ja nja ik moet sowieso de 173 gaan rijden als ik de triumph zou willen aanschaffen,quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef Komakie het volgende:
ohw hij rijdt op zich niet zo heel zwaar. Maar de Fish is echt een genot om tussen bomen door te rammen. Dat kan met een Triumph gewoon niet. omdat hij een stuk langer is en daarom een stuk logger. Als ik een Fish van 1.60m kan rijden, dan kan ik een stuk sneller bochten maken dan met een Triumph van 1.69m. Mede ook nog eens omdat ik met de Fish, ondanks zijn kortere lengte (das geen goed nederlands volgens mij maar goed), eigenlijk gewoon bochten kan draaien zoals ik dat op de piste ook doe en hij heel licht door de poeder glijdt.
Je moet het voor de grap maar eens proberen, het is echt helemaal top
ik heb het er alleen niet voor over om een poeder board te kopen als ik nog een redelijk goed board heb staan en nog een ander freeride/Freestyle board erbij wil hebben.
Dan zou ik op 3 boards uitkomen waarbij ik mijn Triumph waarschijnlijk niet meer zou gebruiken terwijl hij nog prima is voor Offpiste enzo
ik heb er trouwens ook niet het geld voor
Maar voor die Triumph ben je trouwens wel iets aan de zware kant. als je de 1.73 neemt, gaat het nog goed. Ik ben zelf 1.90 en 92kg en ik moet op me gewicht gaan letten dat ik niet de 1.69m ontgroei (in de breedte)
Hij rijdt voornamelijk lekker bij iets wat lichtere rijders. ik kan er nog redelijk goed op vooruit maar iets lichter zou ideaal zijn...
Superman-posticon he!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef Komakie het volgende:
Je bent alleen niet met tennissen wel erg verzekerd van je zelf, maar met snowboarden begin je ook een beetje praatjes te krijgen mannetje
Pistescheurwerk kun je met een Triumph prima doen. Waarschijnlijk is die nog iets stijver tussen de bindingen dan de Baron ES. Triumph staat bekend als een echte Freeride plank maar je kunt er ook nog redelijk op freestylenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja ik moet sowieso de 173 gaan rijden als ik de triumph zou willen aanschaffen,
ik rij nu alleen canyon 163 (lekkah kort voor mijn gewicht) en die doet het best netjes in de poeder (slap, niet te slap, en breder worden ze niet dan deze) , dus ik twijfel nog, ik wil ook op de piste kunnen scheuren ....
wat denk je, beter een baron ES 168 voor het pistescheurwerk, of een triumph?
begin die canyon beetje te ontgroeien qua techniek... t freestylet(weet ook nie hoe je dat schrijft) heerlijk, maar freestylen is niet 100% mijn ding
hmmhmmm gelijk weer terug krabbelen he....quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Superman-posticon he!
Maar het is met gepast zelfspot hoor. Zeker in de richting van de mensen die me kennen. Fanatisme maakt verhalen ook al enthousiaster.
Wij delen al zoveeeeeel topics met elkaar, van jou kan ik wel wat hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef Komakie het volgende:
je weet dat ik je maar een beetje zit te sarren he
firsttrack noemen ze dat tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef Komakie het volgende:
Heerlijk is dat. 2 jaar geleden gedaan (ok eerlijk is eerlijk, vorig jaar lag ik ook te meuren in me bed op 1 januari terwijl ik had kunnen gaan snowboarden) en ik was gewoon alleen op de piste
nja ik twijfel nog, ik denk dat mijn canyon over een halfjaartje redelijk op is, en ik wil toch een allround plank blijven rijdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pistescheurwerk kun je met een Triumph prima doen. Waarschijnlijk is die nog iets stijver tussen de bindingen dan de Baron ES. Triumph staat bekend als een echte Freeride plank maar je kunt er ook nog redelijk op freestylen
Ik ga nu zelf waarschijnlijk voor een Baron ES omdat ik toch een iets meer All mountain board erbij wil hebben dan alleen aangewezen zijn op een freerider
Met de Baron ES heb ik toch net iets meer mogelijkheden denk ik.
Bedenk wel dat de Baron ES een stuk breder is dan een Triumph he. Het scheelt ongeveer een halve centimeter...
Misschien moet je voor een gewone Baron gaan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja ik twijfel nog, ik denk dat mijn canyon over een halfjaartje redelijk op is, en ik wil toch een allround plank blijven rijden
enne, die breedte heb ik nodig, heb maat 14 US (48 eu) boot.... en weeg 135 kg, dus mijn canyon 163 is echt een mini-jibdingetje voor mij
Ik was dus net aan het zoeken, en kwam hem niet meer tegenquote:
360 ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik was dus net aan het zoeken, en kwam hem niet meer tegen
Welke prijs stond hij er op?
Staat nog wel een Idiom op.
das wel relext maar ik heb nog geen geld.. pas in november heb ik weer centenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Thermo het volgende:
Blue-tomato heeft nog een Baron 172 en een 167 van vorig jaar staan voor 335 euro.
Zeg, geen commentaar op mijn Aldi-snowboardbroek he. Staat prima op mijn P1 Carbonbinding en Rulerschoen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef Kentaro het volgende:
Solden is wel een leuk gebied en ook sneeuwzeker, want gletscher. Alleen die Aldi wintersporters, te herkennen aan het niet hebben van Burton spullen, (of overjarig op de kop getikt, een jammerlijk poging om geaccepteerd te worden) die daar rond (apres) skieen vergallen de boel een beetje. Beetje het volk wat zomers voor 199 euro all-inclusive in Turkeije zit te brullen.
haha, ik dacht me al te herinneren dat hier iemand het eens over zijn Aldi broek had gehad. Wist alleen niet meer wie het wasquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef beerke het volgende:
[..]
Zeg, geen commentaar op mijn Aldi-snowboardbroek he. Staat prima op mijn P1 Carbonbinding en Rulerschoen...
En is XL ook al in het tennistopic aan het "stoefen" over zijn talenten ja. Daar moet ik binnenkort ook maar eens gaan kijken dan.
Whehehe! Servicekanon!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef beerke het volgende:
[..]
Zeg, geen commentaar op mijn Aldi-snowboardbroek he. Staat prima op mijn P1 Carbonbinding en Rulerschoen...
En is XL ook al in het tennistopic aan het "stoefen" over zijn talenten ja. Daar moet ik binnenkort ook maar eens gaan kijken dan.
Sorry maar een Baron ES is GEEN Canyonquote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
enne, komakie, de baron ES is de vervanger van wat vroeger de canyon was, de canyon had vroeger een carbon I-beam.... nu nie meer,
nu is de baron ES een brede Custom X
er staat ook, vervanger van wat de canyon WASquote:Op woensdag 21 september 2005 08:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sorry maar een Baron ES is GEEN Canyon
Eej, ze zijn wel hard he. Nu nog geplaatst serveren...quote:
En wij gingen snoeihard met roeienquote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef beerke het volgende:
[..]
Eej, ze zijn wel hard he. Nu nog geplaatst serveren...![]()
Weet niemand of Duijvestein ofzo er niet 1 heeft staan.... Of die zaak bij de skihal in Den Haag....quote:
Ik heb hem gekochtquote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef beerke het volgende:
Op de website van Duijvestein staat de Malolo van vorig jaar voor ¤ 265,-. Je zou even naar een van de vestigingen kunnen bellen om te vragen of ze die nog hebben en in welke maat. Het nummer van de Duivestein bij de skihal is 070-3598989. Als je hem daar koopt kun je hem ook meteen testen he
Schal de loftrompet! Eindelijk verstand bij deze jongen!quote:
Moet je een Picto kopen? Voor Anneke?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Schal de loftrompet! Eindelijk verstand bij deze jongen!
Dat er weer een mooi poederseizoen mag aanbreken![]()
158 en dusdanig stijf voor haar gewicht en ervaring, wat denk je zelf.. Welke lengte heb je overigens gekocht, 158 of 162? En koop je er direct een setje echte bindingen bij?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef XL het volgende:
[..]
Moet je een Picto kopen? Voor Anneke?
Hij is wat stijf voor een beginnende vrouw ja. Zeker voor van die kleintjesquote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
158 en dusdanig stijf voor haar gewicht en ervaring, wat denk je zelf.. Welke lengte heb je overigens gekocht, 158 of 162? En koop je er direct een setje echte bindingen bij?
De Burton-site is een grote marketingbrochure...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef 360sjors het volgende:
Overigens vreemd op de burton site.. Zowel de Malolo en de DriverX worden bestempeld als 'terje's choice', maar ze worden niet als setje aangeraden.
Kwaliteit kun je niet ontkennenquote:
Lively, agile and lightweight; the T6™ is Terje’s all-terrain vehicle of choicequote:Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef 360sjors het volgende:
Overigens vreemd op de burton site.. Zowel de Malolo en de DriverX worden bestempeld als 'terje's choice', maar ze worden niet als setje aangeraden.
nja, als ik een t6 met normale bindingenstand en een malolo helemaal poeder-prepped heb staan (en dat heeftie, want hij krijgt al zijn gear gratis waarschijnlijk) ....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lively, agile and lightweight; the T6™ is Terje’s all-terrain vehicle of choice
Die Terje heeft een stelletje keuzes he
Dat weet ik ook wel, maar om maar ff te ondersteunen dat het ook een hoop marketingpraat is...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, als ik een t6 met normale bindingenstand en een malolo helemaal poeder-prepped heb staan (en dat heeftie, want hij krijgt al zijn gear gratis waarschijnlijk) ....
dan zou ik als er net een metertje of 3 poeder is gevallen echt geen 5 minuten gaan zitten schroeven voor een setback standje op mijn bindingen.. dan wil ik al op weg naar boven zijn met een poederboardje op mijn rug
dat heb je anders lang genoeg gedaanquote:
snap ik ... maar....maar....quote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar om maar ff te ondersteunen dat het ook een hoop marketingpraat is...
Vond het zo grappig
Hallo, ik ga niet eens mijn board verschroeven als er poeder is gevallen. Van de winter gaat mijn Triumph met setbackje en P1 Carbon bindingen echt wel op me liggen wachten totdat er poeder valt en dan ga ik knallen met dat ding
De rest van de tijd zal ik toch wel voornamelijk op me nieuwe board rijden (Baron ES of T6. Twijfel nog steeds. Hoewel ik naar de Baron ES neig), Maar met poeder weet ik al wat ik ga rijden
Ik deed je filmpje na... Jeremy Jones-stylequote:Op donderdag 22 september 2005 08:14 schreef Kentaro het volgende:
[..]
dat heb je anders lang genoeg gedaan![]()
Ok maar dan snap ik niet waarom je dan van Windows overstapt naar Applequote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik deed je filmpje na... Jeremy Jones-style
Och... mijn overstap van Windows naar Apple heeft ook veel te lang geduurd. Belangrijk is dat ik uiteindelijk toch de juiste beslissing maak.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok maar dan snap ik niet waarom je dan van Windows overstapt naar Apple
Bovendien word je er door vrouwen mee versierd als je ermee in de trein zit.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
Je moet een vrij denkend en artistiek ontwikkeld persoon zijn wil je dat kunnen snappen.
Je moet een hoge drang hebben om boven de groep uit te komen, jezelf als individu willen tonen en altijd opzoek zijn naar nieuwe uitdagingen en kansen.
quote:Hee, jij hebt zo'n laptop uit goede tijden slechte tijden!
Eerlijkheid gebied mij te vertellen dat ik mijn auto en iBook tegelijk kocht. Ben er dus slechts 1 x mee in de trein geweest. Weet dus niet of dat elke keer gebeurd?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef XL het volgende:
[..]
Bovendien word je er door vrouwen mee versierd als je ermee in de trein zit.
[..]
Vroeger toen ik nog niet tot de Apple-elite behoorde en gewoon met Windows werkte reisde ik wel eens met dat ding. Het hoort er een beetje bij... meer dan 90% van de treinreizigers is Windows-gebruiker! Zegt genoeg lijkt me....quote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Thermo het volgende:
Trein?
Is dt zo'n geel monster dat vaak stil staat ergens in de wei om vaak onverklaarbare redenen?
Een meerderheid onderhouden met een minderheid, daar is ons zorgstelsel op gebaseerd. Thermo, de rest en ik zullen proberen voor jullie te zorgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef NoComment het volgende:
Meer dan 90% van de automobilisten is ook windows gebruiker, en meer dan 90% van de fietsers ook!
Misschien werkt gewoon 90% van de mensheid met Windows, daar al eens aan gedacht? Wat zegt dat over de mensheid![]()
We zijn verdoemd![]()
Dat komt natuurlijk nooit goed. Wie legt zijn lot nu in handen van iemand die eerst vreemde dwalingen maakt alvorens eindelijk Het Licht te zien?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef XL het volgende:
[..]
Een meerderheid onderhouden met een minderheid, daar is ons zorgstelsel op gebaseerd. Thermo, de rest en ik zullen proberen voor jullie te zorgen.
Ik zal XL de weg wijzen,quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk nooit goed. Wie legt zijn lot nu in handen van iemand die eerst vreemde dwalingen maakt alvorens eindelijk Het Licht te zien?
Mijn oude plank is net wat te kort voor je. Ik ga zaterdag bij Duijvestein mijn plank ophalen en zal dan direct kijken of er iets interessants voor jou staat.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:45 schreef BrakkeAap het volgende:
Heuj!
Het lijkt wel dat het weer wat harder gaat lopen in dit topic.. Komt er weer een winter aan ofzo??
Maarehm, ik ben eigenlijk op zoek naar winkels/sites waar ze tegen schappelijk tarief boards enzo van vorig seizoen verpatsen. Ik wil stiekem heel graag eigen materiaal hebben, maar dat kwam er om budgetaire redenen nooit van. En aangezien ik nog steeds best schraal ben, wil ik het maar met materiaal van vorig seizoen proberen. Ik heb al rond gekeken op BlueTomato, maar het probleem wat ik daarmee heb, is dat ik geen flauw idee heb wat nou goed is voor me en wat niet.
Mijn voorkeur gaat dan ook wel uit naar winkels waar ze je tenminste nog een beetje adviezen kunnen geven. Ik wil het vanmiddag gaan proberen bij the Old man, in a'dam, maar weten jullie misschien nog meer goede winkels?
Enneh, maar zijn er nog absolute do's of don'ts waar je rekening moet houden bij het aanschaffen van nieuwe spullen?
Dat heeft/had ( Vapor doet wat betreft prijs er weer een duit boven op) met paar dingen te maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast was er vorig jaar de opmerking van burton dat je met een T6 niet op een rail moet gaan omdat ze hem niet vergoeden als je hem breekt. Of ze dat met andere boards wel doen boeit me niet zo veel. Het gaat me er meer om waarom ze het juist bij dat board zeggen.
Stijver betekent inderdaad meer directe controle. Ik vroeg me afgelopen jaar in deze topicreeks al af wat het verschil was tussen freestyle-bindingen en freeride-bindingen. Niemand die het me uit kon leggen, omdat er eigenlijk geen echt onderscheid is. Het is een tijdje in de mode geweest om zo alles slap mogelijk te hebben (in de underground hardcore freestyle wereld dan toch ), maar je ziet nu dat ook de freestylers aan het 'verstijven' zijn. Jibplankjes zullen er wel blijven wegens het speelse karakter, maar de Intertoysbindingen zijn inmiddels geschiedenis.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef BrakkeAap het volgende:
Want volgens mij wil ik alles zo stijf mogelijk hebben. Dan stuurt het het makkelijkste... toch?
In Den Haag en dan niet bij de Uithof.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef BrakkeAap het volgende:XL: Als je ff zou willen kijken, graag!
Naar welk vestiging ga je?
Hmmm ik denk dat het dus toch een Baron ES wordtquote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat heeft/had ( Vapor doet wat betreft prijs er weer een duit boven op) met paar dingen te maken.
a: Dat ding is er gewoon niet voor gemaakt. period.
b: Daar is ie te duur voor
c: aluminum honeycomb core veert niet bepaald mee zoals en wood core.
Eigenlijk is het belachelijk dat op veel plekken de Vapor gewoon al uitverkocht is, 900 euro ....
ehm.. met een Baron ES rails rijden is zegmaar je doodvonnis tekenenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef Komakie het volgende:
Je kunt wel duidelijk het verschil merken tussen Cartels (freestyle) en P1 Carbons (freeride)
Voornamelijk in de zijwaardse stijfheid van die bindingen.
Recht naar achteren tegen de hiback aan, zijn ze allebij stijf, maar je merkt met jibben toch wel dat je iets meer vrijheid hebt met die Cartels. Het is geen wereld van verschil maar het gaat toch ff dat ene kleine btje makkelijker
Ik had het idee dat het meer door de stijfheid in de breedte kwam zeg maar...
[..]
Hmmm ik denk dat het dus toch een Baron ES wordt
Niet dat ik veel rails rij ofzo. Eigenlijk zo goed als niet. Maar ik heb wel al begrepen dat jibben niet echt aan dat ding besteed is en dat landen na grotere sprongen ook niet echt een pretje is door het aluminium...
Zijn toch wel 2 dingen die ik naast het rijden regelmatig doe dus vind het wel belangrijk
Ben benieuwd hoeveel anders de Baron ES rijdt tov een Triumph eigenlijk....
Zoals ik al zei, het gaat me niet zo zeer om het rails rijden maar wel om het jibben. Ik wil gewoon kunnen jibben met een plank en ook dik kunnen carven. Ik zoek dus een echte allrounder.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehm.. met een Baron ES rails rijden is zegmaar je doodvonnis tekenen
weet je hoe hard dat ding van een rail af stuitert?
baron ES is de Custom X maar dan brederquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het gaat me niet zo zeer om het rails rijden maar wel om het jibben. Ik wil gewoon kunnen jibben met een plank en ook dik kunnen carven. Ik zoek dus een echte allrounder.
Nou kon ik dat met die Triumph redelijk goed. Goed op te carven en redelijk mee te jibben. Alleen met die Triumph is switch rijden is nou niet echt je van het. Klein btje tapered shape helpt ook niet mee natuurlijk....
Ik zoek ook geen extreme dingen. Ik wil gewoon me freeride ding kunnen doen (carven, cruizen) maar ik wil ook lekker me noserolls, switch, wheely's, 180's, etc kunnen doen. Ik heb het idee dat dit met de T6 nou niet bepaald een pretje is. Ik heb vorig jaar bijvoorbeeld ook de Raven getest en daarmee was jibben echt helemaal kut gewoon. Kon er niet mee uit de voeten. Nou is dat een freestyle board voor op de grote kickers maar je begrijpt wat ik bedoel....
Tenminste, dat heb ik al op meerdere sites gelezen. Ik kan alleen niet zo heel veel over de Baron ES vinden. Voornamelijk denk ik omdat het een board is voor grote voeten en grote/zware mensen en daar boarden er blijkbaar niet veel van
Maak voor de grap eens een foto van je collectie, damn, en ik maar blij te zijn met mijn ene plankjequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:48 schreef Thermo het volgende:
Okee niet lachen![]()
Again een nieuw lid in de familie:
[afbeelding]
Rome Machine 157.
Het hakt, het bakt, het mixed het doet vanalles en vooral: Het is een betaalbaar freestyle jib plankje dat veel kan hebben en waar ik behoorlijk wat lol aan kan beleven. Betere base dan en Dominant, betere constructie, minder zwaar, iets meer mellow.
En belangrijkste, ik heb er niet veel voor betaald.
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
baron ES is de Custom X maar dan breder
Wat ik mij dan weer afvraag is waarom ze het dan niet gewoon Custom X Wide noemen. Het product Custom en Custom X zijn de meest aansprekende boards van Burton. In ieder geval leg ik eerder de link Burton - Custom (X) dan Burton - Baron (ES).quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
baron ES is de Custom X maar dan breder
ik heb er nu een paar uurtjes op mijn Custom X opzitten en ik vind het de meerprijs waard. De WFO Sinterd base in merkbaar sneller. Het board is icm met Cartels echt heel licht. Ter vergelijk mijn zusje's Dominant van 150 cm met Burton Lexa bindingen is exact even zwaar als mijn X van 164 cm met Cartels. Het board is super responsive door de Carbon I beam, hij knalt echt uit de bochten. En met ollieen over een heuveltje of wat dan ook kom je hoger dan ooit. Als je de ervaring hebt (en die heb je) dan haal je er meer uit dan boards die er qua 'tech' net onder zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar ik heb ook nog nooit op een Custom X gereden dus ja... weinig vergelijkingsmateriaal he.
Daarnaast is een Custom X te smal voor me dus ik denk niet dat het nuttig voor mij zou zijn
`quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik heb er nu een paar uurtjes op mijn Custom X opzitten en ik vind het de meerprijs waard. De WFO Sinterd base in merkbaar sneller. Het board is icm met Cartels echt heel licht. Ter vergelijk mijn zusje's Dominant van 150 cm met Burton Lexa bindingen is exact even zwaar als mijn X van 164 cm met Cartels. Het board is super responsive door de Carbon I beam, hij knalt echt uit de bochten. En met ollieen over een heuveltje of wat dan ook kom je hoger dan ooit. Als je de ervaring hebt (en die heb je) dan haal je er meer uit dan boards die er qua 'tech' net onder zitten.
nee, ik sta niet bij Burton op de loonlijst
nja ik heb op een custom uit 2001 gereden ....quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar ik heb ook nog nooit op een Custom X gereden dus ja... weinig vergelijkingsmateriaal he.
Daarnaast is een Custom X te smal voor me dus ik denk niet dat het nuttig voor mij zou zijn
Een vriend van me heeft er 1.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja ik heb op een custom uit 2001 gereden ....
en dat ding was echt GEWELDIG!
wel dikke toe drag maarja...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:48 schreef Thermo het volgende:
Okee niet lachen![]()
Again een nieuw lid in de familie:
[afbeelding]
Rome Machine 157.
Het hakt, het bakt, het mixed het doet vanalles en vooral: Het is een betaalbaar freestyle jib plankje dat veel kan hebben en waar ik behoorlijk wat lol aan kan beleven. Betere base dan en Dominant, betere constructie, minder zwaar, iets meer mellow.
En belangrijkste, ik heb er niet veel voor betaald.
Ik ga al op een plank van die gasten rijden, ook nog lig worden van hun cluppie gaat wat ver he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Kentaro het volgende:
Niet om de eeuwige Flow - strap discusie nieuw leven in te blazen of om iemand te dissen (ik zou niet durven aangezien hij morgen een bijzonder vet board met DE grafics van vorig seizoen krijgt) Maar ik kwam op Burton Community (even profiel aanmaken) deze discussie tegen:
http://www.burton.com/community/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30620
Met dit comment:
The response level is terrible on them. They sell becaues they are put together horribly and can sell to chain stores at a low price. They are a marketing tool for big 5 and Chicks. What serious snowboarder rides them? Heavy, bulky, poorly made but sell well to ignorant mom's and grandma's. Lemme put it this way, what pro would ride those bindings. Look at burton's (because I like this example) if a pro isn't ridding for a binding company, they ride burtons. Jordan Mendenal has been ridding the same mission's for the past three seasons. If you want more reason's I can keep on goin
Heb de rest van vandaag geen tijd meer.....quote:
hmmm ik vind het een beetje overdreven reactie trouwens...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Kentaro het volgende:
Niet om de eeuwige Flow - strap discusie nieuw leven in te blazen of om iemand te dissen (ik zou niet durven aangezien hij morgen een bijzonder vet board met DE grafics van vorig seizoen krijgt) Maar ik kwam op Burton Community (even profiel aanmaken) deze discussie tegen:
http://www.burton.com/community/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30620
Met dit comment:
The response level is terrible on them. They sell becaues they are put together horribly and can sell to chain stores at a low price. They are a marketing tool for big 5 and Chicks. What serious snowboarder rides them? Heavy, bulky, poorly made but sell well to ignorant mom's and grandma's. Lemme put it this way, what pro would ride those bindings. Look at burton's (because I like this example) if a pro isn't ridding for a binding company, they ride burtons. Jordan Mendenal has been ridding the same mission's for the past three seasons. If you want more reason's I can keep on goin
We verwachten uiteraard pica's en een review als je er op geboard hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef BrakkeAap het volgende:
Even ter informatie: het is een Burton Baron geworden met Mission bindingen en Salomon Maori schoenen...
Ik ga weer verder kwijlen
ik vond het grappig geschreven en opvallend dat de flow-strap discussie overal zo hoog oploopt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ik vind het een beetje overdreven reactie trouwens...
Om nou te zeggen dat het echt zulk slecht en cheap spul is... Dan moet hij wat beter kijken.
Maar hij heeft wel gelijk dat ze zwaarder zijn over het algemeen.
ik heb trouwens de Transworld Buyersguide 2006 liggen hier en daar staan iets van 100 proriders in met hun gear en setups. Als ze andere schoenen en boards hebben, maar geen bindingsponsor hebben ze idd bijna altijd Burton bindingen viel me op(Nadat ik het trouwens ben gaan controleren omdat ik dit las
)
mja nja waar loopt hij niet hoog op?quote:Op zondag 25 september 2005 08:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik vond het grappig geschreven en opvallend dat de flow-strap discussie overal zo hoog oploopt.
Je moet trouwens oppassen met katten bij je board.quote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef BrakkeAap het volgende:
Ok, dit is 'm:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, ik had 'm wel even mogen oppoetsen...
Nou nog wachten tot ik 'm kan gebruiken...
Het mooiste aan Les Arcs is de skilift naar La Plagne.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef errorken het volgende:
Vorige jaren zijn we gaan boarden in Tignes en Val thorens. Ik moet zeggen dat dit heel goed meeviel, ruime keuze aan pistes welke allemaal ruim en goed aangelegd waren. Het leuke aan beide locaties is dat je direct kan beginnen vanuit je appartement/hotel (itt Tirol bv).
Om weer is wat anders te doen willen we dit jaar naar Les Arcs gaan. Naar horen zeggen zou dit ideaal zijn voor boarders. Zijn er mensen die hier al geweest zijn en wat zijn jullie ervaringen ? Het zou ook leuk zijn als ik kon lezen hoe les arcs verschilt met de Tignes en Val Thorens...
We zijn allemaal ervaren boarders met voorkeur voor het freeriden. Hoewel we dit jaar wel wat meer tijd in het park willen doorbrengen.
We zouden (indien Les Arcres 'minder' is dan Tignes en Val Thorens) ook nog overwegen om terug naar Val Thorens te gaan daar we dat jaar slecht weer hadden en maar een beperkt aantal pistes konden aandoen.
Dus met 6 vrouwen konden ze het wel aan? Niet slechtquote:Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
Daar is ie dan, mijn nieuwe speeltje.
Als bonus heb ik er ook nog een fotootje bij gedaan van de keuken van de buren.... Die hadden een 'probleempje' met een vergeten pan. 5 vrouwen in dat huis, dus ze kwamen bij ons aankloppen om te blussen. Uiteindelijk heeft een vrouw uit ons huis het geblust (de mannen waren zuipen).
quote:Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef NoComment het volgende:
[..]
Dus met 6 vrouwen konden ze het wel aan? Niet slecht
Mooi boardje trouwens, maar dat wist je vast wel al... nu nog echte bindingen erop
Niet eens zo erg op gelet... Ze staan in iedergeval op 25-5. Ik denk dat ik ze nog wel ff moet bijstellen voor ik 'm ga gebruiken...quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef Rnej het volgende:
gave boardjes hoor
maar hoe staan die bindingen op die baron? ... wel een beetje erg ingedraaid niet? :S
Idd, en die gaan vervangen worden door Missions of Cartelsquote:Op maandag 26 september 2005 09:03 schreef XL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij hebt Nidecker s-460's toch?
Zijkwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |