Precies. Ik kan al die mensen niet meer uit elkaar houden!quote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef Oldbie het volgende:
We hebben nu eigenlijk net iets teveel: TI, ER, BB, Het Blok.....vergeet ik nog iets?
PE = Peking Expressquote:Op maandag 12 september 2005 18:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies. Ik kan al die mensen niet meer uit elkaar houden!
Ik vind TI na 2 afleveringen het saaist dus ik haak af.
En wat is PE ook alweer?
'De Bouw'van Talpa hoort ook nog in het rijtje. Gisteren langsgezapt, daar doen 20 (!) mensen aan mee...
Oh ja! Maar PE heb ik nooit gekeken.quote:Op maandag 12 september 2005 18:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
PE = Peking Express
De bouw sla ik over. Ik begin er niet eens aan
Nou, dat zou het programma idd wel spannender maken.quote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Gia het volgende:
Jammer dat het boek niet online staat. Zouden we mee kunnen denken.
Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstanderquote:Op dinsdag 13 september 2005 04:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
Die duikproef sloeg trouwens nergens op. Degene die t SNELST die stok boven bracht, die won, zeiden ze op t eind. Dus des te ONDIEPER je em had vasgeprikt, des te sneller ben je boven. En je moest em juist zo diep mogelijk vastprikken aanvankelijk?? Lekker logisch.
Ow ok. Was al half onderweg in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstander.
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De dorpsoudste is een kinderachtige zeikstraal.
Ineens voelde hij zich gelukkig als middelpunt van belangstelling
Volgens mij is dat gewoon de bedoeling. Ze moeten gaan leven volgens het boek lijkt me. En dan is de oudste gewoon de dorpsoudste. Dit vaststellen kwam iig wel op een goed moment, maar lijkt me wel onderdeel van het spel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.
Hij moet gewoon van dat eiland af met zijn zeikhoofd!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.
Dat kan ik je nu al vertellen: geen ene Fuck.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
En wat gebeurd er als alle informatie is uitgewisseld? Wat als land en eiland bijna gelijk zijn qua kennis?
ik denk dat ze via proeven moeten laten zien dat ze zich goed hebben aangepast. Bijvoorbeeld die proef om op het eiland te blijven waar gekookt moest worden. Er wordt namelijk steeds gezegd dat ze moeten leren te leven als de nomaden.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar wat moeten ze met al die kennis van de zeenomaden? Worden ze er later over ondervraagd, of moeten ze later samen met dat volk gaan leven ofzo?
Ongetwijfeld eerst weer met 15 minuten herhalingen en uitleg.quote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Het begint!
Idd, 3,5 minuut gezwets over alles wat al bekend is en dan meteen maar reclamequote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld eerst weer met 15 minuten herhalingen en uitleg.
Viel mee, maar 5 minuten en daarna....reclame.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
Jah.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat kutprogramma boycotten daarom. elke week erger ik me er weer aan.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk gelijk al als die stem zegt 'Wat is een leven nog waard .. blabla'.quote:Op zondag 18 september 2005 21:40 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat kutprogramma boycotten daarom. elke week erger ik me er weer aan.
baas in eigen buikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |