Doe je een beetje voorzichtig?quote:Op zondag 11 september 2005 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bij voorbaat al moe, ik ga maar eens douchen en dan zo hockeyen
Hoe raar ??quote:Op zondag 11 september 2005 14:21 schreef _Cara_ het volgende:
Rare vermoeiende fijne dromen....aarrggh!
Euhm....for my eyes only.....zal ik maar zeggen....quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het gaat wel..
Ik ookquote:
Dromerig ben ik altijd wel eigenlijk. Of zweverig mag ookquote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me ook lekker dromerig erbij....... leef nu echt in mijn eigen wereldje nuHeerlijk op deze duistere zondag.
Heb ik ook vakerquote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dromerig ben ik altijd wel eigenlijk. Of zweverig mag ookIk loop rustig dromerig tegen een lantaarnpaal op ofzo
![]()
Of dan is er weer eens iemand kwaad op me omdat ik niet naar ze zwaaide in de stad. Ik zie het 9 van de 10 keer gewoon nietZit ik weer eens in de wolken met mijn kop
![]()
Het zweven en dromen in positieve zin is onder controle zweven bij mij. Nou onder controle, het zweven gaat vanzelf en gaat losjes maar het gaat de juiste richting op.quote:Op zondag 11 september 2005 16:51 schreef T1andonly het volgende:
Dromerig/Zweverig zijn is normaal wel super als het in positieve zin is.
Soms kan het me echter ook negatief overkomen, maar dat valt laatste tijd reuze mee.
jij bent wel erg vaak ziek of niet? ik zou als ik jou was dan maar es langs de huisarts gaan...quote:Op zondag 11 september 2005 18:18 schreef mrsj het volgende:
Ziek
nee hoor. alleen heeft m´n moeder me een beetje aangestoken met de griep.quote:Op zondag 11 september 2005 18:25 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
jij bent wel erg vaak ziek of niet? ik zou als ik jou was dan maar es langs de huisarts gaan...
ot
Ik voel me goed....nu heerlijk 2 dagen vrij
Arme..doe lekker rustig aan de rest van de avond. En ook nog verloren....quote:Op zondag 11 september 2005 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Moe
Je jat mijn gevoelquote:
Daar ben ik het compleet mee eens en daar ga ik me niet beter van voelen denkikquote:Op zondag 11 september 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Moe.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:40 schreef teig het volgende:
bagger, morgen naar het ziekenhuis voor een operatie. Nu mijn tas pakken enzo.. Maar ik ben zooooo zenuwachtig!!
Wie ga je opetenquote:
Wil je je champagne in een glas of in je navel?quote:Op maandag 12 september 2005 02:41 schreef Morwen het volgende:
Wie ga je opeten![]()
OT: Goed hoor, geen bijzonderheden![]()
Bij voorkeur in Frankrijkquote:Op maandag 12 september 2005 02:56 schreef Italo het volgende:
[..]
Wil je je champagne in een glas of in je navel?
*terugknuffeld*quote:
IK had kiespijn vandaag maar die heb ik verdreven met alcohol, stoer hè?quote:Op maandag 12 september 2005 04:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoewel je wanneer je echt down bent toch echt niet happy kunt doen denk ik. Dan zit je als een boer die kiespijn heeft te lachen.
Kun je beter naar de tandarts gaan. Maar met alcohol is het ff lekker om het kwijt te raken. Wat moet je anders als er geen tandarts ter beschikking is?quote:Op maandag 12 september 2005 04:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
IK had kiespijn vandaag maar die heb ik verdreven met alcohol, stoer hè?![]()
Ze hebben ze dit jaar allemaal op internet gezet en in de winkel liggen er maar een beperkt aantal. Ik had dus niet echt zin om steeds sleutelhandleidingen van 40-50 pagina's te moeten printen, maar zal nu dus wel moetenquote:Op maandag 12 september 2005 10:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een slechte organisatie zeg
Hadden ze beter teveel kunnen inkopen.
Slechte service
Hijs leuk hoorquote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
Geen idee..eigenlijk..ik weet niet wat ik moet denken/doen/voelen... het is een wirwar..![]()
OT
eindelijk een plaatje..dat dan weer wel..
Ja hé?quote:Op maandag 12 september 2005 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
Hijs leuk hoor
O.T. moe, erg moe, ik lig rond 6 uur in bed.
En, heeft de tandarts het overleefd?quote:Op maandag 12 september 2005 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Moe, te weinig geslapen en net nog naar de tandarts geweest ook.
Ja, deze keer wel geloof ikquote:Op maandag 12 september 2005 15:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En, heeft de tandarts het overleefd?
OT: Goed![]()
Mee eens is en tel daar nog een longontsteking bij opquote:Op maandag 12 september 2005 18:30 schreef mrsj het volgende:
Dat grieperig zijn hangt volgens mij behoorlijk in de lucht
Ik voel me ook nog steeds beroerd.
Mooi om te horenquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 19:22 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Mij autootje zag er goed uit..geen schade aan de buitenkant te ontdekken...geen deukje of krasje..
Nu afwachten of het motorisch ook allemaal in orde is...
Ik zou jou als mijn persoonlijke emiel ratelband moeten hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ontopic: Slaperig. Vanaf 03:30 wakker, aan een stuk bezig geweest. 75 cl rode wijn op. Zometeen loempia van de afhaal chinees en dan ga ik het bed opzoeken. Geen paranormaal experiment. Een lekkere slaappil om te dromen om te dromen om te dromen en te slapen.
Morgen rond 10:00 wakker en weer vol frisse moed verder gaan. Verder gaan met mijn leven dus
Heb er potverdomme zin in!!!!
Mag dat???
Ik heb zin in mijn leven en wil het beste eruit halenEn dat ga ik ook doen ook. Het onderste uit de kan maar met mate.
Ik ga loempia eten, chinees staat voor de deur. Daarna ff tv kijken en slapen met muziek
En morgen weer ...................................
quote:
Je moet vertrouwen in mensen hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Waarom moet ik me altijd met anderen bemoeien, ik kan m'n eigen leven niet eens redelijk organiseren. Daarbij vraag ik me verdomme af waarom m'n dinnetje niet op msn en telefoon reageert. Aargh, 't gaat weer erg goed met m'n hoofd
Je bent een schatjequote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Eindelijk positiviteitSorry dat ik het zo omschrijf maar ik las vaak alleen maar ellende in je posts en dat vond ik klote. Gewoon zwaar klote dat iemand gewoon in ellende blijft steken. Ik weet hoe het voelt ook.
Moeilijk om eruit te komen.
Maar wel mogelijk![]()
Alles is mogelijk. Vooral je eigen leven onder de knie krijgen. Niet vooral, zo vanzelfsprekend is het niet. Maar het is mogelijk. Hoop, geloof en liefde. Nou ga ik erg ver...maar dat is toch een hanger?
Ik ben een dwang-neurose aan het doorbreken. Ik plaats net 2 verschillende merken batterijen in de muisEn nog steeds voelt het onprettig. Heb geen echte dwangneurose's gehad maar wil te vaak alles te perfect en samenhangend zien.
Ja, ze waren wel weer goed, al was het verleden week beterquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:49 schreef Twisted_fok het volgende:
Arie en Sylvester + bier = huilen van het lachen met mn huisgenoot
indd tot vanmiddagquote:Op dinsdag 13 september 2005 06:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is te vroeg.. geen zin om iets te doen
Dat was ik om 23h al geweestquote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef nixxx het volgende:
[..]maar je gaat op de radio meis
Wat scheelt eraan?
Gaat het Marc?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:02 schreef marcb1974 het volgende:
Op zich wel goed, kreeg net alleen wat raar nieuws waarvan ik al wist dat het komen ging maar toch........
Wijn in de herfst en winter. Dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ga je niet volhouden
OT: blij,komt zometeen
Van die wijn kom je evengoed aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wijn in de herfst en winter. Dat sowiesoIn de herfst vind ik bier niet gezellig. En de winter ook niet.
Volgende zomer als ik afgetraind ben misschien een biertje op het terras, of twee, of drie![]()
Nee, ik drink maar 75cl wijn. Als ik bier drink dan heb ik vaak bij 8 kleine flesjes niet genoeg. Bij wijn raak ik al lekker zweverig bij 1 fles. Bij bier kan ik 1 krat drinken en dan voel ik me nog steeds on earth.quote:
Van grieperig zijn wordt je nu eenmaal erg moe. Ik kan ook uren per dag slapen op het moment, maar ik heb er een longontsteking bij gekregenquote:
Vrouwen hebben het in de gaten als je gezond bent. Logisch ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef denka het volgende:
Het gaat steeds beter met mij!!!! Begin steeds meer lekkerder in mijn vel te zitten en dat wordt blijkbaar gezien door de meiden...![]()
Lekker flirten!![]()
Dat is niet niksquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Van grieperig zijn wordt je nu eenmaal erg moe. Ik kan ook uren per dag slapen op het moment, maar ik heb er een longontsteking bij gekregenmag foto's laten maken enzo
Dankequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:41 schreef mrsj het volgende:
[..]
Dat is niet niksbeterschap
![]()
Ik voel me wel goed.
Ik ben zo blij met m`n cavia die nu heerlijk bij me op de schoot zit
Tnxquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Danke
Ik voel me ook heel goed, heel opgewekt en echt goede zin
Jij ook nog beterschap![]()
oh ja, en koudquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:56 schreef DarkElf het volgende:
kut
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef mrsj het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ik voel me eigelijk ook best wel goed![]()
@ Dromenvanger: Zie je, daar gaat al een 2e fles..
en je weet van men zegt, als er één schaap over de dam is, volgen er meer..
![]()
vanwaar die omslag ineens...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:25 schreef mrsj het volgende:
Echt afschuwelijk
Nou, ik weet niet of je dat uit die paar posts kunt opmakenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening aanstellen.
Je bent een cool mens
Ik drink deze fles op en ga muziek luisteren.
Ik voel me nog stees goed.
Hoop jij ook
Ik vond je altijd zo stil....en dat vond ik raar. Maar dat is je eigen rechtquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef mrsj het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je dat uit die paar posts kunt opmaken
maar toch bedankt.
OT: Goed maar moe. ik duikel m`n bedje maar eens in.
Idem hier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Last van nek en rug.
*geeft aai over de bol... Arme jij..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:55 schreef melismay het volgende:
Moe, klote, kan wel janken...
Nog steeds moe . . .quote:
Dan moet je ook niet de search van fok gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Shit joh.. ik moet voor een opdracht van school iets opzoeken op internet.. maar het is niet vindbaar
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:44 schreef T1andonly het volgende:
Dan moet je ook niet de search van fok gebruiken
Tot ik daar achter bent, voel ik me depriquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
en het is niet wederzijds?
Ik heb maagpijn, maar verder voel ik me prima
want?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:21 schreef Hiflyer het volgende:
[..]
Tot ik daar achter bent, voel ik me depri![]()
een harde warme...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:06 schreef Blinky het volgende:
Ik werd wel op een hele fijne manier wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |