quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom overheerst nu WEER dat negatieve gevoel hier? Zie nou godverdomme eens in dat dit Ajax niet direct er staat maar tijd nodig heeft. En al dat negatieve gedoe van 'supporters' werkt dan niet echt mee dacht ik zo. Ajax speelde goed gisteren, en dat lag niet alleen aan Sparta. Natuurlijk moeten die kansen erin, maar dat komt allemaal nog wel. Jezus, we pakken een punt in een uitwedstrijd, dat is gewoon goed hoor...
Tjongejonge
juist. dat kan ik niet mooier zeggen. Danny was zelf ook niet tevreden trouwensquote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef Robar het volgende:
[..]1-1 tegen het niveau Heracles Almelo, maar ik moet blij zijn
1-1 in een uitwedstrijd is goed wanneer je tegen een gerespecteerd tegenstander speelt.
Ben jij tevreden met 1-1 uit tegen FC Thun? Ik niet namelijk.
Ik vind dat Ajax verplicht is om 6 punten te pakken tegen FC Thun.
Daarbij had Ajax moeten winnen en is een gelijkspel veel te weinig.
Tuurlijk was het spel van Ajax veelbelovend, maar scoren is toch echt belangrijker dan 70% balbezit.
Dat doe ik toch, ik zei dat het veldspel van Ajax erg goed was.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Om te muggeziften, Heracles staat voorlopig boven Ajax.
Je vergelijking tussen Praag en Thun vind ik ook niets, zo slecht speelde Sparta nou ook weer niet. Probeer ipv altijd maar dat negatieve gedoe (wat altijd omschreven wordt als kritisch, maar dat is het niet meer) eens een keer de positieve dingen er uit te halen...
ja sorry hoor.Vooraf had een gelijkspel wel redelijk gweest, echter als je 45 min de tegenstander helemaal suf tikt en tig kansen krijgt, en dan nog bijna met 0 punten van het veld stapt dan ben ik ECHT niet tevreden, het spijt me.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom overheerst nu WEER dat negatieve gevoel hier? Zie nou godverdomme eens in dat dit Ajax niet direct er staat maar tijd nodig heeft. En al dat negatieve gedoe van 'supporters' werkt dan niet echt mee dacht ik zo. Ajax speelde goed gisteren, en dat lag niet alleen aan Sparta. Natuurlijk moeten die kansen erin, maar dat komt allemaal nog wel. Jezus, we pakken een punt in een uitwedstrijd, dat is gewoon goed hoor...
Tjongejonge
het is idd het beste voetbal dat ze tot nu toe gespeeld hebbenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk hadden we moeten winnen...
Maar ik ben best tevreden met een punt, het is meer dan ik van deze selectie had verwacht. Zo kun je ook redeneren...
Exactly...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:17 schreef Suijk het volgende:
Gisteren was het nog het verhaal dat 3 kwart van de spelers van Praag in het zo geweldige team van Tsjechie spelen en nu is het niveau Heracles.
Ik word soms wat moe van die enorme veranderlijkheid.
Tjaquote:Op donderdag 15 september 2005 15:17 schreef Suijk het volgende:
Gisteren was het nog het verhaal dat 3 kwart van de spelers van Praag in het zo geweldige team van Tsjechie spelen en nu is het niveau Heracles.
Gisteren was iedereen bang voor een verlies, bijna iedereen was negatief. Je domineert in een uitwedstrijd CL (die knakkers staan er ook niet voor niks natuurlijk), krijgt 2 kansen tegen waar 1 wereldgoal van gemaakt wordt, wat die jongen ook nooit meer lukt. Verder dwing je 6 enorme kansen af, stond de verdediging goed, is Lindenbergh een goede aanwinst, weer een exponent uit de jeugdopleiding die onze problemen op linksback doet vergeten en was Sneijder in zijn element als verbindingsspeler. Ik zag genoeg pluspunten.quote:
Daar was ik ook erg ziek van hoor en het zou wel weer typisch geweest zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze speelden zo goed en eigenljk juist DAAROM was het wederom zo zuur.
Iedereen zag het aankomen, en het gebeurde ook nog de 1-0. En dan ben je behoorlijk pissig ja! Vooral op de prutser die de 1 en 2 nul op de schoen had.
Het was bijna een herhaling van de wedstrijd tegen f'noord en dat is zeer en zeer pijnlijk.
Ik heb nooit gezegd dat het zo een geweldig team is!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:17 schreef Suijk het volgende:
Ajax staat in de steigers? Net als vorig seizoen zeker? Ik heb geen zin in een tussenjaar, we zijn Ajax, geen Feyenoord! Er moet gepresteerd worden, prijzen gewonnen worden en dan niet alleen de JC-schaal. Ik verwacht een voorhoede die het verschil kan maken, zoals we al sinds 1900 voorhoedes hebben die het verschil maken. Niet alleen qua balbezit, maar ook qua kansen moesten wij gisteren winnen, maar als je geen scorende spitsen hebt, dan houdt het op.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:23 schreef Spideyman het volgende:
Ik vind ook dat Da_Sandman een punt heeft. Dit Ajax staat in de steigers en heeft even tijd nodig om ingespeeld te raken. Het is beter om voor de langer termijn te kiezen dan voor de korte termijn, als Ajax dit niveau weet vast te houden en van daaruit te groeien dan komen die goals vanzelf wel. Is het niet Rosenberg, dan wel door Charisteas dan wel door Babel. Genoeg kwaliteit.
geen idee wat er PRECIES moet gebeuren. Maar ik vind Blind tijdens wedstrijden net zo zwak en passief als Koeman.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat hebben we dus op dit moment nog niet, dus ik weet niet wat je er aan wilt doen. Weer een trainer eruit tiefen? Of wie is nu de pineut?
Ik roep ook geen moord en brand op dit moment, maar ik wil wél veranderingen zien. Voor Steven Pienaar en Markus Rosenberg zijn er alternatieven in naam van Mauro Rosáles en Angelos Charisteas. Ryan Babel is helaas de enige linksbuiten in de selectie, anders had ik ook hem gepasseerd. De huidige aanval is Ajax-onwaardig, tot de winterstop (als de internationale transfermarkt weer wordt geopend) moet je roeien met de riemen die je hebt, maar daarna zou ik toch buitenspelers willen hebben, die de spitsen in stelling kunnen brengen, want nu is het drama. Danny Blind geef ik het voordeel van de twijfel, ook al is hij verantwoordelijk voor de aankopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat hebben we dus op dit moment nog niet, dus ik weet niet wat je er aan wilt doen. Weer een trainer eruit tiefen? Of wie is nu de pineut?
Scorende spitsen?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax staat in de steigers? Net als vorig seizoen zeker? Ik heb geen zin in een tussenjaar, we zijn Ajax, geen Feyenoord! Er moet gepresteerd worden, prijzen gewonnen worden en dan niet alleen de JC-schaal. Ik verwacht een voorhoede die het verschil kan maken, zoals we al sinds 1900 voorhoedes hebben die het verschil maken. Niet alleen qua balbezit, maar ook qua kansen moesten wij gisteren winnen, maar als je geen scorende spitsen hebt, dan houdt het op.
Is ook best, maar die zijn er ook nauwelijks op dit moment, hoeveel goals heeft Ajax al gemaakt dit seizoen???quote:Op donderdag 15 september 2005 15:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Scorende spitsen?
Petterson, Van Basten en Litmanen waren toch echt nummer '10' 's, Ajax staat eerder bekend om spelers die vanuit die positie veelvuldig scoorden dan dat de spits er 30 inschoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |