Airelle gebruikt ook geen dubbele img-tags.quote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle is tof.
Want die jat tenminste geen grappen van Jochem Myjer. [img][afbeelding][/img]
Nou dan! Dat bewijst toch de tofheid van Airelle?quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Airelle gebruikt ook geen dubbele img-tags. [afbeelding]
Ik zou ook niet durven om het tegendeel te beweren.quote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan! Dat bewijst toch de tofheid van Airelle?
Ha!
Het feit dat je het uit gaat leggen, maakt dat je een Loekie bent.quote:Op zondag 11 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Zag je dat?!
Ik gaf opeens een heel verrassende wending aan dit gebeuren![]()
Met mijn supergave kon ik Svens diss richting mij ombuigen naar een compliment voor Airelle!!!
Nee!quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het feit dat je het uit gaat leggen, maakt dat je een Loekie bent. [afbeelding]
quote:
En trouwens Buup (hier moest ik over nadenken ja), jij hebt die uitdrukkingen die je gebruikte ook niet zelf bedacht.quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jochem Myjer-grapje jatten.
Afknapper..
Goh, je bent de eerste vandaag.quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Nano het volgende:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC In het teken van de herdenking![]()
Ga er dan met je reet vanaf!!quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen zit ik 4 (!) jaar op Fok!.
Welke dan?quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En trouwens Buup (hier moest ik over nadenken ja), jij hebt die uitdrukkingen die je gebruikte ook niet zelf bedacht.
Ik veeg er m'n reet mee af!quote:Op zondag 11 september 2005 20:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ga er dan met je reet vanaf!!vandaar dat het soms zo langzaam is!!
![]()
ik heb vrijdag jubileum: 2 jaar fok!quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen zit ik 4 (!) jaar op Fok!.
Je weet wie je moet bedanken he, in je speech.quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb vrijdag jubileum: 2 jaar fok!
zullen we 't woensdag samen vieren?!
quote:
quote:Je kan mij van de grond rapen, hoor.![]()
![]()
Die dusquote:Je sloeg ook echt de spijker op zijn kop.![]()
Damn, dat mag ik echt niet missenquote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
Clijsters - Pierce NU op EUROSPORT!
Bak jij de taart? Zorg ik voor het bier.quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
ik heb vrijdag jubileum: 2 jaar fok!
zullen we 't woensdag samen vieren?!
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult.
Dat snap je, mag ik hopen?
Misschien wat uitleg erbij?quote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef Airelle het volgende:
MY FUCKING GOD!
2,2 miljoen Dollar......![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |