Tante Beppiequote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
zal zo'n fok pjoeternerd wel voor hebben gezorgd.....nadat ie was hersteld van een epileptische aanval....![]()
maar dat euvel heb je inmiddels weten te verhelpen zie ik.... joepie...![]()
Tuuurlijk. Ik zal ff snel de boodschappen in de keuken een goeie plek geven.quote:Op maandag 12 september 2005 20:26 schreef Gert het volgende:
Clib 38? Goh, leuk idee!
Was echt zwaar uitgekeken op dat 37.
PalinG heb je nog een koekje, voor bij de koffie?
Euh........ hij gaat wel op ER dus hè!quote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef PalinG het volgende:
[..]
Tuuurlijk. Ik zal ff snel de boodschappen in de keuken een goeie plek geven.
*zapt naar 5*
Koekjes lekker bij Friends.![]()
Ja kijk jij nou maar lekker naar Friends OK?quote:Op maandag 12 september 2005 20:43 schreef PalinG het volgende:
GERT !!!
Niet het uit je neus gepeuterde aan de bank vegen. Viespeuk.
Ik vond dat pandje ernaast er zo fris uitzien.quote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Oh we zijn verhuisd?
Hep Sanne gedaan, die is zooo sterk.quote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Oh we zijn verhuisd?
Dankje, een colaatje graag.quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef PalinG het volgende:
[..]
Hep Sanne gedaan, die is zooo sterk.![]()
Ineens kon ik er bij 37 niet meer in en toen waren we plots verhuisd naar 38.
Gelukkig waren we al metteen op de kabel aangesloten en kunnen we gewoon tv kijken.
Wil je ook iets drinken?
Neem een koekje.
*schaal van tafel pakt*
quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef PalinG het volgende:
*port uit kelder haalt*
Cynix wil wel meer van achter las ik. Arme Dido.
Maar van mij mag ie (bijna) alles
ja terwijl ik bb nog niet eens volg (veel te druk) en rsi hebquote:Op maandag 12 september 2005 21:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
hai meid, alles goed met je, leuk dat je er bent. Zo langzaam aan komen alle oude bekenden hier toch weer aanwaaien.
die van Chantal ligt tegen haar rug aan lees ik net.quote:Op maandag 12 september 2005 22:33 schreef PalinG het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe het nou zit met die baarmoedermond van Dido, Chantal en Tanja?
Dames?
Roache?
Oeps Rsiquote:Op maandag 12 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
ja terwijl ik bb nog niet eens volg (veel te druk) en rsi heb
maar verder alles goed. met jou ook?
Ja lijkt me lekker, liggen er nog bitterballen in de vriezer, zet ik de vetpan ff op het vuurquote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef PalinG het volgende:
Als dit zo door gaat, dan hebben ze op 15 december echt aaaaaaalles besproken, dat te bespreken valt. De laatsten zijn vast echt heeeelemaal uitgelult uitgepraat.
Ongelofelijk.
Ik wil echt niet alles horen, maar soms ben ik te laat met de mute.
Zal ik ff een paar nootjes en chippies halen?
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps Rsidas balen , vooral nu met BB
![]()
Met mij is het prima, ben al weer helemaal besmet door BB, maar al die nostalgische gevoelens bevallen me prima hoor.
Lurk dan maar lekker mee hier als je tijd hebt en doe het rustig aan met posten,![]()
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kretaquote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
[..]
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...
vanaf woensdag heb ik er weer tijd voor gelukkig.
Veel plezier!quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kreta![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef PalinG het volgende:
*fluistert dat ie ook weg is na woensdag, een dag of 12 zelfs*
vertel......quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef PalinG het volgende:
Ik lieg (ditmaal) niet, heus.
Waar ik heenga kan ik misschien nog wel een keertje lurken/posten, maar dat is nog zeer onzeker.
trustquote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef Sanne het volgende:
Ik weet iig wel waar ik naar toe ga.
Mijn mandje.
Dat moet je even in hun eigen topics vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Bluesdude het volgende:
Weet iemand de achternamen van Roel en Nathalie ?
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheidquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef Gert het volgende:
Zo dat was gisteren twee uur lang keihard partyen, latevogel.
Dabje?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheid![]()
Ik moet nog ontbijtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Even lunchen maar he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |