Oja, sowryquote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar ik bedoelde daarnaast, of in dezelfde crew als Just Ice of vrienden of iets dergelijks. Ik meen me te herinneren dat hij regelmatig genoemd werd in Jusdt Ice tracks.
BDP en Just Ice waren sowieso cool met elkaar. Ik verwijs nog een keertje naar de dope track 'In the jungle' met Just en KRS.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, sowryHeb ff gezocht op discogs, en als ik dat zo zie maakte Scott La Rock ook deel uit van de crew "12:41" die weer verantwoordelijk was voor "put that record back on" van Just-Ice. Verder denk ik dat die shout outs vooral props waren naar Scott La Rock.
tja....waar is het mee te vergelijken? ik zou het niet weten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 september 2005 23:57 schreef sugarJay het volgende:
ik ken niks van cunninlynguistsde naam heb ik wel vaak gehoord.... is de stijl te vergelijken met iets wat ik wel ken? de cover vind ik wel erg tof in ieder geval
![]()
Yo AA,quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:59 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
BDP en Just Ice waren sowieso cool met elkaar. Ik verwijs nog een keertje naar de dope track 'In the jungle' met Just en KRS.
Kan me ook nog herinneren dat Just een enorme hekel had aan LL Cool J. Triviaal feitje.
Laters!!
AA
Koel, hoe heet dat nummer/die nummers? Ze deden wat nwe shit in Paradiso toen en het klonk wel vet, maar heb echt niet meegekregen hoe die tracks heetten.quote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb btw wat nieuwe nummers geluisterd van de nieuwe albums [...] Jurassic 5
Idd. It's Like That (My Big Brother) heet die. Erg dope nummer.quote:Op maandag 12 september 2005 08:45 schreef AboruAsli het volgende:
K-Solo en Redman hebben een aantal jaren terug nog een soortement van remix gemaakt van de Just Ice track 'Cold gettin dumb' (overigens ook een vette hiphop classic -ask my man Cosmick about it!).
heb het thuis staan, ben ff de titel vergeten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:32 schreef keeper het volgende:
[..]
Koel, hoe heet dat nummer/die nummers? Ze deden wat nwe shit in Paradiso toen en het klonk wel vet, maar heb echt niet meegekregen hoe die tracks heetten.
ergens in oktober als het goed isquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef S-Two het volgende:
Ik heb Southernundergrond wel van de Cunninlynguists en dat vind ik een zeer vet albumBen dus ook wel benieuwd naar dit nieuwe album. Wanneer komt ie uit Jim?
Die is ook van hun? Dan zal ik die binnenkort ook wel ff checkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ergens in oktober als het goed is
Will rap for food moet je trouwens ook ff checken als je southernunderground dope vindt.
dank u en doe ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tja....waar is het mee te vergelijken? ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
maar ik zou Will Rap for Food ff checken als ik jou was
ik heb al een promo op internet gesignaleerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ergens in oktober als het goed is
Will rap for food moet je trouwens ook ff checken als je southernunderground dope vindt.
Ooh, ik ken er maar een. Dit vraagt om nadere uitleg??quote:Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet? Was ooit Mister America geloof ik
[afbeelding]
En sorry dat ik er weer over begin, maar Just-Ice heb ik in de 80's nog live gezien in Paradiso. Mét DMX (DE DMX, niet die gare fucked up name-ripper uiteraard).
schandalig iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:31 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er maar een. Dit vraagt om nadere uitleg??
Ik weet niet of jullie het er al over gehad hebben maar:
50 Cent met Mobb Deep - titel weet ik niet zag em op tv![]()
Cos bedoelt Davy DMX, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:31 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er maar een. Dit vraagt om nadere uitleg??
Nope, DMX was de beatboxer van Just-Ice (latoya)quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Cos bedoelt Davy DMX, lijkt me.
Yo Cos!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yo AA,
Sup? Hier staat je avatar trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |