158 en dusdanig stijf voor haar gewicht en ervaring, wat denk je zelf.. Welke lengte heb je overigens gekocht, 158 of 162? En koop je er direct een setje echte bindingen bij?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef XL het volgende:
[..]
Moet je een Picto kopen? Voor Anneke?
Hij is wat stijf voor een beginnende vrouw ja. Zeker voor van die kleintjesquote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
158 en dusdanig stijf voor haar gewicht en ervaring, wat denk je zelf.. Welke lengte heb je overigens gekocht, 158 of 162? En koop je er direct een setje echte bindingen bij?
De Burton-site is een grote marketingbrochure...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef 360sjors het volgende:
Overigens vreemd op de burton site.. Zowel de Malolo en de DriverX worden bestempeld als 'terje's choice', maar ze worden niet als setje aangeraden.
Kwaliteit kun je niet ontkennenquote:
Lively, agile and lightweight; the T6™ is Terje’s all-terrain vehicle of choicequote:Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef 360sjors het volgende:
Overigens vreemd op de burton site.. Zowel de Malolo en de DriverX worden bestempeld als 'terje's choice', maar ze worden niet als setje aangeraden.
nja, als ik een t6 met normale bindingenstand en een malolo helemaal poeder-prepped heb staan (en dat heeftie, want hij krijgt al zijn gear gratis waarschijnlijk) ....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lively, agile and lightweight; the T6™ is Terje’s all-terrain vehicle of choice
Die Terje heeft een stelletje keuzes he
Dat weet ik ook wel, maar om maar ff te ondersteunen dat het ook een hoop marketingpraat is...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, als ik een t6 met normale bindingenstand en een malolo helemaal poeder-prepped heb staan (en dat heeftie, want hij krijgt al zijn gear gratis waarschijnlijk) ....
dan zou ik als er net een metertje of 3 poeder is gevallen echt geen 5 minuten gaan zitten schroeven voor een setback standje op mijn bindingen.. dan wil ik al op weg naar boven zijn met een poederboardje op mijn rug
dat heb je anders lang genoeg gedaanquote:
snap ik ... maar....maar....quote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar om maar ff te ondersteunen dat het ook een hoop marketingpraat is...
Vond het zo grappig
Hallo, ik ga niet eens mijn board verschroeven als er poeder is gevallen. Van de winter gaat mijn Triumph met setbackje en P1 Carbon bindingen echt wel op me liggen wachten totdat er poeder valt en dan ga ik knallen met dat ding
De rest van de tijd zal ik toch wel voornamelijk op me nieuwe board rijden (Baron ES of T6. Twijfel nog steeds. Hoewel ik naar de Baron ES neig), Maar met poeder weet ik al wat ik ga rijden
Ik deed je filmpje na... Jeremy Jones-stylequote:Op donderdag 22 september 2005 08:14 schreef Kentaro het volgende:
[..]
dat heb je anders lang genoeg gedaan![]()
Ok maar dan snap ik niet waarom je dan van Windows overstapt naar Applequote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik deed je filmpje na... Jeremy Jones-style
Och... mijn overstap van Windows naar Apple heeft ook veel te lang geduurd. Belangrijk is dat ik uiteindelijk toch de juiste beslissing maak.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok maar dan snap ik niet waarom je dan van Windows overstapt naar Apple
Bovendien word je er door vrouwen mee versierd als je ermee in de trein zit.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
Je moet een vrij denkend en artistiek ontwikkeld persoon zijn wil je dat kunnen snappen.
Je moet een hoge drang hebben om boven de groep uit te komen, jezelf als individu willen tonen en altijd opzoek zijn naar nieuwe uitdagingen en kansen.
quote:Hee, jij hebt zo'n laptop uit goede tijden slechte tijden!
Eerlijkheid gebied mij te vertellen dat ik mijn auto en iBook tegelijk kocht. Ben er dus slechts 1 x mee in de trein geweest. Weet dus niet of dat elke keer gebeurd?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef XL het volgende:
[..]
Bovendien word je er door vrouwen mee versierd als je ermee in de trein zit.
[..]
Vroeger toen ik nog niet tot de Apple-elite behoorde en gewoon met Windows werkte reisde ik wel eens met dat ding. Het hoort er een beetje bij... meer dan 90% van de treinreizigers is Windows-gebruiker! Zegt genoeg lijkt me....quote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Thermo het volgende:
Trein?
Is dt zo'n geel monster dat vaak stil staat ergens in de wei om vaak onverklaarbare redenen?
Een meerderheid onderhouden met een minderheid, daar is ons zorgstelsel op gebaseerd. Thermo, de rest en ik zullen proberen voor jullie te zorgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef NoComment het volgende:
Meer dan 90% van de automobilisten is ook windows gebruiker, en meer dan 90% van de fietsers ook!
Misschien werkt gewoon 90% van de mensheid met Windows, daar al eens aan gedacht? Wat zegt dat over de mensheid![]()
We zijn verdoemd![]()
Dat komt natuurlijk nooit goed. Wie legt zijn lot nu in handen van iemand die eerst vreemde dwalingen maakt alvorens eindelijk Het Licht te zien?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef XL het volgende:
[..]
Een meerderheid onderhouden met een minderheid, daar is ons zorgstelsel op gebaseerd. Thermo, de rest en ik zullen proberen voor jullie te zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |