whehehequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze uitspraak doe ik bewust.
Als Kluivert ergens in een competitie topscoorder wordt dan scheer ik mijn linkeronderbeen kaal.
Iets wat hem in Qatar nog niet lukt
Wat een prutser, die denkt dat de VS kunnen voetballenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
weliswaar van sport.fok.nl, maar toch...
Hehe, misleidend, want uit MSN-logs die ik heb ontvangen van een andere PUB-user blijkt dat jij dit sowieso al doet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze uitspraak doe ik bewust.
Als Kluivert ergens in een competitie topscoorder wordt dan scheer ik mijn linkeronderbeen kaal.
Iets wat hem in Qatar nog niet lukt
Schatquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hehe, misleidend, want uit MSN-logs die ik heb ontvangen van een andere PUB-user blijkt dat jij dit sowieso al doet.
Over Julien Escudequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef TimoBasso het volgende:
Als ie in Spanje de sterren van de hemel speelt,dan vreet ik mijn voetbalschoen op.
( ik zie het ook nog gebeuren ook)
ja nou als dat echt gebeurt vind ik het niet eens erg ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:47 schreef numero_uno het volgende:
Krantenberichten over nog te komen voetbalgebeurtenissen
en dan de post van WeebI:"Als dit uitkomt ga ik streaken tijdens Real - Barça in 2007 "
Ik vroeg het me net af!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:23 schreef rubbereend het volgende:
had er nog iemand iets gezegd over Stam naar Ajax?
er staat me wel iets van bij maar ik kan het hier nergens vindenquote:
Dennis Bergkamp naar psvquote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Dennis Bergkamp. Maar goed, dan eet ik mijn lul op.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef -Wolf- het volgende:
Als Sneijder weggaat pleeg ik rituele zelfmoord.
quote:
Hehehe, ik kom het wel filmen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nee, als ie voor de zomer van 2007 AJAX verlaat.![]()
over Saprong.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef DeTolk het volgende:
Als ie de winnende maakt in de 93e minuut koop ik iets van Feyenoord
Ey een wakker iemandquote:Op zondag 5 februari 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
hij kan nog net nu:
[..]
over Saprong.
gaat hard zoquote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef Jajong het volgende:
LETS GO SARPONG. IK TATOOEER JE HOOFD OP ME ARM!! GOGOGO
Ajax overweegt om Wesley Sneijder te verkopen, zo vertelde VI-journalist Thijs Slegers vanavond in het AT5-programma FC De Godenzonen. Voorwaarde is wel dat er een zeer hoge transfersom geboden wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nee, als ie voor de zomer van 2007 AJAX verlaat.![]()
Hup Duitsland.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Als we het WK nu niet winnen pleeg ik zelfmoord.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Star zien we op de volgende spelen in de top 5
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat gaat wel gebeuren. Mocht ik ongelijk hebben trakteer ik je op een etentje Tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |