Doe je een beetje voorzichtig?quote:Op zondag 11 september 2005 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bij voorbaat al moe, ik ga maar eens douchen en dan zo hockeyen
Hoe raar ??quote:Op zondag 11 september 2005 14:21 schreef _Cara_ het volgende:
Rare vermoeiende fijne dromen....aarrggh!
Euhm....for my eyes only.....zal ik maar zeggen....quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het gaat wel..
Ik ookquote:
Dromerig ben ik altijd wel eigenlijk. Of zweverig mag ookquote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me ook lekker dromerig erbij....... leef nu echt in mijn eigen wereldje nuHeerlijk op deze duistere zondag.
Heb ik ook vakerquote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dromerig ben ik altijd wel eigenlijk. Of zweverig mag ookIk loop rustig dromerig tegen een lantaarnpaal op ofzo
![]()
Of dan is er weer eens iemand kwaad op me omdat ik niet naar ze zwaaide in de stad. Ik zie het 9 van de 10 keer gewoon nietZit ik weer eens in de wolken met mijn kop
![]()
Het zweven en dromen in positieve zin is onder controle zweven bij mij. Nou onder controle, het zweven gaat vanzelf en gaat losjes maar het gaat de juiste richting op.quote:Op zondag 11 september 2005 16:51 schreef T1andonly het volgende:
Dromerig/Zweverig zijn is normaal wel super als het in positieve zin is.
Soms kan het me echter ook negatief overkomen, maar dat valt laatste tijd reuze mee.
jij bent wel erg vaak ziek of niet? ik zou als ik jou was dan maar es langs de huisarts gaan...quote:Op zondag 11 september 2005 18:18 schreef mrsj het volgende:
Ziek
nee hoor. alleen heeft m´n moeder me een beetje aangestoken met de griep.quote:Op zondag 11 september 2005 18:25 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
jij bent wel erg vaak ziek of niet? ik zou als ik jou was dan maar es langs de huisarts gaan...
ot
Ik voel me goed....nu heerlijk 2 dagen vrij
Arme..doe lekker rustig aan de rest van de avond. En ook nog verloren....quote:Op zondag 11 september 2005 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Moe
Je jat mijn gevoelquote:
Daar ben ik het compleet mee eens en daar ga ik me niet beter van voelen denkikquote:Op zondag 11 september 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Moe.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:40 schreef teig het volgende:
bagger, morgen naar het ziekenhuis voor een operatie. Nu mijn tas pakken enzo.. Maar ik ben zooooo zenuwachtig!!
Wie ga je opetenquote:
Wil je je champagne in een glas of in je navel?quote:Op maandag 12 september 2005 02:41 schreef Morwen het volgende:
Wie ga je opeten![]()
OT: Goed hoor, geen bijzonderheden![]()
Bij voorkeur in Frankrijkquote:Op maandag 12 september 2005 02:56 schreef Italo het volgende:
[..]
Wil je je champagne in een glas of in je navel?
*terugknuffeld*quote:
IK had kiespijn vandaag maar die heb ik verdreven met alcohol, stoer hè?quote:Op maandag 12 september 2005 04:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoewel je wanneer je echt down bent toch echt niet happy kunt doen denk ik. Dan zit je als een boer die kiespijn heeft te lachen.
Kun je beter naar de tandarts gaan. Maar met alcohol is het ff lekker om het kwijt te raken. Wat moet je anders als er geen tandarts ter beschikking is?quote:Op maandag 12 september 2005 04:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
IK had kiespijn vandaag maar die heb ik verdreven met alcohol, stoer hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |