SQD viel me ook positief op, toen hij Nederlands sprak.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, Grygera spreekt prima Nederlands. Dat wist ik niet.
Hopelijk blijft ie ook nog na de zomer.

Oh, dus we kunnen je bij Arsenal thuis op vak 403 komen opzoeken?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze zijn al weg inmiddels.
Moest 4 kaartjes voor ajax v Arsenal hebben en kwam er maar niet aan totdat ik vandaag 4 ajax-cc's kreeg aangeboden.
Gelijk maar 4 PP gekocht.
Zodoende moest ik van Thun en Praag af.

Sinds wanneer spreekt die Nederlands dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
SQD viel me ook positief op, toen hij Nederlands sprak.

in ieder geval sinds ik hem dat hoorde doen in een interviewquote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreekt die Nederlands dan?
Grygera is een goeie kerel.

Heeft ie geen Nederlandse Vrouw ofzo dat kan een reden zijn dat ze extra snel de taal willen lerenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, Grygera spreekt prima Nederlands. Dat wist ik niet.
Hopelijk blijft ie ook nog na de zomer.

Inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Tja... dit had natuurlijk veel meer moeten zijn, die tjechen speelde zeker de 1ste helft echt bedroevend, hebben t eigenlijk gene moment echt verdiend. Maar goed dat Arsenal nog wint, want stuntjes van FC Thun kan ajax nu ff niet gebruiken.

zal mij niets verbazen dat ze daar winnenquote:Op donderdag 15 september 2005 09:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Laat Thun maar tegen Sparta stunten..

precies hetzelfde hierzo....quote:Op donderdag 15 september 2005 09:08 schreef Houniet het volgende:
je hebt helemaal gelijk, alleen ben ik wel blij dat het nog 1-1 werd
ik had echt iets van, "daar gaan we weer"

Mauro moet spelen! die gozer is zo goed en nu wordt er gewoon geen gebruik gemaakt van zijn kracht. hij kan gemakkelijk zijn mannetje passeren, heeft een goede voorzet en kan zelf ook scoren!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef P0RN0STAR het volgende:
Haal die druk van de schouders van Markus Rosenberg door juist hém als wisselspeler te laten bewijzen, gooi Harry in de basis en breng onze jonge Zweedse spits wat rustiger. Daarnaast pleit ik wederom voor een basisplaats voor Mauro Rosáles, niet omdat hij gisterenavond zo wervelend speelde, maar aangezien hij de enige speler is die dreiging brengt aan de rechterflank....

Wil je de volgende keer mss iets positiever zijn met je voorspelling, want dit kwam wel erg dichtbij.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Feit blijft dat PSV keer op keer verschrikkelijk effectief speelt en punten pakt.
Ik zie Ajax vandaag sterker zijn dan Sparta, veel kansen krijgen en toch met 1-0 verliezen hoor.
Laten we nou maar eens zuinig winnen ipv leuk spelen en punten verliezen.

Het is zo overduidelijk dat hij niet thuishoort op die positie maar dan nog bakte hij er helemaal niets van. Hij is te langzaam om rechtsbuiten te spelen, komt nooit z'n man voorbij. Draait altijd terug om een korte combinatie aan te gaan of terug te passen op Trabelsi.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef PyTh het volgende:
Pienaar is echt overrated, zo bleek gisteren wederom.

Tja, je zag het na f'noord natuurlijk van mijlen ver aankomen zoals Ajax speelt.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:55 schreef yurko het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer mss iets positiever zijn met je voorspelling, want dit kwam wel erg dichtbij.

Maar ik vond dat Trabelsi vaak de bal terug speelde, of opzij legde ipv. naar voren te spelen. Normaal gesproken doet Trabelsi dat veel vaker.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef S-Two het volgende:
Trabelsi zal trouwens ook wel niet al te vreden zijn. Ongeveer drie kwart van de wedstrijd rende die over de rechterkant, maar hij kreeg geen bal.

quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom overheerst nu WEER dat negatieve gevoel hier? Zie nou godverdomme eens in dat dit Ajax niet direct er staat maar tijd nodig heeft. En al dat negatieve gedoe van 'supporters' werkt dan niet echt mee dacht ik zo. Ajax speelde goed gisteren, en dat lag niet alleen aan Sparta. Natuurlijk moeten die kansen erin, maar dat komt allemaal nog wel. Jezus, we pakken een punt in een uitwedstrijd, dat is gewoon goed hoor...
Tjongejonge

juist. dat kan ik niet mooier zeggen. Danny was zelf ook niet tevreden trouwensquote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef Robar het volgende:
[..]1-1 tegen het niveau Heracles Almelo, maar ik moet blij zijn
1-1 in een uitwedstrijd is goed wanneer je tegen een gerespecteerd tegenstander speelt.
Ben jij tevreden met 1-1 uit tegen FC Thun? Ik niet namelijk.
Ik vind dat Ajax verplicht is om 6 punten te pakken tegen FC Thun.
Daarbij had Ajax moeten winnen en is een gelijkspel veel te weinig.
Tuurlijk was het spel van Ajax veelbelovend, maar scoren is toch echt belangrijker dan 70% balbezit.

Dat doe ik toch, ik zei dat het veldspel van Ajax erg goed was.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Om te muggeziften, Heracles staat voorlopig boven Ajax.
Je vergelijking tussen Praag en Thun vind ik ook niets, zo slecht speelde Sparta nou ook weer niet. Probeer ipv altijd maar dat negatieve gedoe (wat altijd omschreven wordt als kritisch, maar dat is het niet meer) eens een keer de positieve dingen er uit te halen...

ja sorry hoor.Vooraf had een gelijkspel wel redelijk gweest, echter als je 45 min de tegenstander helemaal suf tikt en tig kansen krijgt, en dan nog bijna met 0 punten van het veld stapt dan ben ik ECHT niet tevreden, het spijt me.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom overheerst nu WEER dat negatieve gevoel hier? Zie nou godverdomme eens in dat dit Ajax niet direct er staat maar tijd nodig heeft. En al dat negatieve gedoe van 'supporters' werkt dan niet echt mee dacht ik zo. Ajax speelde goed gisteren, en dat lag niet alleen aan Sparta. Natuurlijk moeten die kansen erin, maar dat komt allemaal nog wel. Jezus, we pakken een punt in een uitwedstrijd, dat is gewoon goed hoor...
Tjongejonge

het is idd het beste voetbal dat ze tot nu toe gespeeld hebbenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk hadden we moeten winnen...
Maar ik ben best tevreden met een punt, het is meer dan ik van deze selectie had verwacht. Zo kun je ook redeneren...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |