De antichrist is van god los......quote:Pentagon wil atoomwapens preventief gebruiken
Bron : (engels) washingtonpost
Het Amerikaanse Ministerie van Defensie, ook bekend als het Pentagon, wil preventief nucleaire wapens in kunnen zetten om een aanval van een vijandig land of een terroristische groepering te voorkomen. Daarom adviseert zij de huidige regelgeving voor het inzetten van nucleaire wapens te herzien. Ook wil het ministerie nucleaire wapens kunnen gebruiken om de nucleaire, chemische en biologische voorraden van vijandige staten te vernietigen.
Het Pentagon komt met dit voorstel als onderdeel van de preventieve strategie die president Bush eind 2002 presenteerde. Toen maakte een woordvoerder al bekend dat met een 'overweldigende kracht' opgetreden zal worden tegen vijanden die massavernietigingswapens tegen de Verenigde Staten willen gebruiken. De president zal daarbij 'alle mogelijke opties' tot zijn beschikking hebben.
Er zijn ongeveer 30 naties die massavernietigingswapens produceren en volgens het Pentagon in aanmerking komen voor een preventieve aanval. Daarnaast is er een onbekend aantal terroristische organisaties. Het voorstel moet nog worden goedgekeurd door de minister van Defensie, Donald Rumsfeld.
Denk het ook. En dit zal andere landen met name denk ik aan China en Rusland nopen het zelfde te doen. Per saldo denk ik dat het er niet veiliger op wordt. En terroristen zitten overal. Dus daarvoor kan het niet bedoeld zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Darklight het volgende:
Het moet nog worden goedgekeurd door Rumsfeld, die zal er niet zoveel problemen mee hebben schat ik in![]()
Tip kijk even de volgende docu/film (hij is nog wel ergens te vinden). A must see !!!quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Herkauwer het volgende:
* Herkauwer gaat eventjes een schop en wat cement kopenEn daarna veel ingeblikte bonen kopen...
Thxquote:Op maandag 12 september 2005 15:14 schreef remlof het volgende:
bron van bericht uit OP trouwens
De NATO is de VS. Maar er is nog een andere supermacht die het de VS kan en gaat lastig maken.quote:Op maandag 12 september 2005 15:17 schreef Tha_T het volgende:
Hier is de rest van, op zijn minst, de NAVO toch wel op tegen, hoop ik?
Noorwegen?quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
De NATO is de VS. Maar er is nog een andere supermacht die het de VS kan en gaat lastig maken.
Hebben China en Rusland een beleid dat hen weerhoud preventief nucleaire wapens te gebruiken dan?quote:Op maandag 12 september 2005 15:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Denk het ook. En dit zal andere landen met name denk ik aan China en Rusland nopen het zelfde te doen. Per saldo denk ik dat het er niet veiliger op wordt. En terroristen zitten overal. Dus daarvoor kan het niet bedoeld zijn.
dat zeg ik.........woeiiiiiiiiiii waai weg zijn we allemaalquote:Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef Drugshond het volgende:
Het zal wel een openingszet zijn om straks een oorlog tegen Iran te rechtvaardigen.
Bestuurlijk zijn er dan geen obstakels meer en Bush kan gelijk op de "rode fop-knop" drukken.
Wanneer is Boesj (lees : WOESJH) eigenlijk president af ?, want een volgende president zie ik zoiets niet doen.
Dit nieuws is niet nieuw. Na de aanslagen werd de optie om tactische kernwapens weer te mogen gebruiken al genoemd. Dat zijn geen wapens die een metropool kunnen vernietigen, maar wapens die heel plaatselijk schade aanrichten. Even los van de effecten op de langere termijn natuurlijk. Hoe dan ook, er is nu een verbod op het gebruik van kernwapens. Alleen bij directe aanval met kernwapens is gebruik op dit moment geoorloofd.quote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De antichrist is van god los......![]()
30 landen... welke 30 dan ?!?...
Hey dudes welcome back in the 70-ties. Push the button and say goodbye.
