Tante Beppiequote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
zal zo'n fok pjoeternerd wel voor hebben gezorgd.....nadat ie was hersteld van een epileptische aanval....![]()
maar dat euvel heb je inmiddels weten te verhelpen zie ik.... joepie...![]()
Tuuurlijk. Ik zal ff snel de boodschappen in de keuken een goeie plek geven.quote:Op maandag 12 september 2005 20:26 schreef Gert het volgende:
Clib 38? Goh, leuk idee!
Was echt zwaar uitgekeken op dat 37.
PalinG heb je nog een koekje, voor bij de koffie?
Euh........ hij gaat wel op ER dus hè!quote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef PalinG het volgende:
[..]
Tuuurlijk. Ik zal ff snel de boodschappen in de keuken een goeie plek geven.
*zapt naar 5*
Koekjes lekker bij Friends.![]()
Ja kijk jij nou maar lekker naar Friends OK?quote:Op maandag 12 september 2005 20:43 schreef PalinG het volgende:
GERT !!!
Niet het uit je neus gepeuterde aan de bank vegen. Viespeuk.
Ik vond dat pandje ernaast er zo fris uitzien.quote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Oh we zijn verhuisd?
Hep Sanne gedaan, die is zooo sterk.quote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Oh we zijn verhuisd?
Dankje, een colaatje graag.quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef PalinG het volgende:
[..]
Hep Sanne gedaan, die is zooo sterk.![]()
Ineens kon ik er bij 37 niet meer in en toen waren we plots verhuisd naar 38.
Gelukkig waren we al metteen op de kabel aangesloten en kunnen we gewoon tv kijken.
Wil je ook iets drinken?
Neem een koekje.
*schaal van tafel pakt*
quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef PalinG het volgende:
*port uit kelder haalt*
Cynix wil wel meer van achter las ik. Arme Dido.
Maar van mij mag ie (bijna) alles
ja terwijl ik bb nog niet eens volg (veel te druk) en rsi hebquote:Op maandag 12 september 2005 21:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
hai meid, alles goed met je, leuk dat je er bent. Zo langzaam aan komen alle oude bekenden hier toch weer aanwaaien.
die van Chantal ligt tegen haar rug aan lees ik net.quote:Op maandag 12 september 2005 22:33 schreef PalinG het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe het nou zit met die baarmoedermond van Dido, Chantal en Tanja?
Dames?
Roache?
Oeps Rsiquote:Op maandag 12 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
ja terwijl ik bb nog niet eens volg (veel te druk) en rsi heb
maar verder alles goed. met jou ook?
Ja lijkt me lekker, liggen er nog bitterballen in de vriezer, zet ik de vetpan ff op het vuurquote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef PalinG het volgende:
Als dit zo door gaat, dan hebben ze op 15 december echt aaaaaaalles besproken, dat te bespreken valt. De laatsten zijn vast echt heeeelemaal uitgelult uitgepraat.
Ongelofelijk.
Ik wil echt niet alles horen, maar soms ben ik te laat met de mute.
Zal ik ff een paar nootjes en chippies halen?
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps Rsidas balen , vooral nu met BB
![]()
Met mij is het prima, ben al weer helemaal besmet door BB, maar al die nostalgische gevoelens bevallen me prima hoor.
Lurk dan maar lekker mee hier als je tijd hebt en doe het rustig aan met posten,![]()
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kretaquote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
[..]
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...
vanaf woensdag heb ik er weer tijd voor gelukkig.
Veel plezier!quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kreta![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef PalinG het volgende:
*fluistert dat ie ook weg is na woensdag, een dag of 12 zelfs*
vertel......quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef PalinG het volgende:
Ik lieg (ditmaal) niet, heus.
Waar ik heenga kan ik misschien nog wel een keertje lurken/posten, maar dat is nog zeer onzeker.
trustquote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef Sanne het volgende:
Ik weet iig wel waar ik naar toe ga.
Mijn mandje.
Dat moet je even in hun eigen topics vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Bluesdude het volgende:
Weet iemand de achternamen van Roel en Nathalie ?
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheidquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef Gert het volgende:
Zo dat was gisteren twee uur lang keihard partyen, latevogel.
Dabje?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheid![]()
Ik moet nog ontbijtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Even lunchen maar he?
Thuiswerk he.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Ghehe ben je vrij? Heb je je pyjamaatje nog aan ook?
Oi, Tanja! Ok ik ga al, sinds Bep weg is, staat er niemand meer in de keuken..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Zie ik dacht het al
En de keuken is daar -------------------> *wijst*
*binnenwandelt en schrikt*quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En ja, ben nog niet aangekleed.
Zal es tijd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Coos het volgende:
Mag ik snel een kouwe kledder?![]()
Ben heel druk met het verhuizen van een vriendin en moet nu gaan koken voor 7 man/vrouw.
Ik hoop vanaf donderdag eindelijk eens rustig te kunnen BB-en!!
Ken ik u ergens van??quote:
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Thuiswerk he.En ja, ben nog niet aangekleed.
Ik probeer het ritme van de bewoners aan te houden
Ik heb m'n nachtpon nog aan van m'n middagdutquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....![]()
Dresscode deze week is:quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....![]()
Dan ben je heel goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb m'n nachtpon nog aan van m'n middagdut![]()
Die heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dresscode deze week is:
Voorbindbuik verpicht.
Ik denk dat we eens een goed gesprek met je moeten aangaanquote:
Nou dan mag jij ook niet mee doen met de zwangerschp[sgym!quote:
Wrom, ik ben de clib-Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een goed gesprek met je moeten aangaan
Moet je voor de gein es voor een afbeelding googelen...quote:
ogottegod.... geen geinigegoogheltruukies even hè?quote:
Nee maar volgens mij vind je het helemaal niet meer leuk hier, waarom ben jij in de clib gaan zitten? we snappen er niks meer vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik doe geheel tegen de regels in niet mee aan zwangerschapsgym, maar ik rook niet![]()
Joost mag het wetenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
ogottegod.... geen geinigegoogheltruukies even hè?
Waarom confrontereer je mij daarmee, mijn leven is al zo kut. Heel mijn zwangerschap verpest, straks ga je nog zeggen dat ik een kind krijg!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij vind je het helemaal niet meer leuk hier, waarom ben jij in de clib gaan zitten? we snappen er niks meer van
Go! Joost! go joost!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij vind je het helemaal niet meer leuk hier, waarom ben jij in de clib gaan zitten? we snappen er niks meer van
het is een meisje trouwens..quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:21 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Waarom confrontereer je mij daarmee, mijn leven is al zo kut. Heel mijn zwangerschap verpest, straks ga je nog zeggen dat ik een kind krijg!
Even wachten je moeder haalt eerst even een paar dvdtjesquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Mag ik onmiddelijk mijn moeder bellen. Ik vind er niets meer aan! Jank, krijs, stampvoet, huil! Alles verpest! Ik wil meteen met Big Sister praten!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef fashionably_late het volgende:
het is een meisje trouwens..
Kun je lang wachten. Joost zou het doen, maar die heeft het laten afweten. Rob schijnt wel 1 zinnetje te hebben gezegd. Hele plannetje is dus blijkbaar weer afgeblazen. Over een uurtje zitten de 4 roddeltantes weer massaal Tanja te bashen in de tuin, zonder dat ze erbij isquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef Sanne het volgende:
Waar blijft de confrontatie van Tanja?
Ik zit er klaar voor.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Joost zou het doen, maar die heeft het laten afweten. Rob schijnt wel 1 zinnetje te hebben gezegd. Hele plannetje is dus blijkbaar weer afgeblazen. Over een uurtje zitten de 4 roddeltantes weer massaal Tanja te bashen in de tuin, zonder dat ze erbij is
Thanks, die hebben we wel verdiend.quote:
Joost durft niet of zo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Joost zou het doen, maar die heeft het laten afweten. Rob schijnt wel 1 zinnetje te hebben gezegd. Hele plannetje is dus blijkbaar weer afgeblazen. Over een uurtje zitten de 4 roddeltantes weer massaal Tanja te bashen in de tuin, zonder dat ze erbij is
iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef OpaLing het volgende:
*zet radio zacht en duikt kelder in voor nieuwe fles port*
Hai opaLing, nog ff hier een bakkie doen tussen het koffers pakken door.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:25 schreef OpaLing het volgende:
*kijkt door raampje naar binnen*
Hallooo-ooo-ooo?
Hoooi, je komt toch wel terug?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:35 schreef cuall het volgende:
Hai opaLing, nog ff hier een bakkie doen tussen het koffers pakken door.
Ik ga jullie wel een beetje missen denk ik.![]()
Ja joh ik ga lekker genieten op Kreta vlieg vannacht en kom de 27e weer terug.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Hoooi, je komt toch wel terug?
De tijd vliegt, zul je zien! Geniet er van.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja joh ik ga lekker genieten op Kreta vlieg vannacht en kom de 27e weer terug.
Ik neem daar wel een borrel op je hoor![]()
Het begint hier nu serieus herfst te worden, dus: goede timing!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja joh ik ga lekker genieten op Kreta vlieg vannacht en kom de 27e weer terug.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef OpaLing het volgende:
Koffie Havoc en Cuall?
Neem een koekje dan bekijken we de vakantiekiekjes van Cuall ff...
We zijn alweer goedquote:Op woensdag 28 september 2005 18:24 schreef OpaLing het volgende:
Ik moet nog bijkomen van de opwinding van Havoc. Door een akelige verspreking kreeg ik een rake tik op mijn vingers van de beste man. En dat nog wel op een heugelijke dag als vandaag (feli H&T).
Ik ben ook de jongste niet meer hoor, ja laten we een dansje makenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:24 schreef OpaLing het volgende:
Topless?
P-p-pardon juffrouw Cuall. Denkt u wel aan mijn zwakke hart, alstublieft?
Ik moet nog bijkomen van de opwinding van Havoc. Door een akelige verspreking kreeg ik een rake tik op mijn vingers van de beste man. En dat nog wel op een heugelijke dag als vandaag (feli H&T).
Voor een party ben ik wel in!
Zal ik even een prettige jazzplaat opzetten? Dan nodig ik u voor een dans...
En wanneer maak je het goed met mij??quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef itsme het volgende:
hey goedeavond . wat gezellig hier in de clib
Jij ruikt een rel op afstand hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef Roache_ het volgende:
Doe je mij ook een biertje? (Een herfstbokje oid)
Komt nog bij dat Anna bekend was vanwege iets andersquote:Op donderdag 29 september 2005 00:36 schreef itsme het volgende:
Oke Ik doe mijn oude plaatje wel terug
Is tongetje niet goed geneog/ of zien jullie die niet?
schenkt biertjes in
ok maar mijn oude plaatje waar is die dan bekend om?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Anna bekend was vanwege iets anders
nee vertel want die is wel geilquote:Op donderdag 29 september 2005 00:58 schreef itsme het volgende:
kwas nieuwsgierig of jullie dat weten
Was dat je dochter niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:46 schreef itsme het volgende:
[..]
ok maar mijn oude plaatje waar is die dan bekend om?![]()
![]()
[zure mossel] niet alleen de Clib loopt terug; ook jouw gevoel voor humor is aan inflatie onderhevigquote:Op donderdag 29 september 2005 02:03 schreef Roache_ het volgende:
(Jongens, GRAPJE, alsjeblieft zeg)
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef OpaLing het volgende:
*tosti apparaat aanzet*
Zal ik even een soepje maken?
Roept u maar... wie wil er een lepeltje?
Ja das fijner, zo ken ik je weerquote:Op donderdag 29 september 2005 14:33 schreef Roache_ het volgende:
Zal ik d'r maar gewoon weer eens de nek omdraaien?
Niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
En wanneer maak je het goed met mij??
Hier meid,quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef Sanne het volgende:
Ik sla de alcohol vanavond over, maar lust wel een beker warme melk.
Roache, doe weer eens effe lekker ouderwets vals.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Roache_ het volgende:
Een rondje voor alle aanwezigen!
Och, ik zie dat jullie al hebben?.... Ik help mezelf aan een lekker Bokbiertje
en jij weer eens effe ouderwets stoken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Roache, doe weer eens effe lekker ouderwets vals.
Hou jij de knoppen maar in de gaten, ik heb een grafhumeur en dat moet op iemand afgereageerd worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Sanne het volgende:
en jij weer eens effe ouderwets stoken.![]()
Wat is er dan, heeft ze je de bons gegeven?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hou jij de knoppen maar in de gaten, ik heb een grafhumeur en dat moet op iemand afgereageerd worden.![]()
UIt het raam gooien dat kreng en ff in de steenstraat een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef Roache_ het volgende:
Jongens, jongens, ik wil best vals doen tegen wie jullie maar willen, maar ik heb een GROOT probleem. Serieus, ik word er gek van.
Sinds drie weken is het ineens bijna onmogelijk om nog internetpagina's te openen. Heel tergend langzaam opent ' ie iets, maar vaker zie ik alleen na 3 minuten een " deze pagina kan niet geopend worden" gezeik. De PC is al helemaal door de fabrikant teruggezet naar de fabrieksinstellingen (vandaar mijn lange afwezigheid) oh het was jullie niet opgevallen dat ik weg was, stel trutten![]()
Ik heb alle mogelijke virusscans gedaan, alle spyware met Ad-Aware opgespoord, de windows firewall eraf, m'n eigen firewall eraf maar NIETS versnelt. Verder doet ' ie alles prima, ik Sims2 me helemaal suf, maar internetten is geen lol meer aan.
Help mij, ik mis mijn valsigheid ook!!!!
(APK je haar zit stom trouwens)
Nee, NAC heeft gewonnen en dat heeft mij 2¤ winst opgeleverd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef cuall het volgende:
Wat is er dan, heeft ze je de bons gegeven?
Ik heb alles geprobeerd, zelfs met firefox is het traag. Niet alleen FOK, maar alles! Ik moet gvd naar m'n schoonzus om onze homepage te bekijken, daar kom ik niet eens meer op....quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, NAC heeft gewonnen en dat heeft mij 2¤ winst opgeleverd.
En euh Roache, gaat het nu ook langzaam
Fok is namelijk regelmatig langzaam/down tegenwoordig.![]()
Heb je al een andere browser geprobeerd
Proxy setings gecontroleerd
Sorry maar ik snap er niks van, je bent saccho omdat je hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, NAC heeft gewonnen en dat heeft mij 2¤ winst opgeleverd.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap er niks van, je bent saccho omdat je hebt gewonnen?
Zal wel aan mij liggen![]()
Roache_ ik kan je er niet mee helpen, bij zulke problemen formateer ik de handel en installeer alles opnieuw, want meestal duurt het langer om het probleem op te lossen en ben je sneller klaar na een schone installatie
Misschien ligt het aan de verbindingquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:40 schreef Roache_ het volgende:
Ik heb alles geprobeerd, zelfs met firefox is het traag. Niet alleen FOK, maar alles! Ik moet gvd naar m'n schoonzus om onze homepage te bekijken, daar kom ik niet eens meer op....![]()
![]()
Ha Palingquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef PalinG het volgende:
Hallooo lieve allemaal.
Meer drinken Roache... dan lijkt alles weer een stuk sneller![]()
Is er nog bokbier? Mag ik er dan eeeentje?![]()
Ohquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Roache_ het volgende:
PalinG ik heb een traytje in de koelie staan, pak maar.
Wisten jullie dat ik vandaag mijn baan heb opgezegd?!!? Proost!!
Ja, maar moet ik blij zijn met twee euro?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Sorry maar ik snap er niks van, je bent saccho omdat je hebt gewonnen?
Zal wel aan mij liggen![]()
Let me guess, ga je schilderen of ga je een galerie openen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Roache_ het volgende:
Wisten jullie dat ik vandaag mijn baan heb opgezegd?!!? Proost!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef Roache_ het volgende:
Baan opgezegd wegens een nieuwe, leukere.
Beter dan ik, maar ik heb 4 streams lopen.quote:APK, die site kom ik al bijna niet op.... Maar gelukt: 307.0 KByte/sec (=2456 kbps) Ik snap er niks van,
Wijn!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef PalinG het volgende:
tsss... neem liever nog een biertje
kijk maar ff in de 'koelie'![]()
upgrade van het Bios dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef Roache_ het volgende:
Baan opgezegd wegens een nieuwe, leukere.
APK, die site kom ik al bijna niet op.... Maar gelukt: 307.0 KByte/sec (=2456 kbps) Ik snap er niks van, da's prima maar de pagina's openen is zoooo traag... Help me dan toch!!
Cuall, alles is al opnieuw geinstalleerd en gereset en opgefluft en weet ik 't.. MOEDELOOS word ik ervan (en vals)
Is this love, is this love, is this love, is this love that I'm feeling?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
I wanna love you...
Ga jij effe aan de andere kant van de Clib zitten, je werkt op mijn zenuwen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:55 schreef PalinG het volgende:
APK jongen, wat een stress? Of is het feeststemming?
Zal ik ff een kaasplankje voor bij je wijntje maken?
citaat Joost: "Laat je hart spreken!"
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:54 schreef Roache_ het volgende:
Weet je wat, ik gooi 'm inderdaad maar het raam uit en ga nu ilona scuderia maar eens loven
Niet echt, het is een schitterend nummer van Queen; I Was Born to Love You...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Is this love, is this love, is this love, is this love that I'm feeling?![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar die air van Natte Nathalie, is dat Haags?
Doe jij niet zo lelijk, is je iege stomme schuld dat je te schijterig bent om heftig te gokken en dat je dan ook maar weinig wint.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij effe aan de andere kant van de Clib zitten, je werkt op mijn zenuwen.![]()
waarvan dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik wordt langzaam gek geloof ik...
Neem jij nu ook maar gewoon je medicijnen in dan kun je nog even streamen straks voor ons!quote:
APK is zo rot nog niet hoor, je moet hem alleen soms ff de mond snoerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef PalinG het volgende:
dat wat cuall zei !!
Go girl, pak m aan.
*achter cuall verstopt voor boze blik APK*
Wat alleen met witte wijn lukt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
APK is zo rot nog niet hoor, je moet hem alleen soms ff de mond snoeren![]()
Welke jij bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef Roache_ het volgende:
Ben jij een kloon van Semtex ofzo?
Ik?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef Roache_ het volgende:
Ben jij een kloon van Semtex ofzo?
[para*mode]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik?
We moeten even geduld hebben, voordat Roache_ dit allemaal heeft gelezen, zitten wij al aan ons volgende drankjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef Sanne het volgende:
Roache, wie is volgens jou de homo in het huis? Als die er al tussen zit.
Ik ben nu Hazes en witte wijn aan het streamen, ik krabbel langzaam op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Neem jij nu ook maar gewoon je medicijnen in dan kun je nog even streamen straks voor ons!![]()
Weet je wie pas echt para zijn, de BB-bewoners, ze draaien langzaam door...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef PalinG het volgende:
[..]
[para*mode]
Je usericon is wel explosief...
[/para-mode]
ach........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er hier nog mensen die in gerookte paling handelen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben nu Hazes en witte wijn aan het streamen, ik krabbel langzaam op.
Ik sta aan de deur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:06 schreef PalinG het volgende:
[etterbui]
Kijk es wat ik gevonden heb:
[afbeelding]
Uit de folder van de boerderij van TTTanja?
[/etterbui]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef Roache_ het volgende:
Echt wat een bagger dit zeg, hele reply getyped, op invoeren, na een minuut: Kan de pagina niet vinden... Doei reactie, GRRRRRRRR HOEREZOOOOOOOIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, APK en Roachequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef fashionably_late het volgende:
*met kratje rosé het etablisement binnenrent...
Pfffft wát een K!!weer!! Ik ben nat tot op mien bott'n!!
Waar gaat het over?
Wie bedoel jij??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef APK het volgende:
Is de Fok-menner alweer bezig in het slowchat topic met zijn anti-Roel Campagne
Ik had bij Joost al meteen een kriebel (niet in de onderbuik hoor, maar aan de voelsprieten) toen hij zeeeeer ongemakkelijk z'n vriendin zoende bij het ingaan van het huis. Ik heb geloof ik ergens geschreven dat ik m'n buurvrouw nog gepassioneerder zoen en daar blijf ik bij. Maar of het uiteindelijk een homo is weet ik niet. Misschien is het alleen een onhandige kusser.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef Sanne het volgende:
Roache, wie is volgens jou de homo in het huis? Als die er al tussen zit.
en dan onbevlekt ontvangen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef Roache_ het volgende:
[..]
maar wat zou het leuk zijn als het Tanja was....
"wat leuk dat je dat zegt... dank je wel ...:+"quote:
Zal ik effe jouw Nathalie impersonation posten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:21 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
"wat leuk dat je dat zegt... dank je wel ...:+"
En dat die verwekker slechts donornegâh blijkt te zijn zonder het zelf te weten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:22 schreef PalinG het volgende:
Ja Tanjaaa, en dat d'r moeder haar vriendin blijkt te zijn... *LOL*
Giegel: oja??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:21 schreef Roache_ het volgende:
Ooooh FL wat draag je dat kratje toch met verve en wat staat een nat t-shirt je toch mooi....
Ik ken " live" zowieso al 2 potten met kinderen, die hele Shurendy is gewoon een rookgordijn wat Tanja heeft opgeworpen om haar lesbianisme te verbergen.quote:
Heb je je hond voor de deur laten schijten??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
Gvrtrrrrr, wat een kut klimaat hier, is weer aan het regenen
![]()
Dat zou ik niet doen met óp je hoofd een afwashandschoen!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik effe jouw Nathalie impersonation posten?![]()
te laat Sanne, ik werd dermate ruw naar buiten gesleurd door de hond dat ik geen plu meer kon pakken en nu dus nat benquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef Sanne het volgende:
Neem een paraplu mee cuall!
Oh ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen met óp je hoofd een afwashandschoen!!!![]()
Pas maar op want anders haal ik Havoc erbij om je op je vingers te tikken!!! Glibberige aal dat je dr bent!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef PalinG het volgende:
Ben je al droog FL?
Iemand nog een nootje?
Paling zal je wel ffies warmwrijven...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
te laat Sanne, ik werd dermate ruw naar buiten gesleurd door de hond dat ik geen plu meer kon pakken en nu dus nat ben![]()
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar is me uiteindelijk toch gelukt.quote:
Is dat de Nathalie-impressie? Ze valt wel mee toch? Of is het weer zoiets kut-nijderigs wat mannen niet snappen? Ik vind haar wel leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Giegel: oja??
" goh...dank je... wat bedoel je precíes... hóe mooi en met hoevéél verve??"
Nee, ik denk uiteindelijk niet dat Joost homo is hoor, maar gewoon een D66-er. Die zijn allemaal zo, en geloof me ik kan het weten want ik hoor ook bij die club... Bovendien moet je Boris heten om bij D66 homo te mogen zijn....quote:[héérlijk.... ik leer echt heel veel van BB! ]![]()
Maar jij gokt op Joost.... ligt dat niet een beetje té voor de hand.. ik bedoel... dat die jongen erg ' in touch' is met z'n vrouwelijke kant dat moge duidelijk zijn..maar Menno... lekker autoritaire ledernicht?? Lijkt mij leuker.
precies... ik ken ze ook hoor... en dan ook nog allemaal zwanger willen worden... en dat ze dan lopen te klagen dat ze geen autoband meer kunnen verwisselen...en dat je daar dan médelijden voor moet tonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik ken " live" zowieso al 2 potten met kinderen, die hele Shurendy is gewoon een rookgordijn wat Tanja heeft opgeworpen om haar lesbianisme te verbergen.
Dat verklaart meteen het onaangepaste gedrag wat Tanja met alle potten deelt, 't is gewoon vreemd volk. 't Zit schijnbaar ingebakken in de genen he, bij dames van dat allooi![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je je hond voor de deur laten schijten??
Je ben snel terug!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |