Een vriend van me heeft er 1.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja ik heb op een custom uit 2001 gereden ....
en dat ding was echt GEWELDIG!
wel dikke toe drag maarja...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:48 schreef Thermo het volgende:
Okee niet lachen![]()
Again een nieuw lid in de familie:
[afbeelding]
Rome Machine 157.
Het hakt, het bakt, het mixed het doet vanalles en vooral: Het is een betaalbaar freestyle jib plankje dat veel kan hebben en waar ik behoorlijk wat lol aan kan beleven. Betere base dan en Dominant, betere constructie, minder zwaar, iets meer mellow.
En belangrijkste, ik heb er niet veel voor betaald.
Ik ga al op een plank van die gasten rijden, ook nog lig worden van hun cluppie gaat wat ver he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Kentaro het volgende:
Niet om de eeuwige Flow - strap discusie nieuw leven in te blazen of om iemand te dissen (ik zou niet durven aangezien hij morgen een bijzonder vet board met DE grafics van vorig seizoen krijgt) Maar ik kwam op Burton Community (even profiel aanmaken) deze discussie tegen:
http://www.burton.com/community/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30620
Met dit comment:
The response level is terrible on them. They sell becaues they are put together horribly and can sell to chain stores at a low price. They are a marketing tool for big 5 and Chicks. What serious snowboarder rides them? Heavy, bulky, poorly made but sell well to ignorant mom's and grandma's. Lemme put it this way, what pro would ride those bindings. Look at burton's (because I like this example) if a pro isn't ridding for a binding company, they ride burtons. Jordan Mendenal has been ridding the same mission's for the past three seasons. If you want more reason's I can keep on goin
Heb de rest van vandaag geen tijd meer.....quote:
hmmm ik vind het een beetje overdreven reactie trouwens...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Kentaro het volgende:
Niet om de eeuwige Flow - strap discusie nieuw leven in te blazen of om iemand te dissen (ik zou niet durven aangezien hij morgen een bijzonder vet board met DE grafics van vorig seizoen krijgt) Maar ik kwam op Burton Community (even profiel aanmaken) deze discussie tegen:
http://www.burton.com/community/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30620
Met dit comment:
The response level is terrible on them. They sell becaues they are put together horribly and can sell to chain stores at a low price. They are a marketing tool for big 5 and Chicks. What serious snowboarder rides them? Heavy, bulky, poorly made but sell well to ignorant mom's and grandma's. Lemme put it this way, what pro would ride those bindings. Look at burton's (because I like this example) if a pro isn't ridding for a binding company, they ride burtons. Jordan Mendenal has been ridding the same mission's for the past three seasons. If you want more reason's I can keep on goin
We verwachten uiteraard pica's en een review als je er op geboard hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef BrakkeAap het volgende:
Even ter informatie: het is een Burton Baron geworden met Mission bindingen en Salomon Maori schoenen...
Ik ga weer verder kwijlen
ik vond het grappig geschreven en opvallend dat de flow-strap discussie overal zo hoog oploopt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ik vind het een beetje overdreven reactie trouwens...
Om nou te zeggen dat het echt zulk slecht en cheap spul is... Dan moet hij wat beter kijken.
Maar hij heeft wel gelijk dat ze zwaarder zijn over het algemeen.
ik heb trouwens de Transworld Buyersguide 2006 liggen hier en daar staan iets van 100 proriders in met hun gear en setups. Als ze andere schoenen en boards hebben, maar geen bindingsponsor hebben ze idd bijna altijd Burton bindingen viel me op(Nadat ik het trouwens ben gaan controleren omdat ik dit las
)
mja nja waar loopt hij niet hoog op?quote:Op zondag 25 september 2005 08:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik vond het grappig geschreven en opvallend dat de flow-strap discussie overal zo hoog oploopt.
Je moet trouwens oppassen met katten bij je board.quote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef BrakkeAap het volgende:
Ok, dit is 'm:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, ik had 'm wel even mogen oppoetsen...
Nou nog wachten tot ik 'm kan gebruiken...
Het mooiste aan Les Arcs is de skilift naar La Plagne.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef errorken het volgende:
Vorige jaren zijn we gaan boarden in Tignes en Val thorens. Ik moet zeggen dat dit heel goed meeviel, ruime keuze aan pistes welke allemaal ruim en goed aangelegd waren. Het leuke aan beide locaties is dat je direct kan beginnen vanuit je appartement/hotel (itt Tirol bv).
Om weer is wat anders te doen willen we dit jaar naar Les Arcs gaan. Naar horen zeggen zou dit ideaal zijn voor boarders. Zijn er mensen die hier al geweest zijn en wat zijn jullie ervaringen ? Het zou ook leuk zijn als ik kon lezen hoe les arcs verschilt met de Tignes en Val Thorens...
We zijn allemaal ervaren boarders met voorkeur voor het freeriden. Hoewel we dit jaar wel wat meer tijd in het park willen doorbrengen.
We zouden (indien Les Arcres 'minder' is dan Tignes en Val Thorens) ook nog overwegen om terug naar Val Thorens te gaan daar we dat jaar slecht weer hadden en maar een beperkt aantal pistes konden aandoen.
Dus met 6 vrouwen konden ze het wel aan? Niet slechtquote:Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
Daar is ie dan, mijn nieuwe speeltje.
Als bonus heb ik er ook nog een fotootje bij gedaan van de keuken van de buren.... Die hadden een 'probleempje' met een vergeten pan. 5 vrouwen in dat huis, dus ze kwamen bij ons aankloppen om te blussen. Uiteindelijk heeft een vrouw uit ons huis het geblust (de mannen waren zuipen).
quote:Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef NoComment het volgende:
[..]
Dus met 6 vrouwen konden ze het wel aan? Niet slecht
Mooi boardje trouwens, maar dat wist je vast wel al... nu nog echte bindingen erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |