abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30525953
Bij mij kwam het ook ineens tot leven!
Dit is trouwens zeker een programma dat ik wil blijven volgen, of had ik dat al gezegd
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30528124
Ik wil deze ook zeker blijven volgen ja, PE ER (moeilijk al die verschillende dingen) weet ik nog niet, trekt me minder dan andere jaren. En dit had ik al gevraagd maar kon nergens een antwoord vinden, maar zijn de terra incognita afleveringen ook ergens online te vinden???

[ Bericht 9% gewijzigd door xienix84 op 13-09-2005 09:30:23 ]
  Donald Duck held maandag 12 september 2005 @ 23:44:45 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30528408
Ik begin het nu eindelijk een beetje te snappen, en leuk te vinden.
Maar er zitten dus die mensen op het laagste niveau, het vasteland. Maar ook daar zijn nog 2 groepen (ik hoorde iets over veteranen en nogwat)?
En wat kunnen de mensen op niveau2 met de kennis uit dat boek doen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:51:11 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_30530021

waar was roos trouwens afgelopen week, alleen even met dat levenswiel in beeld
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30531839
Die duikproef sloeg trouwens nergens op. Degene die t SNELST die stok boven bracht, die won, zeiden ze op t eind. Dus des te ONDIEPER je em had vasgeprikt, des te sneller ben je boven. En je moest em juist zo diep mogelijk vastprikken aanvankelijk?? Lekker logisch.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30532096
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 04:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
Die duikproef sloeg trouwens nergens op. Degene die t SNELST die stok boven bracht, die won, zeiden ze op t eind. Dus des te ONDIEPER je em had vasgeprikt, des te sneller ben je boven. En je moest em juist zo diep mogelijk vastprikken aanvankelijk?? Lekker logisch.
Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstander .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:10:45 #67
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_30532330
Gisteren nog een keertje de herhaling gekeken en ik begin er nu langzaam wel in te komen. Ik moest wel lachen om die dorpsoudste. En ik heb Roos niet gemist, ze zal volgende week wel meer te zien zijn. Is prima zo, krijgen wij meer van Art te zien en dat is nooit verkeerd :-)
En die herhalingen over ?het mysterie? en ?de niveaus?: die zitten er inderdaad wel vaak in. Maar dat zal wel zijn voor nieuwe kijkers ofzo. Hoop wel dat dat wat minder gaat worden!
Wat denken jullie trouwens van die dorpsoudste?
pi_30532464

[ Bericht 100% gewijzigd door cora4034 op 13-09-2005 08:25:25 (overbodig) ]
Dat is eens wat anders...
pi_30532591
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstander .
Ow ok. Was al half onderweg in slaap gevallen.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30533594
De dorpsoudste is een kinderachtige zeikstraal.
Ineens voelde hij zich gelukkig als middelpunt van belangstelling
pi_30533595
Dubbel
pi_30537450
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De dorpsoudste is een kinderachtige zeikstraal.
Ineens voelde hij zich gelukkig als middelpunt van belangstelling
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.
That's all folks!
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:56:18 #73
3542 Gia
User under construction
pi_30538367
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon de bedoeling. Ze moeten gaan leven volgens het boek lijkt me. En dan is de oudste gewoon de dorpsoudste. Dit vaststellen kwam iig wel op een goed moment, maar lijkt me wel onderdeel van het spel.

Ben benieuwd hoe het straks gaat als iemand al wekenlang op het eiland zit en er komt en noob van het vasteland. Die verschillen lijken me wel vermakelijk. Misschien gaan ze op het vasteland ook meer leven als de zeenomaden, door de info die ze krijgen van weggestemden.

Verder vraag ik me wel af wanneer iemand naar de rots mag.
pi_30539625
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij moet gewoon van dat eiland af met zijn zeikhoofd!
pi_30541121
Is dit nieuw
Nooit van gehoord tot nu toe.
pi_30541187
Dit is de opvolger van ER op Net 5 en nieuw ja. Het is nog wat mysterieus maar wel leuk.
That's all folks!
pi_30541492
er= ziekenhuis?\
oh nee nevermind expeditie robinson..
nou ja t lijkt me wel leuk ook al heb ik ER nooit echt gekeken

ga wel even kijken
pi_30542478
ik vind het een leuk programma, vaag, maar leuk-vaag.

Wat mij boeit is wat er gaat gebeuren, wat de regels zijn, en hoe ze ermee om gaan springen. Want telkens zit je op het punt van een openbaring of een verandering. Er word heel wat informatie gegeven over toekomstige opdrachten, zo is er natuurlijk het ontbreken van een vijftal pagina's die ergens ooit eens kunnen worden gewonnen, gevonden, of gegeven worden. De deelnemers moeten brownie-points scoren zodat ze waardig genoeg zijn om te mogen ruilen met de zeenomaden, want nu zijn ze nog niet ver genoeg in hun ontwikkeling.

Telkens gaan ze een stapje verder naar het leven van zeenomaden. Met iedere stap die ze nemen word de afstand tussen eiland en vasteland groter. Want wie op het vasteland zit loopt een achterstand op, en wie op het eiland zit krijgt de kans te leren.

Maar op een gegeven moment is er natuurlijk een situatie ontstaan die bijna gelijk is, de mensen op het vasteland zullen ook dingen leren van de afvallers.

De afvallers, of degene die gedegradeerd worden, zullen het steeds moeilijker krijgen om naar het tweede niveau te komen, tenzij ze een meerderheid kunnen vormen. Maar dat is vrijwel onmogelijk. Het word dus steeds lastiger, voor alle deelnemers om van het vasteland vrij te geraken.

En wat gebeurd er als alle informatie is uitgewisseld? Wat als land en eiland bijna gelijk zijn qua kennis?

Dat zijn dingen die ik wil zien gebeuren, en dat is waarom ik kijk.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_30562681
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:

En wat gebeurd er als alle informatie is uitgewisseld? Wat als land en eiland bijna gelijk zijn qua kennis?
Dat kan ik je nu al vertellen: geen ene Fuck.
De meesten zullen permament op t vasteland blijven en er ook nooit afkomen (zoals de presentator al zei), een nog kleiner aantal promoveert van t eiland naar een 2de eiland, en een nog kleiner aantal mag t op zon bootje gaan proberen en toen was t afgelopen.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  Donald Duck held woensdag 14 september 2005 @ 13:24:09 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30570063
Maar wat moeten ze met al die kennis van de zeenomaden? Worden ze er later over ondervraagd, of moeten ze later samen met dat volk gaan leven ofzo?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')