abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 13:34:20 #126
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30789392
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef XL het volgende:

[..]

Moet je een Picto kopen? Voor Anneke?
158 en dusdanig stijf voor haar gewicht en ervaring, wat denk je zelf.. Welke lengte heb je overigens gekocht, 158 of 162? En koop je er direct een setje echte bindingen bij?
  woensdag 21 september 2005 @ 13:35:47 #127
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30789444
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef 360sjors het volgende:

[..]

158 en dusdanig stijf voor haar gewicht en ervaring, wat denk je zelf.. Welke lengte heb je overigens gekocht, 158 of 162? En koop je er direct een setje echte bindingen bij?
Hij is wat stijf voor een beginnende vrouw ja. Zeker voor van die kleintjes

Ik heb hem weer 158 gekocht. Ik weeg niks.
Ik heb al echte bindingen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30789511
Geen Missions erbij?... je bent net zo goed bezig man
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  woensdag 21 september 2005 @ 13:42:14 #129
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30789660
Overigens vreemd op de burton site.. Zowel de Malolo en de DriverX worden bestempeld als 'terje's choice', maar ze worden niet als setje aangeraden.
  woensdag 21 september 2005 @ 14:53:56 #130
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30791850
XL aan de Burton

Het moest er gewoon een keer van komen..

en die japanse plank dan??
Life's like music, get the rhythm..
pi_30794669
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef 360sjors het volgende:
Overigens vreemd op de burton site.. Zowel de Malolo en de DriverX worden bestempeld als 'terje's choice', maar ze worden niet als setje aangeraden.
De Burton-site is een grote marketingbrochure...

... en Terje kan toch best zijn keuzes aandragen. Daar hoeft Jake het echt niet mee eens te zijn...

[ Bericht 6% gewijzigd door beerke op 21-09-2005 17:16:13 ]
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_30795016
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:23 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht
burton fanboy
  woensdag 21 september 2005 @ 16:50:34 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30795221
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef Kentaro het volgende:

[..]

burton fanboy
Kwaliteit kun je niet ontkennen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 21 september 2005 @ 21:22:29 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30803965
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef 360sjors het volgende:
Lively, agile and lightweight; the T6™ is Terje’s all-terrain vehicle of choice

Die Terje heeft een stelletje keuzes he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 september 2005 @ 22:41:33 #135
71115 Rnej
I walk the line
pi_30807197
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lively, agile and lightweight; the T6™ is Terje’s all-terrain vehicle of choice

Die Terje heeft een stelletje keuzes he
nja, als ik een t6 met normale bindingenstand en een malolo helemaal poeder-prepped heb staan (en dat heeftie, want hij krijgt al zijn gear gratis waarschijnlijk) ....

dan zou ik als er net een metertje of 3 poeder is gevallen echt geen 5 minuten gaan zitten schroeven voor een setback standje op mijn bindingen.. dan wil ik al op weg naar boven zijn met een poederboardje op mijn rug
  donderdag 22 september 2005 @ 01:08:16 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30811838
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja, als ik een t6 met normale bindingenstand en een malolo helemaal poeder-prepped heb staan (en dat heeftie, want hij krijgt al zijn gear gratis waarschijnlijk) ....

dan zou ik als er net een metertje of 3 poeder is gevallen echt geen 5 minuten gaan zitten schroeven voor een setback standje op mijn bindingen.. dan wil ik al op weg naar boven zijn met een poederboardje op mijn rug
Dat weet ik ook wel, maar om maar ff te ondersteunen dat het ook een hoop marketingpraat is...
Vond het zo grappig

Hallo, ik ga niet eens mijn board verschroeven als er poeder is gevallen. Van de winter gaat mijn Triumph met setbackje en P1 Carbon bindingen echt wel op me liggen wachten totdat er poeder valt en dan ga ik knallen met dat ding

De rest van de tijd zal ik toch wel voornamelijk op me nieuwe board rijden (Baron ES of T6. Twijfel nog steeds. Hoewel ik naar de Baron ES neig), Maar met poeder weet ik al wat ik ga rijden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_30814344
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef XL het volgende:

[..]

Kwaliteit kun je niet ontkennen
dat heb je anders lang genoeg gedaan

Ik ben benieuwd hoe die bevalt, het moet een heerlijke poederplank zijn. En dan die grafics van die 158
  donderdag 22 september 2005 @ 08:15:08 #138
71115 Rnej
I walk the line
pi_30814351
quote:
Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar om maar ff te ondersteunen dat het ook een hoop marketingpraat is...
Vond het zo grappig

Hallo, ik ga niet eens mijn board verschroeven als er poeder is gevallen. Van de winter gaat mijn Triumph met setbackje en P1 Carbon bindingen echt wel op me liggen wachten totdat er poeder valt en dan ga ik knallen met dat ding

De rest van de tijd zal ik toch wel voornamelijk op me nieuwe board rijden (Baron ES of T6. Twijfel nog steeds. Hoewel ik naar de Baron ES neig), Maar met poeder weet ik al wat ik ga rijden
snap ik ... maar....maar....

maar...

POEDER!!!!111!!!one!!!!!een!!!!!! !!1!111!!!
  donderdag 22 september 2005 @ 08:30:53 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30814455
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:14 schreef Kentaro het volgende:

[..]

dat heb je anders lang genoeg gedaan
Ik deed je filmpje na... Jeremy Jones-style
Och... mijn overstap van Windows naar Apple heeft ook veel te lang geduurd. Belangrijk is dat ik uiteindelijk toch de juiste beslissing maak.
  donderdag 22 september 2005 @ 08:51:04 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30814731
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef XL het volgende:

[..]

