quote:Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer
Wacht maar niet op mij, het is de laatste keer
Dat je mij bedrogen hebt, het is te laat
Want mijn liefde voor jou dat is nu toch enkel haat
Alles wat ik had gaf ik aan jou alleen
Maar je ging toch steeds weer naar die ander heen
Nooit kom ik nog terug bij jou zoals weleer
Huilen is nu voor jou te laat, nee ik kom niet meer
Ik hoop dat jij gelukkig met die ander bent
Ik heb die mooie uren ook met jou gekend
Maar eens dan komt de dag voor haar net als voor mij
Want wat jij liefde noemt dat gaat ineens voorbij
Alles wat ik had gaf ik aan jou alleen
Maar je ging toch steeds weer naar die ander heen
Nooit kom ik nog terug bij jou zoals weleer
Huilen is nu voor jou te laat, nee ik kom niet meer
Dat is behoorlijk balen.quote:Op maandag 12 september 2005 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver zeg, brakke kut-tv doet nog steeds niks
quote:Op maandag 12 september 2005 04:25 schreef golfer het volgende:
A Bigger Bang van de Stones via mijn betaalde legale Russische downlnoad-site voor een paar roebel weer binnen gehaald.
Was vorig jaar een doorslaand succesquote:Op maandag 12 september 2005 08:21 schreef Vom het volgende:
Zometeen inschrijven voor bachelor thesis, hopelijk crashed de site niet als de inschrijving opengaat...
En jawel hoor op het moment van:'save changes', flats site eruitquote:Op maandag 12 september 2005 08:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Was vorig jaar een doorslaand succes
Welke ga je doen?quote:Op maandag 12 september 2005 08:49 schreef Vom het volgende:
[..]
En jawel hoor op het moment van:'save changes', flats site eruit
Gelukkig nog wel daarna kunnen inschrijven op het onderwerp van mijn keuze
Mensgericht ontwerpen van productie en logistieke processenen en productenquote:
Ooook....quote:Op maandag 12 september 2005 08:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Mensgericht ontwerpen van productie en logistieke processenen en producten![]()
Het is vroeg bjoro, mensen liggen nog op bed..quote:Op maandag 12 september 2005 09:09 schreef Bjoro het volgende:
Wat is dit nou weer......een nieuw deurbeleid ofzo ?
wat is het hier rustig zeg
quote:Op maandag 12 september 2005 09:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Het is vroeg bjoro, mensen liggen nog op bed..
Waar ga je beginnen dan?? Je had toch al werk??quote:Op maandag 12 september 2005 09:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]Lijkt me niet. Op maandag? Ik denk dat iedereen aan het werk is!
Ik mag morgen beginnen, vanmiddag eerst nog dokterverplichtingen enzo.
En ze gaat er serieus op inquote:Op maandag 12 september 2005 09:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]Lijkt me niet. Op maandag? Ik denk dat iedereen aan het werk is!
Ik mag morgen beginnen, vanmiddag eerst nog dokterverplichtingen enzo.
Oe ja dat heb je gemist denk ik, daar ben ik in mijn proefperiode weg gegaan, lang verhaal, kwam er op neer dat het er nogal een zooitje was en dat er hele andere dingen gebeurden dan dat er met mij was afgesproken. Niet eerlijk enzo. Toen ben ik zelf weggegaan. Heb nu een nieuwe baan gevonden, en daar begin ik morgenquote:Op maandag 12 september 2005 09:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar ga je beginnen dan?? Je had toch al werk??
* lionheead heeft duidelijk een hoop gemist in de vakantie
jaja ik ben weer boven waterquote:Op maandag 12 september 2005 09:09 schreef Bjoro het volgende:
Wat is dit nou weer......een nieuw deurbeleid ofzo ?
wat is het hier rustig zeg
Ze zijn er nu wel erg lang mee bezig, lijkt me toch dat dat al klaar had moeten zijn?quote:Op maandag 12 september 2005 10:15 schreef Bjoro het volgende:
weet iemand wanneer coach vh jaar wordt bijgewerkt ?
lijkt mij ook ...maar goedquote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze zijn er nu wel erg lang mee bezig, lijkt me toch dat dat al klaar had moeten zijn?
Ik had gemaild, maar zelfs zij konden me niet vertellen waarom het zo lang duurtquote:Op maandag 12 september 2005 10:15 schreef Bjoro het volgende:
Noca werkt nu bij het CRM-bedrijf waar ie z'n 3e jaarsstage ook heeft gedaan, nu eerst op een servicesupport functie en hij kan dan doorgroeien naar consultant.quote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
wat voor werk doe jij nu dan Clauw en jou lieftallige Noca?
Ok klinkt leuk, veel succes in ieder gevalquote:Op maandag 12 september 2005 10:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca werkt nu bij het CRM-bedrijf waar ie z'n 3e jaarsstage ook heeft gedaan, nu eerst op een servicesupport functie en hij kan dan doorgroeien naar consultant.
Ik ga bij een soort van projectorganisatie werken met betrekking tot verzekeringen. Eerst als manusje van alles, later steeds meer gerelateerd aan mij studie.
Hij had wat mij betreft de wedstrijd helemaal stil mogen leggen ipv het laatste kwartier toch nog uitspelen!quote:Op maandag 12 september 2005 10:41 schreef rubbereend het volgende:gezellig JM, maar is t niet logisch dat de scheidsrechter de boel stillegt?
Dat is inderdaad net prettig...quote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef just me het volgende:
We hadden trouwens gisteren een vecht-partij tijdens de voetbalwedstrijd van het 1e![]()
Speler van ons lag op de grond en trapte tegenstander van SC Feijenoord na waarop iemand uit het publiek op onze speler afrende en hem een trap tegen zijn hoofd gaf. Er is met een bierflesje geslagen, mensen zijn op de vuist gegaan, die k*t scheids heeft de wedstrijd 15 minuten stilgelegd en daarna is er weer gespeeld.
Die "supporter" van SC Feijenoord is in zijn auto weggereden, nummerbord is genoteerd, en onze speler overweegt nu een aanklacht in te dienen.
Ik vond het helemaal niet leuk !!
clubscheitsquote:Op maandag 12 september 2005 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
Hij had wat mij betreft de wedstrijd helemaal stil mogen leggen ipv het laatste kwartier toch nog uitspelen!
oke, ja zoiets dacht k ook al. Blijft bizar dat dat allemaal zonodig moet bij t voetbalquote:Op maandag 12 september 2005 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
Hij had wat mij betreft de wedstrijd helemaal stil mogen leggen ipv het laatste kwartier toch nog uitspelen!
een echte KNVB-scheids, de mannelijke tegenhanger van Barbiequote:
gezellige sportquote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef just me het volgende:
We hadden trouwens gisteren een vecht-partij tijdens de voetbalwedstrijd van het 1e![]()
Speler van ons lag op de grond en trapte tegenstander van SC Feijenoord na waarop iemand uit het publiek op onze speler afrende en hem een trap tegen zijn hoofd gaf. Er is met een bierflesje geslagen, mensen zijn op de vuist gegaan, die k*t scheids heeft de wedstrijd 15 minuten stilgelegd en daarna is er weer gespeeld.
Die "supporter" van SC Feijenoord is in zijn auto weggereden, nummerbord is genoteerd, en onze speler overweegt nu een aanklacht in te dienen.
en wat kost t per minuut?quote:Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef appelsientje het volgende:
Nu heb ik dus een klant waarvan de telefoon 2 meter van de computer staat.. dus moet ze steeds heen en weer lopen...
dan druk op u enter.. wacht wacht... en wat ziet u nu ??
ZO kan een gesprek wel uren duren ja
Ach ik verdien er niet veel aan... 10 per min is ¤ 1,- per 10 min.. is ¤ 6,- per uur... nou daarvoor ga ik hier echt niet werkenquote:Op maandag 12 september 2005 11:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lang aan de praat houden dus
quote:
quote:
Ik hoop dat Doornbos dan wel naar BAR of Williams gaatquote:Op maandag 12 september 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
suc6 en veel plezier Clauw
rondje op kosten van Cristian Albers; http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17930
Co Adriaanse gaat morgen naar de kapper.quote:Op maandag 12 september 2005 10:15 schreef Bjoro het volgende:
We zijn hier wel in VBL he, hou er ff een beetje rekening mee.....quote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zola!
Zo maar eens snel douchen om op tijd te komen voor het eerste college
Ben je in ieder geval in het wonderschone Den Bosch geweest!quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef dndiek het volgende:
Goede middag!
Via Den Bosch naar TIlburg moeten gaan omdat er iemand voor de trein is gesprongenDat ze dat op dinsdag doen
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef Againzender het volgende:
goedemiddag vanuit een zonnig Frankrijk
wel beter dan waar hij nu zit.... dat is helemaal een pruts team.quote:Op maandag 12 september 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
suc6 en veel plezier Clauw
rondje op kosten van Cristian Albers; http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17930
Ben je nou nog niet terug ?quote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef Againzender het volgende:
prutsrijder en goede auto gaat nog niet samenquote:Op maandag 12 september 2005 12:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel beter dan waar hij nu zit.... dat is helemaal een pruts team.
k denk dat ie al heel blij mag zijn als zijn als hij ergens testrijder kan wordenquote:Op maandag 12 september 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop dat Doornbos dan wel naar BAR of Williams gaat![]()
bijnaquote:Op maandag 12 september 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Co Adriaanse gaat morgen naar de kapper.
beantwoord dat je vraag?
quote:Op maandag 12 september 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
prutsrijder en goede auto gaat nog niet samen
staat aan, wat waren we wel enorm goed zeg.quote:Op maandag 12 september 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
eten weer naar binnen gewerkt![]()
PSV - AC Milan weer op Eurosport![]()
ff een senseootje mailt !!!quote:Op maandag 12 september 2005 12:55 schreef Blumchen het volgende:hoi
* Blumchen is opzoek naar een kopje koffie.. mijn senseo is kapot
Thee is toch veel lekkerderquote:Op maandag 12 september 2005 12:55 schreef Blumchen het volgende:hoi
* Blumchen is opzoek naar een kopje koffie.. mijn senseo is kapot
ja geweldig, maar je koopt er niks voorquote:Op maandag 12 september 2005 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat aan, wat waren we wel enorm goed zeg.
quote:
k kan er inmiddels al iets meer van genieten, maar de pijn overheerst. Maar dr waren zoveel bijzondere momenten in t stadion, dat zal k nooit meer vergetenquote:Op maandag 12 september 2005 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja geweldig, maar je koopt er niks voor![]()
idd zo'n oranje ziet er wel geweldig uitquote:Op maandag 12 september 2005 13:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee eendje.. senseo is lekkerder
en hij was zooo mooi
Oranje enzo...
Thx Bjoroo![]()
tot de 2-1 kan ik er nog van genieten, daarna is het toch wel gebeurdquote:Op maandag 12 september 2005 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k kan er inmiddels al iets meer van genieten, maar de pijn overheerst. Maar dr waren zoveel bijzondere momenten in t stadion, dat zal k nooit meer vergeten
Goeiemorgen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef just me het volgende:
*snik* wat zeg je dat weer mooiquote:Op maandag 12 september 2005 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k kan er inmiddels al iets meer van genieten, maar de pijn overheerst. Maar dr waren zoveel bijzondere momenten in t stadion, dat zal k nooit meer vergeten
ben bij de 80e minuut weggezapt, 2-0 is genoeg de rest hoef k niet meer te zienquote:Op maandag 12 september 2005 13:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tot de 2-1 kan ik er nog van genieten, daarna is het toch wel gebeurd
Je bent er maar druk mee zeg.quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 groet ook even uit een drukke les
zeg Eend ff wat andersquote:Op maandag 12 september 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben bij de 80e minuut weggezapt, 2-0 is genoeg de rest hoef k niet meer te zien
quote:Op maandag 12 september 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zeg Eend ff wat anders
appelsientje 7272
rubbereend 6481
Ik denk dat ik ga winnen![]()
Jazeker. Beetje uit het raam kijken hierquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb denk k al sinds ronde 5 niet meer gewisseld, eens kijken wat k in mn team heb
ja hoor, moet t opgestuurd worden naar Down Under?quote:Op maandag 12 september 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goed bezig.. het mag dus duidelijk zijn dat het kratje bier deze kant op komt
Is mooi werk.quote:Op maandag 12 september 2005 13:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje uit het raam kijken hier
Tot 17 okt ben ik nog in Nederlandquote:Op maandag 12 september 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoor, moet t opgestuurd worden naar Down Under?
Kan k mooi t kratje wat k van JaWi krijg doorschuiven.
nu de rst nogquote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
jeuj, theorie examen gehaald, 5 foutjes.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
is wel een mooi excuus als je wordt aangehouden:quote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is wel een mooi excuus als je wordt aangehouden:
Agent:"mijnheer, u rijdt 120 u mag hier maar 80 kijk maar naar dit bord"
Robbie: "Oh, tja, dan had ik die waarschijnlijk fout !"
Maximaal 6 (van de 50)quote:Op maandag 12 september 2005 13:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerdje mag toch max 5 fout hebben?
Tjonge wat een luxe.. vroeger waren het 5 van de 50 en nog meer vroeger 7 van de 70quote:
Toen waren de vragen nog makkelijkerquote:Op maandag 12 september 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tjonge wat een luxe.. vroeger waren het 5 van de 50 en nog meer vroeger 7 van de 70![]()
Opeens voel ik me oud...
is de F1 dan al afgelopen?quote:Op maandag 12 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tot 17 okt ben ik nog in Nederland
quote:Op maandag 12 september 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
TONG:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1169 * 850 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Ja, toen was ik er niet.quote:Op maandag 12 september 2005 14:26 schreef Suijk het volgende:
Je orientatie was dus nog niet al te best, lego!
Ik reed daar vanmorgen nog, trouwens.
Goedemiddag vanuit een zonnig Bloemendaolquote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef Againzender het volgende:
Ik was doorlopend ongesteldquote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
Ik wilde op de middelbare school altijd zo veel mogelijk gym en sporten.
yep, net als de praktijkquote:Op maandag 12 september 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
theorie in één keer halen is natuurlijk geen kunst, da's makkelijk
daar is 4 keer overdoen dan weer geen schandequote:
Als we een balsport/ spel deden was m'n gymles geslaagd, al dat turngedoe hoefde van mij niet.quote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
Ik wilde op de middelbare school altijd zo veel mogelijk gym en sporten.
zelfde hier, had een hekel aan balsporten, als we na de herfstvakantie de zaal in gnigen wist je dat er een keer in zoveel tijd turnen voorbij ging komenquote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als we een balsport/ spel deden was m'n gymles geslaagd, al dat turngedoe hoefde van mij niet.
Zelfs dat vond ik leuk. Honkbal, hardlopen. Wij hadden het ook altijd als laatste vak op een dag, dus daarna niet meer naar Frans ofzo, zwetend en wel.quote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als we een balsport/ spel deden was m'n gymles geslaagd, al dat turngedoe hoefde van mij niet.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de F1 dan al afgelopen?
[..]
theorie in één keer halen is natuurlijk geen kunst, da's makkelijk
Gatsie ja - dan stond je daar de hele middag achter in zo'n veld zonder iets te doen te hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Softballen deden we ook veel te vaak.
tafeltennisquote:Op maandag 12 september 2005 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gatsie ja - dan stond je daar de hele middag achter in zo'n veld zonder iets te doen te hebben.
Sporten waar ik goed in ben (tennis, squash tafeltennis badm.) deden we bijna nooit.
1 x in het jaar gingen we badmintonnen, dat was mijn dag.
Zet weg nu die angst, ik wist het al, dit is m’n dag vandaagquote:Op maandag 12 september 2005 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gatsie ja - dan stond je daar de hele middag achter in zo'n veld zonder iets te doen te hebben.
Sporten waar ik goed in ben (tennis, squash tafeltennis badm.) deden we bijna nooit.
1 x in het jaar gingen we badmintonnen, dat was mijn dag.
ja ik vond dat ook altijd gezellig..quote:Op maandag 12 september 2005 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tafeltennis
softbal was altijd leuk, lekker gezellig gaan zitten ouwehoeren als je ploeg aan slag was
ja das lekker want ik ben op de bank in slaap gevallenquote:Op maandag 12 september 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
Rachel Hazes gisteren bij Koefnoen en Harmke Pijpers ook, eindelijk weer eens wat leuks op de tv
Klopt ja, stelletje schoppers had je dan. Geef je de bal af terwijl je van tevoren al weet dat het niks wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 14:55 schreef Suijk het volgende:
Voetbal met gym vond ik ook nooit zo leuk trouwens. Ik zat bij allemaal hockey prutsers in de klas zonder balgevoel in hun benen.
ach k tafeltennis wekelijksquote:Op maandag 12 september 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ik vond dat ook altijd gezellig..
tafeltennis heb ik ook vaak, heel vaak gedaan tijdens de pauze op school..
Idd en dan deed je het maar alleen, scoor je een goal, staan je teamgenoten te zeiken dat je egoïstisch bent.quote:Op maandag 12 september 2005 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt ja, stelletje schoppers had je dan. Geef je de bal af terwijl je van tevoren al weet dat het niks wordt.
Grappig ik dacht eerst dat je een andere Jack bedoelde. Nu snap ik hoe je wist dat ik hem goed kende. Maar dit is idd een echte vriend van me. Hoofdonderwijzer dus niet zo gek als die andere Jack.quote:
Gheghe, dacht dat je het wel door hadquote:Op maandag 12 september 2005 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig ik dacht eerst dat je een andere Jack bedoelde. Nu snap ik hoe je wist dat ik hem goed kende. Maar dit is idd een echte vriend van me. Hoofdonderwijzer dus niet zo gek als die andere Jack.
Wij hadden daarom van die belachelijke regels dat je een bepaald aantal keren moest overspelen voordat je mocht scorenquote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd en dan deed je het maar alleen, scoor je een goal, staan je teamgenoten te zeiken dat je egoïstisch bent.
hoiquote:
Kwam niet door het weer hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH durfde niet door het noodweer zaterdag naar mijn werkplek hoor ik net
is 'ie alweer doodquote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef Bananenman het volgende:
Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeinee jongen
quote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef Bananenman het volgende:
Later als je groot bent, dan is je vader er misschien niet meer.....quote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef Bananenman het volgende:
daarna nog wel even fanatiek geweest.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH durfde niet door het noodweer zaterdag naar mijn afwerkplek hoor ik net
Balsporten zijn gewoon leuk. Honkbal, trefbal, basketbal, voetbal, het maakt me niet uit.quote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
buiten met een badmintonracket een badmintonshuttle al dan niet over een net proberen te bewegen heet "shuttelen" !!!!quote:Op maandag 12 september 2005 16:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Badminton was wel altijd te pruimen, maar doe het toch liever buiten.
Hertentamen verneukt?quote:Op maandag 12 september 2005 16:55 schreef Superheld het volgende:
Bleh wat een kutdag.![]()
Vandaag misschien mn opleiding verneukt.![]()
Jaquote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef tong80 het volgende:
Ben je een masochist als je nu naar de WK-74-finale kijkt op Eurosport ?
Ik doe liever de buitenvariant ervan, ook goed?quote:Op maandag 12 september 2005 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
buiten met een badmintonracket een badmintonshuttle al dan niet over een net proberen te bewegen heet "shuttelen" !!!!
Laat Pascal het maar niet lezen![]()
Nee stage, althans misschien. en dat na 10 dagen.quote:
Hoe ?? vertel?quote:Op maandag 12 september 2005 16:55 schreef Superheld het volgende:
Bleh wat een kutdag.![]()
Vandaag misschien mn opleiding verneukt.![]()
?? en je deed daar niksquote:Op maandag 12 september 2005 17:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee stage, althans misschien. en dat na 10 dagen.![]()
Zal zo wel ff het verhaaltje posten.
oke dat schelden van hem was niet zo aardig.. Maar misschien had je het wat meer tactvol moeten zeggen dat die klant... in plaats van te schelden..quote:Op maandag 12 september 2005 17:08 schreef Superheld het volgende:
Vorige week kreeg ik dus die handleiding in Excel aangeleverd heb ik hem toen nagemaakt, komt die klant vandaag. Die wil hem opeens volkomen anders en allerlei wijzingen erin.
En terwijl ik zat te werken gingen er een paar kleine dingetjes fout. Begon hij opmerkingen te maken (o.a JIJ KAN ER ECHT NIKS VAN HE, zegt iemand die zn zooi in excel aanlevert dacht ik toen nog) tot van je moeder zal echt trots op je wezen en daarna nog wat beledigingen. Toen pikte ik het niet meer en zei ik dat hij de LUL was die zn zooi in Excel aanlevert en HIJ DUS NIKS KAN etc etc (het liefst had ik hem op zn bek geslagen hield me nog in). Vond mijn baas niet leuk en nu heb ik morgen een gesprek met school en hem. Hoop dat ik van hun tenminste wel steun krijg.![]()
@ appelsientje; met nadruk op DEED.
het is niet erg snel idd.quote:Op maandag 12 september 2005 17:00 schreef Bjoro het volgende:
ik hoop dat ik sneller thuis ben dan dat Fok is !
Gewoon tegen school zeggen hoe et zit. En als je normaal wel rustig bent (in de les enzo) maak je wel een kans op een nieuwe stageplaatsquote:Op maandag 12 september 2005 17:08 schreef Superheld het volgende:
Vorige week kreeg ik dus die handleiding in Excel aangeleverd heb ik hem toen nagemaakt, komt die klant vandaag. Die wil hem opeens volkomen anders en allerlei wijzingen erin.
En terwijl ik zat te werken gingen er een paar kleine dingetjes fout. Begon hij opmerkingen te maken (o.a JIJ KAN ER ECHT NIKS VAN HE, zegt iemand die zn zooi in excel aanlevert dacht ik toen nog) tot van je moeder zal echt trots op je wezen en daarna nog wat beledigingen. Toen pikte ik het niet meer en zei ik dat hij de LUL was die zn zooi in Excel aanlevert en HIJ DUS NIKS KAN etc etc (het liefst had ik hem op zn bek geslagen hield me nog in). Vond mijn baas niet leuk en nu heb ik morgen een gesprek met school en hem. Hoop dat ik van hun tenminste wel steun krijg.![]()
@ appelsientje; met nadruk op DEED.
Ik heb hem 3 x gevraagd of hij alsjeblieft rustig wou gaan zitten en gezegd dat de mac wat probleempjes had. Maar nee, blijven staan en me blijven uitkafferen. Ja nou sorry daar kan ik niet tegen hoor, ik laat me niet gebruiken als voetveeg.quote:Op maandag 12 september 2005 17:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dat schelden van hem was niet zo aardig.. Maar misschien had je het wat meer tactvol moeten zeggen dat die klant... in plaats van te schelden..
Hopelijk hebben ze begrip voor de situatie..
Nee dat kan ik wel begrijpen, hmmm vervelende situatie is het in ieder geval..quote:Op maandag 12 september 2005 17:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 x gevraagd of hij alsjeblieft rustig wou gaan zitten en gezegd dat de mac wat probleempjes had. Maar nee, blijven staan en me blijven uitkafferen. Ja nou sorry daar kan ik niet tegen hoor, ik laat me niet gebruiken als voetveeg.
Ik zou hetzelfde gedaan hebben!quote:Op maandag 12 september 2005 17:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 x gevraagd of hij alsjeblieft rustig wou gaan zitten en gezegd dat de mac wat probleempjes had. Maar nee, blijven staan en me blijven uitkafferen. Ja nou sorry daar kan ik niet tegen hoor, ik laat me niet gebruiken als voetveeg.
Op school sta ik helemaal perfecto, kreeg als een van de eersten ook te horen waar ik stage mocht lopen, en dat kon alleen als je een goede beoordeling had...quote:Op maandag 12 september 2005 17:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gewoon tegen school zeggen hoe et zit. En als je normaal wel rustig bent (in de les enzo) maak je wel een kans op een nieuwe stageplaats
Da's knap. Ik had hem op z'n neus geslagen waarschijnlijkquote:Op maandag 12 september 2005 17:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jij wel....quote:Op maandag 12 september 2005 17:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Da's knap. Ik had hem op z'n neus geslagen waarschijnlijk![]()
Verkoop jij iemand zo snel een klap dan?quote:Op maandag 12 september 2005 18:22 schreef golfer het volgende:
Superheld, knap dat je je nog hebt ingehouden en die man niet een klap verkocht hebt.
J.R.Ewing nog ontmoet of Bobby ?quote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
Back from Dallas (damn wat zijn de mensen daar lomp!)
Voel je je wel goed. Ik ken je nog uit de tijd dat je vroeg of iemand geneukt had.quote:Op maandag 12 september 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
Nog kleren gekocht?
Naar Fulham v West Ham as zaterdag?quote:Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Mee met DG naar??
Rondje op kosten van Martin Pieckenhagen.
Voor mij de Naffel FM op de 97:00quote:Op maandag 12 september 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Okee. Helaas, zaterdag Heerjansdam - IJsselmeervogels voor mij.
dat kan k dus echt niet, ineens vroeg naar bed danquote:Op maandag 12 september 2005 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat zo maar eens wat eten en daarna in bed tv kijken...
Morgen 5.30 bed uit ofzo
Ik heb ook geen idee of ik het wel kan...quote:Op maandag 12 september 2005 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan k dus echt niet, ineens vroeg naar bed dank moet dan eerst een nacht kort slapen om mn ritme aan te passen
quote:Op maandag 12 september 2005 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee of ik het wel kan...
Ik ga nooit zo vroeg mn bed uit
Waar moeten we hem steunen dan?quote:Op maandag 12 september 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
fijn dat jullie superheld zo massaal steunen
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 12 september 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
fijn dat jullie superheld zo massaal steunen
Zo scheidt het kaf zich van het korenquote:Op maandag 12 september 2005 19:33 schreef Suijk het volgende:
Ik steun in stilte.
Zelfs met een stille tocht, ben ik stil thuis.quote:Op maandag 12 september 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo scheidt het kaf zich van het koren![]()
Er kunnen nog wel wat posts bij hoorquote:Op maandag 12 september 2005 19:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
VOL
I Know, dacht dat er al 296 waren maar bleken er 256 te zijnquote:Op maandag 12 september 2005 19:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Er kunnen nog wel wat posts bij hoor![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:49 schreef Suijk het volgende:
Wil je het eerlijk weten, MrD?
Dat ziet er best nat uitquote:Op maandag 12 september 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Zo zag het sportpark er zaterdag uit, toen de arbiter ging staken.
Dat laat je je toch niet zeggen?quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hier beter commentaar dus
Maaaaaaarrrrr ik kreeg serieus deze reactie op die foto via de mail:
"Hej leuk een persoon die van hardstyle/hardcore houd en homo is"
Kon er wel om lachenquote:Op maandag 12 september 2005 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laat je je toch niet zeggen?
Handtaschje lenen?
Iedereen kan toch zien dat die maat van jou te lam is om op z'n eigen poten te blijven staanquote:Op maandag 12 september 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kon er wel om lacheneigenlijk. Er was zelfs iemand die ons beide redelijk goed kent en dacht dat we een relatie ofzo hadden......
Laat toch een verkeerde indruk achter soms denk ik
Bellen met vriendinnetjequote:Op maandag 12 september 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Minority Report, Sterrenslag, Holland Sport met Zembla, Voetbal Insite.
Wat gaan we kiezen?
Minority Report! Goede film. In bioscoop gezien destijds, maar dat is dus al wat jaartjes geleden. Ga zelf ook weer kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Wat gaan we kiezen?
Niet iedereen denkt er zo overquote:Op maandag 12 september 2005 20:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Iedereen kan toch zien dat die maat van jou te lam is om op z'n eigen poten te blijven staan![]()
dat ging SCH toch hier spelen?quote:Op maandag 12 september 2005 20:10 schreef Suijk het volgende:
Misschien meedoen aan Herken de Homo, mrD.
Och germ. * geeft een breezerquote:Op maandag 12 september 2005 20:20 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er hier meer die niet op MSN kunnen komen? Ben al mn vrienden kwijt zo..
quote:Op maandag 12 september 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Wat gaan we kiezen?
Die film is wel top maar heb ik op DVDquote:Op maandag 12 september 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Wat gaan we kiezen?
Nou nou overdrijven is ook een vak, is nog steeds dezelfde van vakantie hoor...quote:Op maandag 12 september 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Die Vom, weer een meid versierd!
Terwijl wij Zaterdag middag nog buiten hebben gezeten na de voetbal. Het weer kan dus wel verschillend zijn in dit land.quote:Op maandag 12 september 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Die Vom, weer een meid versierd!
En Dos, het was idd nat!
Hier zijn wequote:Op maandag 12 september 2005 20:20 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er hier meer die niet op MSN kunnen komen? Ben al mn vrienden kwijt zo..
Een sisserquote:Op maandag 12 september 2005 20:51 schreef Superheld het volgende:
Sch![]()
Ik heb trouwens net ff gebeld met mentor achtige gast die hoorde het verhaal aan en zei dat ie morgen mee kwam. Hij zei iig dat als ze me niet meer wouden hebben dat hij zou zorgen dat ik mocht blijven op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |