abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:39:11 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30866989
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja ik heb op een custom uit 2001 gereden ....

en dat ding was echt GEWELDIG!

wel dikke toe drag maarja...
Een vriend van me heeft er 1.
Die is inmiddels al een paar jaar oud maar hij zweert er ook bij.
Ik hoor sowieso alleen maar positieve berichten over de Custom. Over de Custom X ook trouwens. Of het moet zijn dat mensen hem te duur vinden en dat de kwaliteitswinst niet het geld waard is.

Maar verder vindt iedereen ze
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30867098
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:48 schreef Thermo het volgende:
Okee niet lachen

Again een nieuw lid in de familie:

[afbeelding]

Rome Machine 157.

Het hakt, het bakt, het mixed het doet vanalles en vooral: Het is een betaalbaar freestyle jib plankje dat veel kan hebben en waar ik behoorlijk wat lol aan kan beleven. Betere base dan en Dominant, betere constructie, minder zwaar, iets meer mellow.

En belangrijkste, ik heb er niet veel voor betaald.
je had er al over toen ik met die Cartels langs kwam. Ik dacht al dat het niet lang zou gaan duren voor je hem aan je harem toe zou voegen
pi_30868873
Niet om de eeuwige Flow - strap discusie nieuw leven in te blazen of om iemand te dissen (ik zou niet durven aangezien hij morgen een bijzonder vet board met DE grafics van vorig seizoen krijgt) Maar ik kwam op Burton Community (even profiel aanmaken) deze discussie tegen:

http://www.burton.com/community/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30620

Met dit comment:

The response level is terrible on them. They sell becaues they are put together horribly and can sell to chain stores at a low price. They are a marketing tool for big 5 and Chicks. What serious snowboarder rides them? Heavy, bulky, poorly made but sell well to ignorant mom's and grandma's. Lemme put it this way, what pro would ride those bindings. Look at burton's (because I like this example) if a pro isn't ridding for a binding company, they ride burtons. Jordan Mendenal has been ridding the same mission's for the past three seasons. If you want more reason's I can keep on goin
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:59:15 #179
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30869364
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Kentaro het volgende:
Niet om de eeuwige Flow - strap discusie nieuw leven in te blazen of om iemand te dissen (ik zou niet durven aangezien hij morgen een bijzonder vet board met DE grafics van vorig seizoen krijgt) Maar ik kwam op Burton Community (even profiel aanmaken) deze discussie tegen:

Met dit comment:

The response level is terrible on them. They sell becaues they are put together horribly and can sell to chain stores at a low price. They are a marketing tool for big 5 and Chicks. What serious snowboarder rides them? Heavy, bulky, poorly made but sell well to ignorant mom's and grandma's. Lemme put it this way, what pro would ride those bindings. Look at burton's (because I like this example) if a pro isn't ridding for a binding company, they ride burtons. Jordan Mendenal has been ridding the same mission's for the past three seasons. If you want more reason's I can keep on goin
Ik ga al op een plank van die gasten rijden, ook nog lig worden van hun cluppie gaat wat ver he.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:14:19 #180
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30893039
Ik heb hem
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:15:02 #181
71115 Rnej
I walk the line
pi_30893055
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:14 schreef XL het volgende:
Ik heb hem

hup, foto's posten
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:35:58 #182
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30893690
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

hup, foto's posten
Heb de rest van vandaag geen tijd meer.....
Mooie zondagsklus
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:58:17 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30897803
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Kentaro het volgende:

Met dit comment:

hmmm ik vind het een beetje overdreven reactie trouwens...
Om nou te zeggen dat het echt zulk slecht en cheap spul is... Dan moet hij wat beter kijken.
Maar hij heeft wel gelijk dat ze zwaarder zijn over het algemeen.

ik heb trouwens de Transworld Buyersguide 2006 liggen hier en daar staan iets van 100 proriders in met hun gear en setups. Als ze andere schoenen en boards hebben, maar geen bindingsponsor hebben ze idd bijna altijd Burton bindingen viel me op (Nadat ik het trouwens ben gaan controleren omdat ik dit las )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:01:28 #184
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_30897929
Even ter informatie: het is een Burton Baron geworden met Mission bindingen en Salomon Maori schoenen...

Ik ga weer verder kwijlen
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:55:29 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30899840
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef BrakkeAap het volgende:
Even ter informatie: het is een Burton Baron geworden met Mission bindingen en Salomon Maori schoenen...

Ik ga weer verder kwijlen
We verwachten uiteraard pica's en een review als je er op geboard hebt
pi_30900778
Vorige jaren zijn we gaan boarden in Tignes en Val thorens. Ik moet zeggen dat dit heel goed meeviel, ruime keuze aan pistes welke allemaal ruim en goed aangelegd waren. Het leuke aan beide locaties is dat je direct kan beginnen vanuit je appartement/hotel (itt Tirol bv).

Om weer is wat anders te doen willen we dit jaar naar Les Arcs gaan. Naar horen zeggen zou dit ideaal zijn voor boarders. Zijn er mensen die hier al geweest zijn en wat zijn jullie ervaringen ? Het zou ook leuk zijn als ik kon lezen hoe les arcs verschilt met de Tignes en Val Thorens...
We zijn allemaal ervaren boarders met voorkeur voor het freeriden. Hoewel we dit jaar wel wat meer tijd in het park willen doorbrengen.

We zouden (indien Les Arcres 'minder' is dan Tignes en Val Thorens) ook nog overwegen om terug naar Val Thorens te gaan daar we dat jaar slecht weer hadden en maar een beperkt aantal pistes konden aandoen.
pi_30909204
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm ik vind het een beetje overdreven reactie trouwens...
Om nou te zeggen dat het echt zulk slecht en cheap spul is... Dan moet hij wat beter kijken.
Maar hij heeft wel gelijk dat ze zwaarder zijn over het algemeen.

ik heb trouwens de Transworld Buyersguide 2006 liggen hier en daar staan iets van 100 proriders in met hun gear en setups. Als ze andere schoenen en boards hebben, maar geen bindingsponsor hebben ze idd bijna altijd Burton bindingen viel me op (Nadat ik het trouwens ben gaan controleren omdat ik dit las )
ik vond het grappig geschreven en opvallend dat de flow-strap discussie overal zo hoog oploopt.
  zondag 25 september 2005 @ 13:09:48 #188
71115 Rnej
I walk the line
pi_30913332
quote:
Op zondag 25 september 2005 08:55 schreef Kentaro het volgende:

[..]

ik vond het grappig geschreven en opvallend dat de flow-strap discussie overal zo hoog oploopt.
mja nja waar loopt hij niet hoog op?

hij is hier al zovaak hoog opgelopen dat niemand er meer zin in heeft :-P

kga er ook geen woorden meer aan vuil maken

(behalve dan dat cartels gewoon geil zijn... )
  zondag 25 september 2005 @ 13:36:42 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30913939
Ja maar die discussie hoef helemaal niet zo hoog op te lopen. Het is toch overduidelijk dat straps beter zijn dan Flow
Ik snap de discussie niet zo

anyway: errorken!
Val Thorens is een prima gebied en als je er slecht weer hebt gehad zou ik er zeker nog een keer terug gaan in de hoop beter weer te treffen. Het is een gebied wat van alles wat heeft (en ook nog een hoop van alles) en dat is wel leuk.
Tignes en Les Arces heb ik geen ervaring mee maar ik heb gehoord dat je er prima kunt boarden

btw in Tirol zijn zat plaatsen waarvan je vanuit je apparatment/hotel zo de piste op kunt stappen of na 10m lopen al in een lift zit.... Maar dat terzijde
  zondag 25 september 2005 @ 17:15:19 #190
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_30920215
Ok, dit is 'm:

Hmm, ik had 'm wel even mogen oppoetsen...
Nou nog wachten tot ik 'm kan gebruiken...
  zondag 25 september 2005 @ 17:16:39 #191
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30920249

Daar is ie dan, mijn nieuwe speeltje.
Als bonus heb ik er ook nog een fotootje bij gedaan van de keuken van de buren.... Die hadden een 'probleempje' met een vergeten pan. 5 vrouwen in dat huis, dus ze kwamen bij ons aankloppen om te blussen. Uiteindelijk heeft een vrouw uit ons huis het geblust (de mannen waren zuipen).
  zondag 25 september 2005 @ 17:40:59 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30920876
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef BrakkeAap het volgende:
Ok, dit is 'm:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hmm, ik had 'm wel even mogen oppoetsen...
Nou nog wachten tot ik 'm kan gebruiken...
Je moet trouwens oppassen met katten bij je board.
Vraag maar aan Beer.
pi_30920974
... en weer een oude wond opgereten...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 25 september 2005 @ 18:06:19 #194
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_30921561
Ehm, Beer, vertel eens...
Moet ik me ernstig zorgen maken?
pi_30921909
Mooie boards
  zondag 25 september 2005 @ 22:25:20 #196
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30929184
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef errorken het volgende:
Vorige jaren zijn we gaan boarden in Tignes en Val thorens. Ik moet zeggen dat dit heel goed meeviel, ruime keuze aan pistes welke allemaal ruim en goed aangelegd waren. Het leuke aan beide locaties is dat je direct kan beginnen vanuit je appartement/hotel (itt Tirol bv).

Om weer is wat anders te doen willen we dit jaar naar Les Arcs gaan. Naar horen zeggen zou dit ideaal zijn voor boarders. Zijn er mensen die hier al geweest zijn en wat zijn jullie ervaringen ? Het zou ook leuk zijn als ik kon lezen hoe les arcs verschilt met de Tignes en Val Thorens...
We zijn allemaal ervaren boarders met voorkeur voor het freeriden. Hoewel we dit jaar wel wat meer tijd in het park willen doorbrengen.

We zouden (indien Les Arcres 'minder' is dan Tignes en Val Thorens) ook nog overwegen om terug naar Val Thorens te gaan daar we dat jaar slecht weer hadden en maar een beperkt aantal pistes konden aandoen.
Het mooiste aan Les Arcs is de skilift naar La Plagne.
Tignes en Val Thorens vind ik trouwens niet op elkaar lijken. Vrijwel alle gebieden in de Franse Alpen lijken op elkaar als je de vergelijking zo makkelijk trekt. In Oostenrijk zijn overigens meer dan voldoende gebieden waar de liften vanuit het dorp vertrekken of waar hotels langs de piste liggen.
  zondag 25 september 2005 @ 22:29:28 #197
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_30929323
ik ben eigenlijk van plan om dinsdag nitro commandos te kopen. Ik ben eigenlijk op zoek naar een heel nieuwe setup, aangezien wat ik heb gewoon cheap is (ooit gekocht omdat het goedkoper is dan huren, maar nu ik de prijs er uit heb wil ik echte gear en dit als ragboardje houden). Maar nu dus de vraag. Ik heb nog echt niet het gevoel dat ik een echt alpine of een echt freestyle board wil, dus alles maar lekker basic houden. Ik liep nu toevallig tegen commandos aan voor 80 euro (model van vorig jaar), dus dat leek me eigenlijk wel de moeite. Dus... wat denken jullie, doen of niet?
  zondag 25 september 2005 @ 23:03:37 #198
71115 Rnej
I walk the line
pi_30930484
gave boardjes hoor

maar hoe staan die bindingen op die baron? ... wel een beetje erg ingedraaid niet? :S
  maandag 26 september 2005 @ 00:38:32 #199
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30933197
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef XL het volgende:
[afbeelding]

Daar is ie dan, mijn nieuwe speeltje.
Als bonus heb ik er ook nog een fotootje bij gedaan van de keuken van de buren.... Die hadden een 'probleempje' met een vergeten pan. 5 vrouwen in dat huis, dus ze kwamen bij ons aankloppen om te blussen. Uiteindelijk heeft een vrouw uit ons huis het geblust (de mannen waren zuipen).
Dus met 6 vrouwen konden ze het wel aan? Niet slecht

Mooi boardje trouwens, maar dat wist je vast wel al... nu nog echte bindingen erop
Life's like music, get the rhythm..
  maandag 26 september 2005 @ 09:03:26 #200
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30936430
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef NoComment het volgende:

[..]

Dus met 6 vrouwen konden ze het wel aan? Niet slecht

Mooi boardje trouwens, maar dat wist je vast wel al... nu nog echte bindingen erop

Jij hebt Nidecker s-460's toch?
Zijkwijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')