4 msn zie profielquote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef IkWasHier het volgende:
Erm... waar kan je precies dat fok smiley pakket halen? (zie deel 46)
Nobody?quote:Op zondag 11 september 2005 20:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Weet iemand iets creatiefs met RoOoYtJuH? Of anders met: Supersounddrive-in(.nl)? dus iets met een drive-in of een dj of disco ofzo? of iets flitsend?
Bedankt!
quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef IkWasHier het volgende:
Hoe bedoel je zie profiel -.-
Doe ik wel eventjes, verveel me en dit is zo gedaan.quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef HuHu het volgende:
Een nieuw topic... een nieuw verzoek:
Zou iemand bij mijn user-icon er een feest hoedje op kunnen zetten? De kikker moet wel naar beneden worden geschoven dan, denk ik. Maar dat maakt niet uit.
ben bijna jarig namelijk![]()
Het is Clementinequote:Op maandag 12 september 2005 21:10 schreef clementien het volgende:
Ik zoek een icon die bij mijn naam past. Ikzelf kan geen plaatje vinden van Clementien, dus misschien kan iemand anders er iets creatiefs van bakken?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef clementien het volgende:
he, dat is wel een leuk plaatje, suikerzoetnu nog in het juiste formaat zien te knutselen
Dat kan het ook idd zijn, ja! Nouja, ze zijn in ieder geval heel lekker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef clementien het volgende:
he, dat is wel een leuk plaatje, suikerzoetnu nog in het juiste formaat zien te knutselen
En wat jij bedoelt Nory, is dat niet een minneola?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie begint te draaien staat er volgens mij weer Marlboro
Mijn post stond er nog.. ik zag nu net trouwens ook dat als het pakje op zn kant gedraaid is dat je ziet dat er een vierkantje is weggesoept.. van de zijkant dus.quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja jammer is dat en hij is ook een beetje schokkerig lijkt me..
Wel een leuk idee hoorik heb hem ook ingesteld maar als het nog verbeterd kan worden graag
En anders gewoon stilstaand met een leuk achtergrondkleurtje is ook goed
quote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoed en toeter:
[afbeelding]
Hoed:
[afbeelding]
Geanimeerd:
[afbeelding]
Alsjeblieft.
Ik heb geen plaatje van de zijkant, ik had alleen een plaatje met een pakje MissBlissquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Als jij eventjes duidelijke pics geeft van de zijkanten en de voor+achterkant van een pakje malboro wil ik wel zo'n draaiend ding maken, maar ik vind alleen de voorkant en heb geen idee eigenlijk of de achterkant hetzelfde moet zijn...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef Ard het volgende:
hey kan iemand deze voor mij verkleinen naar 60x60...???
[afbeelding]
Alvast dank
Nu we het toch over te grote user-icons hebben. Bijna alle gemelde gevallen op deze pagina zijn nog steeds niet veranderd. Sommige staan er al bijna een maand.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef Natalie het volgende:
Grin, oké dan heb ik ook nog wel een leuke uitdaging voor de designers onder ons
Een humorisch icon (animatie mag) met als tekst iets van 'verwijderd door FA' ofzo. Mocht ik dan eens een icon verwijderen ivm de grootte oid, dan kan deze er tijdelijk staan.
Goed dat je het aangeeft. Ik zal er vanavond -als ik thuis ben van m'n werk- of morgenochtend direct naar gaan kijken.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nu we het toch over te grote user-icons hebben. Bijna alle gemelde gevallen op deze pagina zijn nog steeds niet veranderd. Sommige staan er al bijna een maand.
Maar als we ze aanpassen, hoe geef je dat aan de gebruiker..Mailen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nu we het toch over te grote user-icons hebben. Bijna alle gemelde gevallen op deze pagina zijn nog steeds niet veranderd. Sommige staan er al bijna een maand.
Ze hoeven niet aangepast te worden. De bedoeling van dat topic is dat te grote user-icons daar gemeld kunnen worden, zodat een FA of A ze kan verwijderen, of de user kan inlichten zodat die z'n user-icon zelf weg kan halen of kan verkleinen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar als we ze aanpassen, hoe geef je dat aan de gebruiker..Mailen?
Wordt er ook gemaild dat ze in dit topic hun icon kunnen laten aanpassenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze hoeven niet aangepast te worden. De bedoeling van dat topic is dat te grote user-icons daar gemeld kunnen worden, zodat een FA of A ze kan verwijderen, of de user kan inlichten zodat die z'n user-icon zelf weg kan halen of kan verkleinen.
Ik zat er al eens aan te denken om dergelijke icoontjes te maken, voor elke FA één. Weet overigens niet hoe de andere FA's ertegenover staanquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef Natalie het volgende:
Grin, oké dan heb ik ook nog wel een leuke uitdaging voor de designers onder ons
Een humorisch icon (animatie mag) met als tekst iets van 'verwijderd door FA' ofzo. Mocht ik dan eens een icon verwijderen ivm de grootte oid, dan kan deze er tijdelijk staan.
Maakt niet uit, ik heb het al zelf gemaakt allemaal, ben nu bezig de animatie te maken maar er is iets wat ik nog niet snap...Maar ik wordt vast wel zo geholpen in Design.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb geen plaatje van de zijkant, ik had alleen een plaatje met een pakje MissBliss
ThaFlash heeft deze gemaakt, dus die heeft kennelijk een ronddraaiend plaatje
Leukquote:Op woensdag 14 september 2005 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding] Hier MissBliss..
En hier het filmpje op groter avi formaat.
Omdat bijna elk topic in Design [Centraal] Ervoor had staan.quote:
Ehh... ja, iets met Hertog Jan oid?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Als je dan ook zegt wat je wilt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |