Ik moet nog ontbijtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Even lunchen maar he?
Thuiswerk he.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Ghehe ben je vrij? Heb je je pyjamaatje nog aan ook?
Oi, Tanja! Ok ik ga al, sinds Bep weg is, staat er niemand meer in de keuken..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Zie ik dacht het al
En de keuken is daar -------------------> *wijst*
*binnenwandelt en schrikt*quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En ja, ben nog niet aangekleed.
Zal es tijd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Coos het volgende:
Mag ik snel een kouwe kledder?![]()
Ben heel druk met het verhuizen van een vriendin en moet nu gaan koken voor 7 man/vrouw.
Ik hoop vanaf donderdag eindelijk eens rustig te kunnen BB-en!!
Ken ik u ergens van??quote:
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Thuiswerk he.En ja, ben nog niet aangekleed.
Ik probeer het ritme van de bewoners aan te houden
Ik heb m'n nachtpon nog aan van m'n middagdutquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....![]()
Dresscode deze week is:quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goeie... de clib alleen toegankelijk maken voor mensen in bikini's ondergoedjes, pyama's en badjassen! oeoeoeo jaaaaa ik heb er nú al zin in....![]()
Dan ben je heel goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb m'n nachtpon nog aan van m'n middagdut![]()
Die heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dresscode deze week is:
Voorbindbuik verpicht.
Ik denk dat we eens een goed gesprek met je moeten aangaanquote:
Nou dan mag jij ook niet mee doen met de zwangerschp[sgym!quote:
Wrom, ik ben de clib-Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een goed gesprek met je moeten aangaan
Moet je voor de gein es voor een afbeelding googelen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |