Zoiets?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef IkWasHier het volgende:
Kan iemand voor mij een mooie avatar maken waarin 1 voor 1 de woorden Ik, Was, en Hier komen te staan, zou het geweldig vinden als iemand dat doet![]()
P.S. : Maak hem niet te flitsend dan krijg ik pijn aan mn ogen![]()
Hij is mooi maar als het kan mogen er wel wat meer kleurtjes inquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding] [afbeelding]
Gewoon ff opslaan op je harde schijf. Dan naar boven in Fok! naar wijzig profiel. En dan naar usericon manager.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef IkWasHier het volgende:
Bedankt
Btw, hoe zet ik dit ding in mijn avatar -.-
Deze link gebruiken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef IkWasHier het volgende:
Ik krijg een witte pagina met nix erop als ik daarop klik....
moet je ff naar Feedback gaan en daar ff de vraag stelle in een nieuw topic...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef IkWasHier het volgende:
Dat bedoel ik niet, als ik op "naar usericon manager" klik krijg ik een witte pagina.
ehm heel goed maar het ziet er net iets te korrelig uit, kan je de kwaliteit wat omhoog schroeven.quote:
die is super leuk!quote:
ja het idee zelf vond ik ook super leuk maar waneer ik elke kleur gebruitke werd het bestand ene beetje groot, dus nu heb ik er 1 met maar 3 kleuren ofzo.quote:
Als ie begint te draaien staat er volgens mij weer Marlboroquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef Tha_Flash het volgende:
Zo al iets beter ?
[afbeelding]
Of zo :
[afbeelding]
Klopt, maar ik wou eerst even horen of het iets in de goede richting was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie begint te draaien staat er volgens mij weer Marlboro
Tis een kut-plaatje, het lukt me nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
kan iemand mij die zo 60 x 60 maken
Dan past hij beter
Een stilstaande avatar lukt me meestal nog wel, maar met deze kan ik geen vierkantje maken, dan mist óf de kin, óf het haarquote:Op zondag 11 september 2005 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ik ben er niet zo handig in
woeiquote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wou ik net gaan voorstellenquote:Op zondag 11 september 2005 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
Zwiep --> DSG
Was al bang dat dat te moeilijk zou zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Moeilijke denk ik
[afbeelding]
Kan iemand deze ff maken van het echte bier? Juist Grolsch
Hoop dat dat kan
tnx
OP's doornemen is okquote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef ThaRooP het volgende:
Kan iemand misschien wat creatiefs doen met mijn naam zodat ik hem als avatar in kan stellen ?
Mijn dank is groot
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nieuwe icoontjes kunnen dus ook aangevraagd worden, maar geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Met een opmerking als "maak maar es iets!" kunnen we niks, dus even een paar steekwoorden zouden handig zijn!
[..]
Heb een poging gewaagd voor je:quote:Op zondag 11 september 2005 19:30 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Was al bang dat dat te moeilijk zou zijn
Goed gelukt!quote:Op zondag 11 september 2005 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb een poging gewaagd voor je:
[afbeelding]
zoiets??quote:Op maandag 12 september 2005 12:02 schreef PM-girl het volgende:
Ik zou graag mijn huidige icoon wat leuker willen. Wie wil mag zich uitleven, wat mij leuk lijkt is dat het bestaande plaatje (rustig) knippert met het negatief. alvast bedank!!
Ja jammer is dat en hij is ook een beetje schokkerig lijkt me..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie begint te draaien staat er volgens mij weer Marlboro
Zou leuk zijnquote:Op zondag 11 september 2005 20:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Weet iemand iets creatiefs met RoOoYtJuH? Of anders met: Supersounddrive-in(.nl)? dus iets met een drive-in of een dj of disco ofzo? of iets flitsend?
Bedankt!
Deze moet werkenquote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef Nory het volgende:
Zou iemand deze smiley:op msn grootte willen maken? Msn vergroot hem namelijk heel lelijk. Danku
Ja is leuk. Ik weet niet of het kan, maar zou je het zwarte gedeelte om de konijn ook zo kunnen laten kleuren als jouw icon?quote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef blackmage het volgende:
numlock ik heb een andere lijntje atar vanaf een t-shirt foto gemaakt, deze vond ik ook wat hadiger werken.
[afbeelding]
maar dit is dus het idee?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |