LAN is Chilieensquote:Want?
Dus?quote:
Die heeft ook met LAN gevlogen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vindt je wederhelft niet zo´n lief volk
Ja wat wil je nou horen dan. Je gaat een vlucht binnen Europa maken en dan wil je precies weten hoe het zit met de catering?quote:
Jammer dat je al geboekt hebt want anders had ik je Hellas Jet kunnen aanraden vanaf Brussel,goedkoop en zeer goede service aan boord met genoeg gratis versnaperingen tijdens de vlucht.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Broodbeleg het volgende:
hoe staat het trouwens met de KLM naar Athene? Dus eten en drank. Eerste keer dat ik met KLM binnen Europa vlieg.
nee, of je uberhaupt eten krijgt. Maar goed, we zijn blijkbaar niet allemaal zo ervaren als jij bent, ik zou dat ik zo'n tofferd was.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou horen dan. Je gaat een vlucht binnen Europa maken en dan wil je precies weten hoe het zit met de catering?![]()
OK, je krijgt een sandwich, die redelijk vers is en je kunt kiezen tussen kaas of zalm. Happy now?![]()
Wat heeft het nou met ervaring te maken dat ik het onzin vind dat mensen op korte vluchtjes zo lopen te zeiken over of ze een al dan niet gratis broodje krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef Broodbeleg het volgende:
nee, of je uberhaupt eten krijgt. Maar goed, we zijn blijkbaar niet allemaal zo ervaren als jij bent, ik zou dat ik zo'n tofferd was.
"Tofferd".quote:Op maandag 11 juli 2005 11:03 schreef Broodbeleg het volgende:
wie heeft het over gratis? Ik wil gewoon weten wat de voorzieningen zijn, maar goed, dat begrijp je blijkbaar niet, tofferd.
wat loop je nou te zeuren? "[Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen", waarbij ook gevraagd wordt naar ervaringen met eten. Staat er bij dat het niet over Europa mag gaan? Maar goed, je hebt gelijk; het is inderdaad gezeur als het over Europa gaat, alleen buiten Europa reizen is tof... en daar mag je wel vragen over stellen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
"Tofferd".![]()
Ik begrijp prima dat jij dat wilt weten, alleen ik vind het op vluchten binnen Europa maar gezeur.
Maar zeur lekker verder, en vergeet vooral niet een verslag te posten na afloop, over de versheid van het broodje, of de boter wel goed uitgesmeerd was, en het soort beleg.
Auw, wat een bijtend cynisme. Ik geef me over.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:00 schreef Broodbeleg het volgende:
Maar goed, je hebt gelijk; het is inderdaad gezeur als het over Europa gaat, alleen buiten Europa reizen is tof... en daar mag je wel vragen over stellen.
Dat gaat binnenkort veranderen. Weet alleen niet meer per welke datum.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alcoholvrij welteverstaan.
zal wel door die Fransen komen, die niet zonder hun wijntje kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:34 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat gaat binnenkort veranderen. Weet alleen niet meer per welke datum.
Klopt helemaal, ze willen het aangeboden product gelijk trekken. Zo weinig mogelijk verschil tussen de service van KLM en Air France.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zal wel door die Fransen komen, die niet zonder hun wijntje kunnen.
Erg goed! Genoeg beenruimte en je kreeg veel (wij althans) te eten. Ook kreeg je voldoende drinken e.d. Goed te spreken over Martinair.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef its_me_ het volgende:
Iemand ervaring met Martinair op de vlucht van Amsterdam naar Orlando, in de 767?
Hoe zit het met beenruimte, eten enzovoort?
Same here, maar dan met Delta. Dat stukje rijden was opzich niet zo erg, maar die file voor de startbaan duurde vrij lang.quote:Op zondag 11 september 2005 13:00 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
- maatschappij?
KLM (Boeing 777)
- traject?
Amsterdam - New York (JFK) retourtje
- vertraging?
Op de heen weg moest we op JFK een eindje rijden met vliegtuig wel 15 min. om naar de gate te komen, en terugreis stond er een file van 20 vliegtuigen voor de startbaan, ook 3 kwartier wachten ofzo.
die nieuwe vliegt 1x per weekquote:Op de dagelijkse route Amsterdam - Bangkok - Taipei wordt door China Airlines met nog modernere vliegtuigen gevlogen.
Het passagiers comfort is hierdoor sterk toegenomen waardoor er nog beter op de wensen van de moderne reiziger ingespeeld wordt.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de pagina Info & Diensten waar u de Cabin Guide kunt bekijken.
Volgens de huidige planning, zal voorlopig 1 maal per week een splinternieuw vliegtuig tot uw beschikking staan. Deze met nog meer comfort en luxe. Kijkt u met ons mee?
ach stel je niet zo aan man. Wees blij dat je naar Thailand gaat...quote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef anisubs het volgende:
Jep, oud toestel.
Dat nieuwe toestel hadden ze al vanaf April 2005.
Iemand enig idee op welke vaste dagen hij vliegt??
Ik wil wel natuurlijk voor het zelfde geld in een nieuw vliegtuig zitten met allerlei spul dan in een oud krot zonder tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |