abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30564539
Ik wil ook meedoen maar moet nog even een leuk idee krijgen
pi_30564819
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef Elefes het volgende:
Vliegvrager: Waarom geen sproetjes met zwart wit? En waarom een groter diafragma? Tnx voor het commentaar
Mijn persoonlijke smaak is dat (studio)portretten in het algemeen in kleur beter tot hun recht komen. ZW gebruik ik vooral als er storende kleuren aanwezig zijn, Bij een portret waarbij je ook nog eens zelf de achtergrond kiest, kan er eigenlijk nooit sprake zijn van storende kleuren.

En dan sproetjes. Of eigenlijk: sproetjes De mooiste imperfectie van het menselijk lichaam. Ik ben een groot fan van sproetjes In zwart-wit worden die prachtige roestbruine vlekjes vlak grijs. Eeuwig zonde Ok, ik chargeer een beetje, maar het idee is duidelijk.

Als je bij jou foto kiest voor een wat groter diafragma, krijg je een kleinere DOF, en worden de delen waar niet op scherp gesteld is wat vager. Hierdoor springen de delen waar je wel op scherp stelt (de ogen, neem ik aan) er nog iets meer uit én laat je voor de rest wat meer aan de fantasie van de kijker over.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 14 september 2005 @ 10:04:47 #203
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30564989
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke smaak is dat (studio)portretten in het algemeen in kleur beter tot hun recht komen. ZW gebruik ik vooral als er storende kleuren aanwezig zijn, Bij een portret waarbij je ook nog eens zelf de achtergrond kiest, kan er eigenlijk nooit sprake zijn van storende kleuren.

En dan sproetjes. Of eigenlijk: sproetjes De mooiste imperfectie van het menselijk lichaam. Ik ben een groot fan van sproetjes In zwart-wit worden die prachtige roestbruine vlekjes vlak grijs. Eeuwig zonde Ok, ik chargeer een beetje, maar het idee is duidelijk.

Als je bij jou foto kiest voor een wat groter diafragma, krijg je een kleinere DOF, en worden de delen waar niet op scherp gesteld is wat vager. Hierdoor springen de delen waar je wel op scherp stelt (de ogen, neem ik aan) er nog iets meer uit én laat je voor de rest wat meer aan de fantasie van de kijker over.
eensch!

sproetjes
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30565015
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Hier zou ik dus nooit op stemmen.

Hij valt trouwens ook buiten de regels.
Dat wordt nog lachen met die regels. De betreffende regel (het karakter van de foto mag niet veranderd worden) is nogal aan interpretatie onderhevig en ik ben van plan een behoorlijk bewerkte foto in te leveren waarvan het karakter natuurlijk onveranderd is .
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:49 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik ga 'm nog over maken van de week.
En ja, je zei het inderdaad al tegen me. Al heb ik nog geen mod erover gehoord...
Natuurlijk hoor je de mods niet. De regels zijn voor deelname, niet voor het plaatsen van probeersels in dit topic.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 14 september 2005 @ 10:55:18 #205
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_30566146
hmmm dit is best een leuk onderwerp.... es kijken of ik eindelijk iets fatsoenlijks kan brouwen en hier ook daadwerkelijk neerzetten...... Heb wel aardige ideetjes....
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  woensdag 14 september 2005 @ 11:27:12 #206
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30566993
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:06 schreef Vliegvrager het volgende:

Natuurlijk hoor je de mods niet. De regels zijn voor deelname, niet voor het plaatsen van probeersels in dit topic.
En de mods zijn ook niet zo zeurderig over regeltjes... Ik in elk geval niet! Als we iets echt te erg vinden hoor je het wel zodra je de foto mailt.
pi_30567028
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:27 schreef Subhuman het volgende:

[..]

En de mods zijn ook niet zo zeurderig over regeltjes... Ik in elk geval niet! Als we iets echt te erg vinden hoor je het wel zodra je de foto mailt.
De vraag was of mijn foto in zwart/wit met een rode strik mocht...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 14 september 2005 @ 11:34:59 #208
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30567187
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

De vraag was of mijn foto in zwart/wit met een rode strik mocht...
In de wedstrijden tot nu toe is altijd gezegd dat een dergelijke foto niet is toegestaan aangezien er te veel Photoshopwerk in zit. HGT en ik wilden echter nog overleggen over de regels van de fotowedstrijd dus ik kom er later nog even op terug.
  woensdag 14 september 2005 @ 11:37:24 #209
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30567254
Ik heb geen problemen met de zw/w foto die gedeeltelijk is in gekleurd. Dit konden ze 50 jaar geleden ook al hoor
pi_30567358
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:

[..]

In de wedstrijden tot nu toe is altijd gezegd dat een dergelijke foto niet is toegestaan aangezien er te veel Photoshopwerk in zit. HGT en ik wilden echter nog overleggen over de regels van de fotowedstrijd dus ik kom er later nog even op terug.
Ok, we wachten af...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 13:27:11 #211
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30570159
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:43 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil ook meedoen maar moet nog even een leuk idee krijgen
Gewoon wat aanklooien en dan komt er vanzelf wel iets bovenborrelen. Mijn ingestuurde prent was ook niet mijn bedoeling
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30570367
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Waarom dan toch de wedstrijdregels neerzetten, als jullie nog in overleg zijn?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  woensdag 14 september 2005 @ 13:52:43 #213
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30570793
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:35 schreef stil het volgende:

[..]

Waarom dan toch de wedstrijdregels neerzetten, als jullie nog in overleg zijn?
Laat ik dan maar even duidelijkheid scheppen. De wedstrijdregels verbieden Photoshopgebruik zoals in de foto van -Marjo-. Punt.

Het aantal inzendingen voor de wedstrijd valt de laatste maanden wat tegen, we zijn daarom aan het kijken naar manieren om het weer wat populairder te maken.
  woensdag 14 september 2005 @ 14:00:24 #214
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_30570993
Op zich vind ik de regel geen photoshop wat ouderwets. Tegenwoordig heeft iedereen die graag foto's maakt wel 1 of ander fotobewerkingsprogramma. Dat de 1 daar beter in is als de ander, tja, dat is een leerproces. De 1 is ook beter in foto's maken dan de ander.
Een teveel aan fotobewerking maakt de foto niet mooier en zal dus vanzelf minder punten krijgen.

Wat ik wel vind is dat de regel voor iedereen gelijk moet zijn, en als je hem veranderd, dat je dat dan aan het begin van een nieuwe wedstrijd moet doen.

My 2 cents
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 14 september 2005 @ 14:06:35 #215
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30571155
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:00 schreef pea4fun het volgende:
Wat ik wel vind is dat de regel voor iedereen gelijk moet zijn, en als je hem veranderd, dat je dat dan aan het begin van een nieuwe wedstrijd moet doen.
Ben ik met je eens! We houden sowieso voor deze wedstrijd nog de bestaande regels aan. Als ze veranderd worden zal dat vanaf het begin van de komende wedstrijd zijn.
pi_30571959
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Laat ik dan maar even duidelijkheid scheppen. De wedstrijdregels verbieden Photoshopgebruik zoals in de foto van -Marjo-. Punt.

Het aantal inzendingen voor de wedstrijd valt de laatste maanden wat tegen, we zijn daarom aan het kijken naar manieren om het weer wat populairder te maken.
Ok, duidelijk. Dan ga ik verder met een zwart/wit versie...
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 14:50:18 #217
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30572439
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ok, duidelijk. Dan ga ik verder met een zwart/wit versie...
Ik vind persoonlijk ook dat die regels wel wat soepeler kunnen, maar dat kan dan pas per ingang van volgende maand.
pi_30572573
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:50 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk ook dat die regels wel wat soepeler kunnen, maar dat kan dan pas per ingang van volgende maand.
Dat snap ik wel hoor maar ik pies er dan net naast met mijn idee en dat is best jammer...
Woeiii - Blog
pi_30572666
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Gewoon wat aanklooien en dan komt er vanzelf wel iets bovenborrelen. Mijn ingestuurde prent was ook niet mijn bedoeling
Ja zal ik doen ik ben maar een beginner dus dan maakt het niet uit toch
pi_30572768
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik heb voor zwart wit gekozen (in eerste instantie sepia) omdat ik vind dat ik er dan wat mooier op sta, de kleur maakt het bij mij wat flets (redelijk bleke huid).

Ik ga nog wat verder experimenteren met de tips hier. Tnx !
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 14 september 2005 @ 15:05:02 #221
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30572879
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Dat snap ik wel hoor maar ik pies er dan net naast met mijn idee en dat is best jammer...
Getverdemme...je bent toch een grote meid?

* Puckzzz reikt dweiltje aan -Marjo- aan...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30573353
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:05 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Getverdemme...je bent toch een grote meid?
Thanx...
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 15:26:57 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30573528
hmmm vraagje .. waarom zou de foto van v.v. dan wel mogen met dat fruit en die bloem op zijn toetje.. die is toch ook erg duidelijk bewerkt..( de latere versie dan he..)
bedoel photoshop is och photoshop of denk ik nou zo raar ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 14 september 2005 @ 15:29:53 #224
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30573612
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:26 schreef _evenstar_ het volgende:
hmmm vraagje .. waarom zou de foto van v.v. dan wel mogen met dat fruit en die bloem op zijn toetje.. die is toch ook erg duidelijk bewerkt..( de latere versie dan he..)
bedoel photoshop is och photoshop of denk ik nou zo raar ?
Vroeger zijn de regels zo vastgesteld dat lichte Photoshopbewerkingen zoals kleurcorrectie en aanpassingen aan het contrast e.d. wel mogen. Die technieken zou je in de doka ook kunnen gebruiken. Geavanceerdere technieken, die misschien niet iedereen beheerst, werden verboden. Ik wil graag die regels ter discussie stellen omdat het volgens mij wel een drempel opwerpt om mee te doen aan onze wedstrijd.
  woensdag 14 september 2005 @ 15:38:31 #225
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30573885
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef MaRySe het volgende:
Ja zal ik doen ik ben maar een beginner dus dan maakt het niet uit toch
Welnee. Het idee is dat je lol hebt tijdens het maken ervan. Dat vind ik zelf het leukste. De uitdaging om te slagen
En als beginneling is het niet erg dat je niks wint. En als je wel wat wint, dan zet je de gevorderden weer figuurlijk in hun hemd

En na insturen voel ik me zo leeg zo eenzaam. Dan teer ik op het commentaar
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 14 september 2005 @ 15:40:41 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30573958
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:29 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Vroeger zijn de regels zo vastgesteld dat lichte Photoshopbewerkingen zoals kleurcorrectie en aanpassingen aan het contrast e.d. wel mogen. Die technieken zou je in de doka ook kunnen gebruiken. Geavanceerdere technieken, die misschien niet iedereen beheerst, werden verboden. Ik wil graag die regels ter discussie stellen omdat het volgens mij wel een drempel opwerpt om mee te doen aan onze wedstrijd.
ah oke dan ik snap maar in principe is wat marjo gedaan heeft toch ook alleen een kleurcorrectie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 14 september 2005 @ 15:52:07 #227
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30574271
Als marjo em echt in wil sturen kan ze het volgende proberen: Laat de kleuren en zw versie afdrukken. Knip de rode strik uit en plak em op de zw/w versie. fotografeer de foto opnieuw en stuur die in. Voila, geen photoshop truukjes. en je foto is legaal.

Kost wel een beetje......
pi_30574426
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Als marjo em echt in wil sturen kan ze het volgende proberen: Laat de kleuren en zw versie afdrukken. Knip de rode strik uit en plak em op de zw/w versie. fotografeer de foto opnieuw en stuur die in. Voila, geen photoshop truukjes. en je foto is legaal.

hahaha, of inscannen...
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 16:27:07 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30575218
ik zie Sub al denken ....damn..... etterbakken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_30575472
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:

Dat heeft Ymke ook al eens gedaan, bij herhaling geloof ik.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_30575562
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef Re het volgende:
ik zie Sub al denken ....damn..... etterbakken
Whehehe...
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 17:14:26 #232
52657 pea4fun
pi_30576628
Ik heb nog een poging gedaan...zelfportretten...bah...

Deze is de beste van de 50 ofzo...en nog vind ik geloof ik die ik eerder maakte leuker.

pi_30576935
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef pea4fun het volgende:

Deze is de beste van de 50 ofzo...en nog vind ik geloof ik die ik eerder maakte leuker.

[afbeelding]
Wat kijk je ernstig??
En waar zijn je nagels?
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 17:28:40 #234
52657 pea4fun
pi_30577046
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:24 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Wat kijk je ernstig??
En waar zijn je nagels?
Dat ernstig kijken was de bedoeling... zie ook de titel

En mijn nagels zijn opgegeten op de vorige foto's ook al hoor
pi_30577120
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:28 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Dat ernstig kijken was de bedoeling... zie ook de titel

En mijn nagels zijn opgegeten op de vorige foto's ook al hoor
Was me niet eerder opgevallen dat ze eraf waren.

Ik had de titel gezien hoor. En goed gelukt dus!!
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 17:36:19 #236
52657 pea4fun
pi_30577243
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:31 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Was me niet eerder opgevallen dat ze eraf waren.

Ik had de titel gezien hoor. En goed gelukt dus!!
Nou niet echt want anders had ie die titel niet nodig denk ik, en mijn topje staat een beetje open, dat stoort ook...maar ik weet niet of ik het nog over ga doen hoor.
  woensdag 14 september 2005 @ 17:38:52 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30577299
die hand zit wel een beetje in de weg zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 14 september 2005 @ 17:39:47 #238
52657 pea4fun
pi_30577320
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:38 schreef Re het volgende:
die hand zit wel een beetje in de weg zo
Nietus, die hand zit lekker beschermend
pi_30578878
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:29 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen berederen dat het een extra drempel opwerpt. Het valt natuurlijk te proberen, maar ik betwijfel of het aantal inzendinger erdoor zal oplopen.

Wat wél zou helpen (denk ik): weer eens een prijsje ritselen.
pi_30578962
quote:

[afbeelding]
Hijs wel mooi, maar de vorige is dd mooier.

Die titel erbij vind ik trouwens helemaal niks, maar da's een kwestie van smaak en heeft met kwaliteit van de foto an sich ook niet zo veel van doen.
  woensdag 14 september 2005 @ 18:49:24 #241
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30578983
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen berederen dat het een extra drempel opwerpt. Het valt natuurlijk te proberen, maar ik betwijfel of het aantal inzendinger erdoor zal oplopen.

Wat wél zou helpen (denk ik): weer eens een prijsje ritselen.
Discussieer gezellig hierover, als de regels eenmaal zijn aangepast kunnen we niet (makkelijk) meer terug! Dus ik wil tot een weloverwogen oordeel komen.

Een prijs ritselen valt te proberen, ik ga eens uitzoeken hoe dat vroeger ging.
pi_30579056
Die discussie is al diverse keren tot in de finesses gevoerd. Er zijn valide argumenten voor beide standpunten.

Zeg, Sub... wist je eigenlijk dat we hier in FOT een sticky Feedback topic hebben?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2005 18:52:00 ]
  woensdag 14 september 2005 @ 19:19:49 #243
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30579991
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef k_man het volgende:
Zeg, Sub... wist je eigenlijk dat we hier in FOT een sticky Feedback topic hebben?
Ja dat wist ik, ja ik heb je vraag gezien (gisteravond al), en nee ik heb er nog geen antwoord op.
pi_30580479
Ok dan. Ik heb pas een paar van me zelf gemaakt maar daar staat mn kop juist express niet op. Valt dat buiten jullie regels hiero??

Eigenlijk had ik kinder portret gestemd, dat was beter geweest.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_30580713
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

in z/w is die foto idd niet half zo leuk

Nou ja, maar wat anders verzinnen dan Je hebt iig ZELF een leuke foto

en meer voldoening dan dat zal je uit die wedstrijd eigenlijk ook niet halen, laten we wel wezen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_30580714
edit: dubbel
pi_30580879
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en meer voldoening dan dat zal je uit die wedstrijd eigenlijk ook niet halen, laten we wel wezen
Dat is een subtiele manier om te zeggen dat ze geen enkele kans maakt op de winst?
pi_30581127
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is een subtiele manier om te zeggen dat ze geen enkele kans maakt op de winst?

dat is een subtiele manier om te zeggen dat de winst in een fotowedstrijd mij niet meer voldoening zou schenken dan een geslaagde bewerking
pi_30581251
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

in z/w is die foto idd niet half zo leuk

Nou ja, maar wat anders verzinnen dan Je hebt iig ZELF een leuke foto

Ik blijf dit een leuk idee vinden ook al mag ik 'm niet uitwerken zoals ik wilde. Ik heb met het maken ervan al plezier genoeg inderdaad. En ik denk dat de meesten wel weten wat de bedoeling was omdat ze dat hier gezien hebben...
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 19:55:48 #250
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30581320
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:36 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Nou niet echt want anders had ie die titel niet nodig denk ik, en mijn topje staat een beetje open, dat stoort ook totaal niet...maar ik weet niet of ik het nog over ga doen hoor.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30581506
quote:

[afbeelding]
Wat zie je er pinnig en hoekig uit
  woensdag 14 september 2005 @ 20:27:57 #252
52657 pea4fun
pi_30582376
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat zie je er pinnig en hoekig uit
Je maakt me helemaal verdrietig

pi_30582489
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef DonVincenzo het volgende:
Ok dan. Ik heb pas een paar van me zelf gemaakt maar daar staat mn kop juist express niet op. Valt dat buiten jullie regels hiero??
Tja, moet je hoofd op een portretfoto te zien zijn? in de klassieke zin wel denk ik, maar bij het onderwerp stond dat het ook onherkenbaar mag, dus...

Kun je een voorbeeldje laten zien?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2005 20:32:13 ]
  woensdag 14 september 2005 @ 20:34:06 #254
52657 pea4fun
pi_30582573
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef DonVincenzo het volgende:

Eigenlijk had ik kinder portret gestemd, dat was beter geweest.
Ik denk dat je een portret op meer manieren kan uitleggen hoor. Je hoeft het gezicht niet te zien om een gevoel in een portret te leggen.
pi_30582678
silhouet kan ook
pi_30582736
Met imkerkap...?
  woensdag 14 september 2005 @ 20:41:28 #257
52657 pea4fun
pi_30582794
lashelm
pi_30582823
De mogelijkheden zijn eindeloos.
pi_30582979
maar dan oalleen voor mensen die wat te verbergen hebben
pi_30584874
quote:

[afbeelding]
Ik vind 'm mooi! Die andere met die lijst ook, maar deze zeker ook De tekst eronder vind ik eerlijk gezegd wat minder...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  woensdag 14 september 2005 @ 22:37:58 #261
52657 pea4fun
pi_30587419
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vind 'm mooi! Die andere met die lijst ook, maar deze zeker ook De tekst eronder vind ik eerlijk gezegd wat minder...
Dank je, ik pruts nog wel ff verder als ik nog tijd heb.

Iedereen valt over die tekst ok, leermomentje, geen teksten meer...
  woensdag 14 september 2005 @ 22:49:14 #262
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_30587882
Oei, wat is het lang geleden dat ik mee heb gedaan! (verkapt tvptje uiteraard)
Aangezien dit wel mijn minst favoriete onderwerp MOET zijn, is de uitdaging groot. Eens kijken wat ik met mijn prutscameraatje kan presteren.
pi_30587914
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan oalleen voor mensen die wat te verbergen hebben
Die kunnen er ook voor kiezen niets in te leveren

* PdeHoog levert overigens ook niets in
Wel ideeen, geen zin en energie om het uit te voeren

Kan die camera natuurlijk ook meenemen naar kantoor morgen Mocht ik dan weer een inzinking krijgen van alle shit in het project, kan ik iig een leuke foto maken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30587935
Het is moeilijk denk ik om er een tekst bij te zetten die veel mensen mooi vinden. Aan de andere kant gaat het ook gewoon om de foto

Ik heb ook nog wat foto's, zal morgen nog wat posten..
Nu ga ik eerst lekker slapen

donderdag 15 september 2005 @ 01:00:22 #265
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30591766
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Kan die camera natuurlijk ook meenemen naar kantoor morgen Mocht ik dan weer een inzinking krijgen van alle shit in het project, kan ik iig een leuke foto maken
Ja, goed idee! Maak een screenshot zodra jij je reflectie in het schem ziet
  donderdag 15 september 2005 @ 06:15:55 #266
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_30593712
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:37 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Dank je, ik pruts nog wel ff verder als ik nog tijd heb.

Iedereen valt over die tekst ok, leermomentje, geen teksten meer...
Ik vind die foto ook mooi, met een soort van afwezige blik. Fraai ook die handen op de spiegel . Vind trouwens die zwartwit ook heel mooi
  donderdag 15 september 2005 @ 07:46:17 #267
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30594016
@Pea: Ik vind ze allebei mooi, maar ik vind de lowkey heel mooi, alleen... komt ze weer met haar gezeik

Ik weet zeker dat er aan je rechterhand vier vingers zitten
Als je je hoofd ietsje meer opzij had gehouden zodat er nog iets van je lippen en neus zichtbaar waren zou ik 'm super vinden (iets meer naar je elleboog gericht dus )
pi_30594140
Pea, vind die in de spiegel leuk, maar de vorige ook leuker.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  donderdag 15 september 2005 @ 12:29:57 #269
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30599553
quote:
Op donderdag 15 september 2005 07:46 schreef Puckzzz het volgende:

Ik weet zeker dat er aan je rechterhand vier vingers zitten
Ik kan je vertellen dat pea (tenzij ze vandaag een ongelukje heeft gehad) nog altijd over alle vijf haar vingers aan die hand beschikt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 15 september 2005 @ 13:28:29 #270
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30601112
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat pea (tenzij ze vandaag een ongelukje heeft gehad) nog altijd over alle vijf haar vingers aan die hand beschikt.
een duim is geen vinger
  donderdag 15 september 2005 @ 13:35:07 #271
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30601297
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

een duim is geen vinger
Een pink ook niet
- Privacy Matters
  donderdag 15 september 2005 @ 16:57:20 #272
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30606555
Mag ik even uw aandacht:

vin·ger (de ~ (m.), ~en/~s)
1 elk van de vijf gelede grijporganen waarin de hand zich opsplitst
2 gedeelte van een handschoen dat een vinger bedekt
3 afdruk van een vinger => vingerafdruk
4 de breedte, de lengte of de dikte van een vinger

duim (de ~ (m.), ~en)
1 voorste, kortste en dikste vinger van de hand

pink (de ~ (m.), ~en)
1 vijfde, kleinste vinger van de hand
pi_30615002
Ok dat is dan goed om te weten. ik kan nu niks laten zien. ik heb geen eigen site ofzo waar ik iets neer kan zetten.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  donderdag 15 september 2005 @ 22:18:51 #274
52657 pea4fun
pi_30617288
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:13 schreef DonVincenzo het volgende:
Ok dat is dan goed om te weten. ik kan nu niks laten zien. ik heb geen eigen site ofzo waar ik iets neer kan zetten.
Hier kan je je plaatje makkelijk en snel hosten http://huiz.rec-hosting.com/index.php Hij resized zelfs voor je als je dat zelf niet hebt gedaan
pi_30617300
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:13 schreef DonVincenzo het volgende:
Dat hoeft ook niet, er zijn genoeg plaatsen op internet waar je een (gratis) account aan kan maken om je foto's neer te zetten. Als je eventjes zoekt met Google of gewoon hier op Fok! kun je genoeg vinden
Voorbeelden zijn Imageshack en Photobucket.

Wat is het trouwens stil hier...
  donderdag 15 september 2005 @ 22:22:31 #276
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30617404
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef Elefes het volgende:
Dat hoeft ook niet, er zijn genoeg plaatsen op internet waar je een (gratis) account aan kan maken om je foto's neer te zetten. Als je eventjes zoekt met Google of gewoon hier op Fok! kun je genoeg vinden
Voorbeelden zijn Imageshack en Photobucket.

Wat is het trouwens stil hier...
Iedereen zit in het reguliere SC topic

En ik heb alles al ingeleverd.... ik ben nu cold turkey
pi_30617505
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Iedereen zit in het reguliere SC topic

En ik heb alles al ingeleverd.... ik ben nu cold turkey
Ah oke. Dat topic probeer ik een beetje te vermijden, want als ik daar ook nog aan ga beginnen haal ik het in tien jaar nog niet om af te studeren ben ik bang
pi_30618214
Ok dank je wel pea4fun en elefes. ik zal het eens gaan bekijken.
"Who are you?"
  vrijdag 16 september 2005 @ 01:26:59 #279
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30623905
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef Elefes het volgende:
Ah oke. Dat topic probeer ik een beetje te vermijden, want als ik daar ook nog aan ga beginnen haal ik het in tien jaar nog niet om af te studeren ben ik bang
Dat moet je niet zeggen, nu word ik nieuwsgierig enzo
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:33:42 #280
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30627874
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef Elefes het volgende:

[..]

maar...maar...dat is waar alles gebeurt hoor

ow enneh!!!!

WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S!!

vrijdag 16 september 2005 @ 10:20:17 #281
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30628722
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

maar...maar...dat is waar alles gebeurt hoor

ow enneh!!!!

WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S!!

Ik kom er niet uit... Van het weekeind maar weer es proberen denk ik.
- Privacy Matters
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:47:50 #282
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30629271
* Puckzzz gaat dit weekend nog spelen met een Puckazzzo ideetje

[ Bericht 4% gewijzigd door Puckzzz op 16-09-2005 10:58:24 ]
  zondag 18 september 2005 @ 17:28:18 #283
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30700723
Aangezien het mijn onderwerp is kon ik natuurlijk niet achter blijven

zondag 18 september 2005 @ 18:00:45 #284
79550 Ymke
your ghost
pi_30701794
Ga je scheren man
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 18 september 2005 @ 18:02:41 #285
79550 Ymke
your ghost
pi_30701866
Ik wilde een dia van mij van vroeger op mn gezicht projecteren , is mn moeder de dia's kwijt
  zondag 18 september 2005 @ 18:18:00 #286
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30702313
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:00 schreef Ymke het volgende:
Ga je scheren man
zeur niet
pi_30703071
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:18 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

zeur niet
Hehe, vind ik ook. Ik vind het een prachtige foto!
It is your friends who make your world!
pi_30703824
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:02 schreef Ymke het volgende:
Ik wilde een dia van mij van vroeger op mn gezicht projecteren , is mn moeder de dia's kwijt
Zeer creatief help je moeder met zoeken dan, ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet...
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
  zondag 18 september 2005 @ 19:13:55 #289
79550 Ymke
your ghost
pi_30704122
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef dubbellu het volgende:

[..]

Zeer creatief help je moeder met zoeken dan, ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet...
Fr.oos opperde nog dat mn andere broer ze misschien heeft staan , ik ga vanavond eens de fam rondbellen .

En anders maar wat anders verzinnen ( maar ik wilde dit proberen , mok mok)
  zondag 18 september 2005 @ 21:08:25 #290
48233 Auticia
warriorette
pi_30708066

.
I bet you are flying inside.
pi_30708380
Ehm... waarom heb je maar je halve gezicht opgemaakt?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2005 21:17:09 ]
  zondag 18 september 2005 @ 21:27:42 #292
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30708818
gespleten persoonlijkheid natuurlijk. Even denken K_man
  zondag 18 september 2005 @ 21:28:01 #293
48233 Auticia
warriorette
pi_30708827
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:16 schreef k_man het volgende:
Ehm... waarom heb je maar je halve gezicht opgemaakt?
Mja, dat was het hele idee, maar niet zo'n succes tot dusver .
  zondag 18 september 2005 @ 21:28:57 #294
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30708869
wel hoor ik zie het wel
pi_30708928
Ik zag het dus ook. Ik vraag me alleen af waarom het is.
pi_30708953
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Auticia het volgende:

[..]

Mja, dat was het hele idee, maar niet zo'n succes tot dusver .
Op zich is het idee wel leuk, maar dan meer overdreven opmaken of sminken...
Woeiii - Blog
  zondag 18 september 2005 @ 21:40:05 #297
101884 PeRi
Allons-y!
pi_30709289
Meer opmaken A, heeft sterker effect denk ik.
Whatever I want.
  zondag 18 september 2005 @ 21:41:52 #298
48233 Auticia
warriorette
pi_30709347
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:40 schreef PeRi het volgende:
Meer opmaken A, heeft sterker effect denk ik.
Ik zat te niezen en te hoesten van al het poeder, maar mijn sproeten zijn toch echt te hardnekkig. . .
Ik was er helemaal zat mee, misschien probeer ik t later nog 'es.
  zondag 18 september 2005 @ 21:44:07 #299
101884 PeRi
Allons-y!
pi_30709429
Hema vloeibare foundation, een totaal andere teint dan die van jou heb ik nog wel ergens liggen denk ik.
Whatever I want.
pi_30709958
Misschien valt het in kleur meer op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')