu ook mee bezig. Soms zijn hoods zo klein dat er niemand looptquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Het zijn best wel veel hoods om over te nemen zeg
Klopt. Ik ben nu 10 minuten aan het lopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig. Soms zijn hoods zo klein dat er niemand loopt![]()
klopt .. en als het echt niet lukt , maar dit is niet voor beginnersquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben nu 10 minuten aan het lopen
Wat mij opvalt: Ga in een auto zitten, en rij ergens heen, dan zie je ze zo
Ik doe ze nu gelijk allemaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef coz het volgende:
[..]
klopt .. en als het echt niet lukt , maar dit is niet voor beginners, schiet een van die lui uit een auto door op de banden te mikken...
laat hem achter je aan rennen terwijl je een klein stukje door die hood rent , et voila
(ps .. jullie zitten de eerste keer met die hoods he, dan hoef je ze niet 100% , gewoon ophouden waneer je de melding krijgt dat je naar die en die toe kan)
ook als ik vertel dat het zinloos is ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik doe ze nu gelijk allemaalBen al best ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef coz het volgende:
[..]
ook als ik vertel dat het zinloos is ?
Ik niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdedig ze of het mijn bezit is
![]()
gewoon dat volhouden en de rest van de missies niet spelen en je gaat gelijk krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik niet hoorIk verdedig ze of het mijn bezit is
ach de auto's die er rijden ontploffen toch (evt met een schot) , dus ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Zwansen het volgende:
Wel irritant bij al die riots in de stad. Als je een hood wil overnemen moet je vrijwel altijd lopend omdat er weinig auto's rijden, en iedereen schiet op je.
Als je een missie speelt, of je bent niet in je gebied, dan worden ze niet aangevallenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef coz het volgende:
[..]
gewoon dat volhouden en de rest van de missies niet spelen en je gaat gelijk krijgen![]()
het gaat er om dat als je verder in het spel komt, je alles nog een keer mag gaan halen. ook al heb je al je hoods nog en heb je alles verdedigdquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je een missie speelt, of je bent niet in je gebied, dan worden ze niet aangevallen
Huh? Dus wat ik nu doe is waste of my time?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat er om dat als je verder in het spel komt, je alles nog een keer mag gaan halen. ook al heb je al je hoods nog en heb je alles verdedigd
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Huh? Dus wat ik nu doe is waste of my time?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef coz het volgende:
(ps .. jullie zitten de eerste keer met die hoods he, dan hoef je ze niet 100% , gewoon ophouden waneer je de melding krijgt dat je naar die en die toe kan)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef coz het volgende:
ook als ik vertel dat het zinloos is ?
... ja je raakt het allemaal weer kwijt .. niets tegen te doen , zinloos .. helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig alles wat je doet na de melding dat je verder kan met missie
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Hij was dicht hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef Sloggi het volgende:
Het zit er geloof ik al vanaf het begin van het spel. Zeker weten doe ik het niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef Sloggi het volgende:
Het zit er geloof ik al vanaf het begin van het spel. Zeker weten doe ik het niet.
tijdens de missie issie dicht natuurlijkquote:
reminds mequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Wat er ook op dat bord komt te staan door dat gat: a taste of come
wordpad of wordquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:34 schreef MosPos het volgende:
He ik heb een paar autos gedownload! maar ik moet die opslaan in een kladblok-document. maar dan staat er dat het bestand te groot is voor een kladblok en dat ik het met een ander programma moet openen. Met welk programma is dat?
volgens mij level 12 , maar daar krijg je wss wel een melding vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Bedoel je gewoon een brandweer auto kapen en dan branden blussen? Hoevaak moet je dat doen dan?
Je bent dan brandbestendigquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef coz het volgende:
stiekem is dat de een na laatste![]()
maar ze gaan in elkaar over
*kuch* brandweermissie *kuch* OP *kuch*
Wordpad is al standaard in Windowsquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef MosPos het volgende:
wordpad wil ook niet en word heb ik geen code voor!
Level 12 is het zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef coz het volgende:
[..]
volgens mij level 12 , maar daar krijg je wss wel een melding van
Jammer dat je niet jezelf kan blussenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer, een brandweerauto die in brand vliegt
ook jammer dat het meteen missie ended is (gokje hoor) .. meestal komt er bij een brandende auto weer een brandweer , dus zou je zo verder kunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Level 12 is het zeker
[..]
Jammer dat je niet jezelf kan blussen
mensen slaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die bos bloemen doen? [[url=http://img318.imageshack.us/img318/6328/11lp.th.jpg]afbeelding][/url]
Serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
mensen slaan
en aan je vriendin geven
met tab geven , met click = slaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Serieus?
Gelijk naar vriendin gaat
Nee, niks noppes.. nadaquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef Blik het volgende:
krijg je nog een beloning voor als je alle territories hebt?
Laatste paar % schiet niet opquote:Progress made
92.51%
Playing time
87:40
Days passed in game
360
Safehouse visits
499
Ik gaf ze een slam, maar gelijk de bloemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef coz het volgende:
[..]
met tab geven , met click = slaan
dat heb ik wel eens verkeerd om gedaan in de haastvond ze niet tof
![]()
Nix, je moet er 100 hebben en dan krijg je,quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef Knoekie het volgende:
Wat krijg je als je 50 tags heb?
gebeurde mij de eerste keer ook. "Your date is over"quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef coz het volgende:
[..]
met tab geven , met click = slaan
dat heb ik wel eens verkeerd om gedaan in de haastvond ze niet tof
![]()
Je moet er wel degelijk 50 hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nix, je moet er 100 hebben en dan krijg je,
zucht,
een AK, Tec9, Sawnoff Shotgun en molotovs in CJ's keuken
[..]
gebeurde mij de eerste keer ook. "Your date is over"
Tags? Dat resprayen van grafiti toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:15 schreef babba het volgende:
[..]
Je moet er wel degelijk 50 hebben hoor
jup , grafiti tags ( tag alsin kenmerk, het zijn gang kenmerkenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Tags? Dat resprayen van grafiti toch?
Je moet er echt 100 hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 09:33 schreef coz het volgende:
mss bedoelde die met 100 ... 50 van beide ... maar dat is ook onlogisch (want die oesters liggen door de hele map)
zal wel in de war zijn met andere gta's![]()
[..]
jup , grafiti tags ( tag alsin kenmerk, het zijn gang kenmerken)
" x of 50 tags sprayed "
100 iddquote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet er echt 100 hebben hoor
Tags sprayed
9 out of 100
Kost je een kop koffiequote:
Als ik wil daten zeggen ze "you're to skinny"quote:Op woensdag 21 september 2005 09:57 schreef Chewie het volgende:
Heb gisteren alle tags (zijn er echt 100), oysters, horseshoes en photo-ops gevonden die ik nog miste![]()
Merk trouwens weinig van de "luck" met horseshoes.
Sinds ik alle oysters heb is daten wel een stuk makkelijker geworden en willen ze gelijk koffie met je drinken.
LOL , ik wilde net typen dat ik er twee aangaf , ook eentje voor je date .. maar met quote zag ik ineens de editquote:Op woensdag 21 september 2005 09:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kost je een kop koffie
[..]
Als ik wil daten zeggen ze "you're to skinny"
Ahhhh. tnxquote:Op woensdag 21 september 2005 10:01 schreef coz het volgende:
[..]
LOL , ik wilde net typen dat ik er twee aangaf , ook eentje voor je date .. maar met quote zag ik ineens de edit... dus krijg je er maar 1
![]()
( gewoon de gym ingaan ... niet 30 keer pushen , maar even kappen - naar buiten en weer terug ... dan omzeil je de "you have exercised enough for one day ")
typisch gevalletje in de war , en niet uitgeslapen, en doordat ik nog eentje zag twijfelen ...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus... dat valt me van je tegen coz
Ik wist ook 100% zeker dat 't er 100 waren... dit had ik niet van je verwacht
Met alle oysters heb ik daar geen last meer van, ook niet meer dat ik te gespierd zou zijn enz.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kost je een kop koffie
[..]
Als ik wil daten zeggen ze "you're to skinny"
Dankjequote:Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met alle oysters heb ik daar geen last meer van, ook niet meer dat ik te gespierd zou zijn enz.
Eerst kopen en installeren. Vervolgens linker shift (volgens mij)quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef dekkered het volgende:
hoe gebruik je nos???
heb je de flightschool niet gedaan?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
Hoe stuur je met een vliegtuig?
pitch , q & equote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
nee, dat heeft met je respect te maken. hoe meer respect, ho meer gang-leden je mee kan nemen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef dvdk het volgende:
klopt het dat je je eigen 'gang' kan starten als je genoeg 'hoods' hebt overgenomen?
mvg.
D
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:44 schreef Baklap het volgende:
Waar is die bootschool ergens?
Haha, gast je weet niet eens hoe je moet vliegen en dan ga je doen alsof je er alles over weet??quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef dekkered het volgende:
das alleen voor de pc aap
ey gast ik lees dit forum heel goed en ik weet nu wel hoek moe vliegen zonder hulp van julliequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Haha, gast je weet niet eens hoe je moet vliegen en dan ga je doen alsof je er alles over weet??
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
ey gast ik lees dit forum heel goed en ik weet nu wel hoek moe vliegen zonder hulp van jullie
surequote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
lees ff op welke tijden dit gepost is...quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Cutie het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar dit spel: [TK] San andreas voor de Playstation 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Dat is toch die missie waarbij je die lyrics moet jatten?quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar maand geleden zat ik bij een kutmissie, gister nog es verder gegaan. Het gaat best soepel, aantal leuke missies gehad. Ik moet nu Madd Doggs Mansion gaan innemen, mensen nog tips?
Ik heb nog niet heel veel gedaan naast de storyline, wel een aantal dingen ....
Minigun enzoquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Home in the Hills, nu al 2 keer mislukt. Ik ben elke keer bijna dood voor ik dr uit ben. En die jappen die je meekrijgt zijn ook zo dood .....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef Omkron het volgende:
Wat gebeurt er als er 100% behaald is..?
En oneindige ammoquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Akira221 het volgende:
[..]
Nou dan krijg je voor je huis in los santos een tank(rhyno) en een hydra en een miljoen na mijn weten![]()
Ik zou je graag wel willen helpen met je vliegschoolquote:Op maandag 26 september 2005 00:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Delete ik mn laatste savefile. Ik was toe aan home in the hills, nu ben ik ergens in die 2de stad met mn verste
Dat ga ik echt niet trekken hoor, al die kutmissies incl flyingschool overnieuw doen
pff .. heb hem gewoon met een uzi gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |