quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:pasje wel goed op jezelf Dromenvanger? Het is wel belangrijk dat je ook je kosmische post-teller in de gaten houdt, dat die niet te ver uit de pas gaat lopen met de echte werkelijkheid, want dan gaat het mis met je. Ik merk de laatste dagen aan je dat je je duidelijk rustiger voelt, er is niet meer die druk om met de honde de Landgraafse heide op te gaan om uit te zoeken wat je Vijand daar aan het uitspoken is. Blijkbaar heb je hem overwonnen, en dat is heel goed
![]()
![]()
Ik pas goed op. Ik heb geen vijanden op aarde. Dat besef ik me nu pas. Ik dacht dat de vijand op aarde rond liep maar dat is niet waar. Misschien is er helemaal geen vijand en was ik zelf mijn grootste vijand altijd.
Ik post nog altijd veel en ben nog veel online nu. Maar daar komt ook nog wel verandering in. Heb het nu gewoon ff nodig om veel online te zijn. Er komen vast en zeker tijden dat het minder zal gaan, minder gaan in de zin van online zijn, zodra ik meer geld te besteden heb ga ik zeker op vakantie en ga ik andere dingen doen als golven en nog meer, de echte hobby's zijn in het echte leven ook te vinden. Hoewel ik altijd zal blijven schrijven hier waarschijnlijk. Al heb ik 1000 miljoen euro. Dan nog moet ik neerschrijven wat me bezig houdt.
Een fokker is iemand met echte interesses
![]()
Nou dan heb je aan mij een goede. Het is bij mij dus nodig om alles op te schrijven. Vroeger onder andere namen het negatieve en nu alleen het positieve. Mezelf tot uitdrukking brengen is een primaire levensbehoefte hier. En via geschrift op dit moment vooral. Ook zowel mondeling want dat is ook niet te verwaarlozen.
En lekker met beide benen op de grond dus
![]()
Ik wil mezelf niet meer verliezen in een fantasiewereld want dan eindig ik weer.....jah...waar ik al 2 keer geëindigd ben. Op een plek waar ik niet thuis hoor.
Bedankt voor je positieve woorden
![]()
Doet altijd goed