Gelukkig vraagt er niemand in de Amerikaanse regering naar jouw mening.quote:Op maandag 12 september 2005 15:03 schreef Lucille het volgende:
Stelletje idioten zijn het.
zijn hetquote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gelukkig vraagt er niemand in de Amerikaanse regering naar jouw mening.
Dit was de oude situatie. Lees 1990-nu.quote:Op maandag 12 september 2005 15:39 schreef Keromane het volgende:
Dit nieuws is niet nieuw. Na de aanslagen werd de optie om tactische kernwapens weer te mogen gebruiken al genoemd. Dat zijn geen wapens die een metropool kunnen vernietigen, maar wapens die heel plaatselijk schade aanrichten. Even los van de effecten op de langere termijn natuurlijk. Hoe dan ook, er is nu een verbod op het gebruik van kernwapens. Alleen bij directe aanval met kernwapens is gebruik op dit moment geoorloofd.
Klopt, dit is vooral een laatste poging om de hegamonie te behouden over de rest van de wereld.quote:Op maandag 12 september 2005 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind het dreigement wat de VS nu uit logisch aangezien ze zullen gaan inboeten aan macht in de wereld. Om deze te behouden kan men dit middel gebruiken om te laten zien dat zij nog steeds de sterkste zijn.
Wel behoorlijk hypocriet van de VS overigens. Wij wel en hun niet. Dat is waar het in feite op neerkomt.
Militair gezien is dit dus een dreigement om die zgn 30 landen ervan te werhouden kernwapens aan derden te verstrekken.
Ik denk dat we weer teruggaan naar wat in 1991 eindigde. Een Nucleare Koude Oorlog, maar dan met andere spelers.
Officieel werkt de Amerikaanse ideologie als volgt: Amerika mag kernwapens hebben/gebruiken omdat het een democratie is en zijn burgers geluk en welvaart brengt (*kuch*), Iran en Noord-Korea mogen geen kernwapens hebben/gebruiken omdat het géén democratieën zijn en er grote boze dictators aan de macht zijn die hun volk onderdrukken.quote:Op maandag 12 september 2005 17:16 schreef DionysuZ het volgende:
Wat weerhoudt Iran of Noord Korea dan om kernwapens in te zetten tegen de VS? Immers, er is een dreiging dat ze massavernietigingswapens gaan gebruiken en dan zouden ze, volgens amerikaanse maatstaven, dus preventieve nucleaire aanvallen kunnen doen op bijv. het pentagon?
Of gaan we met 2 maten meten?
Macht? Ik denk dat de poen op is, en aangezien ze nog wel wat gezellig speelgoed hebben liggen is een atoombom effektiever dan een oorlogje voeren...quote:Op maandag 12 september 2005 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind het dreigement wat de VS nu uit logisch aangezien ze zullen gaan inboeten aan macht in de wereld. Om deze te behouden kan men dit middel gebruiken om te laten zien dat zij nog steeds de sterkste zijn.
Wel behoorlijk hypocriet van de VS overigens. Wij wel en hun niet. Dat is waar het in feite op neerkomt.
Militair gezien is dit dus een dreigement om die zgn 30 landen ervan te werhouden kernwapens aan derden te verstrekken.
Ik denk dat we weer teruggaan naar wat in 1991 eindigde. Een Nucleare Koude Oorlog, maar dan met andere spelers.
Democratie is een middenweg omdat men niets beters wist te vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Officieel werkt de Amerikaanse ideologie als volgt: Amerika mag kernwapens hebben/gebruiken omdat het een democratie is en zijn burgers geluk en welvaart brengt (*kuch*), Iran en Noord-Korea mogen geen kernwapens hebben/gebruiken omdat het géén democratieën zijn en er grote boze dictators aan de macht zijn die hun volk onderdrukken.
Het onderscheid tussen een niet-democratisch verkozen president zoals G.W. Bush en een niet-democratisch verkozen dictator is weliswaar redelijk vaag, maar goed: het is het toverwoord "democatie" wat het hem doet waarschijnlijk. Een democratie staat voor vrijheid en vrede en heeft het recht om oorlog te voeren.![]()
Je hebt ook vreedzame democratieën, die er niet op uit zijn om andere landen op militaire wijze "op het rechte pad te krijgen". Met name de Europese democratieën zijn sinds de Tweede Wereldoorlog in essentie pacifistisch. Het is enkel de USA die niet genoeg had na WOII, en die keer op keer de Europese partners heeft meegesleurd in oorlogen waar ze feitelijk niks te zoeken hadden (wat was de dreiging van Noord-Korea of van Vietnam voor Europa?). Zeker nu de Koude Oorlog voorbij is, is er voor Europa nog nauwelijks een onmiddellijke dreiging van de buren, en is het dus compleet onnodig om achter de agressieve USA aan te huppelen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Democratie is een middenweg omdat men niets beters wist te vinden.
En het zgn "brengen van democratie" naar anders denkende landen heeft immer tot oorlog geleid.
Hierdoor verword de term democratie in feite een oorlogsmachine doordat het een vorm van bestel aan het opleggen is aan een land welke het anders wilt zien.
Democratie is mooi, maar is zeer beperkt in daadkracht. 2slachtig hé?
Daarom ben ik voor een andere vorm. Een mix van andere beslagen.
Uiteraard bestaan er vreedzame democratieën. Alleen dan moeten we wel even kijken naar hoe deze zijn ontstaan. Dat ging gepaard met veel, zeer veel bloed.quote:Op maandag 12 september 2005 18:50 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Je hebt ook vreedzame democratieën, die er niet op uit zijn om andere landen op militaire wijze "op het rechte pad te krijgen". Met name de Europese democratieën zijn sinds de Tweede Wereldoorlog in essentie pacifistisch. Het is enkel de USA die niet genoeg had na WOII, en die keer op keer de Europese partners heeft meegesleurd in oorlogen waar ze feitelijk niks te zoeken hadden (wat was de dreiging van Noord-Korea of van Vietnam voor Europa?). Zeker nu de Koude Oorlog voorbij is, is er voor Europa nog nauwelijks een onmiddellijke dreiging van de buren, en is het dus compleet onnodig om achter de agressieve USA aan te huppelen.
Democratie is op zich niet slecht, het is maar welk beleid je uitstippelt.
(Het enige voorbeeld van een oorlog waar de "pacifistische" Europese democratieën in mijn ogen enorm gefaald hebben is de oorlog in oze eigen achtertuin, ex-Joegoslavië. Je kan je moeilijk voorstellen dat er bv. in Frankrijk een burgeroorlog zou uitbreken, en dat we hier dan rustig achter onze televisies zouden blijven zitten zonder iets te doen.)
De Washington Post een frustie krantje? Maar goed, het is heel moeilijk te zien maar hier en daar zijn er wel wat berichten.quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is er overigens nog een andere bron dan het frustie krantje waar dit bericht vandaan komt.Ik kan zelf niets vinden.
De VS heeft nooit willen afzien van het eerste gebruik van kernwapens (dit in tegenstelling tot bvb de USSR)quote:Op maandag 12 september 2005 15:39 schreef Keromane het volgende:
[..]
Dit nieuws is niet nieuw. Na de aanslagen werd de optie om tactische kernwapens weer te mogen gebruiken al genoemd. Dat zijn geen wapens die een metropool kunnen vernietigen, maar wapens die heel plaatselijk schade aanrichten. Even los van de effecten op de langere termijn natuurlijk. Hoe dan ook, er is nu een verbod op het gebruik van kernwapens. Alleen bij directe aanval met kernwapens is gebruik op dit moment geoorloofd.
Nee man, dit is in "the war on terror". Dan mag schijnbaar alles.quote:Op maandag 12 september 2005 15:17 schreef Tha_T het volgende:
Hier is de rest van, op zijn minst, de NAVO toch wel op tegen, hoop ik?
Ik zeg alleen de waarheid , wat jammer is dat jij nog steeds niet inziet dat er een duivel in Bush zijn lichaan zit - je weet dondersgoed waarmee hij bezig alleen toegeven is moeilijkquote:Op maandag 12 september 2005 23:22 schreef Frutsel het volgende:
Meki: WHO THE NEUK IS KATRINKA?
Als je het nieuws al zo goed bijhoudt dat je niet eens weet dat het Katrina is, houd dan je commentaar gewoon voor je...
Zo dom kan ik ook lullen dat het bijv een feit zou zijn dat als er geen moslims op de wereld waren er HEEL wat ellende weg zou zijn uit de wereld... Preventief nuken dus?
sjonge jonge...
De duivel bestaat niet. Alleen mensen die het aandurven om anderen de dood in te jagen. En die vinden we niet alleen in de VS maar overal.quote:Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zeg alleen de waarheid , wat jammer is dat jij nog steeds niet inziet dat er een duivel in Bush zijn lichaan zit - je weet dondersgoed waarmee hij bezig alleen toegeven is moeilijk
nee, de duivel.quote:Op maandag 12 september 2005 23:32 schreef Meki het volgende:
Maar als iemand zo graag Atoombommen wilt gebruiken wat is ie dan ??
een held ??
Ik vind dat veel mensen wat te snel tot de conclusie komen dat Bush nu ook daadwérkelijk een atoombom gaat gebruiken.quote:Op maandag 12 september 2005 23:32 schreef Meki het volgende:
Maar als iemand zo graag Atoombommen wilt gebruiken wat is ie dan ??
een held ??
Dus Iran kan zonder problemen/tegenwerking/interventie haar kern(wapen)programma voortzettenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Klemvast het volgende:
Ik vind dat veel mensen wat te snel tot de conclusie komen dat Bush nu ook daadwérkelijk een atoombom gaat gebruiken.
Wat er hier vooral gebeurt, is dat Amerika zich eigenlijk (nogal onterecht) op een "worst case scenario" voorbereidt waar het onmiddellijk gooien van een atoombom NOODZAKELIJK zou zijn (in hun ogen dan).
Ga ik morgen met een RPG-2quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ik vind dat veel mensen wat te snel tot de conclusie komen dat Bush nu ook daadwérkelijk een atoombom gaat gebruiken.
Wat er hier vooral gebeurt, is dat Amerika zich eigenlijk (nogal onterecht) op een "worst case scenario" voorbereidt waar het onmiddellijk gooien van een atoombom NOODZAKELIJK zou zijn (in hun ogen dan).
Uiteindelijk hebben we ook wel veertig jaar Koude Oorlog gehad, hoewel zowat iedereen er toen van overtuigd was dat er een nucleaire weeldoorlog zou uitbreken toen, is er niet één atoombom ontploft.
(Behalve bij atoomproeven dan natuurlijk, maar dat telt nu even niet mee.)
Kijk Meki, neem nu Israël, die hebben al enkele tientallen jaren atoombommen. Toch hebben ze die nog nooit gebruikt.
Wel, Bush zegt nu net niet dat hij hem "nooit zal gebruiken", dat is het verontrustende eraan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ga ik morgen met een RPG-2
Pic:
[afbeelding]
rondlopen.
Want, extreem machtsvertoon voorkomt misdaden (zakkenrollers, belletje trekkers, etc.) tegen jezelf, zo redenerend zoals Bush doet.
Ik zal em natuurlijk noooooooit gebruiken![]()
Echt...
Ben jij wel goed bij je pan dan? Kijk, 't werkt zo. Rumsfeld en Cheney zijn machtsgeil. Bush is een iq-loos stromannetje. Zodra dat voorstel aangenomen wordt, kan je er donder op zeggen dat die atoomwapens gebruikt gaan worden. Zie ook Afghanistan. Zie ook Irak. Zie ook hoe Bush naar Iran zit te kijken, en vergelijk dat eens met de aanloop tot de invasie van Irak.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we ook wel veertig jaar Koude Oorlog gehad, hoewel zowat iedereen er toen van overtuigd was dat er een nucleaire weeldoorlog zou uitbreken toen, is er niet één atoombom ontploft.
(Behalve bij atoomproeven dan natuurlijk, maar dat telt nu even niet mee.)
Kijk Meki, neem nu Israël, die hebben al enkele tientallen jaren atoombommen. Toch hebben ze die nog nooit gebruikt.
ik zeg je alleen de waarheid, wat jammer dat jij nog steeds een terroristje bent en dat niemand dat inziet...quote:Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zeg alleen de waarheid , wat jammer is dat jij nog steeds niet inziet dat er een duivel in Bush zijn lichaan zit - je weet dondersgoed waarmee hij bezig alleen toegeven is moeilijk
eenzijdig enzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zeg je alleen de waarheid, wat jammer dat jij nog steeds een terroristje bent en dat niemand dat inziet...
wat een geneuzel zeg...
De Washington Post is dus een soort Prive / Weekend / ander moviesterren-magazine?quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:12 schreef JohnDope het volgende:
Dit is echt zo'n topic wat je niet serieus kan nemen
maar ik zie al 2 pagina's berichten![]()
het is gewoon puur dreigen joh, netzoals laatst die bommen op mekka.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De Washington Post is dus een soort Prive / Weekend / ander moviesterren-magazine?
Goed punt, dat wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het is gewoon puur dreigen joh, netzoals laatst die bommen op mekka.
Laat die terroristen eerst maar is wat smerig vuurwerk afsteken en dan zien we wel verder.....
De dreigingen gaan over en weer....... nu lijkt het wel of iedereen politiek wilt scoren met die dreigingen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed punt, dat wel.
Maar ik vind het gewoon heel erg slecht dat dit soort dreigementen naar buiten gaan
Of is dat raar?
Politiek scoren of niet, laat die Amerikanen eerst maar eens woorden als "zemelen" en "olijven" goed spellen, nu zijn ze m.i. minstens zo slecht als de terroristen, en eigenlijk zijn ze gewoon erger omdat ze een rookgordijn opgooien van democratie en vrede en tegelijkertijd de wereld in rep en roer brengt met achterlijkheid en tromgeroffel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De dreigingen gaan over en weer....... nu lijkt het wel of iedereen politiek wilt scoren met die dreigingen.
kerel ze zijn even erg. amerika is het uitschot van het westen(zoiets moet je als westerling koesteren) en al qaeda en andere radicale zijn het uitschot van het midden-oosten(die had ik gekoesterd wanneer ik in die achterlijke cultuur was opgegroeid).quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Politiek scoren of niet, laat die Amerikanen eerst maar eens woorden als "zemelen" en "olijven" goed spellen, nu zijn ze m.i. minstens zo slecht als de terroristen, en eigenlijk zijn ze gewoone erger omdat ze een rookgordijn opgooien van democratie en vrede en tegelijkertijd de wereld in rep en roer brengt met achterlijkheid en tromgeroffel.²
neequote:Op dinsdag 13 september 2005 08:12 schreef JohnDope het volgende:
Dit is echt zo'n topic wat je niet serieus kan nemen
Die film is echt heel erg goedquote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tip kijk even de volgende docu/film (hij is nog wel ergens te vinden). A must see !!!
Threads (1984 - BBC docu)
[afbeelding]
Dan laat je het cement wel thuis. Dan hoop je eerder dat die bom recht op je knar valt.
gelukkig is er nog een macht in de VS die (nog) niet zo bloeddorstig is:quote:...
Volgens het plan mogen de VS kernwapens gebruiken tegen een vijand die een massavernietigingswapen gebruikt of daartoe de intentie heeft. Dat geldt ook als bondgenoten van de VS, internationale troepenmachten of burgerbevolkingen worden bedreigd.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=619494/sc=f5f7bcquote:...
Congres twijfelt
Het is nog de vraag of het Congres akkoord gaat met het preventieve-aanvalsplan. Ellen Tauscher, lid van de strijdkrachtencommissie in het Huis van Afgevaardigden, stelt dat het Pentagon blijkbaar het feit negeert dat het Congres twijfels heeft over het programma. Tauscher voegt eraan toe dat de commissieleden zeker niet willen dat de regering verder gaat met het preventieve-aanvalsbeleid
...
hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:33 schreef Yildiz het volgende:
Ik vind het een beetje cru hoor.
Wel dreigen met atoombommen, maar niet je eigen bevolking kunnen beschermen tegen stilstaand water. ja het staat al dagen stil en nog steeds zitten ze er vast.
Lijkt een beetje op de vergelijking van dreigen met een pistool, maar nog niet je broek met n knoop dicht kunnen maken.
Eerlijk gezegd...
14. Venezuelaquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef Balthar het volgende:
30 landen.. Eens kijken, volgens de gedachtengang van Bush...
1. Noord-Korea
2. Iran
3. China
4. Afghanistan
5. Irak ( tegen rebellen)
6. Syrië
7. Libië
8. Sudan
9. Libanon
10. Tsjetsjenië
11. Somalië
12. Algerijë
13. Tunesië
14. Tja nu weet ik het niet meer, ik kan hem toch niet echt volgen dus...
Iemand die het rijtje afmaakt?
Eerste dat ik daarvan hoor. En ik heb altijd gedacht dat het in New York lag...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
23.Belgie - heeft hoofdkwartier van de VN, waar VS niets op uit doet
[..]
ah..foutje....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
Eerste dat ik daarvan hoor. En ik heb altijd gedacht dat het in New York lag...
http://en.wikipedia.org/wiki/UN_Headquarters
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:44 schreef Hallulama het volgende:
Ik kwam op Slashdot een hoop aardige reacties tegen wat betreft deze zaak, misschien leuk om eens te lezen?
Er staan best interessante opmerkingen tussen, here it goes:
How About a Nice Game of Global Thermonuclear War?
Persoonlijk vond ik de volgende wel erg aardig, welke overigens meer raakt dan slechts de nuclear issue:
---
You can't deny that it's extremely hypocritical to loudly condemn one type of religious fundamentalism (Muslim) for:
- Unnecessary violence and invasive aggression
- Repression of civil liberties
- Causing civilian deaths
- Repression of women
- Possibly researching nuclear weapons
while your own fundamentalist-lead (Christian) leadership and population promotes:
- Invasive foreign policies that risk turning the world against you
- Police-state interior policies (PATRIOT act, etc)
- Anti-abortion legislation
- And actively threatening to nuke countries
Even reducing it to your stereotypes:
Any denomination of a religious nutter with a nuclear fucking weapon is far more dangerous than any number of "terrorst sympathisers".
---
Bon, veel plezier ermee...
Nu heb ik daar nog steeds geen antwoord op.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:42 schreef Koenholio het volgende:
Even een vraagje. Moet dit voorstel ook niet worden goedgekeurd door de senaat oid? Of is dat al gebeurt?
Rumsfeld moet het eerst nog zelf goedkeuren, ea ministers en Bush, voordat het kan worden ingediend bij de Senaat en het Huis van Afgevaardigden, lijkt mequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Nu heb ik daar nog steeds geen antwoord op.![]()
dit is de eerste nuttige post in dit hele topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:26 schreef ASroma het volgende:
boeie als nederland maar het wk in duitsland wint komend jaar
zal me niet verwonderen dat dit echt zijn lijstje isquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Frutsel het volgende:
1. Noord-Korea
2. Iran
3. China
4. Afghanistan
5. Irak ( tegen rebellen)
6. Syrië
7. Libië
8. Sudan
9. Libanon
10. Tsjetsjenië
11. Somalië
12. Algerijë
13. Tunesië
14.Venezuela
15.Cuba
16.Rusland - foutje bedankt
17.GazaStrook en de Palestijnen - hulp aan Israel
18.Saudi Arabie - terroristen
19.Jemen - terroristen
20.Colombia - drugs
21.Nigeria - olie
22.Marokko - lastpakken voor bondgenoot nederland![]()
23.Belgie - heeft hoofdkwartier van de VN, waar VS niets op uit doet
24.Indonesie - grootste moslimland en anti-amerika bolwerk
25.Pakistan - nadat blijkt dat Osama daar zit
26.Kongo - rebellen
27.Turkije - Geen toetreding tot de EU![]()
28.Frankrijk - Geen steun voor oorlog in Irak
29.Duitsland - zie Frankrijk
30.Egypte.... om van die laatste nuke af te komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |