ohw hij rijdt op zich niet zo heel zwaar. Maar de Fish is echt een genot om tussen bomen door te rammen. Dat kan met een Triumph gewoon niet. omdat hij een stuk langer is en daarom een stuk logger. Als ik een Fish van 1.60m kan rijden, dan kan ik een stuk sneller bochten maken dan met een Triumph van 1.69m. Mede ook nog eens omdat ik met de Fish, ondanks zijn kortere lengte (das geen goed nederlands volgens mij maar goed), eigenlijk gewoon bochten kan draaien zoals ik dat op de piste ook doe en hij heel licht door de poeder glijdt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik denk zelf serieus na over de triumph als allround scheurplank... vraag me alleen af hoe ie nou rijdt, hoor gemengde gevoelens over de triumph..
en dat ie zwaar rijdt boeit niet, ik weeg 100+ kg en ben 1m90 dus ik krijg m wel de bocht om
Je bent alleen niet met tennissen wel erg verzekerd van je zelf, maar met snowboarden begin je ook een beetje praatjes te krijgen mannetjequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef XL het volgende:
Mijn insteek is dat ik nu van mezelf al zoveel kunde uitstraal dat een Burton-board mijn reputatie niet meer schaadt. Men zal op basis mijn indrukwekkende verschijning op het board nooit de verwachting koesteren dat ik een burton-fanboy ben die zichzelf een image aanschaft. Eerder zal men mij nawijzen en tegen elkaar roepen: Hee, kijk hij zal wel door Burton gesponsord worden. In dat plaatje zou een capstrap me niet misstaan, ware het niet dat mijn bindingen nog steeds prima zijn.
Net als dat filmpje wat Kentaro laatst postte is het misschien niet iets om trots op te zijn, maar als je zelfverzekerd genoeg bent kun je er overheen stappen. Het spul is gewoon goed en overpriced. Maar de uitverkoop van Blue Tomato maakt die Malolo toch wel een plank waar ik heerlijk mee offpiste kan (wat ik het liefste zou doen) maar waar ik me op de piste (wat je toch het meeste doet) ook voldoende mee kan uitleven.
![]()
Heerlijk is dat. 2 jaar geleden gedaan (ok eerlijk is eerlijk, vorig jaar lag ik ook te meuren in me bed op 1 januari terwijl ik had kunnen gaan snowboarden) en ik was gewoon alleen op de pistequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zolang de pistes maar goed zijn, vind ik het prima. dat uitgaan is meer voor de andere (kuch pussy kuch) ik zal niet veel uitgaan. ik wil zolang mogelijk op de pistes kunnen staan. wij gaan trouwens niet met kerst maar we vertrekken op oudjaarsdag. met eigen vervoer. 1 januari zo vroeg mogelijk de pistes op![]()
ja nja ik moet sowieso de 173 gaan rijden als ik de triumph zou willen aanschaffen,quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef Komakie het volgende:
ohw hij rijdt op zich niet zo heel zwaar. Maar de Fish is echt een genot om tussen bomen door te rammen. Dat kan met een Triumph gewoon niet. omdat hij een stuk langer is en daarom een stuk logger. Als ik een Fish van 1.60m kan rijden, dan kan ik een stuk sneller bochten maken dan met een Triumph van 1.69m. Mede ook nog eens omdat ik met de Fish, ondanks zijn kortere lengte (das geen goed nederlands volgens mij maar goed), eigenlijk gewoon bochten kan draaien zoals ik dat op de piste ook doe en hij heel licht door de poeder glijdt.
Je moet het voor de grap maar eens proberen, het is echt helemaal top
ik heb het er alleen niet voor over om een poeder board te kopen als ik nog een redelijk goed board heb staan en nog een ander freeride/Freestyle board erbij wil hebben.
Dan zou ik op 3 boards uitkomen waarbij ik mijn Triumph waarschijnlijk niet meer zou gebruiken terwijl hij nog prima is voor Offpiste enzo
ik heb er trouwens ook niet het geld voor
Maar voor die Triumph ben je trouwens wel iets aan de zware kant. als je de 1.73 neemt, gaat het nog goed. Ik ben zelf 1.90 en 92kg en ik moet op me gewicht gaan letten dat ik niet de 1.69m ontgroei (in de breedte)
Hij rijdt voornamelijk lekker bij iets wat lichtere rijders. ik kan er nog redelijk goed op vooruit maar iets lichter zou ideaal zijn...
Superman-posticon he!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef Komakie het volgende:
Je bent alleen niet met tennissen wel erg verzekerd van je zelf, maar met snowboarden begin je ook een beetje praatjes te krijgen mannetje
Pistescheurwerk kun je met een Triumph prima doen. Waarschijnlijk is die nog iets stijver tussen de bindingen dan de Baron ES. Triumph staat bekend als een echte Freeride plank maar je kunt er ook nog redelijk op freestylenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja ik moet sowieso de 173 gaan rijden als ik de triumph zou willen aanschaffen,
ik rij nu alleen canyon 163 (lekkah kort voor mijn gewicht) en die doet het best netjes in de poeder (slap, niet te slap, en breder worden ze niet dan deze) , dus ik twijfel nog, ik wil ook op de piste kunnen scheuren ....
wat denk je, beter een baron ES 168 voor het pistescheurwerk, of een triumph?
begin die canyon beetje te ontgroeien qua techniek... t freestylet(weet ook nie hoe je dat schrijft) heerlijk, maar freestylen is niet 100% mijn ding
hmmhmmm gelijk weer terug krabbelen he....quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Superman-posticon he!
Maar het is met gepast zelfspot hoor. Zeker in de richting van de mensen die me kennen. Fanatisme maakt verhalen ook al enthousiaster.
Wij delen al zoveeeeeel topics met elkaar, van jou kan ik wel wat hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef Komakie het volgende:
je weet dat ik je maar een beetje zit te sarren he
firsttrack noemen ze dat tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef Komakie het volgende:
Heerlijk is dat. 2 jaar geleden gedaan (ok eerlijk is eerlijk, vorig jaar lag ik ook te meuren in me bed op 1 januari terwijl ik had kunnen gaan snowboarden) en ik was gewoon alleen op de piste
nja ik twijfel nog, ik denk dat mijn canyon over een halfjaartje redelijk op is, en ik wil toch een allround plank blijven rijdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pistescheurwerk kun je met een Triumph prima doen. Waarschijnlijk is die nog iets stijver tussen de bindingen dan de Baron ES. Triumph staat bekend als een echte Freeride plank maar je kunt er ook nog redelijk op freestylen
Ik ga nu zelf waarschijnlijk voor een Baron ES omdat ik toch een iets meer All mountain board erbij wil hebben dan alleen aangewezen zijn op een freerider
Met de Baron ES heb ik toch net iets meer mogelijkheden denk ik.
Bedenk wel dat de Baron ES een stuk breder is dan een Triumph he. Het scheelt ongeveer een halve centimeter...
Misschien moet je voor een gewone Baron gaan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja ik twijfel nog, ik denk dat mijn canyon over een halfjaartje redelijk op is, en ik wil toch een allround plank blijven rijden
enne, die breedte heb ik nodig, heb maat 14 US (48 eu) boot.... en weeg 135 kg, dus mijn canyon 163 is echt een mini-jibdingetje voor mij
Ik was dus net aan het zoeken, en kwam hem niet meer tegenquote:
360 ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik was dus net aan het zoeken, en kwam hem niet meer tegen
Welke prijs stond hij er op?
Staat nog wel een Idiom op.
das wel relext maar ik heb nog geen geld.. pas in november heb ik weer centenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Thermo het volgende:
Blue-tomato heeft nog een Baron 172 en een 167 van vorig jaar staan voor 335 euro.
Zeg, geen commentaar op mijn Aldi-snowboardbroek he. Staat prima op mijn P1 Carbonbinding en Rulerschoen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef Kentaro het volgende:
Solden is wel een leuk gebied en ook sneeuwzeker, want gletscher. Alleen die Aldi wintersporters, te herkennen aan het niet hebben van Burton spullen, (of overjarig op de kop getikt, een jammerlijk poging om geaccepteerd te worden) die daar rond (apres) skieen vergallen de boel een beetje. Beetje het volk wat zomers voor 199 euro all-inclusive in Turkeije zit te brullen.
haha, ik dacht me al te herinneren dat hier iemand het eens over zijn Aldi broek had gehad. Wist alleen niet meer wie het wasquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef beerke het volgende:
[..]
Zeg, geen commentaar op mijn Aldi-snowboardbroek he. Staat prima op mijn P1 Carbonbinding en Rulerschoen...
En is XL ook al in het tennistopic aan het "stoefen" over zijn talenten ja. Daar moet ik binnenkort ook maar eens gaan kijken dan.
Whehehe! Servicekanon!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef beerke het volgende:
[..]
Zeg, geen commentaar op mijn Aldi-snowboardbroek he. Staat prima op mijn P1 Carbonbinding en Rulerschoen...
En is XL ook al in het tennistopic aan het "stoefen" over zijn talenten ja. Daar moet ik binnenkort ook maar eens gaan kijken dan.
Sorry maar een Baron ES is GEEN Canyonquote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
enne, komakie, de baron ES is de vervanger van wat vroeger de canyon was, de canyon had vroeger een carbon I-beam.... nu nie meer,
nu is de baron ES een brede Custom X
er staat ook, vervanger van wat de canyon WASquote:Op woensdag 21 september 2005 08:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sorry maar een Baron ES is GEEN Canyon
Eej, ze zijn wel hard he. Nu nog geplaatst serveren...quote:
En wij gingen snoeihard met roeienquote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef beerke het volgende:
[..]
Eej, ze zijn wel hard he. Nu nog geplaatst serveren...![]()
Weet niemand of Duijvestein ofzo er niet 1 heeft staan.... Of die zaak bij de skihal in Den Haag....quote:
Ik heb hem gekochtquote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef beerke het volgende:
Op de website van Duijvestein staat de Malolo van vorig jaar voor ¤ 265,-. Je zou even naar een van de vestigingen kunnen bellen om te vragen of ze die nog hebben en in welke maat. Het nummer van de Duivestein bij de skihal is 070-3598989. Als je hem daar koopt kun je hem ook meteen testen he
Schal de loftrompet! Eindelijk verstand bij deze jongen!quote:
Moet je een Picto kopen? Voor Anneke?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Schal de loftrompet! Eindelijk verstand bij deze jongen!
Dat er weer een mooi poederseizoen mag aanbreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |