ah oke dan ik snapquote:Op woensdag 14 september 2005 15:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vroeger zijn de regels zo vastgesteld dat lichte Photoshopbewerkingen zoals kleurcorrectie en aanpassingen aan het contrast e.d. wel mogen. Die technieken zou je in de doka ook kunnen gebruiken. Geavanceerdere technieken, die misschien niet iedereen beheerst, werden verboden. Ik wil graag die regels ter discussie stellen omdat het volgens mij wel een drempel opwerpt om mee te doen aan onze wedstrijd.
hahaha, of inscannen...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Als marjo em echt in wil sturen kan ze het volgende proberen: Laat de kleuren en zw versie afdrukken. Knip de rode strik uit en plak em op de zw/w versie. fotografeer de foto opnieuw en stuur die in. Voila, geen photoshop truukjes. en je foto is legaal.
Kost wel een beetje......
Dat heeft Ymke ook al eens gedaan, bij herhaling geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Als marjo em echt in wil sturen kan ze het volgende proberen: Laat de kleuren en zw versie afdrukken. Knip de rode strik uit en plak em op de zw/w versie. fotografeer de foto opnieuw en stuur die in. Voila, geen photoshop truukjes. en je foto is legaal.
Kost wel een beetje......
Whehehe...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef Re het volgende:
ik zie Sub al denken ....damn..... etterbakken
Wat kijk je ernstig??quote:Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog een poging gedaan...zelfportretten...bah...
Deze is de beste van de 50 ofzo...en nog vind ik geloof ik die ik eerder maakte leuker.
[afbeelding]
Dat ernstig kijken was de bedoeling... zie ook de titelquote:Op woensdag 14 september 2005 17:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat kijk je ernstig??
En waar zijn je nagels?
Was me niet eerder opgevallen dat ze eraf waren.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat ernstig kijken was de bedoeling... zie ook de titel
En mijn nagels zijn opgegetenop de vorige foto's ook al hoor
Nou niet echt want anders had ie die titel niet nodig denk ik, en mijn topje staat een beetje open, dat stoort ook...maar ik weet niet of ik het nog over ga doen hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Was me niet eerder opgevallen dat ze eraf waren.
Ik had de titel gezien hoor. En goed gelukt dus!!
Nietus, die hand zit lekker beschermendquote:Op woensdag 14 september 2005 17:38 schreef Re het volgende:
die hand zit wel een beetje in de weg zo
Je zou ook kunnen berederen dat het een extra drempel opwerpt. Het valt natuurlijk te proberen, maar ik betwijfel of het aantal inzendinger erdoor zal oplopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vroeger zijn de regels zo vastgesteld dat lichte Photoshopbewerkingen zoals kleurcorrectie en aanpassingen aan het contrast e.d. wel mogen. Die technieken zou je in de doka ook kunnen gebruiken. Geavanceerdere technieken, die misschien niet iedereen beheerst, werden verboden. Ik wil graag die regels ter discussie stellen omdat het volgens mij wel een drempel opwerpt om mee te doen aan onze wedstrijd.
Hijs wel mooi, maar de vorige is dd mooier.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog een poging gedaan...zelfportretten...bah...
Deze is de beste van de 50 ofzo...en nog vind ik geloof ik die ik eerder maakte leuker.
[afbeelding]
Discussieer gezellig hierover, als de regels eenmaal zijn aangepast kunnen we niet (makkelijk) meer terug! Dus ik wil tot een weloverwogen oordeel komen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen berederen dat het een extra drempel opwerpt. Het valt natuurlijk te proberen, maar ik betwijfel of het aantal inzendinger erdoor zal oplopen.
Wat wél zou helpen (denk ik): weer eens een prijsje ritselen.
Ja dat wist ik, ja ik heb je vraag gezien (gisteravond al), en nee ik heb er nog geen antwoord op.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef k_man het volgende:
Zeg, Sub... wist je eigenlijk dat we hier in FOT een sticky Feedback topic hebben?![]()
in z/w is die foto idd niet half zo leukquote:Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor maar ik pies er dan net naast met mijn idee en dat is best jammer...
Dat is een subtiele manier om te zeggen dat ze geen enkele kans maakt op de winst?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en meer voldoening dan dat zal je uit die wedstrijd eigenlijk ook niet halen, laten we wel wezen
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is een subtiele manier om te zeggen dat ze geen enkele kans maakt op de winst?
Ik blijf dit een leuk idee vinden ook al mag ik 'm niet uitwerken zoals ik wilde. Ik heb met het maken ervan al plezier genoeg inderdaad. En ik denk dat de meesten wel weten wat de bedoeling was omdat ze dat hier gezien hebben...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in z/w is die foto idd niet half zo leuk
Nou ja, maar wat anders verzinnen danJe hebt iig ZELF een leuke foto
en meer voldoening dan dat zal je uit die wedstrijd eigenlijk ook niet halen, laten we wel wezen
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou niet echt want anders had ie die titel niet nodig denk ik, en mijn topje staat een beetje open, dat stoort ook totaal niet...maar ik weet niet of ik het nog over ga doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |