Geloof me, je mag er niet eens stilstaan als je binnen bent. Zodra je dat doet wordt je aangesproken door een soldaat die je erg duidelijk maakt dat je moet blijven lopen als je bij de opgebaarde man bent aangekomen. Dus het is erg lastig om er binnen te blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Zolang ze er maar niet weer uitkomen...
Hier zit ook wel wat in. Sowieso lezen mensen hier nauwelijks een topic door, een SC-topic doorlezen gebeurt al helemaal niet. Heeft ook weinig zin meestal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef k_man het volgende:
Hoe veel mensen lezen er nou helemaal de OP van een SC-topic?
Nieuwkomers dus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef k_man het volgende:
Hoe veel mensen lezen er nou helemaal de OP van een SC-topic?
Je kunt het net zo goed niet doen, lijkt me.
*zichinzijneigenspeekselverslikt*quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:08 schreef Lucille het volgende:
Het is zeker ook erg fout dat mensen op het Rode Plein het mausoleum binnengaan?
Kut.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook al staan die icons in de OP, ik heb niet het idee dat mensen hier niet welkom zijn.
Er is één iemand die het al een hele tijd volhoudt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geloof me, je mag er niet eens stilstaan als je binnen bent. Zodra je dat doet wordt je aangesproken door een soldaat die je erg duidelijk maakt dat je moet blijven lopen als je bij de opgebaarde man bent aangekomen. Dus het is erg lastig om er binnen te blijven.
Nou, ik lees hier dat Alles wat met CCCP en Lenin te maken heeft als 'evil' wordt bestempeld, dus vroeg ik me af hoe er gedacht werd over mensen die het mausoleum bezoeken. Daar ligt Lenin namelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:15 schreef eViLSeeD het volgende:
[..]
*zichinzijneigenspeekselverslikt*
Hoe bedoel je?
http://www.ostprodukte-versand.de/quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar kan ik 'm bestellen?
Kom maar hier jongen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef eViLSeeD het volgende:
*zichnietwelkomvoelt*
Maar denk je echt dat die denken van, 'Hé, goh, wat een leuke OP! Laat ik hier ook eens posten!' ?quote:
Ik nodig natuurlijk ook gewoon mezelf uit.quote:
En in ballingschap naar Siberië, uiteraardquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens ex-collega's in Rusland en het vaandel in mijn kantoor ben ik een "ударник коммунистического труда".
Mag ik nu ook niet meer meedoen / wordt mijn icon nu uit de OP verwijderd ?
boa noite !quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sterkte morgen, K_Man.
Ik ga ook eens pitten. Morgen weer werken.
Hehehe, mijn Portugees laat me nu ff niet in de steek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:36 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
boa noite !
(mag je zelf in het Peruaans vertalen ...)
Dat is iets compleet andersquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nou, ik lees hier dat Alles wat met CCCP en Lenin te maken heeft als 'evil' wordt bestempeld, dus vroeg ik me af hoe er gedacht werd over mensen die het mausoleum bezoeken. Daar ligt Lenin namelijk.
[afbeelding]
Ik heb dan ook een leven naast fok!quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:52 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen!
Wat ziet mijn oog in de dagstatistieken:
596. (599) Jaguarized 10967 ( + 41 )
597. (596) UIO_AMS 10964 ( + 8 )
quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een leven naast fok!
Ohja vandaar dat je dingen in FB doorpaast naar volgende week.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een leven naast fok!
Uh... het ging mij meer over het feit dat de aguardiente niet verstandig is. De Colombiaan in kwestie heeft vrouw en kindjes, dus dat is het risico niet.quote:Op maandag 12 september 2005 17:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
En hoe staat onze hollandseer tegenover?
![]()
Het valt mij niks tegen tot nu toe...quote:Op maandag 12 september 2005 17:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wat ? is het een kaaskop ditmaal ?
valt me tegen, dame
Blijkbaar ook in Indonesie. Een jaar of twee terug was er een uitzending van Willem Wever waarin een meisje naar Indonesie ging en het huis ging bezoeken waar haar vader had gewoond. Erg leuk allemaal, de filmploeg was welkom in het huis en de camera volgt het meisje. Dan gaan ze de voormalige slaapkamer in waar haar vader als kind in geslapen heeft en wiens foto hangt daar aan de muur in een lijstje? Osama dus. Niemand die het verder ziet van de cameraploeg, niemand die er in de uitzending ook maar iets van zegt. Maar hij hing daar wel aan de muur.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:47 schreef bluesparkle het volgende:
[afbeelding]
how about this one
Ik heb Bin Laden ook veel gezien op t-shirst in Cambodja en Laos![]()
Opladers enzo werken allemaal tussen 90 en 250 volt... meestal geen adapter nodig voor het voltage, kijk maar op de adapter van het apparaat zelf of in de handleidingquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
Telefoon.
Voor alles een eerste keer.![]()
En een föhn, x-box, electrische tandenborstel, wekkerradio, blender en dvd-speler. De essentials dus...![]()
De oplader van je telefoon werkt daar gewoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
Telefoon.
Voor alles een eerste keer.![]()
En een föhn, x-box, electrische tandenborstel, wekkerradio, blender en dvd-speler. De essentials dus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |