abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 22:45:52 #1
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30499421

Programma
Terra Incognita is een nieuw avontuurlijk en mysterieus realityspel dat een stap verder gaat.
In een reis door het onbekende moeten de deelnemers alles wat ze kennen achterlaten en helemaal opnieuw beginnen op onbekend terrein. 18 onbekenden treden in de voetsporen van een bijna vergeten beschaving in een onbekende wereld met onbekende regels.

Wie kan zich het beste handhaven wanneer niets meer is zoals het was? Welke speler ontsluiert het mysterie?

Hun enige leidraad is een boek met daarin de eerste tekeningen en foto’s ooit gemaakt van de zeenomaden die zich steeds verder terugtrekken tussen de duizenden eilanden van de Andamanzee. De laatste bladzijden van het boek ontbreken...
Hoe dieper de deelnemers doordringen in het spel, hoe onbekender deze andere wereld wordt, maar hoe meer informatie ze krijgen over hun nieuwe omgeving. En zo verandert het spel in een avontuurlijke zoektocht naar het antwoord op een mysterie. Alleen die 3 deelnemers die zich het beste kunnen handhaven en het verst kunnen doordringen in Terra Incognita, ontdekken het mysterie en kunnen in de finale raken.

Maar wat is de beste manier om zo ver te komen? Alleen of samen? Speel je het spel of verlies je jezelf in deze nieuwe wereld?

De Spelers

Het eiland Koh Muk

v.l.n.r.: Pascal (B), Agnes (NL), Gianni (B), Bob (NL), Paulo (NL), Josephine (NL)

Het vasteland

v.l.n.r.: Janet (NL), Lex (NL), Lisa (NL), Machteld (B), Marina (B), Remco (NL)

v.l.n.r.: Steve (B), Sarah (B), Patrick (B), Maarten (B), Josha (NL), Els (B)

De presentators

Roos en Art

Promotiestrijd

In de promotiestrijd nemen deelnemers van het vasteland het tegen elkaar op in een promotiestrijd.
Wie deze strijd wint, mag naar het volgende niveau: Koh Muk

Levenswiel

Het Levenswiel speelt een belangrijke rol tijdens het degradatieduel. Elke week moeten de spelers die op Koh Muk verblijven, bij het Levenswiel kiezen wie mag blijven.
De eerste die zeker mag blijven wordt door het levenswiel zelf aangeduid. Daarna moet deze persoon een volgende aanduiden die ook zeker mag blijven.
De laatste 2 personen die overblijven, nemen het tegen elkaar op in de strijd tegen de degradatie!

Degradatieduel

Het degradatieduel is een duel tussen 2 personen die op Koh Muk verblijven.
Bij de keuze van de 2 personen, speelt het Levenswiel een belangrijke rol want het wiel duidt de eerste persoon aan die zeker mag blijven.
Daarna kiest deze persoon een volgende die mag blijven. Zo gaat het door tot er 2 personen overblijven die dan het degradatieduel moeten spelen.
Diegene die verliest moet terug naar het vasteland.
De andere persoon mag blijven.

Terra Incognita, elke donderdag op VT4, elke zondag op NET5

[ Bericht 99% gewijzigd door Maerycke op 11-09-2005 22:52:17 ]
  zondag 11 september 2005 @ 22:46:37 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_30499450
kopieer even de OP uit vorige topic .
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 11 september 2005 @ 22:46:52 #3
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30499460
Ben al bezig
  zondag 11 september 2005 @ 22:47:47 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_30499501
goezo

arme paulo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30499532
Ik vind het nog steeds een leuk programma.

Combinatie van tactiek en mysterie. Ik kijk volgende week weer
Alleen zou Roos vaker in beeld moeten komen. Art is een sulletje
pi_30499541
Ik vond het vrij saai, geloof niet dat ik het volgende week nog ga kijken.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30499581
Het is Incognita .

Het duurde wel flink langer dan op TT stond trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_30499591
Ik kan het nu nog maar 2 weken volgen en dan vertrek ik naar het buitenland. Weet iemand of de afleveringen ook online te zien zijn???
pi_30499635
Het blijft een leuk programma, volgende week ga ik zeker weer kijken!
That's all folks!
pi_30499693
Die herhalingen de hele tijd.. alles wordt wel 100 keer vertelt.. dat begint mij te irriteren.
Verder vind ik het wel leuk
pi_30499694
Jiani ( of hoe die ook heet ) vind ik wel cool. Hij leert veel door zijn proeven. Ik snap niet dat het niemand was opgevallen dat er bladzijdes uit het boek weg waren. Je ziet overduidelijk dat er bladzijdes waren uitgescheurd. Wie weet heeft de crew het boek verwisseld 's nachts?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zondag 11 september 2005 @ 22:53:09 #12
88233 Steve
Still the best.
pi_30499701
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef MrX1982 het volgende:

Alleen zou Roos vaker in beeld moeten komen. Art is een sulletje
Eens

Heb het niet helemaal gezien, maar ja, genoeg herhalingen .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 11 september 2005 @ 22:53:42 #13
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_30499725
Ik vond het deze week traag op gang komen, maar naar het einde toe werd het wel beter. Voorlopig nog het voordeel van de twijfel....
Enne... Art is jummie! (en doet het goed)!
pi_30499743
De herhalingen zijn wel irritant ja. De presentator ( jongen ) vind ik tot nu toe ook niet geweldig. Die vrouw weer wel, maar haar ken ik al langer en ik vind haar belgische uitspraak gewoon erg fijn.
pi_30499790
De spelers ( in de OP ) kloppen niet. Paulo zit er niet bij en sarah zit nog op het eerste eiland.
pi_30499883
Erh. en in de topictitel staat Terra IncognitO...
  zondag 11 september 2005 @ 23:00:08 #17
116760 dutchheroin
pi_30499949
Wat vonden jullie trouwens van die ontbrekende pagina?s? Kwam wel een beetje nep over, vond ik...
  zondag 11 september 2005 @ 23:00:39 #18
116760 dutchheroin
pi_30499967
Maar waarschijnlijk gaat dat nog heel belangrijk worden! Ben dus ook wel weer benieuwd
pi_30499990
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:52 schreef --Globe-- het volgende:
Die herhalingen de hele tijd.. alles wordt wel 100 keer vertelt.. dat begint mij te irriteren.
Dat vind ik echt het vreselijkste. Ze doen echt of je een randdebiel bent. En bovendien vind ik dat zo'n teken van zwakte als programmamaker als 40% herhaling is. Zulke programma's kan ik gewoon niet echt goed vinden.
Bij de vorige afleveringen van ER was dat ook zo erg: ik kan me nog bij letterlijk zinnen herinneren als: 'wat de kandidaten van beide eilanden niet weten is dat er op het Duivelseiland de afgevallen deelnemers zitten.' En dat werd dan een keer of zes per uitzending gemeld!

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 12-09-2005 07:35:51 ]
Helpt waar hij kan!
  zondag 11 september 2005 @ 23:01:29 #20
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30500002
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Het is Incognita .

Het duurde wel flink langer dan op TT stond trouwens.
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef xienix84 het volgende:
Erh. en in de topictitel staat Terra IncognitO...
Einstein
teven tvp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 september 2005 @ 23:03:51 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30500079
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:45 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik vind ze - zo mogelijk - nog minder fanatiek dan bij ER..
tis wat dat betreft een wonder dat er nog niemand is uitgestapt

Sarah is trouwens en ze moet in de OP nog naar t eiland ipv het vasteland
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 11 september 2005 @ 23:04:02 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30500081
had Roos vrij vandaag?!?
beetje alleen bij dat vage wiel komen opdagen, kan zomaar niet...

met die blz's was idd nep, zoiets kún je niet over het hoofd zien...
[verwisseling van het boek lijkt me niet onmogelijk]
  zondag 11 september 2005 @ 23:04:36 #23
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30500101
Volgens mij is het makkelijker om gewoon alle deelnemers achter elkaar te zetten en te verdelen in mannen en vrouwen? Anders blijf je schuiven..
pi_30500193
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef Oldbie het volgende:

[..]

[..]

Einstein
teven tvp
Ik had even over die bovenste heengelezen Maar ik vind het wel erg interessant hoor en ok, er zijn misschien een aantal overeenkomsten met ER, maar toch moeilijk vergelijkbaar hoor. Het hele concept is anders. Oke, een overeenkomst is dan wel weer dat in beide irritante kandidaten zitten of achter de rug om wordt geluld
pi_30500202
Tsja ik weet het nog niet. De onderlinge irritaties mogen wat oplopen.
De woorden boek en levenswiel kan ik niet meer horen.
Dat is eens wat anders...
pi_30500326
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef cora4034 het volgende:
vergeet 'het mysterie van de zeenomaden' niet..
  zondag 11 september 2005 @ 23:11:08 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30500329
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef cora4034 het volgende:
voeg daar mysterie en zeenomaad maar aan toe
  zondag 11 september 2005 @ 23:12:08 #28
88233 Steve
Still the best.
pi_30500366
Is in België Roos nou meer in beeld? Ja hè?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_30500605
Echt, ik kom er gewoon in dit topic achter dat het "zeenomaden" is en niet één of andere inheemse term.. ik hoorde het altijd als "zeno-maden".

waar Fok al niet goed voor is.
  zondag 11 september 2005 @ 23:21:39 #30
65997 Oldbie
pi_30500718
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Echt, ik kom er gewoon in dit topic achter dat het "zeenomaden" is en niet één of andere inheemse term.. ik hoorde het altijd als "zeno-maden".

waar Fok al niet goed voor is.
En je dacht dat die inboorlingen van oorsprong maden zijn?
pi_30500754
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

En je dacht dat die inboorlingen van oorsprong maden zijn?
Ik volg het programma pas vanaf vandaag dus ik moet nog een beetje in de hele zeno-maden terminologie komen. En waarom niet ?
pi_30501474
Bob.
pi_30501968
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef dutchheroin het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van die ontbrekende pagina?s? Kwam wel een beetje nep over, vond ik...
Ze deden het voorkomen dat Bob de eerste was die dat zag, terwijl er toch duidelijk een bladzijde uitgescheurd was en er nog minstens twee centimeter van die bladzijden over waren. Dus dat moet iedereen gezien hebben.
sig verwijderd door FA
  maandag 12 september 2005 @ 00:02:56 #34
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30502049
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ze deden het voorkomen dat Bob de eerste was die dat zag, terwijl er toch duidelijk een bladzijde uitgescheurd was en er nog minstens twee centimeter van die bladzijden over waren. Dus dat moet iedereen gezien hebben.
Ik kan me bij het eerder doorbladeren helemaal niet herinneren dat er uitgescheurde bladzijdes inzaten eigenlijk..
pi_30502131
Dat gemanipuleer is altijd bij ER, PE en nu dus ook TI

Je moet spanning soms ook creëren
  maandag 12 september 2005 @ 00:06:12 #36
65997 Oldbie
pi_30502156
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Dat gemanipuleer is altijd bij ER, PE en nu dus ook TI

Je moet spanning soms ook creëren
idd, maar ik heb nog geen spanning gezien
Wanneer begint PE eigenlijk weer?
pi_30502236
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:06 schreef Oldbie het volgende:
idd, maar ik heb nog geen spanning gezien
Wanneer begint PE eigenlijk weer?
Ze zijn nu bezig met spanning opbouwen

Geen idee wanneer PE begint. Dat duurt denk ik nog wel even. Heeft net5 die rechten eigenlijk nog wel?
  maandag 12 september 2005 @ 00:13:49 #38
65997 Oldbie
pi_30502387
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze zijn nu bezig met spanning opbouwen

Geen idee wanneer PE begint. Dat duurt denk ik nog wel even. Heeft net5 die rechten eigenlijk nog wel?
Spanning kan niet vroeg genoeg komen. Als het volgend week niet leuker wordt haak ik af denk ik.
PE mag van mij nog wel een paar weekjes wachten met beginnen. We hebben nu eigenlijk net iets teveel: TI, ER, BB, Het Blok.....vergeet ik nog iets?
Geen idee wie de rechten van PE heeft trouwens
  maandag 12 september 2005 @ 00:15:37 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30502443
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef caradoc het volgende:
De herhalingen zijn wel irritant ja.
Constant hetzelfde laten zeggen door de voice-over begint mij ook een beetje te irriteren.

Trouwens wie mij ook zwaar irriteert is die Lex, die zelf de proef met het duiken voor zijn team verpestte door langs die bamboestok te duiken en achteraf kwaad was dat zijn team verloren had.
Wat een egoistische eikel is dat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 september 2005 @ 00:16:48 #40
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30502477
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Constant hetzelfde laten zeggen door de voice-over begint mij ook een beetje te irriteren.

Trouwens wie mij ook zwaar irriteert is die Lex, die zelf de proef met het duiken voor zijn team verpestte door langs die bamboestok te duiken en achteraf kwaad was dat zijn team verloren had.
Weet je dat ik me dat niet eens gerealiseerd had, dat hijzelf de schuldige was? Dan is het helemaal stom ja...
pi_30502552
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef Oldbie het volgende:
Spanning kan niet vroeg genoeg komen. Als het volgend week niet leuker wordt haak ik af denk ik.
PE mag van mij nog wel een paar weekjes wachten met beginnen. We hebben nu eigenlijk net iets teveel: TI, ER, BB, Het Blok.....vergeet ik nog iets?
Geen idee wie de rechten van PE heeft trouwens
Het is een nieuw programma en ik vind het eigenlijk wel leuk

Maar opzich zou er wel iets meer actie mogen komen en minder herhaling van al die mysterieuze dingen als het boek, het zeenomanden volk etc.
pi_30502561
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
PE voorjaar 2006, toch.
Vorig jaar begon het rond Maart, daar gok ik op.
pi_30502736
Wel leuke beelden van de nomaden zelf. Je ziet ze elke aflevering wel naakt zwemmen, op een bootje zitten en die ene vent die zo link uit z'n ogen kijkt zie je ook 3 keer per aflevering..
pi_30502790
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef hardsilence het volgende:
PE voorjaar 2006, toch.
Vorig jaar begon het rond Maart, daar gok ik op.
Dat duurt nog wel even. Ik ben benieuwd naar de route

Maar dat is stof voor een andere thread
pi_30506362
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:

[..]
Vooral omdat dezelfde Lex vorige week vol wrok was omdat zijn partner die vasthoud proef, om naar het tweede niveau te komen verloren had en Lex daarover lekker liep door te mokken. Dat hij ,arme man dankzij haar nu vast zat op dat eerste eiland.
Nu echter is er van enige zelfkritiek geen sprake, wat een lul.
  maandag 12 september 2005 @ 09:40:44 #46
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_30507058
513.000 kijkers

volgende week in ieder geval 1 minder want ik ben alweer afgehaakt.
pi_30507455
Ik heb het gisteravond opgenomen en ik heb daarnet pas gekeken.
Mijn meningen tot nu toe over de spelers (die ik ken en heb onthouden):

Sarah: Echt een schatje, ziet er ook typisch Belgisch uit. (overigens ook naamgenoot )
In principe ben ik een fel tegenstander van het feit dat zij is gepromoveerd vanwege haar achtergrond. In principe heeft iedereen een achtergrond of een vervelende gebeurtenis achter de rug, en iedereen wil daar denk ik wel een soort van opnieuw beginnen, anders waren ze niet aan het programma begonnen!

Lisa: Mega irritant mens, echt zo'n type dat naar alle house/trancefeesten gaat en de hele week brak in bed ligt.

Lex: Wat een lulhoofd, ik ben het helemaal eens met bovenstaande meningen van het voorgaande spel.

De advocaat, ben even haar naam kwijt..: Sympathiek mens.

Pascal: 1 en al zeikstraal.

Paulo: Goed voor hem dat ie weg is uit niveau 2, zijn mentaliteit was heel laag tot niks.

Gianni: Lekker ding, een beetje fatsig, maar dat gaat er deze komende weken wel vanaf

Bob: is echt een gorgeous guy! Leuk gezicht, helemaal into de Zeenomaden en ook nog eens ervoor gezorgd dat die zogenaamde drie-eenheid uit elkaar gedreven werd Hulde!

Josha: Een schatje.

Josephine: Enge mensen altijd, die Mental Coaches, ze manipuleren je terwijl je met ze praat. Ik zou het zelf een erg fascinerend beroep om zelf uit te oefenen hoor.
Ik vond de scene met Pascal duidelijk dat ie niet geinteresseerd was.

In de OP:
Gewoon per geslacht idd zou ik doen.
Misschien ook een linkje van het vorige topic?
Verder zou ik het niet weten, ziet er goed uit in ieder geval
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30507874
Hmmm, ben het niet helemaal enes met sweet16, maar wel wat betreft sommige spelers.

Sara- Leuke meid, mentaal sterk volgens mij.

Els - kwam sympathiek over, vrolijk, spontaan

Josha - vertrouw ik voor geen halfje. Er kwam af en toe zo'n linke blik in haar ogen.

Lisa- ontzettende zelfgeiler

Lex- De grootste lul die er tussen zit. Wat een eikel. Vorige week machteld afzeiken (vond ik toen al erg lullig d emanier waarop) en nu zelf er een potje van maken en toch de sfeer verpesten omdat je verloren hebt. Boh.

Patrick - Geldt bijn het zelfde voor als voor Lex. Vorige week stuk sportiever wat betreft verliezen alleen.

Steve- lijkt me een lieve man, heel sportief wat betreft verliezen en echt begaan met Sara

Jeanette- Sympathiek dat ze aan de anderen dacht met het eten, maar wel een beetje kinderachtig om te gaan zeuren dat er niet met alle vingers naar jou gewezen wordt als de vrouw met het idee. Zag er bovendien uit alsof ze het mentaal niet gaat trekken.

Machteld- beetje te laconiek na verlies vorige weke misschien, maar wel gezellig en ook wel pittig volgens mij. Laat zich iig niet uit het veld slaan en maakt er wat van.

Remco- positief en okay, maar wel iets te nederlands qua vergadercultuur met zijn staf om te praten en zo.

Eiland:
Paulo - erg berekenend en zelfingenomen

Gianni- Idem Dito

Bob- ten eerste erg knap ten tweede wel gedreven, maar op een leuke manier. Gaat lekker zijn eigen gang.

Josphine- irritante zweefteef. Pascal ahd duidelijk (terecht) geen trek in haar gepsychologiseer en dan toch opdringen.

Pascal- te negatief en wantrouwig, volgens mij van binnen wel een toffe peer.

Verder heb ik te weinig van Agnes en Marina gezien om me een mening te vormen over de dames
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30507960
Lex heeft een serie winkels.
Ik zie zijn personeel al op de bank tv zitten kijken en tegen de familie verkondigen, " zie je nou wel dat mijn baas een eikel is"
pi_30507978
Gisteren voor het eerst gekeken. Vond het best leuk. Maar ik irriteerde me maar aan 2 personen. Lisa...wat een slijmbal eerste klas zeg. Die wil zo graag promoveren, die bleef maar slijmen. En Pascal heet hij volgens mij, die constant maar zielig zat te doen, maar toen hij stamoudste werd...was hij opeens weer aanwezig, en ging het weer allemaal prima. Net een klein kind.
pi_30508165
Die Lisa is echt helemaal zelf geil. Ze praat 1 uur in een kwartiertje. Echt praat is eens wat minder. Pascal is een prutser, die mag van mij echt snel naar huis...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  maandag 12 september 2005 @ 13:06:36 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_30511599
Is gewoon weer in slaap gevallen het is wel leuk maar nogsteeds zo sloom
pi_30519055
Ik word echt gek van Art. Ik weet heus wel een keer wat nu een 'slecht' niveau is en een 'goed' niveau is. Ook herhaalt hij alles wat die zegt 10x. Ook zijn stem irriteert me mateloos. Roos moet het gewoon voor ons presenteren!

En Bob
pi_30519692
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef Oldbie het volgende:
We hebben nu eigenlijk net iets teveel: TI, ER, BB, Het Blok.....vergeet ik nog iets?
Precies. Ik kan al die mensen niet meer uit elkaar houden!
Ik vind TI na 2 afleveringen het saaist dus ik haak af.
En wat is PE ook alweer?
'De Bouw' van Talpa hoort ook nog in het rijtje. Gisteren langsgezapt, daar doen 20 (!) mensen aan mee...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 12 september 2005 @ 18:56:57 #55
65997 Oldbie
pi_30519768
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Precies. Ik kan al die mensen niet meer uit elkaar houden!
Ik vind TI na 2 afleveringen het saaist dus ik haak af.
En wat is PE ook alweer?
'De Bouw' van Talpa hoort ook nog in het rijtje. Gisteren langsgezapt, daar doen 20 (!) mensen aan mee...
PE = Peking Express
De bouw sla ik over. Ik begin er niet eens aan
pi_30519866
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:56 schreef Oldbie het volgende:

[..]

PE = Peking Express
De bouw sla ik over. Ik begin er niet eens aan
Oh ja! Maar PE heb ik nooit gekeken.
En De Bouw en het Blok kijk ik ook niet.
Het wordt allemaal zo uitgemolken nu...
  maandag 12 september 2005 @ 19:00:26 #57
3542 Gia
User under construction
pi_30519867
Jammer dat het boek niet online staat. Zouden we mee kunnen denken.
pi_30519884
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Gia het volgende:
Jammer dat het boek niet online staat. Zouden we mee kunnen denken.
Nou, dat zou het programma idd wel spannender maken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 september 2005 @ 19:23:36 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30520477
Het BLok en ER zijn wel een stuk leuker dan dit, maar tis geen onaardig programma
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30520646
Gisteren halverwege de tweede uitzending kreeg ik het ineens te pakken. tot dan toe vond ik het maar magertjes maar halverwege begon het bij mij ineens te leven, vanaf het moment dat de kampoudste werd gekozen. En als je nou zegt waardoor het komt zou ik het niet uit kunnen leggen.

Bob is mijn favoriet. die gozer is leuk fanatiek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30525953
Bij mij kwam het ook ineens tot leven!
Dit is trouwens zeker een programma dat ik wil blijven volgen, of had ik dat al gezegd
pi_30528124
Ik wil deze ook zeker blijven volgen ja, PE ER (moeilijk al die verschillende dingen) weet ik nog niet, trekt me minder dan andere jaren. En dit had ik al gevraagd maar kon nergens een antwoord vinden, maar zijn de terra incognita afleveringen ook ergens online te vinden???

[ Bericht 9% gewijzigd door xienix84 op 13-09-2005 09:30:23 ]
  Donald Duck held maandag 12 september 2005 @ 23:44:45 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30528408
Ik begin het nu eindelijk een beetje te snappen, en leuk te vinden.
Maar er zitten dus die mensen op het laagste niveau, het vasteland. Maar ook daar zijn nog 2 groepen (ik hoorde iets over veteranen en nogwat)?
En wat kunnen de mensen op niveau2 met de kennis uit dat boek doen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:51:11 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_30530021

waar was roos trouwens afgelopen week, alleen even met dat levenswiel in beeld
pi_30531839
Die duikproef sloeg trouwens nergens op. Degene die t SNELST die stok boven bracht, die won, zeiden ze op t eind. Dus des te ONDIEPER je em had vasgeprikt, des te sneller ben je boven. En je moest em juist zo diep mogelijk vastprikken aanvankelijk?? Lekker logisch.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30532096
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 04:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
Die duikproef sloeg trouwens nergens op. Degene die t SNELST die stok boven bracht, die won, zeiden ze op t eind. Dus des te ONDIEPER je em had vasgeprikt, des te sneller ben je boven. En je moest em juist zo diep mogelijk vastprikken aanvankelijk?? Lekker logisch.
Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstander .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:10:45 #67
116760 dutchheroin
pi_30532330
Gisteren nog een keertje de herhaling gekeken en ik begin er nu langzaam wel in te komen. Ik moest wel lachen om die dorpsoudste. En ik heb Roos niet gemist, ze zal volgende week wel meer te zien zijn. Is prima zo, krijgen wij meer van Art te zien en dat is nooit verkeerd :-)
En die herhalingen over ?het mysterie? en ?de niveaus?: die zitten er inderdaad wel vaak in. Maar dat zal wel zijn voor nieuwe kijkers ofzo. Hoop wel dat dat wat minder gaat worden!
Wat denken jullie trouwens van die dorpsoudste?
pi_30532464

[ Bericht 100% gewijzigd door cora4034 op 13-09-2005 08:25:25 (overbodig) ]
pi_30532591
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstander .
Ow ok. Was al half onderweg in slaap gevallen.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30533594
De dorpsoudste is een kinderachtige zeikstraal.
Ineens voelde hij zich gelukkig als middelpunt van belangstelling
pi_30533595
Dubbel
pi_30537450
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De dorpsoudste is een kinderachtige zeikstraal.
Ineens voelde hij zich gelukkig als middelpunt van belangstelling
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.
That's all folks!
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:56:18 #73
3542 Gia
User under construction
pi_30538367
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon de bedoeling. Ze moeten gaan leven volgens het boek lijkt me. En dan is de oudste gewoon de dorpsoudste. Dit vaststellen kwam iig wel op een goed moment, maar lijkt me wel onderdeel van het spel.

Ben benieuwd hoe het straks gaat als iemand al wekenlang op het eiland zit en er komt en noob van het vasteland. Die verschillen lijken me wel vermakelijk. Misschien gaan ze op het vasteland ook meer leven als de zeenomaden, door de info die ze krijgen van weggestemden.

Verder vraag ik me wel af wanneer iemand naar de rots mag.
pi_30539625
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij moet gewoon van dat eiland af met zijn zeikhoofd!
pi_30541121
Is dit nieuw
Nooit van gehoord tot nu toe.
pi_30541187
Dit is de opvolger van ER op Net 5 en nieuw ja. Het is nog wat mysterieus maar wel leuk.
That's all folks!
pi_30541492
er= ziekenhuis?\
oh nee nevermind expeditie robinson..
nou ja t lijkt me wel leuk ook al heb ik ER nooit echt gekeken

ga wel even kijken
pi_30542478
ik vind het een leuk programma, vaag, maar leuk-vaag.

Wat mij boeit is wat er gaat gebeuren, wat de regels zijn, en hoe ze ermee om gaan springen. Want telkens zit je op het punt van een openbaring of een verandering. Er word heel wat informatie gegeven over toekomstige opdrachten, zo is er natuurlijk het ontbreken van een vijftal pagina's die ergens ooit eens kunnen worden gewonnen, gevonden, of gegeven worden. De deelnemers moeten brownie-points scoren zodat ze waardig genoeg zijn om te mogen ruilen met de zeenomaden, want nu zijn ze nog niet ver genoeg in hun ontwikkeling.

Telkens gaan ze een stapje verder naar het leven van zeenomaden. Met iedere stap die ze nemen word de afstand tussen eiland en vasteland groter. Want wie op het vasteland zit loopt een achterstand op, en wie op het eiland zit krijgt de kans te leren.

Maar op een gegeven moment is er natuurlijk een situatie ontstaan die bijna gelijk is, de mensen op het vasteland zullen ook dingen leren van de afvallers.

De afvallers, of degene die gedegradeerd worden, zullen het steeds moeilijker krijgen om naar het tweede niveau te komen, tenzij ze een meerderheid kunnen vormen. Maar dat is vrijwel onmogelijk. Het word dus steeds lastiger, voor alle deelnemers om van het vasteland vrij te geraken.

En wat gebeurd er als alle informatie is uitgewisseld? Wat als land en eiland bijna gelijk zijn qua kennis?

Dat zijn dingen die ik wil zien gebeuren, en dat is waarom ik kijk.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_30562681
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:

En wat gebeurd er als alle informatie is uitgewisseld? Wat als land en eiland bijna gelijk zijn qua kennis?
Dat kan ik je nu al vertellen: geen ene Fuck.
De meesten zullen permament op t vasteland blijven en er ook nooit afkomen (zoals de presentator al zei), een nog kleiner aantal promoveert van t eiland naar een 2de eiland, en een nog kleiner aantal mag t op zon bootje gaan proberen en toen was t afgelopen.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  Donald Duck held woensdag 14 september 2005 @ 13:24:09 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30570063
Maar wat moeten ze met al die kennis van de zeenomaden? Worden ze er later over ondervraagd, of moeten ze later samen met dat volk gaan leven ofzo?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 september 2005 @ 14:04:54 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30571114
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar wat moeten ze met al die kennis van de zeenomaden? Worden ze er later over ondervraagd, of moeten ze later samen met dat volk gaan leven ofzo?
ik denk dat ze via proeven moeten laten zien dat ze zich goed hebben aangepast. Bijvoorbeeld die proef om op het eiland te blijven waar gekookt moest worden. Er wordt namelijk steeds gezegd dat ze moeten leren te leven als de nomaden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30706804
Ik weet het nog zo net niet met dit programma. Het boeit me omdat het onbekend is, ik heb dezelfde vragen als Saviour en Kugari-Ken. Wat gaat er gebeuren? Of het nou leuk wordt of niet, ik wil het weten!
Met hetzelfde idee keek ik vorige seizoen naar De Farm. Dat bleek toch wel ok te zijn al weet ik niet of ik het dit jaar weer ga kijken. Het wordt inderdaad allemaal te veel.

Ik haal ook heel erg de namen van de spelers in TI en ER door elkaar! Ik neem beide op, en kijk het soms achter elkaar! Dat ER nu op maandag is maakt het ondanks het opnemen ook verwarrender.

PE begon altijd een paar weken na ER op dezelfde dag en tijd. Hoe dat nu wordt weet ik niet, ik denk een paar weken na TI.
Spoilers!
pi_30707462
Haha, ik dacht dat het om 20.30 uur begon in plaats van 21.30 uur.
Nog een beetje gewend aan de oude ER tijd
  zondag 18 september 2005 @ 21:03:02 #84
44906 merino
World of Sleepers
pi_30707865
ik vind 21.30 maar een loze tijd eigenlijk

hopelijk leren we vandaag echt een beetje het spel element kennen. Het is zoals vele aan hebben aangegeven nog te vaag en te herhalend allemaal...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30709097
Het begint!
sig verwijderd door FA
  zondag 18 september 2005 @ 21:35:59 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30709154
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Het begint!
Ongetwijfeld eerst weer met 15 minuten herhalingen en uitleg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30709170
Ik zit weer klaar
pi_30709261
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Idd, 3,5 minuut gezwets over alles wat al bekend is en dan meteen maar reclame .
sig verwijderd door FA
  zondag 18 september 2005 @ 21:39:19 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30709262
quote:

Viel mee, maar 5 minuten en daarna....reclame.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30709267
quote:

[..]

Jah. En 20.000 keer het woord 'zeenomaden'. Ik heb ER steeds via talpa.nl gekeken en ik moet zeggen ik TI toch best wel saai vind.
pi_30709283
Vergeleken met ER dus.
pi_30709308
quote:

[..]

Eigenlijk wil ik dat kutprogramma boycotten daarom. elke week erger ik me er weer aan.
Helpt waar hij kan!
pi_30709336
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:40 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik dat kutprogramma boycotten daarom. elke week erger ik me er weer aan.
Ik ook. Eigenlijk gelijk al als die stem zegt 'Wat is een leven nog waard .. blabla'.
pi_30709557
Express nu pas er in gegaan
  zondag 18 september 2005 @ 21:50:23 #95
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30709646
Het blijft allemaal vaag

Paulo die zegt dat ie op Koh Muk nog wat bruiner is geworden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 september 2005 @ 21:53:52 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30709763
Sarah
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30709814
Josephine een rasechte feminist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 september 2005 @ 21:57:44 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30709905
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
Josephine een rasechte feminist
baas in eigen buik
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30709912
Haha idd, daar moest ik ook om lachen.
Haha ze haten Lisa ook
pi_30709927
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
baas in eigen buik
Zo is het maar niet in het water
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: