Ja lijkt me lekker, liggen er nog bitterballen in de vriezer, zet ik de vetpan ff op het vuurquote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef PalinG het volgende:
Als dit zo door gaat, dan hebben ze op 15 december echt aaaaaaalles besproken, dat te bespreken valt. De laatsten zijn vast echt heeeelemaal uitgelult uitgepraat.
Ongelofelijk.
Ik wil echt niet alles horen, maar soms ben ik te laat met de mute.
Zal ik ff een paar nootjes en chippies halen?
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps Rsidas balen , vooral nu met BB
![]()
Met mij is het prima, ben al weer helemaal besmet door BB, maar al die nostalgische gevoelens bevallen me prima hoor.
Lurk dan maar lekker mee hier als je tijd hebt en doe het rustig aan met posten,![]()
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kretaquote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
[..]
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...
vanaf woensdag heb ik er weer tijd voor gelukkig.
Veel plezier!quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kreta![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef PalinG het volgende:
*fluistert dat ie ook weg is na woensdag, een dag of 12 zelfs*
vertel......quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef PalinG het volgende:
Ik lieg (ditmaal) niet, heus.
Waar ik heenga kan ik misschien nog wel een keertje lurken/posten, maar dat is nog zeer onzeker.
trustquote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef Sanne het volgende:
Ik weet iig wel waar ik naar toe ga.
Mijn mandje.
Dat moet je even in hun eigen topics vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Bluesdude het volgende:
Weet iemand de achternamen van Roel en Nathalie ?
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheidquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef Gert het volgende:
Zo dat was gisteren twee uur lang keihard partyen, latevogel.
Dabje?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheid![]()
Ik moet nog ontbijtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Even lunchen maar he?
Thuiswerk he.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Ghehe ben je vrij? Heb je je pyjamaatje nog aan ook?
Oi, Tanja! Ok ik ga al, sinds Bep weg is, staat er niemand meer in de keuken..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Zie ik dacht het al
En de keuken is daar -------------------> *wijst*
*binnenwandelt en schrikt*quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En ja, ben nog niet aangekleed.
Zal es tijd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Coos het volgende:
Mag ik snel een kouwe kledder?![]()
Ben heel druk met het verhuizen van een vriendin en moet nu gaan koken voor 7 man/vrouw.
Ik hoop vanaf donderdag eindelijk eens rustig te kunnen BB-en!!
Ken ik u ergens van??quote:
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Thuiswerk he.En ja, ben nog niet aangekleed.
Ik probeer het ritme van de bewoners aan te houden
Ik heb m'n nachtpon nog aan van m'n middagdutquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....![]()
Dresscode deze week is:quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....![]()
Dan ben je heel goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb m'n nachtpon nog aan van m'n middagdut![]()
Die heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dresscode deze week is:
Voorbindbuik verpicht.
Ik denk dat we eens een goed gesprek met je moeten aangaanquote:
Nou dan mag jij ook niet mee doen met de zwangerschp[sgym!quote:
Wrom, ik ben de clib-Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een goed gesprek met je moeten aangaan
Moet je voor de gein es voor een afbeelding googelen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |