Eensquote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef MrX1982 het volgende:
Alleen zou Roos vaker in beeld moeten komen. Art is een sulletje
Dat vind ik echt het vreselijkste. Ze doen echt of je een randdebiel bent. En bovendien vind ik dat zo'n teken van zwakte als programmamaker als 40% herhaling is. Zulke programma's kan ik gewoon niet echt goed vinden.quote:Op zondag 11 september 2005 22:52 schreef --Globe-- het volgende:
Die herhalingen de hele tijd.. alles wordt wel 100 keer vertelt.. dat begint mij te irriteren.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Het is Incognita.
Het duurde wel flink langer dan op TT stond trouwens.
Einsteinquote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef xienix84 het volgende:
Erh. en in de topictitel staat Terra IncognitO...
tis wat dat betreft een wonder dat er nog niemand is uitgestaptquote:Op zondag 11 september 2005 22:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vind ze - zo mogelijk - nog minder fanatiek dan bij ER..
Ik had even over die bovenste heengelezenquote:
vergeet 'het mysterie van de zeenomaden' niet..quote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef cora4034 het volgende:
Tsja ik weet het nog niet. De onderlinge irritaties mogen wat oplopen.
De woorden boek en levenswiel kan ik niet meer horen.
voeg daar mysterie en zeenomaad maar aan toequote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef cora4034 het volgende:
Tsja ik weet het nog niet. De onderlinge irritaties mogen wat oplopen.
De woorden boek en levenswiel kan ik niet meer horen.
En je dacht dat die inboorlingen van oorsprong maden zijn?quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Echt, ik kom er gewoon in dit topic achter dat het "zeenomaden" is en niet één of andere inheemse term.. ik hoorde het altijd als "zeno-maden".waar Fok al niet goed voor is.
Ik volg het programma pas vanaf vandaag dus ik moet nog een beetje in de hele zeno-maden terminologie komen. En waarom nietquote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En je dacht dat die inboorlingen van oorsprong maden zijn?
Ze deden het voorkomen dat Bob de eerste was die dat zag, terwijl er toch duidelijk een bladzijde uitgescheurd was en er nog minstens twee centimeter van die bladzijden over waren. Dus dat moet iedereen gezien hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef dutchheroin het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van die ontbrekende pagina?s? Kwam wel een beetje nep over, vond ik...
Ik kan me bij het eerder doorbladeren helemaal niet herinneren dat er uitgescheurde bladzijdes inzaten eigenlijk..quote:Op maandag 12 september 2005 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze deden het voorkomen dat Bob de eerste was die dat zag, terwijl er toch duidelijk een bladzijde uitgescheurd was en er nog minstens twee centimeter van die bladzijden over waren. Dus dat moet iedereen gezien hebben.
idd, maar ik heb nog geen spanning gezienquote:Op maandag 12 september 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Dat gemanipuleer is altijd bij ER, PE en nu dus ook TI
Je moet spanning soms ook creëren
Ze zijn nu bezig met spanning opbouwenquote:Op maandag 12 september 2005 00:06 schreef Oldbie het volgende:
idd, maar ik heb nog geen spanning gezien![]()
Wanneer begint PE eigenlijk weer?
Spanning kan niet vroeg genoeg komen. Als het volgend week niet leuker wordt haak ik af denk ik.quote:Op maandag 12 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met spanning opbouwen
Geen idee wanneer PE begint. Dat duurt denk ik nog wel even. Heeft net5 die rechten eigenlijk nog wel?
Constant hetzelfde laten zeggen door de voice-over begint mij ook een beetje te irriteren.quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef caradoc het volgende:
De herhalingen zijn wel irritant ja.
Weet je dat ik me dat niet eens gerealiseerd had, dat hijzelf de schuldige was? Dan is het helemaal stom ja...quote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Constant hetzelfde laten zeggen door de voice-over begint mij ook een beetje te irriteren.
Trouwens wie mij ook zwaar irriteert is die Lex, die zelf de proef met het duiken voor zijn team verpestte door langs die bamboestok te duiken en achteraf kwaad was dat zijn team verloren had.
Wat een egoistische eikel is dat.
Het is een nieuw programma en ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef Oldbie het volgende:
Spanning kan niet vroeg genoeg komen. Als het volgend week niet leuker wordt haak ik af denk ik.
PE mag van mij nog wel een paar weekjes wachten met beginnen. We hebben nu eigenlijk net iets teveel: TI, ER, BB, Het Blok.....vergeet ik nog iets?
Geen idee wie de rechten van PE heeft trouwens
PE voorjaar 2006, toch.quote:Op maandag 12 september 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Geen idee wanneer PE begint. Dat duurt denk ik nog wel even. Heeft net5 die rechten eigenlijk nog wel?
Dat duurt nog wel even. Ik ben benieuwd naar de routequote:Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef hardsilence het volgende:
PE voorjaar 2006, toch.
Vorig jaar begon het rond Maart, daar gok ik op.
Vooral omdat dezelfde Lex vorige week vol wrok was omdat zijn partner die vasthoud proef, om naar het tweede niveau te komen verloren had en Lex daarover lekker liep door te mokken. Dat hij ,arme man dankzij haar nu vast zat op dat eerste eiland.quote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens wie mij ook zwaar irriteert is die Lex, die zelf de proef met het duiken voor zijn team verpestte door langs die bamboestok te duiken en achteraf kwaad was dat zijn team verloren had.
Wat een egoistische eikel is dat.
Precies. Ik kan al die mensen niet meer uit elkaar houden!quote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef Oldbie het volgende:
We hebben nu eigenlijk net iets teveel: TI, ER, BB, Het Blok.....vergeet ik nog iets?
PE = Peking Expressquote:Op maandag 12 september 2005 18:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies. Ik kan al die mensen niet meer uit elkaar houden!
Ik vind TI na 2 afleveringen het saaist dus ik haak af.
En wat is PE ook alweer?
'De Bouw'van Talpa hoort ook nog in het rijtje. Gisteren langsgezapt, daar doen 20 (!) mensen aan mee...
Oh ja! Maar PE heb ik nooit gekeken.quote:Op maandag 12 september 2005 18:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
PE = Peking Express
De bouw sla ik over. Ik begin er niet eens aan
Nou, dat zou het programma idd wel spannender maken.quote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Gia het volgende:
Jammer dat het boek niet online staat. Zouden we mee kunnen denken.
Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstanderquote:Op dinsdag 13 september 2005 04:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
Die duikproef sloeg trouwens nergens op. Degene die t SNELST die stok boven bracht, die won, zeiden ze op t eind. Dus des te ONDIEPER je em had vasgeprikt, des te sneller ben je boven. En je moest em juist zo diep mogelijk vastprikken aanvankelijk?? Lekker logisch.
Ow ok. Was al half onderweg in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel logisch, het ging om de stok van de tegenstander.
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De dorpsoudste is een kinderachtige zeikstraal.
Ineens voelde hij zich gelukkig als middelpunt van belangstelling
Volgens mij is dat gewoon de bedoeling. Ze moeten gaan leven volgens het boek lijkt me. En dan is de oudste gewoon de dorpsoudste. Dit vaststellen kwam iig wel op een goed moment, maar lijkt me wel onderdeel van het spel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.
Hij moet gewoon van dat eiland af met zijn zeikhoofd!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het een strakke actie van de rest, hij was ineens beter te pruimen.
Dat kan ik je nu al vertellen: geen ene Fuck.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
En wat gebeurd er als alle informatie is uitgewisseld? Wat als land en eiland bijna gelijk zijn qua kennis?
ik denk dat ze via proeven moeten laten zien dat ze zich goed hebben aangepast. Bijvoorbeeld die proef om op het eiland te blijven waar gekookt moest worden. Er wordt namelijk steeds gezegd dat ze moeten leren te leven als de nomaden.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar wat moeten ze met al die kennis van de zeenomaden? Worden ze er later over ondervraagd, of moeten ze later samen met dat volk gaan leven ofzo?
Ongetwijfeld eerst weer met 15 minuten herhalingen en uitleg.quote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Het begint!
Idd, 3,5 minuut gezwets over alles wat al bekend is en dan meteen maar reclamequote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld eerst weer met 15 minuten herhalingen en uitleg.
Viel mee, maar 5 minuten en daarna....reclame.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
Jah.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat kutprogramma boycotten daarom. elke week erger ik me er weer aan.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk gelijk al als die stem zegt 'Wat is een leven nog waard .. blabla'.quote:Op zondag 18 september 2005 21:40 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat kutprogramma boycotten daarom. elke week erger ik me er weer aan.
baas in eigen buikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |