Ja, humor van de bovenste plank tochquote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whihihi, zie Sven moeilijke woorden gebruiken![]()
![]()
Je kan mij van de grond rapen, hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, humor van de bovenste plank toch!
Ik heb die van jou ook wel eens aangepast hoor, jij kunt het ook doen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
wel apart dat ik wél mijn ava in dat blok heb aangepast, en Sven nog steeds niet
Whehehe, "aangepast"quote:Op zondag 11 september 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die van jou ook wel eens aangepast hoor, jij kunt het ook doen.
Ik lach de billen uit mijn string.quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan mij van de grond rapen, hoor.![]()
![]()
Je sloeg ook echt de spijker op zijn kop.
Oh nee, meer op de bovenste plank! Whihihi![]()
![]()
Jochem Myjer-grapje jatten.quote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik lach de billen uit mijn string.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja is goed johquote:Op zondag 11 september 2005 19:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je nooit gehad dat als je niet kan slapen [meerdere dagen achter elkaar] en je andersom in je bed gaat liggen, of je bed een kwartslag draait, dat je dan ineens wél kan slapen?!?
dat komt dus door de aardstralen; da's niet zweverig, maar eerder eh.... natuurkundig ofzo
[iets energie-achtigs, tegenovergestelde van zwaartekracht ofzo, weet ik veel....]
![]()
Ja, ik vind Jochem Meyer ook een afknapper.quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jochem Myjer-grapje jatten.
Afknapper..
Airelle is tof.quote:Op zondag 11 september 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind Jochem Meyer ook een afknapper.
Airelle gebruikt ook geen dubbele img-tags.quote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle is tof.
Want die jat tenminste geen grappen van Jochem Myjer. [img][afbeelding][/img]
Nou dan! Dat bewijst toch de tofheid van Airelle?quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Airelle gebruikt ook geen dubbele img-tags. [afbeelding]
Ik zou ook niet durven om het tegendeel te beweren.quote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan! Dat bewijst toch de tofheid van Airelle?
Ha!
Het feit dat je het uit gaat leggen, maakt dat je een Loekie bent.quote:Op zondag 11 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Zag je dat?!
Ik gaf opeens een heel verrassende wending aan dit gebeuren![]()
Met mijn supergave kon ik Svens diss richting mij ombuigen naar een compliment voor Airelle!!!
Nee!quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het feit dat je het uit gaat leggen, maakt dat je een Loekie bent. [afbeelding]
quote:
En trouwens Buup (hier moest ik over nadenken ja), jij hebt die uitdrukkingen die je gebruikte ook niet zelf bedacht.quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jochem Myjer-grapje jatten.
Afknapper..
Goh, je bent de eerste vandaag.quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Nano het volgende:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC In het teken van de herdenking![]()
Ga er dan met je reet vanaf!!quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen zit ik 4 (!) jaar op Fok!.
Welke dan?quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En trouwens Buup (hier moest ik over nadenken ja), jij hebt die uitdrukkingen die je gebruikte ook niet zelf bedacht.
Ik veeg er m'n reet mee af!quote:Op zondag 11 september 2005 20:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ga er dan met je reet vanaf!!vandaar dat het soms zo langzaam is!!
![]()
ik heb vrijdag jubileum: 2 jaar fok!quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen zit ik 4 (!) jaar op Fok!.
Je weet wie je moet bedanken he, in je speech.quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb vrijdag jubileum: 2 jaar fok!
zullen we 't woensdag samen vieren?!
quote:
quote:Je kan mij van de grond rapen, hoor.![]()
![]()
Die dusquote:Je sloeg ook echt de spijker op zijn kop.![]()
Damn, dat mag ik echt niet missenquote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
Clijsters - Pierce NU op EUROSPORT!
Bak jij de taart? Zorg ik voor het bier.quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
ik heb vrijdag jubileum: 2 jaar fok!
zullen we 't woensdag samen vieren?!
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult.
Dat snap je, mag ik hopen?
Misschien wat uitleg erbij?quote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef Airelle het volgende:
MY FUCKING GOD!
2,2 miljoen Dollar......![]()
.
Prijzengeld ofzo? Kim heeft dus gewonnen?quote:Op zondag 11 september 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Kimmetje.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
Je weet wie je moet bedanken he, in je speech.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bak jij de taart? Zorg ik voor het bier..
quote:Op zondag 11 september 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Prijzengeld ofzo? Kim heeft dus gewonnen?
geweldig ditquote:826 Mensen spelen De Kolonisten van Catan
In het spellenmuseum in het Duitse Chemnitz is gisteren een record gebroken. 826 Mensen speelden samen het spel De Kolonisten van Catan, waardoor het record 'met zo veel mogelijk mensen een gezelschapsspel spelen' verbrijzeld werd. Het oude record stond op negentig personen.
De deelnemers aan de recordpoging zaten twee uur aan een 350 meter lange en vijftig meter brede speeltafel. Om het spel met meer dan 800 mensen te kunnen spelen, moesten 500 dozen geopend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |