Dank je, ik pruts nog wel ff verder als ik nog tijd heb.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi! Die andere met die lijst ook, maar deze zeker ookDe tekst eronder vind ik eerlijk gezegd wat minder...
Die kunnen er ook voor kiezen niets in te leverenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan oalleen voor mensen die wat te verbergen hebben
Ja, goed idee! Maak een screenshot zodra jij je reflectie in het schem zietquote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Kan die camera natuurlijk ook meenemen naar kantoor morgenMocht ik dan weer een inzinking krijgen van alle shit in het project, kan ik iig een leuke foto maken
Ik vind die foto ook mooi, met een soort van afwezige blik. Fraai ook die handen op de spiegel . Vind trouwens die zwartwit ook heel mooiquote:Op woensdag 14 september 2005 22:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, ik pruts nog wel ff verder als ik nog tijd heb.
Iedereen valt over die tekstok, leermomentje, geen teksten meer...
Ik kan je vertellen dat pea (tenzij ze vandaag een ongelukje heeft gehad) nog altijd over alle vijf haar vingers aan die hand beschikt.quote:Op donderdag 15 september 2005 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik weet zeker dat er aan je rechterhand vier vingers zitten
een duim is geen vingerquote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat pea (tenzij ze vandaag een ongelukje heeft gehad) nog altijd over alle vijf haar vingers aan die hand beschikt.
Een pink ook nietquote:
Hier kan je je plaatje makkelijk en snel hosten http://huiz.rec-hosting.com/index.php Hij resized zelfs voor je als je dat zelf niet hebt gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 21:13 schreef DonVincenzo het volgende:
Ok dat is dan goed om te weten. ik kan nu niks laten zien. ik heb geen eigen site ofzo waar ik iets neer kan zetten.
Dat hoeft ook niet, er zijn genoeg plaatsen op internet waar je een (gratis) account aan kan maken om je foto's neer te zetten. Als je eventjes zoekt met Google of gewoon hier op Fok! kun je genoeg vindenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:13 schreef DonVincenzo het volgende:
Ok dat is dan goed om te weten. ik kan nu niks laten zien. ik heb geen eigen site ofzo waar ik iets neer kan zetten.
Iedereen zit in het reguliere SC topicquote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef Elefes het volgende:
Dat hoeft ook niet, er zijn genoeg plaatsen op internet waar je een (gratis) account aan kan maken om je foto's neer te zetten. Als je eventjes zoekt met Google of gewoon hier op Fok! kun je genoeg vinden
Voorbeelden zijn Imageshack en Photobucket.
Wat is het trouwens stil hier...
Ah oke. Dat topic probeer ik een beetje te vermijden, want als ik daar ook nog aan ga beginnen haal ik het in tien jaar nog niet om af te studeren ben ik bangquote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Iedereen zit in het reguliere SC topic
En ik heb alles al ingeleverd.... ik ben nu cold turkey
Dat moet je niet zeggen, nu word ik nieuwsgierig enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef Elefes het volgende:
Ah oke. Dat topic probeer ik een beetje te vermijden, want als ik daar ook nog aan ga beginnen haal ik het in tien jaar nog niet om af te studeren ben ik bang![]()
maar...maar...dat is waar alles gebeurt hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ah oke. Dat topic probeer ik een beetje te vermijden, want als ik daar ook nog aan ga beginnen haal ik het in tien jaar nog niet om af te studeren ben ik bang![]()
Ik kom er niet uit...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar...maar...dat is waar alles gebeurt hoor
ow enneh!!!!
WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |