Veel plezier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:03 schreef Vogue het volgende:
Ik ben inmiddels in Hengelo(oooo) gearriveerd, morgenvroeg brengt mijn vader (de lieverd) me naar Schiphol. Avonturen zijn te volgen op mijn weblog en zo af en toe zal ik wel een berichtje achterlaten!
Doei![]()
De potten pindakaas en zakken drop liggen ook al klaar om ingepakt te worden neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef Hik het volgende:
Veel plezier Vogue!
UIO, ik wil natuurlijk mijn éigen spullen meenemen...
Je denk toch niet dat ik daar sap ga drinken uit zo'n ranzige lokale blender?!![]()
![]()
Typisch weer iets waar jij op let.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef Lucille het volgende:
Is dat een hamer tussen zijn benen of heeft hij een waanzinnige piercing door zijn knobbel?
Mijn aandacht ging in eerste instantie uit naar het 'gereedschap'.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Typisch weer iets waar jij op let.
Dat is mijn tandenborstel...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef Lucille het volgende:
Is dat een hamer tussen zijn benen of heeft hij een waanzinnige piercing door zijn knobbel?
Laat ik maar geen opmerking maken over de tandpasta dan.quote:
quote:
Leuk stukje! Aan het gebrek aan referentiekader zoals jij beschrijft om dingen te doen die je anders nooit zou doen is Arita Baijens min of meer verslaafd geraakt. Zij zoekt ook bewust extreme omgevingen om een nóg extremere 'andere' persoon te kunnen zijn. Maar zij is dan ook schrijfster en altijd op zoek naar ervaringen en inspiratie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Leuk!! Vind ik altijd een gaaf onderwerp.
Pas nog iets over geschreven (iets minder filosofisch hoor...)
[Leerproces]
Inderdaad. Alsof iedereen die Auschwitz heeft bezocht ook direct achter de praktijken die daar plaats hebben gevonden staat... Da's heel erg kort door de bocht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:40 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat is iets compleet anders
Kleding is een manier om jezelf te uiten, je draagt kleding die je mooi vind, en dus lijkt het me logisch dat je ook áchter het plaatje staat dat op je kleding is gedrukt. Als je in Rusland het mausoleum binnenstapt hoef je daar niet direct achter te staan, het is dan simpelweg een stukje historie. Het een en het ander heeft niet veel met elkaar te maken.
Een willekeurige quote, maar dank jullie allen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:53 schreef Jaguarized het volgende:
Sterkte k_man!
Waren er veel mensen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Een willekeurige quote, maar dank jullie allen.Het was al met al natuurlijk een treurige, maar ook een best mooie dag.
Ik heb wel de neiging me af te vragen waarom een enkele user nadrukkelijk zweeg, waar verder iedereen me condoleerde, sterkte wenste, etc. Ik hou het echter maar op onoplettendheid, wil er niks achter zoeken.
Ja, ik vond van wel. Natuurlijk ook veel mensen die je relatief weinig ziet, of zelfs niet eens kent.quote:
Was hij wel uitgenodigd? Best raar eigenlijk, om op zo'n dag niet te komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, ik vond van wel. Natuurlijk ook veel mensen die je relatief weinig ziet, of zelfs niet eens kent.
Alleen een van mijn ooms (met aanhang) schitterde door afwezigheid. Die is al enige tijd gebrouilleerd met vrijwel de hele familie. Maar dan nog... ik kan me niet voorstellen dat iets dergelijks me zou weghouden van de uitvaart van een van m'n ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |