woeiquote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wou ik net gaan voorstellenquote:Op zondag 11 september 2005 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
Zwiep --> DSG
Was al bang dat dat te moeilijk zou zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Moeilijke denk ik
[afbeelding]
Kan iemand deze ff maken van het echte bier? Juist Grolsch
Hoop dat dat kan
tnx
OP's doornemen is okquote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef ThaRooP het volgende:
Kan iemand misschien wat creatiefs doen met mijn naam zodat ik hem als avatar in kan stellen ?
Mijn dank is groot
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nieuwe icoontjes kunnen dus ook aangevraagd worden, maar geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Met een opmerking als "maak maar es iets!" kunnen we niks, dus even een paar steekwoorden zouden handig zijn!
[..]
Heb een poging gewaagd voor je:quote:Op zondag 11 september 2005 19:30 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Was al bang dat dat te moeilijk zou zijn
Goed gelukt!quote:Op zondag 11 september 2005 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb een poging gewaagd voor je:
[afbeelding]
zoiets??quote:Op maandag 12 september 2005 12:02 schreef PM-girl het volgende:
Ik zou graag mijn huidige icoon wat leuker willen. Wie wil mag zich uitleven, wat mij leuk lijkt is dat het bestaande plaatje (rustig) knippert met het negatief. alvast bedank!!
Ja jammer is dat en hij is ook een beetje schokkerig lijkt me..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie begint te draaien staat er volgens mij weer Marlboro
Zou leuk zijnquote:Op zondag 11 september 2005 20:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Weet iemand iets creatiefs met RoOoYtJuH? Of anders met: Supersounddrive-in(.nl)? dus iets met een drive-in of een dj of disco ofzo? of iets flitsend?
Bedankt!
Deze moet werkenquote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef Nory het volgende:
Zou iemand deze smiley:op msn grootte willen maken? Msn vergroot hem namelijk heel lelijk. Danku
Ja is leuk. Ik weet niet of het kan, maar zou je het zwarte gedeelte om de konijn ook zo kunnen laten kleuren als jouw icon?quote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef blackmage het volgende:
numlock ik heb een andere lijntje atar vanaf een t-shirt foto gemaakt, deze vond ik ook wat hadiger werken.
[afbeelding]
maar dit is dus het idee?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |