abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30603196
Geweldige pot gisteravond. Dit is het Ajax wat ik wil zien en voor het kampioenschap kan gaan. Sneijder was uitstekend. Verdediging stond prima, alleen mag Trabelsi iets meer opkomen. Babel op links is minder, maar als ie dan naar binnen komt is ie altijd gevaarlijk. Rosenberg komt er wel.

Arsenal thuis kunnen we zeker winnen.
pi_30603256
Waarom overheerst nu WEER dat negatieve gevoel hier? Zie nou godverdomme eens in dat dit Ajax niet direct er staat maar tijd nodig heeft. En al dat negatieve gedoe van 'supporters' werkt dan niet echt mee dacht ik zo. Ajax speelde goed gisteren, en dat lag niet alleen aan Sparta. Natuurlijk moeten die kansen erin, maar dat komt allemaal nog wel. Jezus, we pakken een punt in een uitwedstrijd, dat is gewoon goed hoor...

Tjongejonge
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30603347
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom overheerst nu WEER dat negatieve gevoel hier? Zie nou godverdomme eens in dat dit Ajax niet direct er staat maar tijd nodig heeft. En al dat negatieve gedoe van 'supporters' werkt dan niet echt mee dacht ik zo. Ajax speelde goed gisteren, en dat lag niet alleen aan Sparta. Natuurlijk moeten die kansen erin, maar dat komt allemaal nog wel. Jezus, we pakken een punt in een uitwedstrijd, dat is gewoon goed hoor...

Tjongejonge
1-1 tegen het niveau Heracles Almelo, maar ik moet blij zijn

1-1 in een uitwedstrijd is goed wanneer je tegen een gerespecteerd tegenstander speelt.
Ben jij tevreden met 1-1 uit tegen FC Thun? Ik niet namelijk.
Ik vind dat Ajax verplicht is om 6 punten te pakken tegen FC Thun.
Daarbij had Ajax moeten winnen en is een gelijkspel veel te weinig.
Tuurlijk was het spel van Ajax veelbelovend, maar scoren is toch echt belangrijker dan 70% balbezit.
pi_30603365
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef Robar het volgende:

[..]

1-1 tegen het niveau Heracles Almelo, maar ik moet blij zijn

1-1 in een uitwedstrijd is goed wanneer je tegen een gerespecteerd tegenstander speelt.
Ben jij tevreden met 1-1 uit tegen FC Thun? Ik niet namelijk.
Ik vind dat Ajax verplicht is om 6 punten te pakken tegen FC Thun.
Daarbij had Ajax moeten winnen en is een gelijkspel veel te weinig.
Tuurlijk was het spel van Ajax veelbelovend, maar scoren is toch echt belangrijker dan 70% balbezit.
juist. dat kan ik niet mooier zeggen. Danny was zelf ook niet tevreden trouwens
pi_30603398
Om te muggeziften, Heracles staat voorlopig boven Ajax.

Je vergelijking tussen Praag en Thun vind ik ook niets, zo slecht speelde Sparta nou ook weer niet. Probeer ipv altijd maar dat negatieve gedoe (wat altijd omschreven wordt als kritisch, maar dat is het niet meer) eens een keer de positieve dingen er uit te halen...
In Southern Sun
pi_30603523
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Om te muggeziften, Heracles staat voorlopig boven Ajax.

Je vergelijking tussen Praag en Thun vind ik ook niets, zo slecht speelde Sparta nou ook weer niet. Probeer ipv altijd maar dat negatieve gedoe (wat altijd omschreven wordt als kritisch, maar dat is het niet meer) eens een keer de positieve dingen er uit te halen...
Dat doe ik toch, ik zei dat het veldspel van Ajax erg goed was.
Ik vond ook de verdediging erg sterk spelen. (heb ik ook al gezegd)
En sparta praag was weldegelijk (op 15 minuten in de tweede helft na) erg slecht.
Ajax heeft niet gehaald wat erin zat en daarom hebben ze het niet goed gedaan.
Ik ben gewoon niet tevreden met de einduitslag en dat heeft Ajax aan zichzelf te danken.
Kansen moet je afmaken, doe je dat niet, dan doe je het slecht.
pi_30603536
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:

Tjongejonge
ja sorry hoor.Vooraf had een gelijkspel wel redelijk gweest, echter als je 45 min de tegenstander helemaal suf tikt en tig kansen krijgt, en dan nog bijna met 0 punten van het veld stapt dan ben ik ECHT niet tevreden, het spijt me.

Een zwaar bevochten 1-1 was heel anders geweest dan deze wedstijd, als we eens iemand hebben die een goal kan maken dan hadden we nu bovenaan in de poule gestaan, met de eerste 3 punten op de directe tegenstander in de pocket. Dan was je een flink eind op weg naar iig de 2de plek. Dan was Arsenal veel minder van belang dan nu.

Al met al is het dus gewoon kut, je had met 3-0 moeten winnen gisteren, en je loopt met het zweet tussen je naad met 1-1 van het veld, oh oh oh wat zijn we blij....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30603544
Natuurlijk hadden we moeten winnen...
Maar ik ben best tevreden met een punt, het is meer dan ik van deze selectie had verwacht. Zo kun je ook redeneren...
In Southern Sun
pi_30603649
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk hadden we moeten winnen...
Maar ik ben best tevreden met een punt, het is meer dan ik van deze selectie had verwacht. Zo kun je ook redeneren...
het is idd het beste voetbal dat ze tot nu toe gespeeld hebben
pi_30603650
Gisteren was het nog het verhaal dat 3 kwart van de spelers van Praag in het zo geweldige team van Tsjechie spelen en nu is het niveau Heracles.
Ik word soms wat moe van die enorme veranderlijkheid.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30603673
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:17 schreef Suijk het volgende:
Gisteren was het nog het verhaal dat 3 kwart van de spelers van Praag in het zo geweldige team van Tsjechie spelen en nu is het niveau Heracles.
Exactly...
In Southern Sun
pi_30603724
Het Nederlands elftal bestaat ook uit topper, maar speelt ook lang niet altijd goed voetbal.

Ze ZIJN niet slecht bij praag, maar ze speelden wel beroerd, wie weet is dat de volgende wedstrijd wel heel anders, je had ze nu misschien op een slechte dag en je profiteert er niet van..

Beetje jammer dus.
Get woke, go broke!
pi_30603754
quote:
Tja

Praag speelde slecht. Maar iedereen zegt dan dat ze van laag niveau zijn, maar Ajax speelde ze compleet weg. Dáárdoor speelde Praag slecht, door AJAX
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30603775
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Exactly...
Gisteren was iedereen bang voor een verlies, bijna iedereen was negatief. Je domineert in een uitwedstrijd CL (die knakkers staan er ook niet voor niks natuurlijk), krijgt 2 kansen tegen waar 1 wereldgoal van gemaakt wordt, wat die jongen ook nooit meer lukt. Verder dwing je 6 enorme kansen af, stond de verdediging goed, is Lindenbergh een goede aanwinst, weer een exponent uit de jeugdopleiding die onze problemen op linksback doet vergeten en was Sneijder in zijn element als verbindingsspeler. Ik zag genoeg pluspunten.
Natuurlijk had er meer gescoord moeten en natuurlijk gaat het daar om, maar dan zou er nog genoeg gezeik zijn (zie het NL elftal).
Klik dan als je durft
  donderdag 15 september 2005 @ 15:23:40 #165
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30603818
Ik vind ook dat Da_Sandman een punt heeft. Dit Ajax staat in de steigers en heeft even tijd nodig om ingespeeld te raken. Het is beter om voor de langer termijn te kiezen dan voor de korte termijn, als Ajax dit niveau weet vast te houden en van daaruit te groeien dan komen die goals vanzelf wel. Is het niet Rosenberg, dan wel door Charisteas dan wel door Babel. Genoeg kwaliteit.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_30603832
Ze speelden zo goed en eigenljk juist DAAROM was het wederom zo zuur.

Iedereen zag het aankomen, en het gebeurde ook nog de 1-0. En dan ben je behoorlijk pissig ja! Vooral op de prutser die de 1 en 2 nul op de schoen had.

Het was bijna een herhaling van de wedstrijd tegen f'noord en dat is zeer en zeer pijnlijk.
Get woke, go broke!
pi_30603870
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze speelden zo goed en eigenljk juist DAAROM was het wederom zo zuur.

Iedereen zag het aankomen, en het gebeurde ook nog de 1-0. En dan ben je behoorlijk pissig ja! Vooral op de prutser die de 1 en 2 nul op de schoen had.

Het was bijna een herhaling van de wedstrijd tegen f'noord en dat is zeer en zeer pijnlijk.
Daar was ik ook erg ziek van hoor en het zou wel weer typisch geweest zijn.
Maar ik had wel eindelijk weer iets van trots toen ik zat te kijken gisteren.
Klik dan als je durft
pi_30603884
quote:
Ik heb nooit gezegd dat het zo een geweldig team is!
En ik ben degene die dit niveau Heracles noemde.
Niets veranderlijks dus.

Maar vooraf ging ik uit van het niveau van Ajax t.o.v. Sparta Praag en dan zou je tot de conclusie moeten komen dat Ajax blij moet zijn met een gelijkspel. Achteraf blijkt dat Sparta niet zo goed is als we vreesden en op niveau van Heracles speelde. Dus in dat geval is het resultaat gewoon slecht. Dat neemt niet weg dat Ajax goed voetbalde, maar wat heb je daaraan?
  donderdag 15 september 2005 @ 15:26:22 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30603891
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:23 schreef Spideyman het volgende:
Ik vind ook dat Da_Sandman een punt heeft. Dit Ajax staat in de steigers en heeft even tijd nodig om ingespeeld te raken. Het is beter om voor de langer termijn te kiezen dan voor de korte termijn, als Ajax dit niveau weet vast te houden en van daaruit te groeien dan komen die goals vanzelf wel. Is het niet Rosenberg, dan wel door Charisteas dan wel door Babel. Genoeg kwaliteit.
Ajax staat in de steigers? Net als vorig seizoen zeker? Ik heb geen zin in een tussenjaar, we zijn Ajax, geen Feyenoord! Er moet gepresteerd worden, prijzen gewonnen worden en dan niet alleen de JC-schaal. Ik verwacht een voorhoede die het verschil kan maken, zoals we al sinds 1900 voorhoedes hebben die het verschil maken. Niet alleen qua balbezit, maar ook qua kansen moesten wij gisteren winnen, maar als je geen scorende spitsen hebt, dan houdt het op.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30603919
En dat hebben we dus op dit moment nog niet, dus ik weet niet wat je er aan wilt doen. Weer een trainer eruit tiefen? Of wie is nu de pineut?
In Southern Sun
pi_30603972
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste

pi_30604046
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat hebben we dus op dit moment nog niet, dus ik weet niet wat je er aan wilt doen. Weer een trainer eruit tiefen? Of wie is nu de pineut?
geen idee wat er PRECIES moet gebeuren. Maar ik vind Blind tijdens wedstrijden net zo zwak en passief als Koeman.

Je ZIET toch dat Rosenberg weer faalt? Je hebt hem een kans gegeven, en die pakt hij niet aan. Dan moet je op tijd met harry komen, en niet 15 min voor het einde. Dan is het voor iedereen erg moeilijk om in de wedstrijd te komen.

Er moet dus gewoon iemand staan die goals kan maken, of dat nou Harry is, of een andere speler die nu ergens anders staat, of desnoods Manachurian (oid) of Anastasiou. En de trainer moet eens durven ingrijpen in een wedstrijd als dat nodig is.

Blind ontslaan is geen optie nu, maar dit MAG idd geen tussenjaar worden, weer...
Get woke, go broke!
  donderdag 15 september 2005 @ 15:39:00 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30604243
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik roep ook geen moord en brand op dit moment, maar ik wil wél veranderingen zien. Voor Steven Pienaar en Markus Rosenberg zijn er alternatieven in naam van Mauro Rosáles en Angelos Charisteas. Ryan Babel is helaas de enige linksbuiten in de selectie, anders had ik ook hem gepasseerd. De huidige aanval is Ajax-onwaardig, tot de winterstop (als de internationale transfermarkt weer wordt geopend) moet je roeien met de riemen die je hebt, maar daarna zou ik toch buitenspelers willen hebben, die de spitsen in stelling kunnen brengen, want nu is het drama. Danny Blind geef ik het voordeel van de twijfel, ook al is hij verantwoordelijk voor de aankopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 15 september 2005 @ 15:39:21 #174
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30604257
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax staat in de steigers? Net als vorig seizoen zeker? Ik heb geen zin in een tussenjaar, we zijn Ajax, geen Feyenoord! Er moet gepresteerd worden, prijzen gewonnen worden en dan niet alleen de JC-schaal. Ik verwacht een voorhoede die het verschil kan maken, zoals we al sinds 1900 voorhoedes hebben die het verschil maken. Niet alleen qua balbezit, maar ook qua kansen moesten wij gisteren winnen, maar als je geen scorende spitsen hebt, dan houdt het op.
Scorende spitsen?

Petterson, Van Basten en Litmanen waren toch echt nummer '10' 's, Ajax staat eerder bekend om spelers die vanuit die positie veelvuldig scoorden dan dat de spits er 30 inschoot.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_30604281
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:39 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Scorende spitsen?

Petterson, Van Basten en Litmanen waren toch echt nummer '10' 's, Ajax staat eerder bekend om spelers die vanuit die positie veelvuldig scoorden dan dat de spits er 30 inschoot.
Is ook best, maar die zijn er ook nauwelijks op dit moment, hoeveel goals heeft Ajax al gemaakt dit seizoen???
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')