Ik deed je filmpje na... Jeremy Jones-style
Och... mijn overstap van Windows naar Apple heeft ook veel te lang geduurd. Belangrijk is dat ik uiteindelijk toch de juiste beslissing maak.
Ok maar dan snap ik niet waarom je dan van Windows overstapt naar Apple
pi_30815667
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok maar dan snap ik niet waarom je dan van Windows overstapt naar Apple

Je moet een vrij denkend en artistiek ontwikkeld persoon zijn wil je dat kunnen snappen.
Je moet een hoge drang hebben om boven de groep uit te komen, jezelf als individu willen tonen en altijd opzoek zijn naar nieuwe uitdagingen en kansen. Beetje zoals iemand met een grote voorliefde voor een sport als snowboarden hoort te zijn zeg maar.

Ook al bega je de weg der verdoemenis *kuch*flow*kuch* ook gij zult bekeerd worden!

Afstuderen is echt zo inspirerend
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 22 september 2005 @ 09:43:31 #142
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30815855
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef Thermo het volgende:

[..]

Je moet een vrij denkend en artistiek ontwikkeld persoon zijn wil je dat kunnen snappen.
Je moet een hoge drang hebben om boven de groep uit te komen, jezelf als individu willen tonen en altijd opzoek zijn naar nieuwe uitdagingen en kansen.
Bovendien word je er door vrouwen mee versierd als je ermee in de trein zit.
quote:
Hee, jij hebt zo'n laptop uit goede tijden slechte tijden!
  donderdag 22 september 2005 @ 09:45:32 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30815922
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef XL het volgende:

[..]

Bovendien word je er door vrouwen mee versierd als je ermee in de trein zit.
[..]
Eerlijkheid gebied mij te vertellen dat ik mijn auto en iBook tegelijk kocht. Ben er dus slechts 1 x mee in de trein geweest. Weet dus niet of dat elke keer gebeurd?
pi_30816464
Trein?
Is dt zo'n geel monster dat vaak stil staat ergens in de wei om vaak onverklaarbare redenen?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 22 september 2005 @ 10:30:52 #145
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30817025
Ja dat monster ja...

Nondeju wat ben ik gaar... gisteren gaan 'roeien' en 'even naborrelen'

Het is nu dus de eerste les die ik dit jaar mis, waarom doen ze dat dan ook om kwart voor 9...
  donderdag 22 september 2005 @ 11:08:55 #146
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30817999
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Thermo het volgende:
Trein?
Is dt zo'n geel monster dat vaak stil staat ergens in de wei om vaak onverklaarbare redenen?
Vroeger toen ik nog niet tot de Apple-elite behoorde en gewoon met Windows werkte reisde ik wel eens met dat ding. Het hoort er een beetje bij... meer dan 90% van de treinreizigers is Windows-gebruiker! Zegt genoeg lijkt me....
  donderdag 22 september 2005 @ 11:16:46 #147
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30818221
Meer dan 90% van de automobilisten is ook windows gebruiker, en meer dan 90% van de fietsers ook!

Misschien werkt gewoon 90% van de mensheid met Windows, daar al eens aan gedacht? Wat zegt dat over de mensheid

We zijn verdoemd
  donderdag 22 september 2005 @ 11:27:47 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30818472
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef NoComment het volgende:
Meer dan 90% van de automobilisten is ook windows gebruiker, en meer dan 90% van de fietsers ook!

Misschien werkt gewoon 90% van de mensheid met Windows, daar al eens aan gedacht? Wat zegt dat over de mensheid

We zijn verdoemd
Een meerderheid onderhouden met een minderheid, daar is ons zorgstelsel op gebaseerd. Thermo, de rest en ik zullen proberen voor jullie te zorgen.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:03:47 #149
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30819530
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef XL het volgende:

[..]

Een meerderheid onderhouden met een minderheid, daar is ons zorgstelsel op gebaseerd. Thermo, de rest en ik zullen proberen voor jullie te zorgen.
Dat komt natuurlijk nooit goed. Wie legt zijn lot nu in handen van iemand die eerst vreemde dwalingen maakt alvorens eindelijk Het Licht te zien?

Ik moet er tevens nog even over nadenken of ik het als compliment kan beschouwen dat iemand je laptop als GTST computer betitelt. Van een dame in mijn directe omgeving begreep ik overigens dat de desbetreffende firma in de serie ernsig in de problemen zit. Rara hoe zou dat komen.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:45:26 #150
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_30820776
Heuj!
Het lijkt wel dat het weer wat harder gaat lopen in dit topic.. Komt er weer een winter aan ofzo??

Maarehm, ik ben eigenlijk op zoek naar winkels/sites waar ze tegen schappelijk tarief boards enzo van vorig seizoen verpatsen. Ik wil stiekem heel graag eigen materiaal hebben, maar dat kwam er om budgetaire redenen nooit van. En aangezien ik nog steeds best schraal ben, wil ik het maar met materiaal van vorig seizoen proberen. Ik heb al rond gekeken op BlueTomato, maar het probleem wat ik daarmee heb, is dat ik geen flauw idee heb wat nou goed is voor me en wat niet.
Mijn voorkeur gaat dan ook wel uit naar winkels waar ze je tenminste nog een beetje adviezen kunnen geven. Ik wil het vanmiddag gaan proberen bij the Old man, in a'dam, maar weten jullie misschien nog meer goede winkels?

Enneh, maar zijn er nog absolute do's of don'ts waar je rekening moet houden bij het aanschaffen van nieuwe spullen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')