Dat is iets compleet andersquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nou, ik lees hier dat Alles wat met CCCP en Lenin te maken heeft als 'evil' wordt bestempeld, dus vroeg ik me af hoe er gedacht werd over mensen die het mausoleum bezoeken. Daar ligt Lenin namelijk.
[afbeelding]
Ik heb dan ook een leven naast fok!quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:52 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen!
Wat ziet mijn oog in de dagstatistieken:
596. (599) Jaguarized 10967 ( + 41 )
597. (596) UIO_AMS 10964 ( + 8 )
quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een leven naast fok!
Ohja vandaar dat je dingen in FB doorpaast naar volgende week.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een leven naast fok!
Uh... het ging mij meer over het feit dat de aguardiente niet verstandig is. De Colombiaan in kwestie heeft vrouw en kindjes, dus dat is het risico niet.quote:Op maandag 12 september 2005 17:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
En hoe staat onze hollandseer tegenover?
![]()
Het valt mij niks tegen tot nu toe...quote:Op maandag 12 september 2005 17:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wat ? is het een kaaskop ditmaal ?
valt me tegen, dame
Blijkbaar ook in Indonesie. Een jaar of twee terug was er een uitzending van Willem Wever waarin een meisje naar Indonesie ging en het huis ging bezoeken waar haar vader had gewoond. Erg leuk allemaal, de filmploeg was welkom in het huis en de camera volgt het meisje. Dan gaan ze de voormalige slaapkamer in waar haar vader als kind in geslapen heeft en wiens foto hangt daar aan de muur in een lijstje? Osama dus. Niemand die het verder ziet van de cameraploeg, niemand die er in de uitzending ook maar iets van zegt. Maar hij hing daar wel aan de muur.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:47 schreef bluesparkle het volgende:
[afbeelding]
how about this one
Ik heb Bin Laden ook veel gezien op t-shirst in Cambodja en Laos![]()
Opladers enzo werken allemaal tussen 90 en 250 volt... meestal geen adapter nodig voor het voltage, kijk maar op de adapter van het apparaat zelf of in de handleidingquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
Telefoon.
Voor alles een eerste keer.![]()
En een föhn, x-box, electrische tandenborstel, wekkerradio, blender en dvd-speler. De essentials dus...![]()
De oplader van je telefoon werkt daar gewoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
Telefoon.
Voor alles een eerste keer.![]()
En een föhn, x-box, electrische tandenborstel, wekkerradio, blender en dvd-speler. De essentials dus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |